"Toistaako EU politiikka entisen Saksan käyttämiä
älyäläjätä
29.10.2018 23:34
menetelmiä hallinnassaan avuttomien ihmisten toimeentuloa?"
Natsi-Saksa oli EU-vihaajien ja älyn-jättämien ihailema diktatuuri. EU on itsenäisten demokratioiden vapaaehtoinen valtioliitto.
Ero on suunnaton, mutta älyn-jättämien ymmärryksen ulkopuolella.
"Ainakin Suomen valtion ja kuntien virkailijat käyttävät
valtaansa kuin Saksan sodan edelliseen aikaan jossa kaikki
valtion ja kuntien virkailijat olivat natzi puolueen jäseniä."
Suomalaiset virkamiehet toteuttavat Suomen lakeja. Heillä on oikeus olla jonkun puolueen jäseniä. Suurin osa ei ole.
"Adolf Merkel lähettää käskyjä?"
Vain älyn-jättämän valeissa.
"Adolf Sipilä virkamies toteuttaa käskyt? "
Suomen hallitus toimii maamme lakien mukaisesti. Saksalla ei ole Suomeen mitään käskyvaltaa.
Moro! Aamun naurupläjäys!
4
212
Vastaukset
- NauretaanYhdessäTaas
Olet oikeassa siinä, että Euvostoliittoa ei pidä verrata Natsi-Saksaan vaan sen todelliseen esikuvaan Neuvostoliitoon. Olihan NL kuulemma myös "vapaaehtoisten kansojen liitto"! Se luki ihan NL:n perustuslaissa. ;-)
- Naama-peruslukemilla
Olet kuullut väärin. Nl oli pakolla pystyyn pantu diktatuuri.
EU on itsenäisten demokratioiden vapaaehtoinen valtioliitto.
NL:n kanssa ei ole mitään yhteistä muualla kuin EU-vihaajien valeissa.
Kun edes tietäistte, mistä puhutte.... ?
No ehkä se on sama jos molemmat on yhtä tyhmiä... Eikö niin ?
Tietenkin osa äänestäjistä on hyvin yksinkertaisia ja he uskovat, kun eivät voi
tietää ja siten ymmärtää eikö ?
En minä ainakaan ole havinnut, että tasa-arvo on diktatuuria tai jonkun mieltämistä
tai jos nämä yhdityvät maat ja ihmiset on vielä varakkaampia, kuin ihmiset kommunisti
suomessa kulttuureineen ja rotuineen eikö ?- Taas-naurattaa
Mistä muuten puhut? Ymmärrätkö itsekään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412