pääministeri noille lukaaliaan tarjosi ja siitä luki
kaikis maailma medioissa.. suomi , hölmölä
huvittavaa ku oulu seudul raiskataan päivittäin jo
11
533
Vastaukset 11
ookona Oulusta,pelkäätkö nää raiskaaja!
Modena taitaa olla taas suvakki raiskaretten hyysääjä
- hyuiii
Soomi paksa maa en tykaa olaa taala viitutta koko aika paksa kultuuri paksa kansa paks a maa paksa uskontonot kaiki naiset houroja ei saa raha ei saa mitaa palijo rasist kaiki ihminenset kaiki meehet juntit ja tapata itse hirtä ja juopo ja ruma ja niaiset läski niinku mieshet ei tee töy
- OletKuitenkin
... oppinut kirjoittamaan suomen kieltä - ihan ällinpalasi koon mukaisesti :-/
- Saatanantunari
Aina kun sipilä avaa suunsa niin jotain menee v...iksi Suomessa.
- Pahaouuro
Hoono ruoka hoona asunto.. Vähän disko rahaa.
Halua 12v kypsä nainen - Tietäjä82
Sipilä vastuuseen! Tilasi koko lähi idän kotiinsa. Eipä vaan majoittanutkaan. Suomalaiset kärsivät henkirikoksien, seksuaalisen väkivallan ja muun väkivallan uhreina vielä vuosia. Sipilä tulee erottaa jos ei itse tajua erota!
- totuus.komissio
älä nyt nää on pientä, v.ihapuheiden rinnalla. totuuden puhuminen on rikollista. r.ikolliset saa rötöstellä miten vaan. puheita kyylätään.
- Mikarasa
Mitäs pienistä pikkulasten raiskauksista, mutta vihapuhe = totuus on kamala rikos.
- pensselitäti
Minusta siinä ei ole yhtään mitään huvittavaa.
- Kukajärjesti
Isoja aikuisia ukkoja ei saa viedä päiväkoteihin ynnä kouluihin tutustumaan vaan ne pitää viedä oikeisiin työpaikkohin tutustumaan.Ottakaa selvää ja laittakaa vastuuseen ne henkilöt jotka siellä Oulun seudulla tällaisia vierailuja ovat järjestäneet.Suurta vastuuttomuutta tuollainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25720- 153717
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98692Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57435
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74402- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397- 40397