Ranskassa pelätään vallankaappausta!

13

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinkahan sen Junkkerin kanssa nyt käy? saako huppeli sydärin vai tekeekö ihan itsarin?

• jatkaakännäilyä

naah, se suuttuu - ottaa paukun ja
        ajaa itse hyökkäysvaunulla kansan päälle

En usko , että se pakenee edes bunkkeriin- luulen että se raivoaa itsensä loppuun kadulla tai pakenee e-amerikkaan kuten edeltäjänsä.

Onkohan eu johdolle jaettu itsemurhapillerit kuten natsisaksassa?

• aboutthetime

ooo, i wish

Rukoilen onnistumisen puolesta - jos lähtevät yrittämään.

• Ranskan valtiojohto on huolissaan lauantaiksi suunniteltua uutta rynnäkköä jonka on tarkoitus päättyä Elyseen linnaan.

Опасения французских властей связаны, в частности, с запланированной на субботу акцией протеста «желтых жилетов», которые пообещали направиться к Елисейскому дворцу.

• VäärääKieltä

Ranskalaiset ovat koko historiansa ajan nousseet barrikaadeille herättääkseen poliittisten päättäjien huomion. Tämäkin häly ja siitä noussut savu haihtuu konsensuksen tuottamaan loppuratkaisuun.
      Ei tämä ole sen kummoisempi näytelmä.
      Aloittaja voisi seuraavan kerran linkittää englanninkielisen sivun, tuota mongerrusta kun ei moni suomalainen ymmärrä.

• Valitettavasti ne enkkusivusi eivät uskalla kertoa totuutta tai katsoa sitä silmästä silmään.
        Kyllä Ranskassa on pitkät perinteet vallankumouksille ja giljotiinikin on siellä ollut ahkerassa käytössä.
        Kaikkein tärkeintä tässä kansallisessa liikehdinnässä euroopan länsivaltioissa on se että näillä toimilla kova euro tullaan lopulta joko laittamaan pyörimään tai sitten roskakoppaan.

• kissamies57 kirjoitti:

Valitettavasti ne enkkusivusi eivät uskalla kertoa totuutta tai katsoa sitä silmästä silmään.
        Kyllä Ranskassa on pitkät perinteet vallankumouksille ja giljotiinikin on siellä ollut ahkerassa käytössä.
        Kaikkein tärkeintä tässä kansallisessa liikehdinnässä euroopan länsivaltioissa on se että näillä toimilla kova euro tullaan lopulta joko laittamaan pyörimään tai sitten roskakoppaan.

Ranskan talous on vielä suurenpi kuin Italian joka on jo melkein sodassa kovan euron papistoa vastaan ja Ranskan siihen liittyminen on lopullinen isku kovan euron eli kultaisen vasikan palvojille.
        Ranska on myös taannut Afrikan frangin ja tulee sen takaamaan tulevaisuudessakin.

• ghkghk6

Suomen meno aiheuttaa äärimmäistä myötähäpeää verrattna Ranskan kansan vastustukseen! Täällä vaan taivastellaan ja pahoitellaan mieliä.

• Minä kylläkin näen mielenilmauksissa vapauden tuulahduksia kun jopa kansallissosialaistitkin saivat äänensä kuuluviin ja nuo hakaristit liehuvat vielä tänä päivänäkin maidanin liikkeen riveissä ja kaunistavat heidän päämajansa seiniä,siitä meillä vaan ei kerrota kun olemme tukemassa Ukrainan pilkkomista ja juutalaispresidenttiä.

• syytä ranskassakin ilmeisesti pelkoon, ja medialle eikä kansalle puoliakaan totuudesta kerrota, niin kuin ei suomessakaan. voivotellaan ja pahoitellaan =(.

• PuutananSatin

Myös Venäjällä Kremlin pikkumies pelkää hysteerisesti vallankaappausta.

Siksi perusti kansalliskaartin turvakseen. Niidenkin perustamiseen meni kosolti vanhusten leipäjonojen lyhentämiseen tarvittavia ruplia.

• PuppetMacron
    • Pravdaaa

Jos lähde on tyyppiä ". ru", niin kannattaa pohtia pari kertaa mikä on uutisoinnin tarkoitus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      589
      2316
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1670
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1276
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      58
      1176
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe