Kansa on yksimielinen: Suomi kuuluu pakolaisille

WelcomeRefugees

Kaikki kansalaiset ovat tuominneet natsien marssit. Poliisin asianmukaisilla toimilla maahanmuuttokriitikoita kohtaan osoitamme, että Suomi on pakolaisten ja he ovat kaikki tervetulleita tänne aina.

39

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhdhhfdhhfd

Ei se nyt loogisesti ihan noin mene :D Mutta eipä yllätä.
      Jos emme hyväksy natseja, hyväksymme sitten lastenraiskaajat vai?

• silleen.että

No eikö Suomen kansasta ole enää mihinkään ? Suomeen saa tulla vaikka minkälaisia lasten raiskaajia ihan tolkuttomasti ?

• ihmisenreaktio

siltähän se näyttää - että lastenraiskaajat ei niin haittaa

poliitikko ei kommentoinut raiskauksia mitenkään, ennenkuin some raivostui ja VAATI poliitikolta vastuuta tai edes kommenttia.

Pahalta näyttää.

• Rähääx
        ihmisenreaktio kirjoitti:

siltähän se näyttää - että lastenraiskaajat ei niin haittaa

poliitikko ei kommentoinut raiskauksia mitenkään, ennenkuin some raivostui ja VAATI poliitikolta vastuuta tai edes kommenttia.

Pahalta näyttää.

Muistettava vaaleissa. Ei mätäpuolueita!

• no_rapists

Juu, kerkesit sitten kysymään kaikilta suomalaisilta :D

• EUkaadetaan

Älä vaivu epätoivoon
      tää hilluminen loppuu ihan kohta

luoja yksin tietää, mitä unionistisiat sen jälkeen keksii, mutta maa pitää varmaankin taas rakentaa alusta. Vaikeahan tätä laivaa on ohjata kun kaikki tehdään rakenteellisella korruptiolla laittomasti kulisseissa.

poliisikin saa kaikesta päätellen laittomia komentoja

• ei aivan noin mene..
      MUTTA kun tänä päivänä täytyy asioista olla hys, hys, hys mitään ei saa sanoa tai tehdä. niin jätän tälläkin palstalla osan kirjoittamatta mitä tahtoisin, niin mennään säädyllisissä rajoissa.

• tulisi.edes.lunta

Kyllä aloittaja on oikeassa. Tältä se valitettavasti näyttää. Pitäisikö vielä kysyä kansalaisilta, kuuluuko Suomi rikollisille. Luultavasti vastaus on, Ouluun viitaten, kyllä.
      Älkäämme vaipuko epätoivoon silti. Olisi hyvä jos hilluminen loppuisi, mutta pahalta näyttää, ettei siitä ole vieläkään mitään merkkejä näkyvissä.
      Itämaan tietäjänkin saapuminen on sama kuin odottaisi lottovoittoa. 384 miljoonan vuoden todennäköisyys.

• ju5jj4j4j4j

Natsit lippuineen lyötiin kadun kuraan ja se oli ihan oikein. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä pakolaisten kanssa.

• kyl.oli.rohkeat.lissut

Hirveä möly muutamasta äijästä joilla oli hakalippu. Ei ollut edes kourallista. Mutta siitähän saa sopivasti näyttäviä uutisia. Hienoa uutisointia.

• qåaäzm

Hyvä kun natsit laitettaisiin kuriin. Näitä oli muutama ukko tuolla marssilla. On kuitenkin muistettava laittaa kommunismi joka elää ja voi hyvin - se on myös laitettava kuriin. Kommut ovat tappaneet sata miljoonaa. En tiedä paljonko natsit ovat tappaneet, mutta luulen että kommut ovat tappaneet paljon enemmän. Sitten on vähintään yhtä kauhea uskonnollinen systeemi joka leviää länsimaihin. Se on myös laitettava kuriin. Tämä Ilmestyskirjan peto tappaa vääräuskoisia parhaillaankin maailmassa. Se on tappanut ihmisiä historiansa ainakaan enemmän kuin nämä kaksi yhteensä. Ilmestyskirja 13:15. ennustaa tuon pedon. Laittakaa kaikki pahat systeemit kuriin, eikä vain yhtä.

• qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

Hyvä kun natsit laitettaisiin kuriin. Näitä oli muutama ukko tuolla marssilla. On kuitenkin muistettava laittaa kommunismi joka elää ja voi hyvin - se on myös laitettava kuriin. Kommut ovat tappaneet sata miljoonaa. En tiedä paljonko natsit ovat tappaneet, mutta luulen että kommut ovat tappaneet paljon enemmän. Sitten on vähintään yhtä kauhea uskonnollinen systeemi joka leviää länsimaihin. Se on myös laitettava kuriin. Tämä Ilmestyskirjan peto tappaa vääräuskoisia parhaillaankin maailmassa. Se on tappanut ihmisiä historiansa ainakaan enemmän kuin nämä kaksi yhteensä. Ilmestyskirja 13:15. ennustaa tuon pedon. Laittakaa kaikki pahat systeemit kuriin, eikä vain yhtä.

Jos siis kannatatte rauhaa sekä rakkautta, huutakaa kurkku suorana tuomionne näille muillekin systeemeille kuin vain natseille. Tasapuolisuutta kehiin rakkaat suvakit.

• SulleAkkaniMäAnnan

Minä sydämmeni maahanmuuttajille annan, annan kelakorvaukseni ja kaiken, koko työttömyyskorvaukseni mä annan, annan emäntäni ja kaiken.

• Kaupunkilaisten ongelmia

• PasiToivonen

>>Kaikki kansalaiset ovat tuominneet natsien marssit. >>

Minä en ole tuominnut. Enkä tuomitse.

• Mahumetti

Suvakkiääliö meni jo heti otsikossa kertomaan, kenelle Suomi suvakkiääliöiden mielestä kuuluu. Suvakkiääliöiden mielestä Suomi kuuluu raiskariapinolåille ja kehitysmaamuslimeille.

Näitä häikäilemättömiä petojako varten tätä maata on vuosina 1945 - 2015 rakennettu? Mitä hyvää nämä elintasoshoppailijat ovat tähän maahan tuoneet? Eivät yhtään mitään.

Nuoret miehet jättivät naisensa ja lapsensa lähtiessään tänne hölmöläisten maahan nauttimaan ilmaisesta majoituksesta ja ylläpidosta. Suvakkihuorat odottivat reidet levällään näitä "sankareita", joille kurpat eivät kuitenkaan kelvanneet, vaan piti alkaa lapsia joukolla raiskaamaan, kiristämään ja parittamaan. Puukotukset, huijaukset, terroriteot ja autoilukulttuurin rikastamiset - siinä näiden loisten aikaansaannokset.

Näille siis suvakkiääliöiden mielestä isänmaamme kuuluu.

• asdfgafsd

Todennäköisesti kirjoitit avauksen itse. Typerys.

• Hallaahon.äänestäjä44

SUOMI ON PAKOLAISTEN
      Ylen suomalaisten kuritusporukka jatkaa propagandaansa

Ylen propagandatoimittajat hyysäävät matujen maahantuontia,
      jossa SUOMALAISELLA ON PELKKÄ MAKSAJAN JA RIISTAN ROOLI,
      RAISKAUKSIA, HYÖKKÄYKSIÄ, JIHADIA JA KULUJA, HYVINVOINTIVALTION ALASAJOA

Halla-aho 5.12.""Lähdin kymmenen vuotta sitten politiikkaan, koska halusin estää kehityksen, jonka myötä suomalaisella on omassa maassaan pelkkä maksajan ja riistan rooli.

Toivoin, että tällainen ajattelu olisi valtavirtaistunut vuosien saatossa, mutta onkin käynyt päinvastoin.""

• AriWigelius

Kyllä toivoa vielä on, maahanmuuttajat pelastavat Suomen, työvoima pula hellittää ja saadaan tervettä uutta verta rikastamaan geeniperimäämme

• kaikki.vihaa.suvakkeja

Tätä menoa natsien määrä vain kasvaa. Suvakit on kyllä loistavia tuossa oman oksansa sahaamisessa, eikä tuollaisilla ole kovinkaan pitkä elinaikaodote.

• SalaaEiKun

Paskemmaksi itsenäisyysraiskausjuhlat voi vaan muuttua.

• Moniko-Raiskannut

Raiskaus parisuhteessa ei ole parisuhdeongelma vaan rikos.
      Suomessa on kuluneena vuonna keskusteltu laajasti seksuaalisesta väkivallasta, muun muassa niin kutsuttujen Lutkamarssi-mielenosoitusten yhteydessä.

Se, että raiskaaja on usein naisen oma kumppani, on jäänyt vähemmälle huomiolle. Suurin osa seksuaalisen väkivallan uhreista tuntee väkivallan tekijän.

Raiskauskriisikeskus Tukinaisen kriisilinjalle soittaneista suurin osa on joutunut seksuaalirikoksen uhriksi joko yhteisessä asunnossa tai tekijän tai uhrin asunnossa.

• Hesassa

Kalliolaisia oikein pyydettiin asettumaan marssijoiden tielle Hölmö Landia FINLANDIA 101V.
      ja terroristit kiittää...

• realismi______

Natsi lippu ei kyllä missään nimessä kuulu itsenäisyyspäivän viettoon mutta poliisi toimi laittomasti poistaessaan liput kulkueessa?

• hopihopihopi

vaikutin juuri allekirjoittamalla adressin:

Adressi globaalin massamaahanmuuttosopimuksen hylkäämiseksi

en viitsi laittaa linkkiä kun toisaalla oli kuulemma poistettu tällainen viesti, mutta kopio tuo ja googlaa.

ps sillä olisi vähän kiirus saada puuttuvat allekirjoituset. Jos ei halua antaa itsemääräämisoikeuttamme pois tässä asiassa. Kovasti tätä yritetään pitää piilossa ja viestejä poistetaan.

Tässä faktaa: Kansallinen itsemääräämisoikeutemme on
      suuremmassa vaarassa kuin koskaan ennen. Kaikki päätösvalta Suomen maahanmuuttopolitiikasta ollaan antamassa ulkopuolisille.

Jos GCM-sopimus allekirjoitetaan, saa jokainen maailman kansalainen maahanmuutto-oikeuden haluamaansa maahan. Kaikki allekirjoittajamaat menettävät oikeutensa määrätä itsenäisesti maahanmuuttomääristä ja maahanmuuttajien lähtökohdista oman maansa kohdalla. Rajattoman maahanmuuton mahdollistaminen, laittoman muuttaminen lailliseksi ja ”kulkuväylien” perustaminen Eurooppaan laukaisee paljon suuremman kansainvaelluksen kuin olemme tähän mennessä nähneet.

• sssseeeew

kiitos vinkistä

• jfkdslfldksf

hienoa pari tuhatta allekirjoitusta eilisen aikana, hyvä, vielä saattaa tulla kasaan 50 000 ja risat,

• kkgkiii

Kaikki eivät hyväksy tätä:
      Ainakin Yhdysvallat, Unkari, Itävalta, Australia ja Puola ovat jo virallisesti ilmoittaneet, että eivät aio luopua itsemääräämisoikeudestaan, eivätkä näin ollen allekirjoita YK:n GCM-sopimusta. Sopimus herättää vastustusta muissakin Euroopan maissa. Useita poliitikkoja, kansalaisaktivisteja ja kansalaisoikeuksien puolustajia Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä on alkanut keräämään ihmisten huomiota kampanjoilleen, joiden tarkoitus on estää sopimuksen allekirjoitus.

Suomen valtamediassa ei kerrota YK:n suunnitelmasta mitään. Saksan media kertoo, että Saksan ja Suomen ulkoministerit ovat jo allekirjoittaneet maidensa nimissä kyseisiä sopimuksia valmistelevan paperin huhtikuussa 2018.

• faktaa-on

suomi ei saa ikinä kuulua mamuille, vain kantaväelle, siis SUOMALAISILLE.

• suomisuolaisille

Tapani Kansan mielipide ei oikeastaan kiinnosta yhtään ketään.

• siitä.se.lähtee
    • 84589495
    • flkgdödökfglödvf

mihin mennessä adressi pitää allekirjoittaa jotta siitä olisi jotain hyötyä ja onko sitä hyötyä eli otetaanko käsittelyyn vai käveleekö kansanedustajat sen yli kuten kävi dieselvero adressinkin?

• KUSETETTU

jep.niin ainakin eukko sanoo ja on puhunut penskat mukaansa.mut kun minä oon elättänny hyö ja maksannu kaiken heidän ei oo tarvinnu tehä juuri mittään.tähäse loppu.Noin 40 vuotta oon teheny töitä jä kotii leivän kantannu.Omaisuuttakin on kertyny.3 Autoo pihassa omakotitalo hirsisauna tuvankanssa 50hehtaarii tukkimehtää(typeryytään ostin ku tuli ensimmäinen mukula) veneet moottorien kanssa ja palion muuta krääsää.Kaikki ompi mun nimissä ja itte oon maksannu.Kotiin maksetaan netit,sähköt ruuat,ymm.Ny ku nää linnanjuhulat katto ja miettii kelle mun työ ompi menny niin minä päätin myydä kaiken pikku hiliaa pois ja myynistä saadut rahat minä lahjoitan niille jotka todella niitä tarttee.(Suomen sisu,SuomiEnsin,PVL,ymm.)Kyllä yhteiskunta hoitaa sitten ku minä en ole enään maksamassa.

• Anonyymi

Hallitus on yksimielinen: ISIS-lapset ja vaimot Suomeen. On aika auttaa

• Anonyymi

Ettekö te vieläkään tajua, ettei niitä ole mikään pakko tänne ottaa, eikä asia ole edes keskustelun arvoinen? Mitäs läksivät, maanpetturit!

Koko asiassa on kyse vain globalistieliitin masinoimasta sairaalloisesta mädättämisestä, jossa aivan kaikenlainen kansakuntaa tuhoava toiminta on etusijalla ja siihen pyritään kaikin keinoin!

Siihen käytetään hyväksi poliitikkoja, poliisia ja oikeuslaitosta. Ne ovat kuin reptiliaaneja, pahoja liskoihmisiä noin kuvaannollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö te vieläkään tajua, ettei niitä ole mikään pakko tänne ottaa, eikä asia ole edes keskustelun arvoinen? Mitäs läksivät, maanpetturit!

Koko asiassa on kyse vain globalistieliitin masinoimasta sairaalloisesta mädättämisestä, jossa aivan kaikenlainen kansakuntaa tuhoava toiminta on etusijalla ja siihen pyritään kaikin keinoin!

Siihen käytetään hyväksi poliitikkoja, poliisia ja oikeuslaitosta. Ne ovat kuin reptiliaaneja, pahoja liskoihmisiä noin kuvaannollisesti.

Onneksi mielipiteesi on lantaläjän arvoinen

Refugees Welcome

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6737
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4182
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3356
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2417
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2415
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25
      1952
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162