Minusta tuntuu

Tonttutoljanteri

Minusta tuntuu että keskustelen täällä joidenkin idioottien kanssa vai onko se vain yksi idiootti. Monihan saatta vain lukea viestejä muttei vastaa niihin niin kuin ei vastaa tuo idioottikaan vaan aloittaa vain uusia ketjuja jostain asioista mitkä ei hetkauta ketään. Minä olisin luullut että Indonesian tsunami ja Kiihtelysvaaran kirkkopalo hetkauttaisi keskustelijoita mutta ei. Palmen murha ei hetkauta tippaakaan vaikka historiaa ovat kaikki. Jopa Kiihtelysvaaran kirkkopalo on historiaa. Se oli tahallaan sytytetty. Niin oli Tyrvään kirkko palokin ja Porvoo ja Ylivieska. Yksittäistapauksia kaikki eikä mitään jatkumoa eli niillä ei ole muuta yhteistä kuin että ovat kirkkoja ja olivat tuhopolttoja.

Kaikilla terroriteoilla maailmassa ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa kuin että suurimmaksi osaksi niissä, jotka saivat mediassa palstatilaa, oli tekijänä yksittäinen susi (lue hullu) ja nuo sudet olivat kaikki yksilöitä ja teot yksitttäistapauksia.

Aina kirjoitettiin ensin ettei epäillä terroritekoa ja sitten, että tekijä oli hiljainen ja ujo omissa maailmoissa eläjä niin kuin viimeksi tämä Cherif Checatt Strasburgista. Nyt Belgiassa on miesjahti (man hunt) päällä. Joku ammuskeli ikkunoita Brysselin keskustassa. Man hunt eli mies jahti on jatkunut Palmen murhasta lähtien. Onko mies vielä elossa. Lukekaa ketjusta Haamumiehem haastattelutunti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15492543/haamumiehem-haastattelutunti

Ja älkääkä olko tollasia tonttuja.

5

154

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määkivähämääkin

Voisi jopa kiinnostaa, mutta kun sinä niistä kirjoitat niin ei kiinnosta tippaakaan.

• Minä.itse

Vai niin?

• ei.ne.opi

Täällä mellastaa muutama vähälahjainen Venäjän rakastaja, joku Britti- ja Usa -vihaaja ja erinäisiä Suomen poliittisen johdon ja Suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan haukkuja sekä suomalaisen median vihaajia.

Yleensä ovat jokseenkin arveluttavalla asenteella varustettuja sisäsiittoisia valemedian levittäjiä.

Aloitusten aihepiirit laskettavissa yhden käden sormilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Minusta tuntuu että keskustelen täällä joidenkin idioottien kanssa vai onko se vain yksi idiootti. "
      Minusta tuntuu että täällä keuhkoo ufotarinoitaan joku, kenen aivot ovat sulaneet ylikuormituksesta. Eikä tajua lopettaa vaikka ketään ei voisi vähempää kiinnostaa nerokkaat oivallukset koko maailman kattavista salaliitoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe