Antakaa miehen pelata!
" Minä maksoin hänen vieroitushoitonsa. Se oli minun osaltani hyväntekeväisyyttä, tunsin tekeväni oikein, Lehterä kertoi kuulusteluissa."
Tämänkö siitä just saa kun hyvää tekee: joutuu itse syytetyksi?
Suomi, lopeta Jori Lehterän kiusaaminen
11
<50
Vastaukset
Ei kannata näitä lätkätähtiämme sammuttaa.
- homostelulle.loppu
Onko aloittaja ihan terve, suvaitsee julkista homostelua.
- ei.kiinnosta.homostelu
Voin sanoa että ei ole, tuota typerää homostelua on kaikki mediat turvoksissa, ei mihinkään oikeaan asiaan kyllä oteta kantaa.
- tulipenaltia
Jutussa 22 osallista , Lehterää ainoana riepotellaan nimellä julkisuudessa .Tuomio tuli ennen oikeudenkäyntiä medialta.
- Uutta_suoleen
Ei NHL yhtä Joria kaipaa. Sieltä on korvaava tuote, eli Kaapo Kakka tulossa korvaamaan tuota kokkeli paskaa.
- pirijori
Nisti linnaan niin oppii narkkaamaan.
Huumeista oo Suomessa seurannu mittään ennää pitkään aikaan. Vähän saatetaan meuhkata niiku nytkii. Näkkeehä tuon Linnanpäistä, Sillanalusista, Aarnioista ja mitä muita näitä nyt on.
- Anonyymi
Eipä nämä kiekkoilijat edes mitään tuomioita Suomessa näytä saavan. USAssa joutuisi linnaan pitkäksi aikaa, Suomessa hyssytellään ja ilman tuomiota, ei tuo ehdonalainen ole mitään!!
Turhaa rahojen haaskausta tuo jääkiekko on, siitä näyttää riittävän rahaa huumeisiinkin.- Anonyymi
Onko kesäsi nyt pilalla?
- Anonyymi
Miksi sitten huumeongelma on kaikista maailman maista pahin juuri USAssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.15016897Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1583648Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k192707- 681957
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2541737- 811669
- 2611239
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351070Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421063Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501039