Palstan taso putoaa kuin lehmän häntä !!

Marstio

Älyllistä tarinaa ei palstalla ole juurikaan havaittavissa, itkua sensuurin perään ja valheellisesti muokattua tarinaa "keputiedottajalta". Keskustan ja myös tämän palstan voisi vallan mainiosti lopettaa. Täällä ei näytä kuin pari kommentoijaa ja kepuhäirikköä kirjoittelevan.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepupalsta

      Palstan taso putoaa kuin kepun kannatus.

      • tulevatappioharmittaa

        Kepulaiset hermostuksissaan sotkee...


    • yhdistelmä

      Tyrivä Sipilä ja ketkukepu...

    • SipiläTakooTulosta

      STT tiedottaa!
      Lehmän häntä laskee kuin kepun kannatus :)

    • Laita.paremmaksi

      Kepu yhä 21,1 %.
      mm SDP 16,5 %.

      Ei ole muuta tulosta kuin vasta 14.4

      • ilkeäihminen

        Paitsi galluptulokset, joissa kepulle ei hyvä heilu.


      • Vain.mielipiteitä
        ilkeäihminen kirjoitti:

        Paitsi galluptulokset, joissa kepulle ei hyvä heilu.

        Jokainen saa olla mieltänsä, muttei ne edukuntavaali tuloksiin vaikuta.


      • ensiltiolepersu

        Paljonko persujen tulos on 2015 vaaleihin perustuen? Kuinka se näkyy hallituksessa? Se näkyy hallituksessa niin, että siellä on yksi puolue, jota ei koskaan ole vaaleilla sinne valittu. Ja sillä puolueella on viisi ministerinsalkkua.


      • katsetuleviinvaaleihin
        Vain.mielipiteitä kirjoitti:

        Jokainen saa olla mieltänsä, muttei ne edukuntavaali tuloksiin vaikuta.

        Ei vaikuta, mutta antaa hyvää osviittaa siitä, mikä eduskuntavaalitulos tulee olemaan. Menneisiin vaalituloksiin gallupit ei tietenkään vaikuta.

        Sitäpaitsi, galluppien voidaan sanoa ruokkivan itse itseään ja senkin vuoksi näin lähellä vaaleja julkaistut gallupit osoittavat sitäkin varmemmin tulevaa vaalitulosta.


      • Viimehetkengallupit
        Vain.mielipiteitä kirjoitti:

        Jokainen saa olla mieltänsä, muttei ne edukuntavaali tuloksiin vaikuta.

        Jos gallupit ei vaikuta mielestäsi eduskuntavaalituloksiin, miksi sitten on esitetty, että galluppien julkaiseminen tulisi kieltää riittävän AJOISSA ENNEN VAALEJA?
        Itse arvelen, että tuo ajatus on esitetty siksi, että galluppien oletetaan ohjaavan äänestyskäyttäytymistä. Ja juuri vaalien alla esitetyt gallupit niin kuin nyt, osoittavat heikkoa tulosta kepulle (kepun palstalla kun ollaan, toki muitakin puolueita on samassa veneessä kepun kanssa) ja sen myötä myös heikkoa vaalitulosta. Siitähän sinä olet huolissasi, kepun vaalituloksesta, mutta mitä tuollainen lapsellinen höpötys galluppien merkityksettömyydestä sinulta osoittaa? Typeryyttäkö? Vai oletko pelkästään lapsellinen? Tai sekä että? Noilla ominaisuuksillako aiot kepun kannatusta nostaa?


        :D


    • etukeno1

      Minusta tämä on parhaita huumoripalstoja ikinä.Täällä on tosikoita ja veitikoita.Kovinta menoa mitä itäeuroopassa voi olla.

      • Että minua hiertää tuommoinen skribenttien vähättely. Huumori on sitä, että yksi sanoo jotain ja muut sitten hihittävät kuorossa. Täällä jos missä torjutaan kaikki tuo elehtiminen kansamme syvän ja vankkumattoman moraalin vastaisena. En minä sitä sano, ettemmekö ole huonoja ja muut parempia, mutta ei sitä sovi ääneen lausua. Herkimpiä lausahduksia eräästä kirjasta on: "Itku pitkästä ilosta." Siksi minäkin pysyn aina asialinjalla ja kavahdan huumoria.

        Raskas Itä-Eurooppalainen isänmmaamme, kavahda kaikkea huumoria ja veitikkamaisuutta. Itse menen syyssateella istumaan vähissä vaatteissa kuralammikkoon pitämään ikävää. SE jos mikä on aitoa suomalaisuutta.


      • kapiaisenluonnevika

        Huumorilla tällaisen palstan antiin ainakin kannattaa suhtautua. Muuten muuttuu kapin tapaiseksi tosikoksi. Otin kapin esimerkiksi vain siksi, että hän lienee tunnetuin tosikko täällä, ei toki ainoa. Hänen huumoriyrityksiään voisi kuvailla hampaat irvessä väännetyksi näennäishuumoriksi.
        Lisäksi hän valehtelee ja muistikin näyttää olevan valikoiva kuten Matti Vanhasella ja Juha Sipilälläkin.


      • Murheellistenlaulujenmaa
        Environment kirjoitti:

        Että minua hiertää tuommoinen skribenttien vähättely. Huumori on sitä, että yksi sanoo jotain ja muut sitten hihittävät kuorossa. Täällä jos missä torjutaan kaikki tuo elehtiminen kansamme syvän ja vankkumattoman moraalin vastaisena. En minä sitä sano, ettemmekö ole huonoja ja muut parempia, mutta ei sitä sovi ääneen lausua. Herkimpiä lausahduksia eräästä kirjasta on: "Itku pitkästä ilosta." Siksi minäkin pysyn aina asialinjalla ja kavahdan huumoria.

        Raskas Itä-Eurooppalainen isänmmaamme, kavahda kaikkea huumoria ja veitikkamaisuutta. Itse menen syyssateella istumaan vähissä vaatteissa kuralammikkoon pitämään ikävää. SE jos mikä on aitoa suomalaisuutta.

        Pidetään ikävää, niin sielu tyydyttyy.

        Niin lauloi Eputkin.


    • KKKsamaatasottomuutta

      Palstan taso putoaa kuin KKK:n uskottavuus putosi aikoinaan. Kaikki kolme siis laskusuunnassa, palstan taso, KKK:n uskottavuus ja kepu.

    • Funlandiankansalainen

      Minua ei haittaa vaikka nostat tasoa. Älä itke, kitise tukien pienuutta ja parru elämätöntä elämääsi. Kirjoita kauniista, kohota ilmapiiriä ja kerro kuinka ihanaa elämä on cityssä, tosi elämän ytimessä. Minulla oli ilo saada hieno appiukko. Joka aamu, kun hän tuli vierailulle pääkaupungiseudulle, hän pyysi kyydin rautatieasemalle. Siellä hän istui päivät, söi tai oli syömättä. Töiden jälkeen noudin hänet ja rohkenin kysyä neljännen kerran jälkeenlopulta. Odottiko hän tapaavansa jonkun entisen morsiammensa vai miksi hän haluaa viettää aikansa rautatieasemalla? Ei sunkaan morsianta ja tiettyä henkilöä vaan hän halusi nähdä ylipäätään ihmisiä,.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe