Älyllistä tarinaa ei palstalla ole juurikaan havaittavissa, itkua sensuurin perään ja valheellisesti muokattua tarinaa "keputiedottajalta". Keskustan ja myös tämän palstan voisi vallan mainiosti lopettaa. Täällä ei näytä kuin pari kommentoijaa ja kepuhäirikköä kirjoittelevan.
Palstan taso putoaa kuin lehmän häntä !!
17
<50
Vastaukset
- kepupalsta
Palstan taso putoaa kuin kepun kannatus.
- tulevatappioharmittaa
Kepulaiset hermostuksissaan sotkee...
- yhdistelmä
Tyrivä Sipilä ja ketkukepu...
- SipiläTakooTulosta
STT tiedottaa!
Lehmän häntä laskee kuin kepun kannatus :) - Laita.paremmaksi
Kepu yhä 21,1 %.
mm SDP 16,5 %.
Ei ole muuta tulosta kuin vasta 14.4- ilkeäihminen
Paitsi galluptulokset, joissa kepulle ei hyvä heilu.
- Vain.mielipiteitä
ilkeäihminen kirjoitti:
Paitsi galluptulokset, joissa kepulle ei hyvä heilu.
Jokainen saa olla mieltänsä, muttei ne edukuntavaali tuloksiin vaikuta.
- ensiltiolepersu
Paljonko persujen tulos on 2015 vaaleihin perustuen? Kuinka se näkyy hallituksessa? Se näkyy hallituksessa niin, että siellä on yksi puolue, jota ei koskaan ole vaaleilla sinne valittu. Ja sillä puolueella on viisi ministerinsalkkua.
- katsetuleviinvaaleihin
Vain.mielipiteitä kirjoitti:
Ei vaikuta, mutta antaa hyvää osviittaa siitä, mikä eduskuntavaalitulos tulee olemaan. Menneisiin vaalituloksiin gallupit ei tietenkään vaikuta.
Sitäpaitsi, galluppien voidaan sanoa ruokkivan itse itseään ja senkin vuoksi näin lähellä vaaleja julkaistut gallupit osoittavat sitäkin varmemmin tulevaa vaalitulosta. - Viimehetkengallupit
Vain.mielipiteitä kirjoitti:
Jos gallupit ei vaikuta mielestäsi eduskuntavaalituloksiin, miksi sitten on esitetty, että galluppien julkaiseminen tulisi kieltää riittävän AJOISSA ENNEN VAALEJA?
Itse arvelen, että tuo ajatus on esitetty siksi, että galluppien oletetaan ohjaavan äänestyskäyttäytymistä. Ja juuri vaalien alla esitetyt gallupit niin kuin nyt, osoittavat heikkoa tulosta kepulle (kepun palstalla kun ollaan, toki muitakin puolueita on samassa veneessä kepun kanssa) ja sen myötä myös heikkoa vaalitulosta. Siitähän sinä olet huolissasi, kepun vaalituloksesta, mutta mitä tuollainen lapsellinen höpötys galluppien merkityksettömyydestä sinulta osoittaa? Typeryyttäkö? Vai oletko pelkästään lapsellinen? Tai sekä että? Noilla ominaisuuksillako aiot kepun kannatusta nostaa?
:D
- etukeno1
Minusta tämä on parhaita huumoripalstoja ikinä.Täällä on tosikoita ja veitikoita.Kovinta menoa mitä itäeuroopassa voi olla.
Että minua hiertää tuommoinen skribenttien vähättely. Huumori on sitä, että yksi sanoo jotain ja muut sitten hihittävät kuorossa. Täällä jos missä torjutaan kaikki tuo elehtiminen kansamme syvän ja vankkumattoman moraalin vastaisena. En minä sitä sano, ettemmekö ole huonoja ja muut parempia, mutta ei sitä sovi ääneen lausua. Herkimpiä lausahduksia eräästä kirjasta on: "Itku pitkästä ilosta." Siksi minäkin pysyn aina asialinjalla ja kavahdan huumoria.
Raskas Itä-Eurooppalainen isänmmaamme, kavahda kaikkea huumoria ja veitikkamaisuutta. Itse menen syyssateella istumaan vähissä vaatteissa kuralammikkoon pitämään ikävää. SE jos mikä on aitoa suomalaisuutta.- kapiaisenluonnevika
Huumorilla tällaisen palstan antiin ainakin kannattaa suhtautua. Muuten muuttuu kapin tapaiseksi tosikoksi. Otin kapin esimerkiksi vain siksi, että hän lienee tunnetuin tosikko täällä, ei toki ainoa. Hänen huumoriyrityksiään voisi kuvailla hampaat irvessä väännetyksi näennäishuumoriksi.
Lisäksi hän valehtelee ja muistikin näyttää olevan valikoiva kuten Matti Vanhasella ja Juha Sipilälläkin. - Murheellistenlaulujenmaa
Environment kirjoitti:
Että minua hiertää tuommoinen skribenttien vähättely. Huumori on sitä, että yksi sanoo jotain ja muut sitten hihittävät kuorossa. Täällä jos missä torjutaan kaikki tuo elehtiminen kansamme syvän ja vankkumattoman moraalin vastaisena. En minä sitä sano, ettemmekö ole huonoja ja muut parempia, mutta ei sitä sovi ääneen lausua. Herkimpiä lausahduksia eräästä kirjasta on: "Itku pitkästä ilosta." Siksi minäkin pysyn aina asialinjalla ja kavahdan huumoria.
Raskas Itä-Eurooppalainen isänmmaamme, kavahda kaikkea huumoria ja veitikkamaisuutta. Itse menen syyssateella istumaan vähissä vaatteissa kuralammikkoon pitämään ikävää. SE jos mikä on aitoa suomalaisuutta.Pidetään ikävää, niin sielu tyydyttyy.
Niin lauloi Eputkin.
- KKKsamaatasottomuutta
Palstan taso putoaa kuin KKK:n uskottavuus putosi aikoinaan. Kaikki kolme siis laskusuunnassa, palstan taso, KKK:n uskottavuus ja kepu.
- Funlandiankansalainen
Minua ei haittaa vaikka nostat tasoa. Älä itke, kitise tukien pienuutta ja parru elämätöntä elämääsi. Kirjoita kauniista, kohota ilmapiiriä ja kerro kuinka ihanaa elämä on cityssä, tosi elämän ytimessä. Minulla oli ilo saada hieno appiukko. Joka aamu, kun hän tuli vierailulle pääkaupungiseudulle, hän pyysi kyydin rautatieasemalle. Siellä hän istui päivät, söi tai oli syömättä. Töiden jälkeen noudin hänet ja rohkenin kysyä neljännen kerran jälkeenlopulta. Odottiko hän tapaavansa jonkun entisen morsiammensa vai miksi hän haluaa viettää aikansa rautatieasemalla? Ei sunkaan morsianta ja tiettyä henkilöä vaan hän halusi nähdä ylipäätään ihmisiä,.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442