Soteuudistus jäi toteutumatta...

... ja hyvä näin. Meillä on erinomainen julkinen sosiaali- ja terveydenhuoltojärjestelmä, yksi maailman parhaista. Mitä sitä muuttamaan huonommaksi.

Nyt kun Sipilä lähti, sopii tutkia tarkasti, onko hän noudattanut lakia kaikessa siinä, millä hän on oman ja läheistensä omaisuuden luonut. Moraaliton yhteisten verovarojen hyväksikäyttäjä hän joka tapauksessa oli luodessaan varallisuuttaan.

Seuraavat vaalit ennakoivat aikaa, jolloin tuloerot supistuvat ja ihmisläheisyydestä, -toisista välittämisestä ja huolehtimisesta-, tulee taas yhteiskunnan tärkein arvo ja olemassaolon oikeutus.

Sipilä, Trump ja Kim Jong-un kuuluvat samaan kastiin, kastiin, jonka olemassaololle ei pitäisi olla edes oikeutusta.

7

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansallissosialisti

      Et kuitenkaan puukolla uhkaile Sipilää, kuten eräs täällä ?
      "OLEMASSA OLON OIKEUTUS" onko se demari slangia. ?
      Sitetn lisäät "toisista välittämisestä ja huolehtimisesta-, tulee taas yhteiskunnan tärkein arvo ja olemassaolon oikeutus."

      KUIN KANSALLISSOSIALISMIA saarnaat.

      Kellä mukaasi on sitten on olemassa olon oikeutus, kun tuossa sanot kolmella ei sitä olisi.

      • sysimusta.tulevaisuus

        Pankkomajurilla ei mene nyt hyvin. Kepulistin korttitalo ROMAHTI. Ja kepulistiseen tapaan syypäät löytyvät Kepun ulkopuolelta? Olette te kepulistit sitten narsismin perikuva.


      • En todellakaan uhkaa ketään, lausun vain sophistikoituneen mielipiteeni itselleni tärkeästä asiasta. Tekstini tulkitseminen jää puhtaasti lukijan vastuulle :-)


      • sysimusta.tulevaisuus kirjoitti:

        Pankkomajurilla ei mene nyt hyvin. Kepulistin korttitalo ROMAHTI. Ja kepulistiseen tapaan syypäät löytyvät Kepun ulkopuolelta? Olette te kepulistit sitten narsismin perikuva.

        Keskustapuolueella ei liene tulevaisuutta, sillä se on kääntynyt liiaksi kapitalistisen saastamoraalin aisankannattajaksi; tielle, josta on vaikea palata inhimillisyyteen, humanismiin ja luontoarvojen kunnioitukseen.


      • Environment kirjoitti:

        Keskustapuolueella ei liene tulevaisuutta, sillä se on kääntynyt liiaksi kapitalistisen saastamoraalin aisankannattajaksi; tielle, josta on vaikea palata inhimillisyyteen, humanismiin ja luontoarvojen kunnioitukseen.

        Arvomaailmani on jo pitkään ollut Vasemmistoliitossa vaikka olenkin yrittäjäsuvun vesa ja sangen porvarillisesti kouluttautunut. Oma puolueeni, Piraattipuolue, jonka perustajajäseniin kuulun, ei ole luotu vaikutuskanavaksi, vaan yhteiskunnallisten epäkohtien osoittajaksi ja keskustelun herättäjäksi.


      • Kansallissosialisti
        Environment kirjoitti:

        Arvomaailmani on jo pitkään ollut Vasemmistoliitossa vaikka olenkin yrittäjäsuvun vesa ja sangen porvarillisesti kouluttautunut. Oma puolueeni, Piraattipuolue, jonka perustajajäseniin kuulun, ei ole luotu vaikutuskanavaksi, vaan yhteiskunnallisten epäkohtien osoittajaksi ja keskustelun herättäjäksi.

        Ihanteesi Stalin ja Hitler ? Ensimmäisestä tuskin epäselvyyttä -idolisi.
        Tapattihan sentään yli 10 miljoonaa kansalaistaan. Jopa 20 miljoonasta sanotaan.
        1930 luvulla myös tapatti 27000 meidän sinne paennutta punaista, kun tunsi heidätkin vainoharhaisuudessaan uhkaajakseen.

        Vasuri arvomaailmaan ei kuulu isänmaa, yhteiskunta, kun niitä pitää vastustaa.
        Millaisen yhteiskunna te vasurit muodostaisitte, olisiko Venezuela mallinen, jossa valtaeliitti on kaukana kansasta linnoissaan.

        Suomi maailma kärkimaita, ja sitäkin pitää vastustaa, kun se syö vasemmisto aatetta hyvinvoinillaan. Vasuri mallissa kansaa pitää kurjistaa jotta pysyy vallassa.


      • Kansallissosialisti kirjoitti:

        Ihanteesi Stalin ja Hitler ? Ensimmäisestä tuskin epäselvyyttä -idolisi.
        Tapattihan sentään yli 10 miljoonaa kansalaistaan. Jopa 20 miljoonasta sanotaan.
        1930 luvulla myös tapatti 27000 meidän sinne paennutta punaista, kun tunsi heidätkin vainoharhaisuudessaan uhkaajakseen.

        Vasuri arvomaailmaan ei kuulu isänmaa, yhteiskunta, kun niitä pitää vastustaa.
        Millaisen yhteiskunna te vasurit muodostaisitte, olisiko Venezuela mallinen, jossa valtaeliitti on kaukana kansasta linnoissaan.

        Suomi maailma kärkimaita, ja sitäkin pitää vastustaa, kun se syö vasemmisto aatetta hyvinvoinillaan. Vasuri mallissa kansaa pitää kurjistaa jotta pysyy vallassa.

        Millainenko yhteiskunta ? Esikuvana pidän Ruotsia silloin, kun siellä oli kansanedustuslaitoksessa vasemmistoenemmistö, inhimillinen ja kansalaisistaan aidosti välittävä lintukoto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe