Joko on löytynyt videonauhaa, josssa J. Halla-aho nähdään kantamassa fillarinsa takarengasta?
Paljonko Persut maksoivat tuosta lavastuksesta? Ja kenelle?
Kai ne Putinin yön lampaat tekee tollastakin, jos niille ruplia iskee kouraan.
Mitä uutta Persujen pyörägatesta?
43
<50
Vastaukset
- voitollosipilää
Kuole kadevitutukseen kepuloinen..å
- PersPoloinen
Kun persuilta loppuu faktat, alkaa asiaton öyhötys. Kovin Trumppimaista toimintaa. EI tosin yllätä millään tavalla : D
Minä en vitutukseen kuole. Naureskelen Persujen toilailuille.
Jaksuhali :D - VasuriPoloinen
PersPoloinen kirjoitti:
Kun persuilta loppuu faktat, alkaa asiaton öyhötys. Kovin Trumppimaista toimintaa. EI tosin yllätä millään tavalla : D
Minä en vitutukseen kuole. Naureskelen Persujen toilailuille.
Jaksuhali :DVasuri kuulostaa taas niin katkeralta, voi voi.......
Onhan se ymmärrettävää kun kannatukset on mitä on :))))))) - ihanomatpuukottajat
VasuriPoloinen kirjoitti:
Vasuri kuulostaa taas niin katkeralta, voi voi.......
Onhan se ymmärrettävää kun kannatukset on mitä on :)))))))Vasurit tuhoo kansat vihreiden avustuksella.
https://www.youtube.com/watch?v=dzCK4tTu2nE
- nerojen.kasautuma
persut ovat niin yksinkertaisia, että yrittävät keksiä pyörää uudelleen...
ymmärtäkää persut jo viimein, ruutikin on jo keksitty...- aivot.narikassa
persu-ressukka ei ymmärrä sitä, että kuivalla ruudilla ei saa aikaiseksi kuin pössäyksen jos ei ole nallia latingissa....
yritäppä nallipyssypenska keksiä jotain parempaa...rruuaahhhhhhahahahhhaaaa.... - PersuPoikii
aivot.narikassa kirjoitti:
persu-ressukka ei ymmärrä sitä, että kuivalla ruudilla ei saa aikaiseksi kuin pössäyksen jos ei ole nallia latingissa....
yritäppä nallipyssypenska keksiä jotain parempaa...rruuaahhhhhhahahahhhaaaa....Niin, se pössyttely on kovvoo hommoo. Mutta onhan se kivaa. Ihan kokopäiväisesti pitää vetää henkosia, jotta jaksaa puolustaa Persujen tekemisiä.
- no.on.se.epäillyttänyt
PersuPoikii kirjoitti:
Niin, se pössyttely on kovvoo hommoo. Mutta onhan se kivaa. Ihan kokopäiväisesti pitää vetää henkosia, jotta jaksaa puolustaa Persujen tekemisiä.
no nyt mä ymmärrän, täytyy olla kestopöllyssä kaiken aikaa, jotta saa aivot persuasentoon....
- Maksaton
Reilun kahden promillen humalatila ajaa saman asian.
Kovaa homma tää paikallisbaarissa juopottelu. Mutta mitäpä sitä ei tekisi Persujen puolesta. - VassullaTuhkaaPutkessa
Maksaton kirjoitti:
Reilun kahden promillen humalatila ajaa saman asian.
Kovaa homma tää paikallisbaarissa juopottelu. Mutta mitäpä sitä ei tekisi Persujen puolesta.Vassulla on ruuti kastunut omilla eritteillä jälleen. h eh eheh eh ehehehe
- Penkereen.Antsa
Kröh...kröh ... Pelottaa, jos Jussilta varastetaan vielä polkupyörän etugummikin, sitten persut ohittavat demarit, ei meillä ole sellaisia vaalivaltteja...kröh...voi hitsiläinen....
- NäpitIrtiFillarista
Jos Jussin fillarin eturengaskin viedään, niin silloin puhkeaa kai sisällissota.
Mestarin omaisuuteen ei kajota!
- Antiltakin-se-käy
Haluan kansalaiskeräyksen. Ostetaan Jussille uusi fillari. Huolimatta siitä, että on hänellä itselläänkin varaa. Vandalisti löytynee Kok-Kep akselilta, eikä demariakaan ole suljettu epäilyn ulkopuolelle.
- Pikkumik
Demareitten Rinne sitä ei ole kyllä vienyt. Mies kun ei pysty edes kävelemään.
Jos Rinteestä tulee pääministeri niin hänelle on palkattava kaksi taluttajaa ja yksi avustaja joka korjaa rinteen sanomiset.
Rinteellä tulee olemaan yksi iso ongelma jos pääsee hallitusta suunnittelemaan. Vasureista ja vihreistä kun ei saa enemmistöä. Ja
Kokoomus kyykyttää jos on tulossa.
- Levyjarruton
Jussi tunnustanut valemedia nyt.fille, että kuvassa oleva rikottu pyörän rengas ei ole hänen pyörästään 😂
- MunamakelinRenkula
Tuo Jussin lausunto on taatusti valeuutinen, eli FakeNews. En usko ennenkuin itse näen ja kuulen. Enkä usko sittenkään. Olen persu!
- datrollitda
Tyhmät trollit yhä yrittävät keksiä pyörää, onnea yrityksessä
- Funlandiankansalainen
Siis, jos joku näkee vaivaa, että irrottaa jostakin pyörästä rengaan ja laittaa tilalle valmiiksi vaurioituneen ja kaiken lisäksi pyörään sopimattoman rengaan, ei voi olla sattumaa. Eihän se pöllitty Halla-ahon rengaskaan voi käydä varastajan pyörään, jos se ei käy toisinkaan päin. Jos kyseessä olisi ollut ns aito pyörän rengaan varkaus niin, silloin ei tilalle olisi mitään toista ja varsinkaan vinoksi potkittua rengasta rahdattu ties mistä. Senhän olisi voinut nähdä moni henkilö ja tunnistaa tekijän. Sen vuoksi kyseessä oli tietoisesti valittu kohde ja rengas tuotu mitä ilmeisesti jollakin ajoneuvolla paikalle. Se vaan jää arvoitukseski oli tarkoitus pilailla vaan puhdas vahingonteko. Koska taas tekijä ei ole ilmaantunut ja tunnustanut tekoan, kyse oli ilmeisestä poliittisessa tarkoituksessa tehdystä vahingon teosta.
- PersujenPersu
Niin , olen samaa mieltä. Olen persu. en usko ennenkuin näen. Enkä usko sittenkään.
Joku näyttelee nyt Mestaria, ja tuo näyttelevä valehenkilö on antanut valheellisen lausunnon siitä, että rikottu rengas ei ollutkaan Mestarin omasta fillarista peräisin.
Ihan kauheasti muut viitsii nähdä vaivaa meidän Persujen uskottavuuden murentamiseksi. - paukapäälle
PersujenPersu kirjoitti:
Niin , olen samaa mieltä. Olen persu. en usko ennenkuin näen. Enkä usko sittenkään.
Joku näyttelee nyt Mestaria, ja tuo näyttelevä valehenkilö on antanut valheellisen lausunnon siitä, että rikottu rengas ei ollutkaan Mestarin omasta fillarista peräisin.
Ihan kauheasti muut viitsii nähdä vaivaa meidän Persujen uskottavuuden murentamiseksi.Satavarmasti olet AavikonVuoristonMaailmanMattiMoktarGubta-nimimerkkejä käyttävä urpo.
Valuuttakauppiaanakin tunnettu tuhatnikkinen trolli. Jotta oo kerrankin niksuttelematta noita kommentteja. - akaton.jukkahan.se
PersujenPersu kirjoitti:
Ihan kauheasti muut viitsii nähdä vaivaa meidän Persujen uskottavuuden murentamiseksi.Ehkä akkasi jätti sut juuri tuon nettiriippuvuuden vuoksi. Tai lähti persun matkaan. :)
- Lapin-Matsu-vinkkasi
Kun Jussista tulee pääministeri, rikotulle pyörälle tehdään mausoleumi, jossa persut voivat vaeltaa pyhäinjäännöstä kumartamssa?
- Turun-Jorma-vastasi
MoktarAavikonMaailmanMattiValuuttakauppiasBrynolf on vartijana siellä rakastamansa ja kirjoittelemansa takapyörän vahtina?
- toimistolla-laskettiin
Jos vielä varastetaan persujen pyörätelinekin, nousee persujen kannatus heittämällä yli 20 prosenttiyksikön?
- ihme.kumma
Antipersuilijat ovat kyllä mielenkiintoinen, uutteran äänekäs poliittinen promille-väki kuten Siniset.
Antipersuilijat ovat ennen kaikkea yhden asian liike: antipersuilijat näkevät persusalaliittoja kaikkialla.
Mikään ei vie antipersuilijaa eteenpäin kuin yksi fiksaatio, persusalaliitto.
Omasta päästä keksitty, tottakai: paras persusalaliitto on antipersuilijan omaa mielikuvituksen tuotetta. - Ttghhjjkko
Persut on juoppopellejä jotka olisi vasemmistoliittolaisia jos uskaltavaisit...
- loldiers_pellet
Niin eihän sitä oikein sellaisten kanssa voi olla jotka näkevät kaikkialla persusalaliittoja ja kirjoittelevat kaiket päivät persusalaliitoista ja pyhittävät kaiken elämässään vain uusien persusalaliittojen keksimiseen omasta päästään.
Sellaisista porukoista pitää itse asiassa pysyä mahdollisimman kaukana.
- vieköön-hiis
Takarengas nosti kannatusta 1,8%. Eturengas vielä pontevampi nostattaja?
- lisää_persusalaliittoja
Jos oikein ponnistelet niin saattaa se vilahtaa silmiesi edessä. Jopa hyvin piankin!
- Ringakin-myönsi
Totta. Jos ei muuten nouse, ajattelemalla Jussin gummia joka perssupoijalla nousee takuuvarmasti.
Vasemmistoliiton ehdokas, joka kulkee Leijona huppari päällään ärsyttääkseen lavasti hyökkäyksen kimppuunsa. Pääsi sillä Sannikka&Ukkola ohjelmaan puhumaan p:tä.
On väärin käyttää keltaista Leijona hupparia! Jättäkää hänet rauhaan, ettei pääse taas telkkariin.- välitilanne
Vasemmistoliitossa on silti enemmän hinaajia kuin vihreissä.
Kepu ja kokkareet kirivät demarien vanavedessä sannkireiät töttöröllä ylämäkilykinnällä.
Kommareilla ei oo munia ollenkaan, ei haitanne homppeliksi leimautuminen. Tuskin Käppösihmikään suutahtaa.
RKP julistaa: kakkonen on ykkönen.
Muut pikkupuolueet saavat olla marginaliluvuissa, vähänhän niitä on muutenkin.
Persunperkeleet jäävät listalla viimeiseksi, sepu sentään pitää tilaston yllä.
No, mitäs tänne hiekkalaatikkoon muuta kuuluu tänään? - imaisepierupersiistäs
persputin
29.3.2019 15:19
Joko on löytynyt videonauhaa, josssa J. Halla-aho nähdään kantamassa fillarinsa takarengasta?
Paljonko Persut maksoivat tuosta lavastuksesta? Ja kenelle?
Kai ne Putinin yön lampaat tekee tollastakin, jos niille ruplia iskee kouraan.
No ei oo eikä tuu. Videonauhat on poistuneet käytöstä pitkän aikaa sitten, homekorvamoktar.- Leikkaamo
Kyllä kuule vanhapersuilla on videolaitteet, se on saletti se. Persut sitten leikkaavat ja liimaavat videonauhoja mieleisekseen.
- jytkyrengasta-pukkaa
Takarenkaan varastanut tekee Jussista pääministerin? Turkin voro arvasi tekojensa seurauksen?
- Valevarkaus
Entäs kun Jussi on vienyt puoluetoimistoon julkiselta paikalta pyöränrenkaan joka ei ole hänen omansa?
- dfhggg
Miksi se rengasta olisi kantanut? Rengas oli varmasti ihan käyttökelpoinen?
Eikö takapyörästä ollutkin vanne pahasti vääntynyt?- Vannevarkaus
No joo, pikkaisen epätarkkuutta viestissäni, rikotun vanteen Jussi vienyt.
- Hillo-Timo-of-Odin
Timohan oli lavastanut koko jutun, hän oli lainannut vanhan Odin-takkinsa kaverilleen.
Tämän piti viedä rengas ja palauttaa SE takki, perrrlrklkrlkrlrlreeee !!!!! - kumipäävasuri
Vassulla on kumi puhjennut ... päästä
- Saatanan-salaatti
Isälläsi taisi kumi puhjeta. Valitettavasti.
- kaikelviisii
Eipä voro tiennyt, että rengasvarkaus satoi suoraan persujen laariin??
- Funlandiankansalainen
Viiemeisten tietojen mukaan joku kuvasi Halla-ahon pyörän vain muutama tunti ennen rikkoutumista. Eli siinä vaiheessa se oli kunnossa. H-A myös totesi, että sijalle oli vaihdettu väärä rengas. Eli peruskysymys on, että miksi joku kuvaa persun pyörän ja miksi näkee vaivaa rahdata paikalle joku romurengas ja asentaa se paikalle? Minulla ei tulisi mieleenkään, että kuvaisin jonkun toisen pyörän, en edes Soininvaaran tai stubidon. Hehän kehuu kmetreilla, jota ajavat joka kesä. Ajan itse samat määrät ja voipa olla että enemmänkin enkä ole siitä numeroa tehnyt edes työnantajalle. Jos lähdetään siitä, ketä potuttaa, että persupomo fillaroi ja keskellä ydintä. No ei se voi ketään muuta niin paljoa potuttaa kuin fillarismilla politiikkaa tekeviä. Pahin painajainen heille on, että autoilua kannatava persu ajaa pyörää ja käyttää vain "oikeille" vihreille tehtyjä pyöräteitä. Eiköhän noilla vinkellä päästä jo askel eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153