Halla-ahon oma pesä vuotaa

Anonyymi

Vanhin tytär on Vihreiden kannattaja. Buah hah hah!

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halla-aho itse saattaa kääntyä vielä islamin uskoon.

• Kun Suomi on punaviheriöstön hallinnassa, meiltä ei kysytä. Meistä kaikista tulee muslimeja - tahdoimmepa tai emme.

• Anonyymi

Lapset usein kapinoivat vanhempiaan vastaan, mutta järki palaa kyllä takaisin sitten vanhempana.

• Anonyymi

Niin, yleensä ne kunnioittaa vanhempiensa viisautta vasta kun on liian myöhäistä.

• Anonyymi

Lapset, alle 30-kymppiset ajattelevat vahvasti vain tunteilla.
      Siksi vihreät halusi pudottaa äänestysikärajan lapsillekin 16-vuotiaille !

Lapset johtamaan maailman politiikkaa ja suvaitsemaan eurooppaan islamin ja afrikkalaisen valloittamista. Sellaisia nuo vihervassarit ovat, ei käytännön järkeä lainkaan.

• Anonyymi

Yussuf kokee backflashin. Heh heh heh....

• Anonyymi

Sipilä oli puolueensa puheessa tosi katkera siitä, että heidän jäsenistönsä tuli järkiin ja liittyi PerusSuomalaisiin.

Ainakin Kepulaisten "pesä" vuotaa sen mukaan, mitä Sipilä itkeskeli puolueensa vaaleissa kärsimästä kohtalosta.

• Anonyymi

Niin?
      Näjetsen kun meillä voiman pimeällä puolella uskotaan vielä sellasiin asioihin kuin yksilönvapauteen, niin jokainen valitkoon itse asiat joihin haluaa uskoa.

Mut suvakkipiireissä skidi olis sit varmaan kuritettu mustelmista siniseks, jos se ois kertonu et meni äänestämään persuja, vai mitä?

Koska te ootte niitä hyviä ihmisiä, ja me ollaan niitä saatanan palvojia. Eikö niin? :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66