Täys pellekö siellä on duunissa ?
https://www.hsl.fi/sites/default/files/uploads/vyohykkeet-ja-liput2x_2.png
Haluan pörrätä vain tässsä lähi-aluueella espoossa, ei minulla ole mitään asiaa jonnekkin Sipooseen. C - B lippu olisi riittänyt, ilman Tuusulaa - Keravaa ja jotain Sipoota.
Kuka vittu suunnitteli HSL lippu uudistuksen ?
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan joku turkulainen pelle asialla.
- Anonyymi
Mauno Koivisto on jo kuollut.
Kun katsoo vaikka HSL/LMoy/HKL kyvykkyyttä hoitaa länsimetro ja pisararata ja muut raidejokerit, ei voi olla kuin ihmeissään miten kaikki paska voikin kasautua yhteen saaviin.
- Anonyymi
No mikä estää ostamasta bc lippua?
- Anonyymi
Se saatanan lippu mulla on, mutta en ole matkalla vantaalle, enkä sipooseen. Joku pönttö, antaa mulle kaupanpäälliseksi luvan matkustaa susirajan taakse. Haluaisin matkustaa vai ja ainoastaan todellisten kustannuksieni mukaisesti. Jos Espoon sisäinen lippu huomenna sanoo PÖÖP bussissa, vedän kuskia turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se saatanan lippu mulla on, mutta en ole matkalla vantaalle, enkä sipooseen. Joku pönttö, antaa mulle kaupanpäälliseksi luvan matkustaa susirajan taakse. Haluaisin matkustaa vai ja ainoastaan todellisten kustannuksieni mukaisesti. Jos Espoon sisäinen lippu huomenna sanoo PÖÖP bussissa, vedän kuskia turpaan.
Niin sitten ei auta kuin matkustaa taksilla/omalla autolla, ei tule tunnetta että maksaa turhasta. On se kumma että busseissa ei voi maksaa ulos kävellessä todellisen matkan mukaan. Nykyisin kun on lähimaksut ja kaikki kuitenkin keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitten ei auta kuin matkustaa taksilla/omalla autolla, ei tule tunnetta että maksaa turhasta. On se kumma että busseissa ei voi maksaa ulos kävellessä todellisen matkan mukaan. Nykyisin kun on lähimaksut ja kaikki kuitenkin keksitty.
Kertalipun voi ostaa, mutta se oikeuttaa vaihtoineen samaan ympäri-suomea matkaan ja on 15 % kalliinmpi. Tuli vain mieleen, että jos Espoonlahdesta lähtee reissuun Sipooseen, niin pääseekö vaiholla takas kotia ?
- Anonyymi
Miks A, B, ja C ei o omaa yksittäistä lippuaan, mut D on!?
Ja saaks tolla (oletan halvimmalla, koska vain yks vyöhyke?) D-lipulla sit matkustaa kaikista pisimmän matkan, esmes Siuntiosta Sipooseen?
Juu! Olet oikeassa tosta idiootista!- Anonyymi
D on kai saman hintainen kuin esim AB tai BC.
- Anonyymi
Hyvä uudistus tuo oli, ainakin espoossa asuvalle 🤗
Fiksuin idea on juuri tuo kahden vyöhykkeen lippu. Se estää vanhan järjestelmän kohtuuttomuudet, jossa pahimmillaan se yksi pysäkinväli maksoi paljon enemmän kuin kaksikymmentä pysäkinväliä saman kunnan sisällä. Nyt lähelle pääsee aina halvimmalla lipulla (jos nyt unohdetaan tuo D-vyöhyke).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659