kyllä niitä riittää mua stalkkaan
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/269297-poliisin-ay-johtaja-shokkivaikutus-nakyy-nyt-tuplamunauksen-takia-100-000
kyllä niitä riittää mua stalkkaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta tuleeko hyvä mustikkasato?
- Anonyymi
”Poliisin koneisto käy jo nyt ylikierroksilla eikä selviydy sille asetetuista lakisääteisistä tehtävistä. Samalla myös poliisikunta on resurssipulasta johtuen jaksamisensa rajoilla. Tämä ei voi olla heijastumatta poliisin palveluihin ja siten myös palveltavien ja palkkamme maksavien kansalaisten arkeen”
Oli Helsingin poliisilla silti aikaa taas stalkata minuakin poliisimaijoilla tässä yhtenä päivänä.
Joten ihan vaan ehdotuksena tätä palstaa varmaan kiihottuneessa tilassa lukeville nettikytille, että kertokaa Helsingin poliisille, että lopettaisivat jo se vitun naurettavan kansalaisaktivistien stalkkaamisen, niin niillä voisi olla aikaa tehdä niitä lakisääteisiä tehtäviä, kuten esim. laittomien maassaolijoiden kiinniottamista.
Vai olenko esim. minä niin valtavan tärkeä henkilö, että minuun pitää tuhlata suuri määrä resurssipulaisen poliisin resursseja? Vai onko Helsingin poliisissa monella piileviä homoseksuaalisia taipumuksia, joita pitää toteuttaa stalkkaamalla miehiä? 833 000 000 euroa lahjoitetaan banaanivaltio- diktaattoreiden taskurahoiksi.
783 000 000 euroa oli koko poliisitomintamme budjetti.
Oliko tämä yllätys? Varmasti oli:
https://www.youtube.com/watch?v=9Os-NDeseFs- Anonyymi
Punaiset ja vihreät haluavat tuplata "humanitaarisen" avun ja se nyt onnistuu hallituksesta käsin.
Itsepähän äänestitte, siitäpähän saitte taavit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412