KOKO TIVOLI SUORASSA TV OHJELMASSA NYT TV1

Anonyymi

Rinne ja muu puniikkiporukka valehtelee taas kansalle ummet ja lammet..

katso , kuuntele ja ihmettele.

11

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rinnekin puhuu kuin ulostaisi suunsa kautta !

• Anonyymi

Aina kun tällä palstalla joku puoliksi kirjoitustaidoton persnatsi mölisee Ylestä jotain, on Yle tehnyt jotain oikein. Toivottavasti Yle-veroa nostetaan, jotta tämäkin viihde jatkuisi.

• Anonyymi

herran jumala kun minua alkoi nyt juuri pierettämään kun puniikki aukaisi suunsa ?

Miksiköhän ?

• Anonyymi

Zysse pyyhkii hallituksella ja Rinteen pellellä lattiaa.

• Anonyymi

Puniikki on ministeriaitiossa paniikissa !

• Kansan muisti on todella lyhyt ja usko valheisiin (satuihin) on toistuvaa.
      Kuinka kukaan on voinut unohtaa demareiden kauaskantoiset saavutukset, eläkkeiden indeksileikkaukset ja kreikan takkuutukset, kun meillä on taas kerran tuo sama sakki höyläämässä kansalta kerättyjä veroeuroja kaikkeen muuhun kuin siihen mihin niitä ollaan keräävinään.
      Ja kaiken lisäksi vielä vihervasemmiston höyrypäät tukemassa leikkauslinjaa, verojen- ja sitä kautta elinkustannusten takuuvarmojen korotusten voimaan saattamista.
      Kyllä kansa maksaa, niin hovin kuin lakeijoidenkin korkeat palkat, jotka tuntuvat tulleen kuin taivaasta (vai otetaanko ne sieltä taikaseinästä) niitä ei ole tarvinut "ansaita", eikä niiden kohdalla ole tarvinut miettiä onko niihin varaa.

• Anonyymi

KYSYMYS: mikä voima panee Rinteen valehtelemaan koko kansan silmien edessä ?

• Hallitus luimistelee ja lupaa ensivuosituhannella vasta sen kympin jota jo vappuna tarjottiin Pihtiputaan mummon kouraan..

APRILLI-hallitus !

• Anonyymi

Mitään satasia tai kymppejä ei millekkään työnvieroksujille olla jakamassa ja hyvä niin.

• Anonyymi

Kansa ei luota hallitukseen koska ministerin hillotolppa panee valehtelemaan.....................................koko hallitus nurin ja heti...

• Anonyymi

Suomessa ei ole mitään "punikkeja", vaan ikävä kyllä, YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ.

Syyria-Show`ssa jenkkien hyökkäysliitto, on ostanut "jihadisti-vanhemmat", näyttelemään, äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten, sotabisneksien ja naton mainontaa.

Ei niitä mitkään lasten oikeudet, voisi vähempää kiinnostaa. Jos kiinnostaisi, lapset olisi jo huostaanotettu ja erotettu, väkivaltaisista vanhemmistaan.

Tuossa Syyria-näytelmässä, ei mikään taho, aidosti ajattele, lasten oikeuksia.

Suponhan pitäisi tutkia ja Yle:n uutisoida, ISOIMPIEN TALOUS- JA VEROPARATIISIRIKOSTEN TUTKINTOJEN TULOKSIA, SOTABISNESRIKOLLISUUTTA - vaan oletteko nähneet, yhtään tutkimusta, saati uutisointia aiheesta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe