Muista olla maksamatta veroja

Anonyymi

Saadaa nopeammin hallitus vaihtoon !

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppoa sinulle kun et ole koskaan ollutkaan töissä!

• Anonyymi

45v maksoin veroja yrittäjänä.....enää en maksa sinun kurahaaran sossukaljoja.

• Anonyymi

"Muista olla maksamatta veroja
        Saadaa nopeammin hallitus vaihtoon !"

Muista olla myös loisimatta hyvinvointipalveluita ja tulonsiirtoja joita pienituloisin viidennes suomalaisista saa 25% ja varakkain viidennes 17%, muut viidennekset siitä 17-25%:n välistä. Verot on kunniavelkaa, joten maksa kiitollisena ilman veronarinoita ja itkupotkuraivareita. Vähän ne maksaa, mutta niin paljon antaa.

• Anonyymi

Jälkiveron ensimmäinen erä 1,7,-19 309,82 e, heinäkuun toinen päivä naapurin somali pentu ajelee uudella Jopolla. Raha kiertää.

• Anonyymi

Joo, ja onnellisen uuden joponomistajan vanhemmilla ei ole hajuakaan siitä mitä se verotus mahtaa olla?

• Anonyymi

Kela tarvitsee sinunkin rahasi, juuri siihen uuteen kaapuun!

• Anonyymi

Kulutusta kun vähentää samalla verotulot pienenee.

• Anonyymi

Ainakin Suomesta ostetun alkoholin käytön lopettaminen on helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Suomesta ostetun alkoholin käytön lopettaminen on helppoa.

Kotiviini, siideri ja sahti vaihtoehtoina esim.

• Anonyymi

Aivan, vielä kun tuon polttoaineen voisi tuoda/hakea ulkomailta kannattavasti. Vuokraisi vaikka säiliöauton ja kävisi hakemassa kunnon lastin.

• Tuo kulutuksen vähentäminenhän on aivan tarkoituksellista, siis suomalaisen kulutuksen.
        Sitä pyritään kaikin keinoin korvaamaan tuontiväestön ylläpidolla kaikkine tarpeineen, jopa jokaisen muuton yhteydessä uusine kodin varusteineen, eikä varmasti mistään halpahallista hankittuine.
        Sillä on kai ihan yksinkertaisen päivän selvää, että kulutusvaraa jatkuvasti leikaamalla maan talous ei nouse, eikä se nouse silläkään, että veroeuroja kierrätetään työnantajille ns. työllistämiseen, puhumattakaan veroja ja pakollisia elinkustannuksia ylöpäin hinaamalla
        Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi

Lapsiluku tutaa valtavat tulot sosiaaliluukuilta, koska alkuperin tuet oli mitoitettu sen mukaan että omaakin vastuuta kannetaan mukana.
      Afrikkalaiset heittäytyvät kokonaan eläteiksi joten saamansa rahasummat ovat sitä luokkaa että laatuautoja voi ostella suomalaisten maksamina lahjoina.

• Missä nämä insinöörit olisivat oppineet työnteolla itsensä elättämään, ensinnäkin naisethan afrikassa perheen elättävät ja toiseksi, länsimaat ovat vuosikymmeniä elättäneet näitä valmiiksi, muuta ei ole tarvinut osata kuin lisääntyä.

• Anonyymi

Satakilometriä ensimmäiseen K-kauppaan ei kukaan tarkkailija tänne eksy. Korpeariittää.

• Anonyymi

Voi mökkiläinen käydä riukupaskallakin ympäri metsiä niin kuusikot kukoistaa eikä varmaan kukaan pääse paskojan jäljille jos löydetty paska ei paskan löytäjää kiinnosta niin että ottaa siitä dna-näytteen.

• Anonyymi

Älä ota enään, et taida olla oikealla sivulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ota enään, et taida olla oikealla sivulla?

Ohhoh. Anteeksi myönnän kömmähdykseni avoimin mielin ja on tänään viisi A-kaljaa kyllä tullut jutuakkin.

• Anonyymi

Älä ostakaan enää yhtään mitään, niin ei tule vahingossakaan maksettua veroja ...
      Me muut halutaan syödä, juoda ja elää ja maksetaan siis veroja!

• Anonyymi

Missä vaiheessa huomaavat, ettei tulijoista ollutkaan verojen maksajiksi. Kun kela maksaa paremmin kuin nykyiset venkulatyönantajat, määräaikaista, osa-aikaista ja harjoittelija(ilmainen), ei toimi kuin kantaväestön kusettamiseksi.

• Anonyymi

Maksan mielellään verot joilla autetaan pienituloisia, työttömiä ja köyhiä sekä sairaita. Maksan mielellään verot joilla ylläpidetään Suomen maailman laadukkaimpia julkisia hyvinvointipalveluja ja infraa. Mutta veroitkijäkermaperseiden sossupummitukeminen v-tuttaa.

Australiassa vähävaraisin viidennes saa yli 40% sosiaalitukemisesta, varakkain viidennen ei juuri lainkaan, kuten kuuluu ollakin. Sosiaalitukemisella tulee auttaa huomo-osaisia, pienituloisia, työttömiä, köyhiä ja nälkäisiä EI keskituloisia ja hyvätuloisia omillaan toimeen tulevia.

Suomessa vähävaraisin viidennes saa sosiaalitukemisesta 25%, mutta jopa kultapossukerhojen kermiksiä eli varakkainta viidennestä sossupummituetaan 17%:lla sosiaalitukemisesta. Muut viidennekset, eli Suomen keskiluokka saa sosiaalitukemisesta 17-25%:n välistä, vaikka nämäkin tulevat toimeen omillaan.

Miksi verot ovat korkeita? No siksi että keskiluokkaa ja kermapersluokkaa sossutuetaan Suomessa lähes yhtä paljon kuin tukea tarvitsevia pienituloisia. Ja silti itkupotkuraivotaan ja veronaristaan, vaikka itse lisää veroja omilla turhilla sossupummituillanne kerjäätte.

Julkiset hyvinvointiperuspalvelut ja infra ovat asioita joiden pitäisi keskiluokalle ja yläluokalle riittää, sosiaalitukemisen voisi jättää niitä oikeasti tarvitseville, eli esim. niille jotka saavat työttöminä 497,92€/kk eli 16€/pvä rahaa elämiseen hyväksyttyjen asumiskulujen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2052
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1956
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      26
      1776
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      12
      1073
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      961
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      929
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      865
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      801
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      49
      783
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      755
    Aihe