Ulosteen syöminen

Anonyymi

Ruoka loppu. Onko ulosteen syöminen ainoa keino pysyä tässä maassa hengissä?

16

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä viinat ja kaljat kauppaan ja osta ruokaa sillä rahalla. Niin helppoa.

    • Anonyymi

      Mene hakemaan ruokajonosta leipää, makaronia ja hernekeittoa.

    • Anonyymi

      syötkö omaa tuotostasi eli elät suljetussa kierrossa, vai keräätkö koiranpökäleita tienvarsilta, vai käytkä ehkä jollain tallilla hakemassa hevosenmunkkeja vai etsitkö metsistä jäniksen ja hirven tekeleitä? miltä maistuu?

    • Anonyymi

      Lähde kalaan, kerää mustikoita, kuusenkerkkiä, nokkosia, maitohorsman juuria, voikukan lehtiä,,.. Suomen luonnosta löytyy paljon ravintoa kesäisin. Perunat ei maksa juuri mitään. Ja kyllä työttömyysturvan perusosallakin pitää tulee toimeen, mutta ei se mikään palkka tai ansionkorvike ole, vaan perusturva. Tarkoitus on, että ihmiset etsivät työtä ja elättävät itsensä.

      Mutta syö paskaa, jos et muuhun pysty.

    • Anonyymi

      Tuskin ulostettakaan pitkään riittää jos ei syö mitään..

    • Anonyymi

      Hyvää harjoittelua vanhuspalveluita silmällä pitäen.

    • "Ruoka loppu. Onko ulosteen syöminen ainoa keino pysyä tässä maassa hengissä?"

      Näin kirjoitti siis avaaja. Ja nyt neuvoja:

      Pirkkaniksi 4711:
      Jos jätös on kiinteä, syö se sellaisenaan. Ripulijätöksen voi juoda kauhtuneesta muovipussista. Niitä löytyy kyllä. Mutta liito-oravien jätöksiin älä kajoa.

    • Anonyymi

      oikeesti hei tiedän ite sen rahapulan ja nälän ku olin ite työtön.nyt töis diakoniatoimistostta voi pyytää apua ja saada ruokaa.ei tarvi kuulua kirkkoon. ei tarvi hävetä köyhyyttä pyydä apua sukulaisilta , ,seurakunnilta esim.helluntai jakaa ruokakasseja.(kerran itse annoin ruokaa naapurin paapal ku siltä loppu.ei tarvi hävetä .

    • Anonyymi

      Tee retki maaseudulle ja etsi talo tai kesämökki jossa vielä on ulkohuussi.
      Siellä sinua odottaa ruhtinaallinen herkkupöytä, ei muuta kuin kimppuun vaan!

    • Anonyymi

      Kasvata kaviot millä voit kaapia roudasta jäkälää?

    • Anonyymi

      on kai siellä jotain muutakin? jauhopussi? vettä suolaa? Leipänen pannulla?

    • Anonyymi

      Jos välttämättä haluat kuitenkin sitä syödä niin sekoita joukkoon hieman vettä tai maitoa ja kaada seos jauhoihin .

    • Anonyymi

      Avaa kotiovesi rappuun auki ja keitä seosta hiljaa hämmentäen monta tuntia. Pääset illaksi sitten syömään lämpimään.

    • Anonyymi

      Keitettiinhän sitä rintamallakin kakkapontikkaa. Ei tuo niin ihmeellistä ole. Eläimistä ainakin jotkut madot, kärpäset, perhoset ja variksetkin voivat syödä kakkaa.

    • Anonyymi

      joo mäkin oon

    • Anonyymi

      oon kokeiillu myös pissaaa vahinkos hups

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe