ilta sanomien vihapuhe tänä aamuna

Anonyymi

ilta sanomat kirjoitti aamun etusivulla että Sipilä ja Rinne ovat Suomen vihatuimat ihmiset minun mielestä se texti oli todella törkeetä ajatellen asianomaisten lapsia omaisia ja heitä itseään en äänestäs kumpaakaan herraa olen Halla-ahon miehiä se uutinen on hävinny kun just katsoin galluppi jos sitä oli uskomaton et nää keltaset sivut voi kirjoittaa ihan mitä vaan mää oon vieläkin siitä saastasta vihanen häpeä ILTA SANOMAT

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansalta tulee Totuus.

      • Anonyymi

        Iltapäivälehtien sivuilla roikkuvat ja kommentoivat ihmiset eivät ole mikään "kansa".


      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Osa on varmasti suomen kansalaisia, mutta vain murto-osa kansasta. Tavalliset ihmiset käyvät töissä ja tekevät jotain ihan muuta kuin roikkuvat iltapäivälehtien sivuilla. Sitten on vielä ne putinin trollit jotka siellä provosoivat, ja heikkopäiset kansalaiset sitten seuraavat trolleja. Maanantaina tuli juuri dokumentti noista putinin trolleista, ja kuinka ne koittavat vaikuttaa politiikkaan amerikassa ja euroopassa, on edelleen katsottavissa areenassa.


    • Anonyymi

      Mikä tämän gallupin kasasi? Tuohan on vihapuhetta ja maalitttamista jos mikä. Ilmeisesti ei ollut persutaho kun ei tuomita.

    • Anonyymi

      Täysi aiheellinen kommentti kun eivät normaali puhetta kuuntele

    • Anonyymi

      Itse en vihaa koskaan henkilöä, sillä jokainen meistä tekee silloin ja tällöin virheellisiä päätöksiä. Mutta minä raivostun epäoikeudenmukaisista päätöksistä ja tuon esille sen siinä muodossa, miten reagoin ko. päätökseen.
      Huom! Ihmisen ja päätöksen välillä on selvä ero. Päätöksiä voi muuttaa, jos kyseinen asia on epäoikeudenmukainen jne. Miksi siis vihata sen vuoksi ihmisiä, sillä vain myrkyttää oman mielentilansa. Se, jota sorretaan, on lopultakin aina paremmassa asemassa kuin sortaja. Miettikääpä, mitä mieltä itse olette tästä asiasta.

      • Anonyymi

        "sillä jokainen meistä tekee silloin ja tällöin virheellisiä päätöksiä"

        Mutta kun Sipilä teki lähes kokoajan. Mutta turha silti häntä on vihata kun nuo päätökset kuitenkin oli odottetuja ja suomalaiset äänestäjät antoi siihen mahdollisuuden.


    • Anonyymi

      Kukas sitä nyt Sipilästä tykkäisi :) Se kun vei kaikilta melkein kaiken ja laittoi työttömät töihin:) Mutta sitä minä en kyllä ymmärrä ... vielä... miksi Rinnettä vihataan, hänhän on luvannut kaikille kaikkea lisää:)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2722
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe