Porvoon ampujien suku Balkanilta. Salaliitto salailee kansalaisuuksien saanneiden nimet ja kasvokuvat ja taustoja.
Miksi? Juttu alkoi heti haisee!
Kuva linkki kasvoista.
Ruotsin kansalaisia molemmat. Toisella myös Suomen kansalaisuus. Miksi lehdistö ja poliisi ei julkista nimiä. Eikä kuvia?
Kansalaisuuden saaminen ei poista sitä että ovat maahanmuuttajataustaisia. Molemmissa valtioissa.
Eivät tulleet tekemään pelkästään omaisuusrikoksia Suomeen. Eivät ampuneet poliiseja pelkästään poliisien virkaaseen saadakseen. Jostain muusta on kyse.
https://mvlehti.net/2019/08/26/porvoossa-poliiseja-ampuneiden-miesten-kuvat-julkaistiin-ruotsin-mediassa/
Ampujat saivat kansalaisuuden Balkanilta lähtöisin
26
52
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko kyseessä epäonnistunut false flag, joka oli tarkoitus laittaa valkoista ylivaltaa edustavan äärioikeiston syyksi, jonka iskua Ruotsin Säpo kristallipallosta ennusti tapahtuvaksi Pohjoismaissa lähiaikoina?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15985195/mtv3-039tummat-parrat-ja-sliipatut-hiukset039-porvoon-poliisiampujilla - Anonyymi
Maailman menoa palstalla syytellään jo Halla-ahoa ja persuja iskusta, koska nämä yksinäiset veljessudet näyttävät pohjoismaalaisilta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15985356/kielletaanko-persut-ja-vastamedia-taman-k-sseen-false-flagin-takia Suvakit ovat olleet tapauksesta aivan hiljaa; onko se merkillistä?
Kaikki ainekset "väärään lippuun" ovat olemassa; sen tulemme näkemään lähitulevaisuudessa.
Tekevätkö partapojat selleissään itsemurhan?- Anonyymi
Natsisiat on hiljaa, kun tekijät oli väärän värisiä.
- Anonyymi
Jos joku puolue hyötyy tästä, se ei ole vasemmalta laidalta. Natsin väärä lippu teoria osuu omaan nilkkaan
- Anonyymi
Nazi, miten on, voiko vitutukseen kuolla kun tekijät onkin valkoisia?
Toivottavasti. - Anonyymi
Nazi on harhainen typerys joka uskoo litteään maahan, kuuluu hoitoon.
Eivät ole puhdasta arjalaista verilinjaa nämä risuparrat.
- Anonyymi
Balkan, siis tuo alue Eteläisessä Euroopassa, omaa väkeä joka on täsmälleen samaa kaukasialaista haaraa kuin geneerisesti Eurooppalaiset.
Arjalaisia tosin tuskin ovat sen enempää kuin MONGOLIALAISTA perimää omaavat Suomalaiset.
Voi pienelle natsille tulla itkuisena yllätyskenä että nämä Saksan Natsit eivät pitäneet Suomalaisia puhtaana rotuna. Ajan kanssa jos Saksa sodan olisi voittanut suihkuun olisi sinunkin sukusi päätynyt jotta saadaan lisää elintilaa Herrarodulle.
- Anonyymi
Viktor ei kun nazi on pesunkestävä pensasneuvostoliittolainen
"Porvoon ampujien suku Balkanilta. Salaliitto salailee kansalaisuuksien saanneiden nimet ja kasvokuvat ja taustoja.
Kansalaisuuden saaminen ei poista sitä että ovat maahanmuuttajataustaisia. Molemmissa valtioissa. "
---
"Sekä vuonna 1994 syntynyt Raymond Johannes Granholm (tai Raymond Anthony) että vuonna 1989 syntynyt Richard Nicholas Granholm, vangittiin todennäköisin syin epäiltyinä kahdesta murhan yrityksestä.
Veljekset ovat Ruotsin kansalaisia, toisella on lisäksi Suomen kansalaisuus. Miehet asuivat lapsina Porvoossa ennen kuin perhe muutti Ruotsiin." - Aamulehti.
---
Onko Porvoo nyt siis siirretty Balkanille, aloittaja? Onhan Granholm tietenkin sangen maahanmuuttajataustainen sukunimi molemmissa maissa.
---
Tunnen hieman myötätuntoa näitä maahanmuuttajia kohtaan heidän maahanmuuttotaustansa vuoksi. Itsekin kun olen maahanmuuttajataustainen. Minäkin olen joskus asunut Porvoossa. Elettyäni pitkään toisessa Euroopan valtiossa muutin takaisin Suomeen, joten olen maahanmuuttajataustainen henkiö ja kuulun siten maahantunkeutujien, matujen kastiin.
Joten nazin ja muiden aitosuomalaisten mielestä en kykene enkä halua sopeutua Suomeen ja suomalaiseen kulttuuriin, en osaa suomenkieltä, en osaa enkä halua lukea enkä kirjoittaa ja elän sosiaalipummina nazin ja muiden aitosuomalaisten kustannuksella tekemättä oikeaa työtä. Sen lisäksi syyllistyn alaikäisten raiskauksiin ja aitosuomalaisten murhiin jo ihan lähtökohtaisesti, koska olen maahantunkeutuja.
Tästä syystä nazi ja muut aitosuomalaiset haluavat työntää minut rajan taakse, sinne mistä tulinkin, ja että pysynkin poissa tuhoamasta hienoa suomalaista geenistöä ja yhtenäistä aitosuomalaista väestörakennetta.
Näin ikävästi on minulla asiat. Mutta paljon ikävämmin on kuitenkin noilla Granholmin veljeksillä.- Anonyymi
Suomi on toistaiseksi oikeusvaltio, jossa epäillyillä on oikeutensa. Heti kun heidät vangittiin julkaistiin nimet, ja kuvat virallisesti. Ainoastaan valeuutissivusto, joka ei välitä muusta, kun mainosruplista julkaisi kuvat. Jos haluat elää maassa missä ei välitetä oikeuksista voit muuttaa Neuvostoliittoon, tai Israeliin.
- Anonyymi
Kyllä vaan manneja ne ampujat on.
- Anonyymi
Kyseessä on FALSE FLAG -OPERAATIO. Lisää tietoa saa googlaamalla.
- Anonyymi
Samalla vaivalla olisit linkannut polun totuuteen.
- Anonyymi
En tiedä itsekään tämän enempää, mutta jotenkin sopii siihen, mitä olen lehtijuttujen perusteella ihmetellyt ja tuumaillut.
- Anonyymi
Eli et tiedä mitään, joten väärä lippu tapaus ihan varmasti.
- Anonyymi
Eihän tässä kukaan TIEDÄ, tai kyllä jotkut tietää tietää tietenkin, mutta eivät kerro.
Esitin hypoteesin, vaihtoehdon, mistä saattaisi olle kyse. - Anonyymi
Mäkin voin esittää vaihto ehdon että kyseessä oli kuunatsit. Etsikää tiedot ite. Jos ette löydä se on teidän häpeä.
- Anonyymi
Senkun esität. Minä esitin ihan varteenotettavan vaihtoehdon. Toivoin, että olisi syntynyt keskustelua.
Kovin on vihamielistä Tulee olo, että minut sekoitetaan johonkin toiseen henkilöön. Olen ihan vain seniori, jota huolettaa yhteiskunnalliset ilmiöt.
Tämä juttu haisee. - Ehkä Hesarin toimittajat joskus tonkivat tiedon esille. - Anonyymi
Vaihtoehto on myös että veljekset on vaan idiootteja. Pelkkä väite on vaan väite. Salkkareilla on yleensä edes jonkun sortin selitys taustalla. Itse en tiedä mikä tässä on totuus, mutta miten voisikaan pelkillä lehtitiedoilla. Oikeus selvittää virallisen totuuden. Kelle se ei kelpaa todistus velvoite siirtyy hälle.
- Anonyymi
Parissa ketjussa on käsitelty asiaa, toinen poliisipalstalla. Onhan ihmisilllä oikeus ihmetellä ja kertoa, minkälaisen selityksen keksii. Ei ole huumorikaan hukassa. Mutta tällaista vihamielisyyttä ei ole kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parissa ketjussa on käsitelty asiaa, toinen poliisipalstalla. Onhan ihmisilllä oikeus ihmetellä ja kertoa, minkälaisen selityksen keksii. Ei ole huumorikaan hukassa. Mutta tällaista vihamielisyyttä ei ole kuin täällä.
Tottakai on oikeus ihmetellä. En kuitenkaan näe noissa ulostuloissa vihamielisyyttä väitettä kohtaan. Ainoastaan
, myös huumorilla heitettynä, lisäselvitystä näkemyksesi. Itse olen voinut lukea samoja lähteitä enkä ole tuommoista havainnut. Joten lisäselvitys kiinnostaisi miten olet mielipiteeseen päätynyt. Siksi olisi aina hyvä laittaa lähteet mukaan tai selittää oma ajatusketju, muuten menee vain väitteiden huuteluksi. - Anonyymi
Esitit vaihtoehtoisen totuuden kuten American Idiot, me muut kutsumme perättömiä väitteitä valheiksi.
- Anonyymi
Meilläpäin ei suomalaisille annettu tollasia nimiä, hajurako Porvooseen onki kyllä aika pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192532
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau391772Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221602- 1291488
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3481184Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701128- 891035
- 88905
- 123871