Kaikki mitä olen tänne kirjoittanut, on ollut sidoksissa aikakautensa tapakulttuuriin ja etenkin yleiseen ns valtahuumoriin. D
Kiitos ja näkemiin!
Pyydän anteeksi kaikesta mitä olen tänne kirjoittanut
41
68
Vastaukset 41
- Anonyymi
Olen kirjoittanut Husun valehteluista tänne, anteeksi.
- Anonyymi
Minä pyydän puolestani anteeksi sitä, että olen joutunut pyytämään anteeksi - sehän jo sinänsä lisää tuskaa, kun asiat nostetaan vuosien jälkeen pintaan juuri sillä anteeksipyynnöllä, eli traumat aktivoituvat......... :/
- Anonyymi
Minä en pyydä anteeksi vielä torstaina vaan vasta sunnuntaina. Silloin omatunto puhdistuu viikon jälkeen. Maanantaina voi sitten alkaa uudestaan porvarien haukkumisen.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi kaikkien niiden muiden kirjoittajien puolesta, jotka ovat vaatineet pääministeri Antti Rinnettä pyytämään anteeksi köyhiltä eläkeläisläisiltä katteetonta, mutta takaamaansa, vappusatasta nettona.
Lisäksi pyydän anteeksi niidenkin puolesta, jotka ovat moittineet pääministeri Antti Rinnettä palkkansa pikaisesta korottamisesta 2470 eurolla kuussa.
Lisäksi pyydän anteeksi, että suomalaiset valitsivat Mannerheimin Leninin sijaan suosituimmaksi suomalaiseksi.
Eihän Lenin varsinaisesti ollut suomalainen, mutta hän jalomielisyyttään lahjoitti Suomelle itsenäisyyden. Lisäksi Lenin pakomatkallaan Suomessa jaloitteli Taavetin asemalaiturilla, mistä löytyy tien vierestä opastekin muistopaikalle.
Svinhufvudin kartanoon ei löydy viittaa, koska tieliikenneasetus kieltää sen laittamisen tien varteen.- Anonyymi
Ihan Hyvä, että tykkäät Leninistä, etkä Stalininista ,,,,,,
Ois voinu silloin jäädä sananvapaus hieman heikommaksi !!!!!!
- Anonyymi
Ja minä pyydän anteeksi sitä, että äänestin viime vaaleissa ihan väärää puoluetta, sekä sitä, että tulen toistamaan saman virheen seuraavissa vaaleissa.
Kuten myös sitä, että omat mielipiteeni ovat kohtalaisen usein täysin päinvastaiset maan Ainoan oikean virallisen™️ totuuden kanssa. Pyrin täst edes tekemään parhaani että käsittäisin jotta myös valhe voi olla totuus, jos sen vaan sisäistää oikein!- Anonyymi
Pyydän anteeksi näiden anteeksipyytäjien puolesta kun
monille jäi epäselväksi näiden anteeksipyytäjien henkilöllisyys joten an t eeksipyynnöt jäävät totetumatta tyhmyyden takia
Anteeksi
Maataloustukiloinen
- Anonyymi
Pyydän anteeksi sitä, että olen ollut ja tulen aina olemaan katkera siitä, että olen joskus syntynyt Suomi-nimiseen maahan.
- Anonyymi00040
Tämä on jo erikoista.
- Anonyymi
Samoin yhdyn kumin erotuksella edelliseen!
Mitä pahaa sarkasmissa ja huumor-ohjelmassa on, joka tehty pari -kolme vuosikymmentä sitten?!
Nunnuka nunnuka loiloi laa laila löi leilaa...
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/06/13/hymyhuulet-nunnuka-nunnuka-lai-lai _Hymyhuulet: Nunnuka-nunnuka-lai-lai
JULKAISTU 13.06.2007 - 13:00. PÄIVITETTY NOIN 5 TUNTIA SITTEN
"Hymyhuulet-ohjelman hahmoilla on mennyt poronerotus pieleen, kun paikalla olikin järjestetty Naton sotaharjoitukset. Sarjaa näytettiin alunperin tv:ssä vuonna 1988.
Huumoria ja sen ymmärtää myös saamelais-koltat! Ja most mustalaiset ym. loisevaiset!- Anonyymi
Ei me tykätä huonoa.. Eikä olla pitkävihaisia.
Saattaa kuitenki jänkkä kutsua kohta.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi olemassaoloani tällä telluksella. Olen syvästi pahoillani!
- Anonyymi
Samoin. Kadun syvästi rumalla olemuksellani, pahoilla hajuillani, paskaisella äänelläni,
Typerillä mielipiteilläni aihettamiani mielipahoja. Häpeän syvästi olemassaoloani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Kadun syvästi rumalla olemuksellani, pahoilla hajuillani, paskaisella äänelläni,
Typerillä mielipiteilläni aihettamiani mielipahoja. Häpeän syvästi olemassaoloani.Älä Syyttä, sillä Kaikki sitä tekee ja Kaikki Ovat Vain ja Tai IHMISIÄ !!!!!!!!
Kaikki Ihmiset ovat vain IHMISIÄ !!!!!!!!!!!!!!! ; ) - Anonyymi00041
Et saa olemassaoloasi anteeksi.
- Anonyymi
Tyhjää liverrystä!
Suu puhuu, sydän ei sano mitään! Vatsa on liian täynnä! Tyypit voi liian hyvin! - Anonyymi
Pyydän nöyrimmästi anteeksi että synnyin tähän maahan ja pidin tätä kotimaanani. Vapaana maana jossa oli sanan- ja mielipiteenvapaus. Kadun että ilmaisin itseäni suusanallisesti mutta varsinkin kirjallisesti ja sain kehuja suorasukaisesta tekstistä jossa oli mukana satiiria. Pyydän anteeksi kaikkia kirjoituksiani ja sanomisiani. Ne tapahtuivat sinä aikana kun Suomessa ei vielä pahoitettu mieltä kaikesta ja nähty kaikessa tuomittavaa. Meillä oli esim.huumoriohjelmia ja saamelaisten ja romanien ohella on naurettu savolaisille,turkulaisille, jupeille jne. Nyt ymmärrän että vitsit on natsismia ja nauraminen rikos ja tämä olkoonkin viimeinen mielipiteeni koskaan. Anteeksi.
- Anonyymi
Anteeksi, että oon valkoinen heteromies, mutta homoksi en muutu.
- Anonyymi
Täällä sormet eivät enää vain liiku kuin varkailla, vaan ne tuottavat valheita ja hölynpölyä! Kirjoitus on aikoinaan ollut mitä tärkein viestintämuoto, jotta totuus saadaan vietyä perille ihmishenkien ja valtioiden pelastamiseksi! Käsialaa on pidetty suuressa arvossa, ja kauniita allekirjoituksia ihailtu.
Alkuasukkaiden keskuudessa totuudenpuhujilla oli suuri arvo, Amerikassa suurten järvien alueella valehtelijoilta katkaistiin kieli, ja suuhun työnnettiin hehkuvia kekäleitä. Nykyajan hölynpölyn tuottajilta katkaistaisi sormet, ja kädet työnnettäisi hehkuviin kekäleisiin. - Anonyymi
Anteeksi, etten ole viherkommunisti ja anarkistisuvakki
- Anonyymi
Pyydän anteeksi kaikilta apinoita, joita ei päästettykään rånaamaan ex-pääministeri Pipilän kotitaloonsa.
Pipilä pyytänee Vatikaanilta tai joltain raamatun idolilta anteeks kauhiast. - Anonyymi
Pyydän itsekin anteeksi kaikkea kirjoitusta menneiltä ajoilta ja tuleviakin kirjoituksia.
Ajatuksia, unia, sanoja ja tekoja.
Anteeksi myös myöhästynyt anteeksipyyntö sekä ennakoiva anteeksipyyntö.
Anteeksi, en tarkoita yhtään mitään millään menneisyydessä enkä tulevaisuudessa.
Anteeksi kaikille kaikkialla jossain joskus jotka jostain loukkaantuvat.
Anteeksi rosvoille, rikollisille ja muille pahantekijöille, kun en ole hyväksynyt toimintaanne joka saattaa olla laillista tulevaisuudessa.
Anteeksi kaikille paitsi trumpille ja persuille ja myös trumpille ja persuille.
Anteeksi Husu, etten uskonut valheitasi.
Anteeksi siitä, etten usko miesten voivan synnyttää.
Anteeksi siitä, että en ole ollut ilmastomielenosoituksissa mukana.
Anteeksi, etten pitänyt kaikkia ilmastokatastrofi paperin allekirjoittajia rehellisinä ja asiaan perehtyneinä ja luotettavina tutkijoina.
Anteeksi siitä, että en heti uskonut poliittisen ipcc lyhyen ajan ilmastokäyrän voivan näyttää totuuden ilmastosta.
Anteeksi etten uskonut, että Suomi voisi pelastaa ilmaston yksin siirtämällä kaiken teollisuuden ja tuotannon Kiinaan.
Anteeksi, etten uskonut, että Suomi kuluttaa vuodessa 3,8 maapalloa.
Anteeksi, että en uskonut kaikkea YLE:n propagandaa.
Anteeksi, että äänestän jonkun mielestä väärin.
Anteeksi, että kirjoitan jonkun mielestä väärin.
Anteeksi, että pyydän anteeksi.
Anteeksi siitä, että epäilin meripelastuksen olleen petosta ja peittelyä siirtolaisten laittomalle maahantuonnille, nyt tiedän, että pelastetut tulee kaikkialla viedä aina Italiaan ja tästä työstä eri järjestöt jopa maksavat ja ihmiskauppa ja salakuljetus on laillista toimintaa.
Anteeksi siitä, että en usko tällaisen korruption ja politiikan pitkäikäisyyteen.
Anteeksi myös siitä, etten välttämättä ole oikeasti pahoillani.
Anteeksi kaikille.- Anonyymi
SaatAnteeksi, koska MINÄOLEN KAIKENANTEEKSIANTAJA ja myös kaiken WäärinYmmärtäjä & KAIKENWÄÄRINTEKIJÄ, eli Sinä saat MINULTA-ANTEEKSI, koska et ole voinut Koskaan Tehdä sitä, mitä minun tulee tehdä sillä minä olen kaiken tämän tekijä, ET SINÄ WOI OLLA MINÄ, koska minä olen tehnyt sinun tekemisesi jo kaikki, Sorry, että Tekemiseltäsi lähti pohja pois ja huomasit, että JOKU MUU oli tehnyt jo sen ; ))
Mutta OLLAAN KAVEREITA JA HENGENHEIMOLAISIA , SIITÄ HUOLIMATTA, jooko ?????
- Anonyymi
Anteeksi, että en osallistu gayparaatiin 😘
Pidän ihan normi perhearvoja tärkeämpänä.
Olen varmaan jotenkin poikkeava?- Anonyymi
Kyllä olet, kaappiin eheytymään siitä.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi Simo Frangenin puolesta, koska hän sanoi sketsissään rohkeimman tekonsa elämässä olleen, että kerran luki Turun Sanomia selvin päin.
Tämä on törkeä loukkaus turkulaista Suomen vähemmistöä kohtaan, koska tässä vihjataan, käyttämällä Turun Sanomia keppihevosena, turkulaisten rodulliseen alemmuuteen, eräänlaiseen ali-ihmismäisyyteen.
Vaikka minä nyt pyydänkin hänen puolestaan anteeksi, se ei kuitenkaan vapauta häntä rikosoikeudellisesta vastuusta. Odotankin eduskunnan apulaisoikeusasiamiehen toimenpiteitä.
Mielestäni sanojalle kuuluu vähintään ehdollinen vankeustuomio. - Anonyymi
Kadun syvästi, kun olen joskus, katsonut Kymppitonnia!
- Anonyymi
Mulla nykyään menee nahka eestaas kun kattelen kymppitonnia. Jotenkin niin moderni tunnelma.
- Anonyymi
Minäkin pyydä anteeksi itseltäni kaikkia kirjoituksiani, ajatuksiani, halujani ja toiveita, kun niissä on ollut niin kauhea hiilijalanjälki. Kamalaa, minusta on tulossa lessu, kun pyytelen itse itseltäni anteeksi ja sain kaiken lisäksi kaiken anteeksi. Jo on kevyt olo.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi sitä, että minun mielestäni perussuomalaiset ovat se ainoa puolue, jota kannattaa äänestää.
- Anonyymi
Minä taas pyydän anteeksi sitä, että olen joskus äänestänyt jotain muutakin puoluetta.
- Anonyymi
Pyydän briteiltä anteeksi, että Antti Rinne meni maniassa puhumaan höpöjä brexit-asiassa ja alkoi kyykyttämään Brittiläistä Kansainyhteisöä.
Macroniakin vallan nauratti, kun Suomen innokas pääministeri EU:n puheenjohtajana, luullen omaavansa merkittävän roolin maailman politiikassa, astui poliittiseen miinaan, vaikka Suomessa maamiinat ovat kiellettyjä toisin kuin esim. Venäjän federaatiossa.
Puheenjohtajuus loppuu kohta.
Ehkä britit sopivassa tilaisuudessa antavat sitten takaisin. Suurvallat kun yleensä tekevät niin.
Ehkä se hetki on esim. siinä tilanteessa kun Suomi tarvitsee lisää ulkolaista lainaa talouden sakatessa.
- Anonyymi
Pyydään anteeksi sitä, että minulla seisoo aina kun luen näitä juttuja.
- Anonyymi
..todella tyhmää tuo Peteliuksen pelle temppu. Nyt kannattaa pyytää anteeksi anteeksi pyyntöä? Anteeksi, että pyysin anteeksi omaa tyhmyyttäni. Anteeksi ettäpääsin eduskuntaan typerillä vitseillä ja julkkisena olemisella , anteeksi anteeksi...
Peteliuksen jotkut sketsit hauskoja ja ei ollenkaan loukkaavia.
Hei !anteeksi juutalaisilta hanukka vitsiä missä kääritään mies joulutorttutaikinaan..)heheh)...ja fylli täti joka irvistelee Kylli tätiä-yksi suomen parhaista sketseistä-anteeksi jne... - Anonyymi
Oho.
Ottaa päähän, että jäi niin moni ppp näkemättä. Anteeksi tämä. Je regret rien. Haistakaa paska koko ValtioValta.
- Anonyymi
Jeesus iloitsee ja antaa sinulle anteeksiannon. Omatuntosi on puhdistunut ja sielussasi puhuuden syöpäiset ei enää turmele aivosi neuroverkkoja. Kiitos Jeesukselle!
Raamattua ja totuutta vainotaan, sieltä voi lukea myös tämän ajan mädännäisyyden ja haureuden.
Onneksi löytyy positiivistäkin, kääntyä synnistä pois, joka on esimerkkinä muille. - Anonyymi
Paras Sketsi oli kyllä Johannes ja Kylli, ainakin se saunajuttu !!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anteeksi, että synnyin tähän onnelliseen maahan. Kadun ja pyydän kaikilta anteeksi hirveästi, että en syntynyt johonkin persläpi maahna.
- Anonyymi
Kadun ja pyydän anteeksi.
En ole ymmärtänyt.
Pyydän anteeksi myös ymmärtämättömyyttäni.
Pyydän, että anteeksi myös tulevia virheitäni.- Anonyymi
Pyydän anteeksi etten syntynyt partaiseksi lapsisotilaaksi. Olisin työllistänyt VOK bisneksestä hyötyviä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241255- 761255
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841191Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129985Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m8975- 68887
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.82813Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50672Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.81651- 146584
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91567- 50559
- 26544
- 37528
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää48527Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t12521- 45502
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.88494- 20485