Olen niin täynnä ateistista ilosanomaa, että se saa sydämeni syttymään ja raketit räjähtävät mielessäni ateismin kunniaksi.
Polttaa rinnassani rakkaus polttaa ateismin aate saa mut palamaan - se vie mut kokonaan!
Ihanaa!
Saat mut syttymään sä saat mut... ihana ateismi.
Liekki palaa tai ainakin syttyy palamaan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen näet Luterilainen ja kiihotun imurini, Mieleni sörhäämisestä.
Se alkaa jo haista, muttei ole mulla Jehovanjättämällä naista.
Elämä evankelistana on aika
laista - Anonyymi
Elämäni uskossa ei ole A-ryhmää vaan
vitun tymää - Anonyymi
Noitaroviolla ateisteja kristityt poltti, nyt maksetaan kohta takaisin.
- Anonyymi
Kristityt polttaa omiaan ja sotii keskenään, on kuultu !
- Anonyymi
Apostoleja pakanat käristivät kuumalla teräslevyllä,nylkivät elävänä,sahasivat onton puunrungon sisällä kahtia, ristiinnaulitsivat pää alaspäin. Kohta pääset toteuttamaan märkiä unelmiasi,sillä vaivan ajat on lähellä.Tulee paljon marttyyrejä,mutta he odottavat Jumalan luona paluutaan, odottaen,että pääsevät hallitsemaan Jeesuksen kanssa tuhatvuotisessa valtakunnassa.
- Anonyymi
"Noitaroviolla ateisteja kristityt poltti, nyt maksetaan kohta takaisin."
Mitä luulet saavasi irti näillä sekopäisillä julistuksillasi, G4G? Yritätkö päästä vankilaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Noitaroviolla ateisteja kristityt poltti, nyt maksetaan kohta takaisin."
Mitä luulet saavasi irti näillä sekopäisillä julistuksillasi, G4G? Yritätkö päästä vankilaan?Se g4g matkii minua ja minä aina hänet päihitän.
Jumalan sana eli totuus todistaa, että on olemassa helvetin tulijärvi ja sinne joutuvat kaikki ne, joiden nimi ei ole elämän kirjassa.
"ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen." (Ilm.20:15)
On kysymys erittäin vakavasta asiasta. Siksi ei ole samantekevää, kuinka ihminen suhtautuu Jumalaan ja hengellisiin asioihin.- Anonyymi
Isis leikkasi päitä irti ja kristityt poltti noitina.
Keinot hallita ihmistä, mitä ateistit tekevät ? puhuvat totta se riittää. - Anonyymi
Siksipä ihmisen ei pitäisikään korottaa itseään Jumalan yläpuolelle, kuten sinä olet tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä ihmisen ei pitäisikään korottaa itseään Jumalan yläpuolelle, kuten sinä olet tehnyt.
Eikä vastailla haudanvakavasti aloitukseen, jossa on voimakas geeneljägeen haju. Mutta mistäpä Mark5 sen tietäisi.
- Anonyymi
Seisooko sinulla kun kuvittelet syntisiä helvetin tulijärvessä?
- Anonyymi
RAteismi on vain sitä ettei mitään jumalia ole olemassa.
- Anonyymi
Siis ateismi ...sormi temppuilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381