Ei muka osata valmistaa rokotteita,,myöntäkää suoraan,että te ette halua valmistaa niitä,koska typerät sopimukset,mitkä lie rikollisten värkkäämät,muka estävät sen,no okei,kansa lääkitsee itse itsensä T:hiihtäjä 47 härmästä
Suomessa on päättäjissä pelkkiä idiootteja
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hopeavesitohtori de Wit on ainut joka voi pelastaa.
Htrimpin suotuisalla avustuksella, hopeavesi on maailman myydyin artikkeli.- Anonyymi
Ehkä näin T:hiihtäjä 47
- Anonyymi
Ne on ostanu ulkomaitten lääketehtaitten osakkeita, ja pelekäävätten menettävänsä rahansa. Niin kauan ne kekkuloivat tekemättä mitään järkevää, ja kun jotai pätevää pitäisi tehdä, niin ne yhtäkkiä huomaavat, että perustuslaki estää tekemästä viisaita päätöksiä.
- Anonyymi
Mikä on nyt nimimerkkisi?
Geurt M. de Wit, GMdW, MdW, Hopeavesitohtori de Wit, hiihtäjä 47 härmästä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on nyt nimimerkkisi?
Geurt M. de Wit, GMdW, MdW, Hopeavesitohtori de Wit, hiihtäjä 47 härmästä....Mitä vittua sillä on väliä, olen Ainut joka pelastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sillä on väliä, olen Ainut joka pelastaa
Ei saa räyhätä T:hiihtäjä 47 härmästä
No jos näin on, että olisi ostanut "ulkomaitten lääketehtaiden" osakkeita, niin eikö silloin nimenomaan toivoisi että nämä yritykset kehittäisivät rokotteen/lääkkeen joka taasen tuottaisi rahallisesti kyseisille yrityksille rutkasti ja osakekurssi nousisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa räyhätä T:hiihtäjä 47 härmästä
Siihen tuli joku rähjä väliin.
tottakai idiootteja koska vasemmisto vallassa
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus johtuu siitä, että aivot ovat surkastuneet rusinan kokoisiksi.
- Anonyymi
Muistan ajan jolloin suvi-anne siimes tuhosi vasemmistoliiton,teki siitä kokoomuksen kurjan vasallin T:hiihtäjä 47
- Anonyymi
Jos suoraan sanotaan täysiä lapsosia.
Siksihaän ne tarvitsevatkin tuon avustajaköörin. - Anonyymi
Siellä kun nämä possupekonit olemattomalla koulutuksella ja kokemuksella "päättävät" niin tulos on sen mukaista.
- Anonyymi
On lähihoitajaa ja kassaa......
- Anonyymi
Apuhoitaja tietää...
Eihän poliitikot/päättäjät ole lääkekehittelijöitä, kyllä siellä ihan muut tahot ovat niiden kehittämisen takana (ihan yleisestikkin ottaen, ei vain koronan suhteen), tälläkin hetkellä, kymmenet, elleivät jopa sadat eri lääkekehitystiimit koittavat löytää tautiin sekä roketetta että tehokasta lääkitystä. Sille se/ne tiimit/yritykset jotka nuo ensimmäisenä tuovat tehokkaina markkinoille, tulevat tekemään lääkkeillä erittäin kovan rahallisen hyödyn itsellensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5614355V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1025352Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804647- 713981
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613625- 1213520
- 532512
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512429Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul382228On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211913