Tehdäänpä heti alkuun selväksi, mitä mieltä itse olen.
Minulle on aivan sama missä, milloin ja kenen kanssa kukakin vapaaehtoisesti harrastaa seksiä. Naimisiin keskenään saisi mennä vaikka 50 ihmistä.
= eikö tuossa ymmärretä että hän hyväksyy kaikki tabut, sisäsiitos ensimmäisenä ja varmin havainto, lisäksi nämä ketkä ei ymmärrä asioita vielä eli alaikäiset, huumatut, ihmiskauppa, vammaiset jne.. hekin on "vapaaehtoisia"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ivan-puopolon-kolumni-seisokaa-mielipiteidenne-takana-ja-lopettakaa-jatkuva-anteeksipyytely/7854802#gs.9624d6
Ei muuta ku POTKUT persiille ja pian, on tuo ivan muutenkin vähä turhan tuntuinen aina ollut
Ivan hyväksyy sisäsiitoksen?
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Hahahaah vasuri taas antamassa potkuja hahahahaha.
- Anonyymi
Miksi pilkkaat Ivan nimisiä vai onko kenties kyse Ivan Dragosta ja sinulla on jotain hampaankolossa Rocky leffoja kohtaan?
- Anonyymi
Vasuri suuttui ivanin tekstistä on availee nyt ketjuja siitä kilpaa hahhaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasuri suuttui ivanin tekstistä on availee nyt ketjuja siitä kilpaa hahhaha.
Juuri näin. Mikä olikaan tuon jutun pointti? Että olisi hyvä seistä sanojensa takana. Iivana tuossa jutun alussa yrittää vakuuttaa olevansa liberaali.
Sellaista. Puopolo puolustaa 'vaiennettuja konservatiiveja' ja saa aikaan varsin vaientamattoman vastaiskun konservatiivien taholta, kun saattaa olla, että hän hyväksyy 'vääriä' asioita (ja saattaa olla olematta, kolumnin aihe kun oli jotain muuta kuin mitä hän itse tarkalleen ottaen hyväksyy ja mitä ei). Vaikuttaa vahvasti siltä, jälleen kerran, että konservatiivit eivät ole suu supussa hiljaa vaiennettuina. Eipä sillä, ei tarvitse ollakaan.
- Anonyymi
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että aloittaja tässä, kuten muissakin samanlaisissa aloituksissaan on tyypillinen itkijävasuri. Vasurithan hyvin mielellään riekkuvat kaikenlaisissa seksuaaliperversioissa, mutta jos jollakulla normiheterosta eroavalla onkin hivenen erilainen poliittinen mielipide kuin äärivasurin fasismi edellyttää, alkaa heti seksuaalisuuteen perustuva halventaminen.
- Anonyymi
Viime yönä lasten nukkumassa olon aikaan LIV Häät sulhasen tapaan. Katoin hölmistyneenä nukkumiseen asti. Kai se joku on korvien välissä mikä laittaa toisen jostain ihmisestä pitämään ja sen kyllä huomaan sillä sinkkupäiviä on kertynyt meikäläiselle toisille jakaa.kun ei suuntaan toiseen naamari vienyt että korivien välissä naksaa😆
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/haat-sulhasen-tapaan/48276/liv/6599060 - Anonyymi
Ivan on rehti persu. Ei mitään potkuja vaan lisää samanlaisia tosisuomalaisia kehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699