Ei ole minun syy että olen valkoinen heteromies

Anonyymi

Tiedoksi vaan BLM:lle ja intersektionaalisille femakoille. Meitä on paljon!

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainahan voit alkaa perätuuppariksi?

• Anonyymi

Sekin auttaa paljon.

Tatuoi koko kehonsa mustalla.

• Anonyymi

Ai son toi oman seksuaalisuutensa valkkaamine nykyään NOIN helppoa!?
        ”Pitäskö alottaa joku uus harrastus? Jos vaikka lenttis? Niin vai alkaiskohan vaan homoks?”

töfak!? :D

• Anonyymi

tyhmyys on yleistä

• Anonyymi

Valkoisia heteroita tökitään nälvien kaikin mahdollisin tavoin, uusi peruslaki joka on "ohimosalon" käsialaa pistää suomalaisen heteromiehen alakastiin jolla ei ole mitään merkitystä.
      En tajua miten tuollaisella hullulla voi olla miestä, ja mitähän se akastaan ajattelee.

• Anonyymi

En puolusta kaikkia valkoisia heteromiehiä mutta mua ei voi laittaa alakastiin vaikka ihoni sävy on melko vaalea suhteutettuna globaaliin keskiarvoihin. Siinä käy alistajalle niin että se joutuu kuopan pohjalle jos sitä yrittää.. Lupaan sen.

• Anonyymi

Sen ohimon mies on eläimiinsekaantuva puolikuoliaaksi kolkattu pässi.

• Anonyymi

Käytöstapojen ja tasavertaisuuden perään tässä pääosin huudellaan, ei kukaan valkoisia heteroita vainoa, paitsi valkoinen hetero itse.

• Anonyymi

Niin mutta jonku pitää maksaa takautuvasti mun menneisyyden kärsimykset
        t se valkone hetsku mies

• Anonyymi

Miehet on Marsista, joten sinne on meidän mentävä.

• Anonyymi

Menkää nyt jo rannalle ruskettamaan itseänne. Valkoinen kalpea heterokin alkaa näyttää nopeasti hyvältä. Riskihän siinä on, että tuleekin punanahaksi, metta ei kai sekään pahaksi ole? Me rakastamme ihan kaikkia ja kaiken värisiä.
      Valkoihoisella onkin se etuoikeus, että hän voi auringon avulla muuttaa väriään!

• Anonyymi

Sit ku kerrot vielä, et mitä vikaa valkosessa vörissä on ni ...!?
        ... mä tuun sun kotiis maalaamaan sun lateksiset seinät ILMASEKS mustaks, jos selitys on pätevä! :)

• Anonyymi

Otsikon lause on typerä. Ei valkoisen miehen tarvitse selitellä saati puolustella ihonväriään. Ja PS. Eikö ole outoa että valkoisia naisia ei kukaan ole syyllistämässä???

• Anonyymi

No ainakin syyllistetään leteistä.

• Anonyymi

Ei minunkaan!
      Mä syytän äitiäni et oli liian tyhmä ku ei tajunnu tehhä aborttia!? :/

Kaikki on aina naisten syytä! :(

• Anonyymi

Olen valkoinen heteronainen, tavataanko? ;)

• Anonyymi

Kaiki valkoiset talot tullaan räjäyttämään ja valkoiset autot polttamaan. Ja White lives does not Matter. Niin on BLM päättänyt..... joten on aika tarttua aseeseen ja näyttää kenelle tämä maa kuuluu! Rättipäille ja mustille se ei kuulu. Nyt se on BLM:n vuoksi nähty.

• Anonyymi

Mutta heidän mukaansa olet syyllinen siihen, että satoja vuosia sitten keski- ja etelä-eurooppalaiset orjuuttivat afrikkalaisia.

• Anonyymi

Uskovatko sielunvaellukseen?
        Muuten ei voi selittää.

• Anonyymi

Juu mitenhä se muutes on?

Jos insanetersektianalaalien mielestä se ei kenenkään oma vika et ne on syntyny johku tummempaan nahkaan, tai väärään sukupuoleen, tms. ja ne sit pitäs heijän mielestään jotenkin palkita tästä sattumasta?!

Niin: Miks HELVETISSÄ sit SIITÄ pitäs sit kuitenki RANKAISTA, jos on sattunu syntymään valkoiseen nahkaan, ja tykkääkin ihan normaalisti naisista, lihasta ja jalkapallosta!?

Ei kyl ihan heti aukee tää naisten-, suvakkien- ja/tai naissuvakkien logiikka! :/

• Anonyymi

Ei se, ettet sinä saa pillllua pakottamatta ole naisten syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se, ettet sinä saa pillllua pakottamatta ole naisten syy.

Stalkkaaks sä muo, kun ”tiedät” tonkin? :)

Ooks jo kauankin himoinnut muo?

• Anonyymi

Äitisi syytä, kun antoi vääränlaiselle miehelle

• Miksi uhriutua? Se, että tiedostaa, että kaikki ihmisryhmät eivät ole kaikkialla samanarvoisessa asemassa, ei tarkoita, että etuoikeutetuimmat olisivat demonisoituja.

• Anonyymi

Mitä vikaa on etuoikeutetusta asemasta. Maailma ei ole Paratiisi. Etuoikeutettuun asemaan syntyminen on lottovoitto. Luusereille sopii tunnus:
        Vae victis

• Anonyymi

No entäs miksi moisen asian tiedostamiseen pitää perustaa joku organisaatio?

Mä oon tienny ton jo vuosikymmeniä ennenku insanetersektionaalisia måfeminatseja on ollu olemassakaan!? Oisko sulle muka jöönyt tiedostamatta, jos heitä EI olisi?

Joten! Mikä siis on ton IF poppoon funktio? Todistaa tosiasiat tosiasioiksi, jankkaamalla niistä mahdollisimman usein? NEROKASTA! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vikaa on etuoikeutetusta asemasta. Maailma ei ole Paratiisi. Etuoikeutettuun asemaan syntyminen on lottovoitto. Luusereille sopii tunnus:
        Vae victis

En näe kirjoittaneeni missään, että etuoikeutetussa asemassa olisi jotakin vikaa etuoikeutetulle itselleen. Siksipä sitä uhriutumista kaiketi seuraakin, kun etuoikeuksia nostetaan esiin.

Toki näissä tasa-arvoasioissa tahtoo olla vähän niin, että siitä eriarvoisuudesta on haittaa myös etuoikeutetuille. Vai kuinkas esimerkiksi asevelvollisuus. Kun naiset eivät aiemmin olleet katsottuja kykeneviksi armeijaan, niin nykyisessä mallissa miehet joutuvat tässä huonompaan asemaan asevelvollisuuden kanssa, kun naisten osalta on päästy vasta siihen, että voivat halutessaan hekin asevelvollisuuden suorittaa.

• Anonyymi

On toki totta että valkoisia heteromiehiä on paljon, mutta vain pieni osa heistä on kaltaisiasi incel-natse-nörttipoikia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe