Näin oikeistolaisena kannatan tuota lausetta. Nämä täysin epäisänmaalliset roskapuolueet, kuten Vihreät, Vas.liitto ja Rkp, pitäisi tästä maasta poistaa. Kannatushan noilla yhteensä on vaan n.23%.
Samalla nuo kolme ovat pahimmat mamuttajapuolueet, senhän myös kyselyt ovat näyttäneet. Ja onhan tämä hallitus jo lennättänyt tänne jopa isis-terroristeja, ja kuukausi sitten Kaivohuoneella tapettiin taas suomalainen mamujen toimesta.
Reilu 100-vuotta sitten täältä "siivottiin" pois kapinaa yrittäneet vasemmistolaiset haittaporukat, se oli oikein toimittu.
Suomi suomalaisille - tosiaan
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen demariduunari, mutta en suvakki.
- Anonyymi
Miksi äänestät sellaista puoluetta joka haluaa tuoda halpatyövoimaa joilloin duunareita joutuu kortistoon?
- Anonyymi
En usko että aloittaja on suomalainen. Taitaa olla joku venäläinen trolli, joka yrittää jakaa meitä suomalaisia.
Täällä on nyt liikkeellä paljon näitä tyyppejä, jotka levittävät vihapuhetta, valeuutisia, salaliittoteorioita, maailmanlopun ennustuksia ja ties mitä. Joku niillekin maksaa. Putinin kokki ja hänen trollitehtaansa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi äänestät sellaista puoluetta joka haluaa tuoda halpatyövoimaa joilloin duunareita joutuu kortistoon?
Sitten toisekseen, demarit vaikeuttavat ilmastovouhotuksellaan kaikella tapaa yrittäjien toimintaa, yrittäjien jotka työllistävät duunareita. Tehtaat pois Kiinaan saastuttamaan ja Suomi kiinni. Tämä on karkeasti heidän tahtotila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten toisekseen, demarit vaikeuttavat ilmastovouhotuksellaan kaikella tapaa yrittäjien toimintaa, yrittäjien jotka työllistävät duunareita. Tehtaat pois Kiinaan saastuttamaan ja Suomi kiinni. Tämä on karkeasti heidän tahtotila.
Sieltä Kiinasta sitten roudataan tavarat ilmastoa saastuttaen tänne. Onks tässä niiku mitään järkeä?
- Anonyymi
Minä olen tiukasti porvari, mutta en takuulla natsi enkä maahanmuuttajavihamielinen. Ei minulla ole todellakaan mitään sitä vastaan, että Suomeen muuttaa ulkomaalaisia. Rikollisia en hyväksy tietenkään, ei ulkomaisia sen paremmin kuin suomalaisiakaan.
Äärioikeisto on tällä hetkellä pahin poliittinen liike mitä Suomessa tällä hetkellä on. Jopa vasemmistoliitto on meille suomalaisille parempi kuin ahdasmielinen ja menneisyyteen katsova persut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tiukasti porvari, mutta en takuulla natsi enkä maahanmuuttajavihamielinen. Ei minulla ole todellakaan mitään sitä vastaan, että Suomeen muuttaa ulkomaalaisia. Rikollisia en hyväksy tietenkään, ei ulkomaisia sen paremmin kuin suomalaisiakaan.
Äärioikeisto on tällä hetkellä pahin poliittinen liike mitä Suomessa tällä hetkellä on. Jopa vasemmistoliitto on meille suomalaisille parempi kuin ahdasmielinen ja menneisyyteen katsova persut.Samoin. Täsmälleen. Olen myös vahvasti porvarillisen maailmankatsomuksen omaava. Se on täysin eri juttu kuin se mitä iso osa persuista ja persuja kannattavista tällä hetkellä edustaa.
Natsismin ja kommunismin rinnastan toisiinsa, toinen on tappanut ihmisiä etnisin perustein ja toinen poliittisen maailmankatsomuksen perusteella. Kommunismi ja väkivaltainen äärivasemmisto on tällä hetkellä onneksi lähes kadonnut Suomesta ja Euroopasta, mutta natsismi ja väkivaltainen äärioikeisto valitettavasti on vahvistunut.
Itsekin olen asunut mamuna ulkomailla vuosia. Se avartaa kummasti näkemyksiä myös Suomesta, kun näkee sitä vähän ulkopuoleltakin. Ja kuva Suomesta parantui huomattavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Täsmälleen. Olen myös vahvasti porvarillisen maailmankatsomuksen omaava. Se on täysin eri juttu kuin se mitä iso osa persuista ja persuja kannattavista tällä hetkellä edustaa.
Natsismin ja kommunismin rinnastan toisiinsa, toinen on tappanut ihmisiä etnisin perustein ja toinen poliittisen maailmankatsomuksen perusteella. Kommunismi ja väkivaltainen äärivasemmisto on tällä hetkellä onneksi lähes kadonnut Suomesta ja Euroopasta, mutta natsismi ja väkivaltainen äärioikeisto valitettavasti on vahvistunut.
Itsekin olen asunut mamuna ulkomailla vuosia. Se avartaa kummasti näkemyksiä myös Suomesta, kun näkee sitä vähän ulkopuoleltakin. Ja kuva Suomesta parantui huomattavasti.Porvarien globalistinen konsumerismi on ongelma, ei ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että aloittaja on suomalainen. Taitaa olla joku venäläinen trolli, joka yrittää jakaa meitä suomalaisia.
Täällä on nyt liikkeellä paljon näitä tyyppejä, jotka levittävät vihapuhetta, valeuutisia, salaliittoteorioita, maailmanlopun ennustuksia ja ties mitä. Joku niillekin maksaa. Putinin kokki ja hänen trollitehtaansa?Ei Suomi kyllä enää hyvin voi. Tää kommarihallitus pilaa sen tod näk lopullisesti.
Avoimet rajat kehitysmaalaisille ja rahanjako Etelä-Eurooppaan ja Afrikkaan tulee viemään tän maan perikatoon. Kirsikkana kakun päällä ylen palttinen ilmastovouhotus ja alati nousevat verot samalla kun valtio velkaantuu hurjaa vauhtia ja sitä ei pysäytä muu kuin konkurssi.
Tästä ei todellakaan mitään hyvää seuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeisto on tällä hetkellä pahin poliittinen liike mitä Suomessa tällä hetkellä on. Jopa vasemmistoliitto on meille suomalaisille parempi kuin ahdasmielinen ja menneisyyteen katsova persut.Ei persut ole mitään äärioikeistoa. Et nähtävästi tunne 1900 - luvun ekan puoliskon historiaa.. Niin ja mitä ne äärivasemmistolaiset tekikään ja mitä lupasivat. Onko yhtään ristiriitaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Täsmälleen. Olen myös vahvasti porvarillisen maailmankatsomuksen omaava. Se on täysin eri juttu kuin se mitä iso osa persuista ja persuja kannattavista tällä hetkellä edustaa.
Itsekin olen asunut mamuna ulkomailla vuosia. Se avartaa kummasti näkemyksiä myös Suomesta, kun näkee sitä vähän ulkopuoleltakin. Ja kuva Suomesta parantui huomattavasti."väkivaltainen äärivasemmisto on tällä hetkellä onneksi lähes kadonnut Suomesta ja Euroopasta"
Äly viitti poju lässyttää, vaan seuraa mitä äärivasemisto saa aikaan esim. Saksassa pelle.
Minä asuin vuosia Tukholman mamulähiöissä aiemmin, ja todella näin ja koin mitä mitä muslimien maahanmuutto saa aikaan. Joten vastustan ehdottomasti turvapaikkaturismia.
- Anonyymi
Pitäis pitää kyllä suomalaisena.
- Anonyymi
Kokoomuksen uusliberalistiglobalistit on pahin Suomen myyjä ja tuhoaja. Kataisen 1.8 miljoonan maahanmuuttajan agenda ja Orpon 2015 maahan tuottamat 35.000 pakolaisbisnesten arvotavaraa. Hyi hitto!
- Anonyymi
Kokoomus myy Suomen pala palalta. Soklin ainakin 30 000 miljoonan euron fosfaattilannoitevarannot lähti kokoomus Jyri Häkämiehen toimesta ulkomaille 207 miljoonalla eurolla. Kultavarantoja on luovutettu. Kokomuksen Olli-Pekka Heinonen osti ilmaa 3 000 miljoonalla UMTS-kaupoilla. Kokoomuksen Katainen ja Vapaavuori sekä puistokokoomuksen Haavisto myivät Caruna sähkösiirtoverkot. Digitan antenniverkko myytiin kokkareiden toimesta. Yksityistämis-SOTElla kokoomus halusi myydä terveyspalvelut. Pian menee vesilaitokset ja pohjavedet. Älä päästä kokoomusta hallitukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus myy Suomen pala palalta. Soklin ainakin 30 000 miljoonan euron fosfaattilannoitevarannot lähti kokoomus Jyri Häkämiehen toimesta ulkomaille 207 miljoonalla eurolla. Kultavarantoja on luovutettu. Kokomuksen Olli-Pekka Heinonen osti ilmaa 3 000 miljoonalla UMTS-kaupoilla. Kokoomuksen Katainen ja Vapaavuori sekä puistokokoomuksen Haavisto myivät Caruna sähkösiirtoverkot. Digitan antenniverkko myytiin kokkareiden toimesta. Yksityistämis-SOTElla kokoomus halusi myydä terveyspalvelut. Pian menee vesilaitokset ja pohjavedet. Älä päästä kokoomusta hallitukseen!
Pelkään pahoin että taistelu globaalia pääomaa vastaan on jo menetetty, kaikenmaailman isäntämaa sopimuksia kyhäillään ja euro/liittovaltiota junaillaan. Jos ei kokoomus, niin joku muu nuo pohjavedet ja vesilaitokset kyllä myy, Suomessa on rahanahnetta porukkaa liiaksi, näille mikään ei ole pyhää. Epäpyhä kolminaisuus SDP, KOK ja KESK.
- Anonyymi
2015 tapahtumat oli karmea juttu.
- Anonyymi
Jos omistat jonkun yhtiön osakkeita, niin olet osa globalismia, joka pyrkii yrityksen menestyksen vuoksi polkemaan kaikki inhimmilliset arvot. Työvoiman hinnan ja palkan alasajon esteenä toimii vain paikallinen valtiollinen lainsäädäntö. Jos valtiot lähtevät hintakilpailuun globalismin nimissä, niin ennen pitkää yhteiskuntaan muodostuu orjaluokka, joka takaa muiden yhteiskuntauokkien yltäkylläisen elämän.
- Anonyymi
Puolella persuista ulkomaalainen puoliso. Pois suomesta, ei väestöä saa vaihtaa. Ja vielä nostavat eteenpäin huonosti suomea puhuvia, esimerkiksi sitä hakkaraisen morsiameksi seiskassa ilmoittautunutta helenaa.
- Anonyymi
Älä nyt valehtele, parilla on, mutta sinulla taas ei - olet kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo kansanedustajilla monella, immonen, tynkkynen, vallin, mika raatikainen, muilla persuilla thaivaimoja, venäläisiä yms. Sitten pilkkaavat jotain husua ja gurbatsevia huonosts suomesta, tää nousujohteessa oleva helena ei yhtään paremmin osaa suomea vaikka 20 vuotta on asunut. On persu ja persun avovaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä pahoinpidellyllä katajallakin tuontivaimo, hakkarainen riiaa hondurasissa kun ei kai kolmen lapsen äiti ( seiskan juttu joulun alla) pitemmän päälke kiinnostanut. Arvelen, että raha-asiat voi olla katajallakin syynä, hän ei niin rikas ollutkaan kuin thainainen luuli.
- Anonyymi
Suomi on suomalaisilla. Mitä valitat?
Haluat yli viidesosan suomalaisista pois edustamasta omaa kansaansa. Tuo ei ole järkevää. - Anonyymi
Eikä halata koko maailmaa syöttämällä rahaa muualla
- Anonyymi
Maskien käyttö alle 5€ kuussa
Osta kaksi,
desifioi itse
Näin desifioidaan maskeja maailmalla todella edullisesti, voi levittää viestiä. Desifiointi on toiminut menestyksekkäästi kaikkialla minne se on levinnyt
Video, jota levitetään sosiaalisessa mediassa. Mitä tarvitset päivittäiseen desinfiointiin? Denaturoitu alkoholi yli 80%, suljinrasia ja kansi. "Säiliön sisään laitat vähän alkoholia, hyvin vähän - selittää apteekki." Naamio on kiinnitetty kanteen: naamio on siten litistetty kanteen, eikä se ole kosketuksessa sisällä olevan alkoholin kanssa. Haihduttamalla neste steriloi maskin kastelematta sitä. Operaation on kestettävä kaksi, enintään neljä tuntia: Ei enempää, koska se voi kastua höyryn kanssa. Huom. Naamio ei saa olla kosketuksessa nesteen kanssa.
https://www.laprovinciadicomo.it/videos/video/come-sanificare-una-mascherina_1045277_44/
Viestiä voi laittaa vapaasti levitykseen- Anonyymi
Nauhat eivät puhdistu.
Väität kannattavasi lausahdusta "Suomi suomalaisille", mutta heti perään kerrot, että mielestäsi väärin ajattelevat suomalaiset tulee poistaa maasta. Kritisoit myös suomalaisten oikeutta palata kotimaahansa. Että mikähän se sitten ajatuksen punainen lanka mahtoi olla? Suomi sellaisille, joiden ajatusmaailma vastaa omaasi?
- Anonyymi
Odotitko seminatsipersulta muka jotain älykästä?
- Anonyymi
Parempi finni mehtässä ku 10 perseessä :)
- Anonyymi
Syydetään rahat pitkin poikin maailmaa
- Anonyymi
Tuohon roskapuolueisiin minä kyllä lisäisin vielä myöskin SDP:n. tämä on yksi pahimmista, jos ei nyt pahin ole, niin ainakin nuijapäitä on paljon ja vappuna onkin tosipaljon, kuulemassa vappusatasesta ja sitten lähdetään marssimaan, punainen lippu menee edellä ja pölkyt tulevat perästä ja niitä on paljon.
Sitten äänesteään ja kun höpelö tyttö pääsee pääministerisi, niin peli onkin menetetty, siis valtion talouden ja duunareiden työllisyyden kannalta. Perseaukiista duunaria on paljon ja mustaa miestä. Kaikki jouten, huutavat yhteenääneen eläköön, eläköön sdp, kuten aikoinaan kommunistit huusivat humalapäissään, "eläköön Cau cescu, eläköön Cau cescu....eläköön..." ja Cau cescu oli jo ammuttu. - Anonyymi
Suomea mädättävät ja tuhoavat kaikki muut puolueet, paitsi perussuomalaiset ja kristilliset. Ongelma on siinä, että persujen on vaikea saada yli 50% kannatusta. 25% kyllä onnistuu, mutta se ei riitä. Pitäisi perustaa punikkien tapaan paljon erivärisiä apupuolueita, eli jokaiselle jotain. Punapersut veisivät ääniä punikeilta, viherpersut rokottaisivat virheiden kannatuspohjaa ja maalaispersut tekisivät selvää kepusta.
- Anonyymi
Yllättävän vähän tämä Kaivohuoneen tapaus on saanut tilaa mediassa. Mutta jos uhrina olisi ollut vaikka Afrikasta väärillä papereilla tullut elintasopakolainen, olisi puoli Suomea mennyt lakkoon ja järjestetty muistokonsertteja, ja joku puolivajakki Paleface olisi avannut sanaisen arkkunsa, ja haukkunut kaikkia suomalaiset,jotka tämän maan ovat rakentaneet. Myös hänelle, tyhjäntoimittajalle.
- Anonyymi
Puhumatta faltterin dösästä...
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa
- Anonyymi
Kaikki ne jotka eivät ole aloituksen "sanoman" kanssa samaa mieltä NIIN käsi sydämelle ja miettikää vaikka seuraavaa tilannetta.
Olet viettämässä perheesi kanssa kesälomaa omistamallasi mökillä ja yht'äkkiä sinne tupsahtaa vierasta porukkaa joka alkaa pystyttämään telttoja omistamallesi maalle siihen mökin läheisyyteen.
Kuinka moni toivottaa tulijat tervetulleeksi?- Anonyymi
Nyt täytyy kyllä antaa "pointsit" suvakeille että ette lähteneet selittelemään ja valehtelemaan vaan tosiaankin ymmärsitte sen tosiasian että kun asia tulee riittävän lähelle "omaa napaa" niin totuus usein muuttuukin toisenlaiseksi.
No tämähän on ihan yleisessä tiedossa oleva asia että ihmiset kuvittelevat nostavansa omaa profiiliaan sillä että kannattavat jotain humaaneja asioita kunhan niistä aiheutuvat haitat ja ongelmat eivät vaan osu mitenkään henkilökohtaisesti omalle kohdalle VAAN yhteiskunta maksaa/kärsii kaiken.
Samalla kovaan ääneen haukutaan muita rasisteiksi MUTTA tosipaikan tullen omakin mieli kyllä muuttuu. https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/hannutanskanen1/201400-vihti-torppasi-yksimielisesti-pakolaiskeskuksen/
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699872IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3167057Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?831832Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1061474Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61461- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751119Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47926Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24780MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752