HUS..
"Kiinnostaisiko sinua työskennellä Jorvin sairaalan Drive-in näytteenotossa? Rekrytoimme sairaanhoitajia, lähihoitajia ja alan opiskelijoita syyskuun ajaksi. Työtä on mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti esimerkiksi opiskelujen ohella. Tarjolla nopeasti opittava tehtävä, johon annamme hyvä perehdytyksen. Tervetuloa osaksi mukavahenkistä näytteenottotiimiämme!"
"Kysy lisää: xxxxxx xxxxxxxxx"
Kuten nyt voi jo tuosta todeta niin hommaan kelpaa ns kuka vaan.
Meillä pitäisi päästä suomessa siihen lakeja pitäisi tarvittaessa voida muuttaa hyvinkin nopeasti tai jättää joihinkin asioihin pykälä mikä sallii esimerkiksi tuollaisessakin drivi-in näytteenottoon palkattavan ei hoitoalankin työvoimaa.
Tuossahan maksetaan palkkaa sairaanhoitajalle sairaanhoitajan peruspalkan mukaan. Lähihoitajalle taasen lähihoitajan peruspalkan mukaisesti. Tarkemmin en näistä tiedä.. Opiskelija saa myös edellä mainitun mukaisesti mutta opintopisteet laskee palkkaa esimerkiksi 15% verran.
Miksi hoitajia tuhlataan tälläiseen drivi-in näytteenottoon?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peruskoulu
Lukio
4 vuoden hoitoalankoulutus
Nenänäytteen ottamiseen vaadittava koulutus.
Vaikka siellä koulussa ei tuota edes opeteta. - Anonyymi
Persun sisälukutaito on taas mitä sattuu.
- Anonyymi
S24 poistaa viestejä, joissa ei ole mitään sääntöjen vastaista.
Miten komukka tekee poistopyynnön ihan tavalliselle tekstille,
mikä taikasana sillä pitää olla? - Anonyymi
poistetussa vistissä lukee
” miksi olet täällä?”
miksi pitää olla vinoilemassa eikä osaa sen vertaa keskustella työllisyydestä?
Miksi S24 poistaa sen viestin?
Persua - jumputus joka välissä saa olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poistetussa vistissä lukee
” miksi olet täällä?”
miksi pitää olla vinoilemassa eikä osaa sen vertaa keskustella työllisyydestä?
Miksi S24 poistaa sen viestin?
Persua - jumputus joka välissä saa olla.komukka nauraa ja
googlen sensuuri nauraa
mäntsälän tehtaalla
Kuten sinun lainauksestasikin ilmenee, niin nimenomaan ei kelpaa kuka tahansa. Täsmällisemmin tietoa löytyy esimerkiksi täältä:
https://hus.taleo.net/careersection/hus1_external/jobdetail.ftl
"Hakukelpoisuus
Laillistettu laboratoriohoitaja.
Laillistettu sairaanhoitaja.
Lähihoitajan tutkinto tai perushoitajan tutkinto.
Voit olla myös bioanalyytikko-opiskelija (>60 op), lääketieteen opiskelija (>100 op) tai sairaanhoitajaopiskelija (>180 op)."
Vaikka ne toisten työt saattavat välillä tuntua hirmuisen yksinkertaisilta, niin tahtoo olla niin, että se yksinkertaisuuden tunne tulee vain omasta tietämättömyydestä. Kyllä se on ihan hyvä, että terveydenhoidossa työskentelee aammttilaisia, eikä 'kuka hyvänsä'. Palkkaus on KVTES:n mukainen.- Anonyymi
Tiedätkö itse mistä kirjoitat?
Tuossa drivi-in näytteenottoon et saa mainitsemissasi kouluissa opetusta.
Drivi-in näytteen koulutetaan tätä tehtävää varten tarvittava osaaminen eli se suojapukeutuminen ja itse näytteenotto, sopimuksen allekirjoitus jne. Toinen asia on näytteenotossa käyvien henkilötiedot mutta siihenkään ei hoitoalankoulutus anna mitään erityistä. Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö itse mistä kirjoitat?
Tuossa drivi-in näytteenottoon et saa mainitsemissasi kouluissa opetusta.
Drivi-in näytteen koulutetaan tätä tehtävää varten tarvittava osaaminen eli se suojapukeutuminen ja itse näytteenotto, sopimuksen allekirjoitus jne. Toinen asia on näytteenotossa käyvien henkilötiedot mutta siihenkään ei hoitoalankoulutus anna mitään erityistä.Näillä vaatimukset täyttävillä on siihen tehtävään koulutuksen ja kokemuksen kautta tullutta perusosaamista, jota kadulta napatulla Kallella ei ole. Se, että jonkin alan ammattilainen opettelee uuden osion työhönsä ei ole ihan sama asia, kuin että perusasioista tietämätön lähdetään opettamaan siihen samaan tehtävään.
Sinä olet varmaan oman alasi ammattilainen ja tunnet tehtäväalueesi käytännöt erinomaisesti. Uskoisin, että siellä on tehtäviä, joihin esimerkiksi minä en voisi vain kävellä pikaopetuksella, mutta joiden oppiminen sinulta kävisi nykyisen osaamisesi pohjalta nopeasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307