Ei uutta tietoa Navalnyistä .Hoitavat lääkärit eivät kerro mitään. MUTTA kuljetuksen saksaan järjestänyt IHMISOIKEUSJÄRJESTÖN edustaja ilmoitti, kyllä hän selviää." Aikaa menee useampi kuukausi"????
Kyllä myrkyttäjä tietää!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kapinan kiihotusta,kyllä myrkyt olisi jo löytynyt.
- Anonyymi
Onhan se jo löytynytkin, mutta tunnistamiseen voi mennä viikkoja.
EU-demokraatit ja niiden ohjaama "ihmisoikeusjärjestö" asialla. Kyseisen järjestön edustaja ilmoitti välittömästi Navalnyi selviää myrkytyksestä. aikaa menee muutama kuukausi!!!!!!!!!!!! Mistä hän voi tietää ja sanoa, että kyseessä on myrkytys ja jos on, hän selviää siitä. KOSKA AINEET ON TIEDOSSA JA OVAT SEN ITSE ANTANEET, Uhrasivat taas omansa. Tuttua on homma ruotsin sosiaalidemokraateille, palme ja muutama muukin on uhrattu, ja se on toiminut hyvin.???? Demokraattien peli on uskomattoman likaista.
- Anonyymi
Vähennä niitä lääkkeitä kun ei näytä annostus olevan aivan kohdallaan!
Anonyymi kirjoitti:
Vähennä niitä lääkkeitä kun ei näytä annostus olevan aivan kohdallaan!
Tyhjästä on paha nyhjästä. Pari kolme asperiinia kulutan vuodessa, Ei totuuden kertominen ole mikään lääkeasia ei ollenkaan , eikä sinne päinkään . pietarsaaressa ehkäpä niin on , ei muualla. Suomalaiset nyt vaan on sellaisia , rehtejä ja rehellisiä=TOLKUNIHMISIÄ, onhan niitä toki kaiken mailman rantaruotsalaisia ja demokraatteja, mutta nyt on puhe SUOMALAISISTA. joilla on. Terve sielu , terveessä kropassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642