Fjääderi tunnusti suorissa lähetyksissä surkeasti on hoitanut Akavan asioita kerrankin jotakin rehellisyyttä mutta miksi se piti valita uudestaaan?
Akava Fjäder tunnusti suorassa lähetyksesä surkeasti hoidettu
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
upiiiiiittia
Fjäder sai enemmistön luottamuksen, ja jatkaa siksi tehtävässään. Akavalaiset ovat päätöksensä tehneet.
- Anonyymi
Mutta kannattiko siinä kehuskella julkisesti jäsenistö kärsii?
- Anonyymi
Kieli ruskeana Sipilän ja Orpon sekä EK:n hanurissa porvarihallituskaudella, hävetköön.
- Anonyymi
Sture puhuu sentaan melko hyvaa syomea.
- Anonyymi
Luulisi RKP:n kannattajaksi, mutta Akavalaisena äänestää todennäköisesti kokoomusta ..joka tapauksessa omaa ja liiton jäsenistön etua vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi RKP:n kannattajaksi, mutta Akavalaisena äänestää todennäköisesti kokoomusta ..joka tapauksessa omaa ja liiton jäsenistön etua vastaan.
Ketä hän äänestää, on hänen asiansa. Mutta jos arvelet akavalaisen äänestävän kokoomusta, joka ajaa hyvätuloisten etua, miksi se mielestäsi on 'omaa ja liiton jäsenistön etua vastaan'?
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Ketä hän äänestää, on hänen asiansa. Mutta jos arvelet akavalaisen äänestävän kokoomusta, joka ajaa hyvätuloisten etua, miksi se mielestäsi on 'omaa ja liiton jäsenistön etua vastaan'?
Huh, huh, jos sitä et ymmärrä olet todella pihalla.
Anonyymi kirjoitti:
Huh, huh, jos sitä et ymmärrä olet todella pihalla.
Taidan sitten tosiaan olla. Sinä kun et ole, niin avaa ihmeessä ajatuksenjuoksuasi.
- Anonyymi
Yksi syistä porukan siirtymiselle Loismaan kassaan.
- Anonyymi
Onko muka eroa olla Akavan tai Loismaan kassan jäsen, kummassakin ajat EK:n ja kokoomuksen etuja työntekijöitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muka eroa olla Akavan tai Loismaan kassan jäsen, kummassakin ajat EK:n ja kokoomuksen etuja työntekijöitä vastaan.
..siis paikallista käskytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..siis paikallista käskytystä.
Maksat siitä vielä palkassasi.
Miksi ihmeessä akavalainen liittyisi YTK:n jäseneksi? Halutessaan erota liitosta hän todennäköisesti jäisi pelkän oman alansa työttömyyskassan jäseneksi. Onhan se edullisempaakin.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Miksi ihmeessä akavalainen liittyisi YTK:n jäseneksi? Halutessaan erota liitosta hän todennäköisesti jäisi pelkän oman alansa työttömyyskassan jäseneksi. Onhan se edullisempaakin.
Akavan kannattaisi liittyä SAK:hon niin pääsisi mukaan Kojamon köyhiltä rahat vievään ryöstöbisnekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akavan kannattaisi liittyä SAK:hon niin pääsisi mukaan Kojamon köyhiltä rahat vievään ryöstöbisnekseen.
Kokoomuksen Saton tai kepun Nuorisotäätiön vielä kovempaan ryöstöbisnekseenkö pitäisi?
Toivottavasti SDP saa 3-5%:n lähdeveron niille kaikille ja myös Sipilän henkilösäätiölle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen Saton tai kepun Nuorisotäätiön vielä kovempaan ryöstöbisnekseenkö pitäisi?
Toivottavasti SDP saa 3-5%:n lähdeveron niille kaikille ja myös Sipilän henkilösäätiölle.Kojamon on paljon suurempi rosvo kuin yksikään niistä. Rikuu Aalto käärii miljoonia omiin taskuihinsa. On nääs Suomen Ahnein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kojamon on paljon suurempi rosvo kuin yksikään niistä. Rikuu Aalto käärii miljoonia omiin taskuihinsa. On nääs Suomen Ahnein.
Porvaritrollin korvat heiluu taas Eteläranta 10:n Palacessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350