Älkää välittäkö, ei se ole teidän vika virnuileva Ohisalo totesi tviitaten.
Vihreät haluaa autioittaa koko maaseudun.
Ohisalo virnuili tehtaan lopettamisesta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka vihreitä sitten elättää jos kaikki loppuu?
- Anonyymi
https://img.ilcdn.fi/szHe5_U6LfoJsT8Zn7hc8l4fkfQ=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/d1e8bf12ecc2907ce3886b6669d976576abbc7499347327c6f8b37ffe585b6c9.jpg
varoitus linkki voi kauhistuttaa- Anonyymi
Toivotaan että toi luomi kaulassa kehittyy nopeammin kuin Ohisalon järki.
- Anonyymi
Ohisalo sai tahtonsa läpi. Tehdas suljetaan, työttömistä viis, luonto "pelastuu"
- Anonyymi
Ilmastoteko siis? Ei muuta kuin ituja kasvattamaan ja kansalaispalkalle. Rahat tulevat EU:sta tms. paikasta. Painokoneesta?
Sitä en tiedä, miten tviitistä näkee ilmeen, jolla se on kirjoitettu. Mutta mikäli Ohisalo on tviitannut, ettei tehtaan sulkeminen ole työntekijöiden vika, niin se on kyllä hyvä se. Syystä tai toisesta työttömäksi joutuneita halutaan potkia; työn tekeminen on muuttunut loisimiseksi joidenkin puheissa, samoin työttömyys. Liekö maassamme enää muita kuin loisia ollenkaan.
Kyllähän meillä voitaisiin mennä sellaiseenkin malliin, jossa työntekijät vain tekevät hiljaa ja kiltisti, mitä omistava taho vaatii, jotta tuottavat tarpeeksi voittoa. Pitkää päivää, pientä palkkaa jne. Mutta meillä työntekijät voivatkin järjestäytyä ja jopa lakkoilla, jos siihen on tarvetta. Samalla vielä hallituksessa kaavaillaan alipalkkauksen kriminalisointia huolimatta siitä, että pienituloisista piittaamattomat vastustavat kiihkeästi.- Anonyymi
"työttömyys ei ole kenenkään vika". Kyllä se Ohari on juuri vihreiden vika.
- Anonyymi
Vihreät ovat jo tuhonneet suomen!
- Anonyymi
Ohisalo kiihottuu irtisanomisista kun ne kohdistuu kantaväestöön.
- Anonyymi
Vaikuttaa todella tyytyväiseltä tehtaan sulkemisesta.
- Anonyymi
Viekas hymy, ei jää viimeiseksi tehtaan lopetukseksi
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2018/01/palonen.jpg
Tässäkin ihanuus....- Anonyymi
Mieluummin tuota katselee kuin sitä luiskaotsaista persujen persettään kaivavaa ja sormiaan haistelevaa mestaria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161