Pallopäät uskovat hokkuspokkus taikatemppuihin.

Anonyymi

Sateliitit, avaruusasemat, kuulento jne jne. kaikki pelkkää taikatemppua mitään todisteita ei moisista ole. Kaikki todisteet viittaavat lättymaahan.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edelleenkään littumaan kannattajat eivät ole pystyneet antamaan uskottavaa selitystä auringon nousulle, auringon laskulle ja kuunpimennykselle. Että kummallakahan puolella ne taikatemput ovatkaan ?

• Anonyymi

Hei me soikeapäät emme ota jyrkkää kantaa me haluamme lisää tietoa

• Anonyymi

Eikö hyödytön osaa mitään muuta kuin syytää avuttomia herjauksia krapulassaan?

• Anonyymi

Tarkoitin 'hyödyttömällä' hyödytöntä idioottia joka ketjun aloittaja ilmiselvästi on.

• Anonyymi

Lättärit nyt eivät tunnistaisi totuutta vaikka se hierottaisiin naamaan, Kun itse elää valheessa ja syyttää koko muuta maailmaa valehtelijoiksi, on kai sitten helppo elää?

• Anonyymi

"Kaikki todisteet viittaavat lättymaahan."

Aloituksesi sisältääkin ne kaikki todisteet...

• Anonyymi

Eikö nuo onnettomat tajua, miten ulkona he ovat? Väittävät toisia valehtelijoiksi, ilman että itsellä on yhtäkään todistetta väitteitensä tueksi?

• Anonyymi

Kyllä te lituskamaahörhöt olette sitten hulluja. Aikoja sitten tiede on todistanut toisin. Kuulennostakin on vankat todisteet.

• Aikamoista määkimistä pallopäiltä jos rohkenisin sanoa.

Rauhoittukaa hieman arvoisat herrat ja tyyntykää tämän hienon videon pyörteissä:
        https://www.youtube.com/watch?v=nT6qUgcFiJI

Olen raivannut alle runsaasti tilaa kommenteille.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Aikamoista määkimistä pallopäiltä jos rohkenisin sanoa.

Rauhoittukaa hieman arvoisat herrat ja tyyntykää tämän hienon videon pyörteissä:
        https://www.youtube.com/watch?v=nT6qUgcFiJI

Olen raivannut alle runsaasti tilaa kommenteille.

Pelottaako patologista valehtelijaa osallistua suoraan keskusteluun?

• Anonyymi

Ei millään järjellä voi olla lätty. Kaikkihan tietää että lätyn kun nostaa lastalla paistinpannulta niin eihän se pysy suorana vaan reunat kääntyy alaspäin.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Tässä on herroille taasen tarjolla rauhoittavaa; pallopäille verenpainetta nostattavaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=O5w8EetFwGo

Miksi taas Herroille? Mihin se toinen puoli ihmiskunnasta unohtui??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi taas Herroille? Mihin se toinen puoli ihmiskunnasta unohtui??????

Ehkä naiset ovat hänelle yhtä tuntematon ja käsittämätön alue kuin tiedekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä naiset ovat hänelle yhtä tuntematon ja käsittämätön alue kuin tiedekin.

Eihän nassukka resukka koskaan edes puhu naisista, hehän ovat ämmiä, akkoja, muijia ja ties mitä keksiikään. Mitähän se kertoo nasusta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2746
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2306
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      113
      2190
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1987
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1721
    Aihe