Ääänestäkää vaan sdp.tä

Anonyymi

...niin kohta ei tartte syödä enää, Suomea ei pelasta enää mikään.Nuorten kannattaa todellakin muuttaa heti pois suomesta kun voi.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siltä se varmaan epäisänmaallisesta helposti tuntuu. Että kotimaassa on kaikki vialla ja minne hyvänsä mieluummin. Isänmaallinen näkee tietysti asian ihan toisin. Oma maa ja kansa on arvokas, ja niiden eteen haluaa tehdä töitä. Osaa myös arvostaa kaikkea sitä hyvää, mitä on saanut. Meillä on sillä tavalla vapaata, että kumman hyvänsä valinnan voi tehdä. Lähteä otettuaan irti likipitäen maksuttoman koulutuksen yhteiskunnan rahoilla ja viedä osaamisensa jonnekin toisaalle, tai jäädä tekemään töitä yhteisen hyvän eteen sinne, mistä on eväät töiden tekemiseen saanut.

• Anonyymi

Onhan se nähty ettei suomalaista täällä enää arvosteta. tuovat kunniakansalaisia tilalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se nähty ettei suomalaista täällä enää arvosteta. tuovat kunniakansalaisia tilalle.

Mitä arvostuksen osoituksia sinä nyt sitten olet jäänyt meiltä muilta kaipaamaan?

• Anonyymi

Itse olen ollut yrittäjänä jo 25 vuotta , ja joka vuosi on mennyt huonommin. Tukia en ole saanut mistään ja edellisen kerran meni firma nurin 90 luvun alussa kun ei jaettu mitään 100tonnisia,nyt aion lopettaa toiminnan kun pakkasella menee joka kuukausi verojen ansiosta,ei vaan enää lyö leiville vaikka myisi omaisuutensakin.Sen verran olin isänmaallinen että jaksoin yrittää kahdesti ja uskoa Suomeen mutta ei olisi kannattanut, palkaksi olen saanut sairaudet ja huonon olon ja tulevan köyhyyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ollut yrittäjänä jo 25 vuotta , ja joka vuosi on mennyt huonommin. Tukia en ole saanut mistään ja edellisen kerran meni firma nurin 90 luvun alussa kun ei jaettu mitään 100tonnisia,nyt aion lopettaa toiminnan kun pakkasella menee joka kuukausi verojen ansiosta,ei vaan enää lyö leiville vaikka myisi omaisuutensakin.Sen verran olin isänmaallinen että jaksoin yrittää kahdesti ja uskoa Suomeen mutta ei olisi kannattanut, palkaksi olen saanut sairaudet ja huonon olon ja tulevan köyhyyden.

Ei siis ole auttanut edes parinkymmenen vuoden aikana oikeistohallituksetkaan?
        Eikö kannattaisi vielä jatkaa hieman, koskapa ei verotkaan ole nousseet?
        Olethan muistanut maksaa yrittäjäeläkemaksut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunniakansalaisilla tarkoitetaan sotiemme veteraaneja. Taidat olla sen verran nuori, että et ole asiaa kuullut mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunniakansalaisilla tarkoitetaan sotiemme veteraaneja. Taidat olla sen verran nuori, että et ole asiaa kuullut mistään.

Matut ovat suomessa nykyään kunniakansalaisia. Matuille kelpaa vain Luxus! Ja sen tämä suvakkihallitus heille antaa. Ja kansa maksaa..

• Anonyymi

Onko Suomessa maksuton koulutus!!??? Miksi mulla on sitten tullut täällä 65tonnia opiskeluvelkaa?!!! Mistä voin hakea rahani takasin?

• Anonyymi

Älä hätäile, Kyllä nämä kaapunaiset ja "enot" pelastavat suomen. Ovathan he niitä moniosaajia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hätäile, Kyllä nämä kaapunaiset ja "enot" pelastavat suomen. Ovathan he niitä moniosaajia !

"Tämä on meille rikkaudeksi" ja katsokaapa ruotsiin !

• Anonyymi

Peruskoulu on ollut ilmainen. Ammattiin valmistava on ollut maksullinen.
        Nythän tulee lakiesitys toisen koulutusasteen muuttamisesta maksuttomaksi ja oppivelvollisuuden jatkaminen kahdella vuodella yleiseurooppalaiselle tasolle.

• Anonyymi

Peruskoulu on pakollinen, muut koulutukset olisit voinut hoitaa itse ja säästänyt sievoisen summan.

• Anonyymi

No, mutta miksi? Parempaan suuntaan ollaan menossa koko ajan.

• Anonyymi

Niin onhan se huono juttu jos köyhäkin voi elää Suomessa, ei muutakun kokoomus taas puikkoihin.

• Anonyymi

Kokoomusta EI ikinä saa päästää hallitukseen. Se on varma. Kokoonpano hallituksessa saa vaihdella, Mutta KOK ei ikinä mukaan. Jos KOK on hallituksessa se tarkoittaa jättileikkauksia köyhiltä(suomalaisilta köyhiltä) 20 centin tuntipalkkaa..jne jne..

• Anonyymi

Äänestäminen on menettänyt merkityksensä, koska äänestyksen lopputulos ei korreloi millään tavoin ketä hallituksessa on päättämässä. Despotia vallitsee.

Ja käveminen on tullut liian kallliksi jokainen askel maksaa noin 2euroa kun kuluttaa energiaa jos liikuttaa lihasta ollenkaan, eläinproteiini eli aivojen sekä lihasten ruoka on liian kallista.

Miksi vihreät tuhoavat kasveja itse syömällä salaattia, onko vähän ristiriitaista kun itse kannibalisoivat kasveja ja väittävät suojelevansa niitä`?

• Anonyymi

QAnon rulaa!

• Anonyymi

Kun populistit pääsivät viime vaaleissa valtaan, niin nyt verot nousee ja velka kasvaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      124
      5958
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4326
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2558
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1167
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1111
    Aihe