...niin kohta ei tartte syödä enää, Suomea ei pelasta enää mikään.Nuorten kannattaa todellakin muuttaa heti pois suomesta kun voi.
Ääänestäkää vaan sdp.tä
18
<50
Vastaukset
Siltä se varmaan epäisänmaallisesta helposti tuntuu. Että kotimaassa on kaikki vialla ja minne hyvänsä mieluummin. Isänmaallinen näkee tietysti asian ihan toisin. Oma maa ja kansa on arvokas, ja niiden eteen haluaa tehdä töitä. Osaa myös arvostaa kaikkea sitä hyvää, mitä on saanut. Meillä on sillä tavalla vapaata, että kumman hyvänsä valinnan voi tehdä. Lähteä otettuaan irti likipitäen maksuttoman koulutuksen yhteiskunnan rahoilla ja viedä osaamisensa jonnekin toisaalle, tai jäädä tekemään töitä yhteisen hyvän eteen sinne, mistä on eväät töiden tekemiseen saanut.
- Anonyymi
Onhan se nähty ettei suomalaista täällä enää arvosteta. tuovat kunniakansalaisia tilalle.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nähty ettei suomalaista täällä enää arvosteta. tuovat kunniakansalaisia tilalle.
Mitä arvostuksen osoituksia sinä nyt sitten olet jäänyt meiltä muilta kaipaamaan?
- Anonyymi
Itse olen ollut yrittäjänä jo 25 vuotta , ja joka vuosi on mennyt huonommin. Tukia en ole saanut mistään ja edellisen kerran meni firma nurin 90 luvun alussa kun ei jaettu mitään 100tonnisia,nyt aion lopettaa toiminnan kun pakkasella menee joka kuukausi verojen ansiosta,ei vaan enää lyö leiville vaikka myisi omaisuutensakin.Sen verran olin isänmaallinen että jaksoin yrittää kahdesti ja uskoa Suomeen mutta ei olisi kannattanut, palkaksi olen saanut sairaudet ja huonon olon ja tulevan köyhyyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ollut yrittäjänä jo 25 vuotta , ja joka vuosi on mennyt huonommin. Tukia en ole saanut mistään ja edellisen kerran meni firma nurin 90 luvun alussa kun ei jaettu mitään 100tonnisia,nyt aion lopettaa toiminnan kun pakkasella menee joka kuukausi verojen ansiosta,ei vaan enää lyö leiville vaikka myisi omaisuutensakin.Sen verran olin isänmaallinen että jaksoin yrittää kahdesti ja uskoa Suomeen mutta ei olisi kannattanut, palkaksi olen saanut sairaudet ja huonon olon ja tulevan köyhyyden.
Ei siis ole auttanut edes parinkymmenen vuoden aikana oikeistohallituksetkaan?
Eikö kannattaisi vielä jatkaa hieman, koskapa ei verotkaan ole nousseet?
Olethan muistanut maksaa yrittäjäeläkemaksut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunniakansalaisilla tarkoitetaan sotiemme veteraaneja. Taidat olla sen verran nuori, että et ole asiaa kuullut mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunniakansalaisilla tarkoitetaan sotiemme veteraaneja. Taidat olla sen verran nuori, että et ole asiaa kuullut mistään.
Matut ovat suomessa nykyään kunniakansalaisia. Matuille kelpaa vain Luxus! Ja sen tämä suvakkihallitus heille antaa. Ja kansa maksaa..
- Anonyymi
Onko Suomessa maksuton koulutus!!??? Miksi mulla on sitten tullut täällä 65tonnia opiskeluvelkaa?!!! Mistä voin hakea rahani takasin?
- Anonyymi
Älä hätäile, Kyllä nämä kaapunaiset ja "enot" pelastavat suomen. Ovathan he niitä moniosaajia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hätäile, Kyllä nämä kaapunaiset ja "enot" pelastavat suomen. Ovathan he niitä moniosaajia !
"Tämä on meille rikkaudeksi" ja katsokaapa ruotsiin !
- Anonyymi
Peruskoulu on ollut ilmainen. Ammattiin valmistava on ollut maksullinen.
Nythän tulee lakiesitys toisen koulutusasteen muuttamisesta maksuttomaksi ja oppivelvollisuuden jatkaminen kahdella vuodella yleiseurooppalaiselle tasolle. - Anonyymi
Peruskoulu on pakollinen, muut koulutukset olisit voinut hoitaa itse ja säästänyt sievoisen summan.
- Anonyymi
No, mutta miksi? Parempaan suuntaan ollaan menossa koko ajan.
- Anonyymi
Niin onhan se huono juttu jos köyhäkin voi elää Suomessa, ei muutakun kokoomus taas puikkoihin.
- Anonyymi
Kokoomusta EI ikinä saa päästää hallitukseen. Se on varma. Kokoonpano hallituksessa saa vaihdella, Mutta KOK ei ikinä mukaan. Jos KOK on hallituksessa se tarkoittaa jättileikkauksia köyhiltä(suomalaisilta köyhiltä) 20 centin tuntipalkkaa..jne jne..
- Anonyymi
Äänestäminen on menettänyt merkityksensä, koska äänestyksen lopputulos ei korreloi millään tavoin ketä hallituksessa on päättämässä. Despotia vallitsee.
Ja käveminen on tullut liian kallliksi jokainen askel maksaa noin 2euroa kun kuluttaa energiaa jos liikuttaa lihasta ollenkaan, eläinproteiini eli aivojen sekä lihasten ruoka on liian kallista.
Miksi vihreät tuhoavat kasveja itse syömällä salaattia, onko vähän ristiriitaista kun itse kannibalisoivat kasveja ja väittävät suojelevansa niitä`? - Anonyymi
QAnon rulaa!
- Anonyymi
Kun populistit pääsivät viime vaaleissa valtaan, niin nyt verot nousee ja velka kasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111