Viekö EU meidän rahamme?

Mistä johtuu

että ennen oli varaa pitää armeijaa ja kertausharjoituksia. Miten on mahdollista että vauras Suomi köyhtyy silmissä eikä ole varaa mihinkään eikä kansalaisillakaan ole varaa?

Kaiiki on lisäksi helvetin kallista, koska verot ovat nostaneet hinnat pilviin.

Löytyykö syy epäonnistuneesta EU -politiikasta?

5

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyllinen

      Monia syitä, mm Vanhasen hallituksen ylimitoitetut hyväosaisten verokevennykset edellyttävät rajuja leikkauksia. Esim liikenneturvallisuus on laiminlyöty: radat rappeutuvat ja aiheuttavat tuhansille ihmisille hengenvaaran joka päivä, päätiet urautuvat ja aiheuttavat vakavia ongelmia.

      EU on suurin syyllinen oman puolustuksemme alasajoon, koska Vanhanen on päättänyt viedä Suomen EU:n yhteiseen puolustukseen (taistelujoukot on jo päätetty) ja tämä maksaa maltaita. Ei ole halpaa lähetellä miehiä indokiinaan tappelemaan ja hoitaa leskien ja orpojen eläkkeet. Hurjat laskut tulossa ja niihin varaudutaan nyt oman armeijan rappeuttamisella.

      Suomi vajoaa syvälle banaanivaltiotasolle tällä menolla, ellei kansa herää ja tee muutosta.

    • Osittain, sillä vastaliittyneiden maiden kansantulo per kapita on alhaisempi kuin meidän, ja EU:ssa tasataan hyvinvointia liittyneiden maiden kesken.Olet varmaankin kertausharjoitusiäs-
      sä, kun ensimmäisenä toit huolesi niiden peruuttamisesta. Eikö sukulaisissa tai tuttavapiirissäsi ole ketään, joka olisi jäänyt puutteelliselle hoidolle valtion harjoittaman juustohöyläpolitiikan vuoksi? Kysehän on valtion rahakirstusta. Voihkit verotuk
      sen kireyttä, vaikka sitä on alennettu euromääräisesti varsinkin eniten ansaitsevilta. Siinä
      Sinulle päällimmäinen tukalan tilanteen aiheuttaja.
      vom

    • Kalaharin konsuli

      Tätähän se on olla eu.ssa.
      Suomi on ja vain ainoastaan nettomaksaja.
      Lisää köyhiä maita hamutaan unioniin,Turkki on siitä hyvä esimerkki.Monimiljoonainen kansa pyrkii ruokittavaksi.
      Suomelle olisikin yksi ainoa tie, se on erota koko eu,järjestelmästä. Maksut lisääntyvät joka
      vuosi ja ahdinko kasvaa.Loppukin palvelujen tuottaminen karsiutuu........ Eu.on siis täysin
      p...a järjestelmä.Kumpa monen muunkin silmät aukeaisivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe