Hyvää Joulua

Anonyymi

Ja rauhallista Jeesuksen Vapahtajamme syntymäjuhlaa ❤️❤️

ST

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää Joulua ST ja kaikki Joulua viettävät suomalaiset, kristityt ja / tai pakanat, atetkin! 🎄🎇

      ~Soffiina

      • Anonyymi

        Kiitos Soffi 👑

        ST


    • Anonyymi

      Eilisessä IS:ssa oli hyvä linkki:
      https://www.hautahaku.fi/list

      Olen aiemmin yrittänyt etsiä netistä, pääkaupunkiseudun hautausmailta, minne joku työtoverini tai esim. ent. naapurini olisi haudattu, onko edes elossa. Monia en ole löytänyt.

      Nyt löytyi: koko nimi, synnyin- ja kuolinvuosi, hautausmaa ja hautapaikka... Myöskin Vantaan Ruskeasannan hautausmaa antoi lopulta tiedon, jota olin vuosia (sieltäkin) etsinyt. Oletan, koska esim. tuo eräs, ent. työtoverini oli j.todistaja, tästä syystä ei hänen nimeään ollut löytynyt nk. seurakuntien hautaluetteloista.

      Varmastikin vielä kaikista Suomen hautausmaista tulee vastaavia tietoja. Ellei joku sitten ole halunnut tulla haudatuksi "tuuleen", eli esim. tuhka heitetty ilmaan, omassa mökkirannassa...
      ~

      • Anonyymi

        Tuolta hautahau'sta löysin äsken taas uuden nimen. Suomessa aikoinaan, "negatiivisesti" tunnettu henkilö, jonka myös itse opin myöhemmin tuntemaan.

        Jumala, ole hänen sielulleen armollinen. 🌠
        ~


      • Anonyymi

        Ja taas yksi muinainen tuttu lisää... Tässä oikein ihmettelee, miten itse vaan elää, kun kavereita, työtovereita, naapureita, ym on kuollut kymmenittäin. Sitten on tietysti lisää joitain sellaisia, jotka eivät makaa pääkaupunkiseudun hautuumailla, vaan ehkä muualla Suomessa, tai ovat haudatut esim. ortodoksien hautausmaille, jotka eivät tuossa linkissä näy.

        Tuon, jonka äsken löysin, kuollut vasta muutama vuosi sitten, en olisi arvannut elävän näinkin pitkään. Oli esim. itseäni paljonkin vanhempi, ent. huumeidenkäyttäjä, liekö käynyt Saalemissa ja saanut sieltä tervettä elämää?


    • Hyvää joulua kaikille, myös st:eelle!koepalan josta kerroin, tulokset tulivat eikä mulla ole syöpää. Ihanaa saada elää tämäkin joulu.terveenä..pitää olla kiitollinen.vielä pystyy.

      • Anonyymi

        Huojentava uutinen.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huojentava uutinen.

        ST

        Kiitos myötätunnosta.ja hyvää joulunaikaa erityisesti sinä ja soffiina ja ls.pitäkää huolta itsestänne.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kiitos myötätunnosta.ja hyvää joulunaikaa erityisesti sinä ja soffiina ja ls.pitäkää huolta itsestänne.

        Samoin sinulle! Tuo tieto oli huojentava, se on selvä. Mutta onkos muutoin asiassa jokin epäselvyys, miksi jouduit tutkimuksiin? Ei tarvitse vastata, ajatukseni on enemmänkin nk. retorinen.

        Miten olet ab ja muutkin viettäneet joulujanne?

        Itse olen pääasiassa loikoillut jalat suorina, sillä eilinen hautausmaakierros vei voimat jaloista ja muutenkin. Kun polvet ei taivu ja kurkottelin pikku puutarhakuokan kanssa, kaivoin kynttilöille kuoppaa, ym. Malmilla ehti jo tulla pimeä, joten kävin vain läheisimpieni haudalla. Taksin kanssa oli hässäkkää ja sitten mieletön jono eli ruuhka ulos sieltä...

        Minulla palaa pirttipöydällä kaksi paksua kynttilää, vihreä ja punainen ja pöytäkuusessa on valot. Katselen telkkariohjelmia. Vajaan tunnin päästä alkaa yömessu Vatikaanista... Minä tykkään paavi Ransusta! 😐
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinulle! Tuo tieto oli huojentava, se on selvä. Mutta onkos muutoin asiassa jokin epäselvyys, miksi jouduit tutkimuksiin? Ei tarvitse vastata, ajatukseni on enemmänkin nk. retorinen.

        Miten olet ab ja muutkin viettäneet joulujanne?

        Itse olen pääasiassa loikoillut jalat suorina, sillä eilinen hautausmaakierros vei voimat jaloista ja muutenkin. Kun polvet ei taivu ja kurkottelin pikku puutarhakuokan kanssa, kaivoin kynttilöille kuoppaa, ym. Malmilla ehti jo tulla pimeä, joten kävin vain läheisimpieni haudalla. Taksin kanssa oli hässäkkää ja sitten mieletön jono eli ruuhka ulos sieltä...

        Minulla palaa pirttipöydällä kaksi paksua kynttilää, vihreä ja punainen ja pöytäkuusessa on valot. Katselen telkkariohjelmia. Vajaan tunnin päästä alkaa yömessu Vatikaanista... Minä tykkään paavi Ransusta! 😐
        ~

        Paavi piti hyvän saarnan. Paremmin hän puhui kuin joku meikäläinen liberaaliluterilainen höpöpiispa.

        Helluntailaisia ei tässä kannata noteeratakaan, Raamattu kun ei käske rukoilemaan joulukuun 24. ja 25. päivän välisenä yönä. Jos rukoilet, on se kadottavaa, katolilaista hapatusta, etkä voi pelastua.

        YLE, TV1: Jouluyön messu.
        ~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinulle! Tuo tieto oli huojentava, se on selvä. Mutta onkos muutoin asiassa jokin epäselvyys, miksi jouduit tutkimuksiin? Ei tarvitse vastata, ajatukseni on enemmänkin nk. retorinen.

        Miten olet ab ja muutkin viettäneet joulujanne?

        Itse olen pääasiassa loikoillut jalat suorina, sillä eilinen hautausmaakierros vei voimat jaloista ja muutenkin. Kun polvet ei taivu ja kurkottelin pikku puutarhakuokan kanssa, kaivoin kynttilöille kuoppaa, ym. Malmilla ehti jo tulla pimeä, joten kävin vain läheisimpieni haudalla. Taksin kanssa oli hässäkkää ja sitten mieletön jono eli ruuhka ulos sieltä...

        Minulla palaa pirttipöydällä kaksi paksua kynttilää, vihreä ja punainen ja pöytäkuusessa on valot. Katselen telkkariohjelmia. Vajaan tunnin päästä alkaa yömessu Vatikaanista... Minä tykkään paavi Ransusta! 😐
        ~

        Minunkin jouluni on mennyt lähinnä yksin sohvanpohjalla löhöten.en ole kylläkään rasittanut jalkoja edes hautausmaakierroksenkaan vertaa, kuten sinä.silti voin sanoa että ihanaa että on joulu!
        Viestit kulkee kännykästä toiseen.niihin olen vastaillut.tytär toi kynttilöitä ja pikkukuusen ja ne oikein huokuvat rakkautta..
        Kaverin kanssa ostettiin kinkku puoliksi.hän sen vasta eilen yöllä laittoi joululaulujensäestyksellä uuniin. Pikkusen tuiterissa taisi tuo olla kun niitä joululauluja pyysi.
        No, mullataas raitis joulu kun tosiaan aikuisia lapsianikin tapasin.
        Muttakyllä tässäsken rehellisyyden nimissä on sanottava ettäkaivattu on arkea sitten kun se maanantaina alkaa.


    • Anonyymi

      Söin puoli kiloa kinkkua ja jälkiruoaksi makeisia tuli ähky ja huono olo.
      Mutta Jeesus on varmaan tyytyväinen kun muistin mässäillä ruualla hänen syntymäpäivänsä kunniaksi :)

      • Anonyymi

        Yritän varoa tuota ähkyilyä. Olen syönyt pari Mozartin kuulaa, ei kerralla montaa, muutoin tulee yäääk.

        Hyvää joulua myös ab:lle! 🍊
        ~


    • Anonyymi

      Minä söin Espanjan Pataa. Valion eikun Jalostajan pussikeittoa. Jälkiruoka panaanirahkaa ja eskimojäätelöpuikkoja.

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Jumalattoman hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille.

      • Anonyymi

        Kiitos! Sitä samaa sinulle! 🙂🌠
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Sitä samaa sinulle! 🙂🌠
        ~

        Minulle kaikki ajat ovat jumalattomia ja hyvä niin. Tulee puhdas, vapautunut ja terve olo kun ei ole moista örkkiä riesana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Sitä samaa sinulle! 🙂🌠
        ~

        Jokainen aika on jumalaton, ja hyvä niin.
        Eipähän ole moista keksintöä riesana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe