Ja rauhallista Jeesuksen Vapahtajamme syntymäjuhlaa ❤️❤️
ST
Hyvää Joulua
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää Joulua ST ja kaikki Joulua viettävät suomalaiset, kristityt ja / tai pakanat, atetkin! 🎄🎇
~Soffiina- Anonyymi
Kiitos Soffi 👑
ST
- Anonyymi
Eilisessä IS:ssa oli hyvä linkki:
https://www.hautahaku.fi/list
Olen aiemmin yrittänyt etsiä netistä, pääkaupunkiseudun hautausmailta, minne joku työtoverini tai esim. ent. naapurini olisi haudattu, onko edes elossa. Monia en ole löytänyt.
Nyt löytyi: koko nimi, synnyin- ja kuolinvuosi, hautausmaa ja hautapaikka... Myöskin Vantaan Ruskeasannan hautausmaa antoi lopulta tiedon, jota olin vuosia (sieltäkin) etsinyt. Oletan, koska esim. tuo eräs, ent. työtoverini oli j.todistaja, tästä syystä ei hänen nimeään ollut löytynyt nk. seurakuntien hautaluetteloista.
Varmastikin vielä kaikista Suomen hautausmaista tulee vastaavia tietoja. Ellei joku sitten ole halunnut tulla haudatuksi "tuuleen", eli esim. tuhka heitetty ilmaan, omassa mökkirannassa...
~- Anonyymi
Tuolta hautahau'sta löysin äsken taas uuden nimen. Suomessa aikoinaan, "negatiivisesti" tunnettu henkilö, jonka myös itse opin myöhemmin tuntemaan.
Jumala, ole hänen sielulleen armollinen. 🌠
~ - Anonyymi
Ja taas yksi muinainen tuttu lisää... Tässä oikein ihmettelee, miten itse vaan elää, kun kavereita, työtovereita, naapureita, ym on kuollut kymmenittäin. Sitten on tietysti lisää joitain sellaisia, jotka eivät makaa pääkaupunkiseudun hautuumailla, vaan ehkä muualla Suomessa, tai ovat haudatut esim. ortodoksien hautausmaille, jotka eivät tuossa linkissä näy.
Tuon, jonka äsken löysin, kuollut vasta muutama vuosi sitten, en olisi arvannut elävän näinkin pitkään. Oli esim. itseäni paljonkin vanhempi, ent. huumeidenkäyttäjä, liekö käynyt Saalemissa ja saanut sieltä tervettä elämää?
Hyvää joulua kaikille, myös st:eelle!koepalan josta kerroin, tulokset tulivat eikä mulla ole syöpää. Ihanaa saada elää tämäkin joulu.terveenä..pitää olla kiitollinen.vielä pystyy.
- Anonyymi
Huojentava uutinen.
ST Anonyymi kirjoitti:
Huojentava uutinen.
STKiitos myötätunnosta.ja hyvää joulunaikaa erityisesti sinä ja soffiina ja ls.pitäkää huolta itsestänne.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta.ja hyvää joulunaikaa erityisesti sinä ja soffiina ja ls.pitäkää huolta itsestänne.
Samoin sinulle! Tuo tieto oli huojentava, se on selvä. Mutta onkos muutoin asiassa jokin epäselvyys, miksi jouduit tutkimuksiin? Ei tarvitse vastata, ajatukseni on enemmänkin nk. retorinen.
Miten olet ab ja muutkin viettäneet joulujanne?
Itse olen pääasiassa loikoillut jalat suorina, sillä eilinen hautausmaakierros vei voimat jaloista ja muutenkin. Kun polvet ei taivu ja kurkottelin pikku puutarhakuokan kanssa, kaivoin kynttilöille kuoppaa, ym. Malmilla ehti jo tulla pimeä, joten kävin vain läheisimpieni haudalla. Taksin kanssa oli hässäkkää ja sitten mieletön jono eli ruuhka ulos sieltä...
Minulla palaa pirttipöydällä kaksi paksua kynttilää, vihreä ja punainen ja pöytäkuusessa on valot. Katselen telkkariohjelmia. Vajaan tunnin päästä alkaa yömessu Vatikaanista... Minä tykkään paavi Ransusta! 😐
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinulle! Tuo tieto oli huojentava, se on selvä. Mutta onkos muutoin asiassa jokin epäselvyys, miksi jouduit tutkimuksiin? Ei tarvitse vastata, ajatukseni on enemmänkin nk. retorinen.
Itse olen pääasiassa loikoillut jalat suorina, sillä eilinen hautausmaakierros vei voimat jaloista ja muutenkin. Kun polvet ei taivu ja kurkottelin pikku puutarhakuokan kanssa, kaivoin kynttilöille kuoppaa, ym. Malmilla ehti jo tulla pimeä, joten kävin vain läheisimpieni haudalla. Taksin kanssa oli hässäkkää ja sitten mieletön jono eli ruuhka ulos sieltä...
Minulla palaa pirttipöydällä kaksi paksua kynttilää, vihreä ja punainen ja pöytäkuusessa on valot. Katselen telkkariohjelmia. Vajaan tunnin päästä alkaa yömessu Vatikaanista... Minä tykkään paavi Ransusta! 😐
~Paavi piti hyvän saarnan. Paremmin hän puhui kuin joku meikäläinen liberaaliluterilainen höpöpiispa.
Helluntailaisia ei tässä kannata noteeratakaan, Raamattu kun ei käske rukoilemaan joulukuun 24. ja 25. päivän välisenä yönä. Jos rukoilet, on se kadottavaa, katolilaista hapatusta, etkä voi pelastua.
YLE, TV1: Jouluyön messu.
~ Anonyymi kirjoitti:
~Minunkin jouluni on mennyt lähinnä yksin sohvanpohjalla löhöten.en ole kylläkään rasittanut jalkoja edes hautausmaakierroksenkaan vertaa, kuten sinä.silti voin sanoa että ihanaa että on joulu!
Viestit kulkee kännykästä toiseen.niihin olen vastaillut.tytär toi kynttilöitä ja pikkukuusen ja ne oikein huokuvat rakkautta..
Kaverin kanssa ostettiin kinkku puoliksi.hän sen vasta eilen yöllä laittoi joululaulujensäestyksellä uuniin. Pikkusen tuiterissa taisi tuo olla kun niitä joululauluja pyysi.
No, mullataas raitis joulu kun tosiaan aikuisia lapsianikin tapasin.
Muttakyllä tässäsken rehellisyyden nimissä on sanottava ettäkaivattu on arkea sitten kun se maanantaina alkaa.
- Anonyymi
Söin puoli kiloa kinkkua ja jälkiruoaksi makeisia tuli ähky ja huono olo.
Mutta Jeesus on varmaan tyytyväinen kun muistin mässäillä ruualla hänen syntymäpäivänsä kunniaksi :)- Anonyymi
Yritän varoa tuota ähkyilyä. Olen syönyt pari Mozartin kuulaa, ei kerralla montaa, muutoin tulee yäääk.
Hyvää joulua myös ab:lle! 🍊
~
- Anonyymi
Minä söin Espanjan Pataa. Valion eikun Jalostajan pussikeittoa. Jälkiruoka panaanirahkaa ja eskimojäätelöpuikkoja.
Commandohauis - Anonyymi
Jumalattoman hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille.
- Anonyymi
Kiitos! Sitä samaa sinulle! 🙂🌠
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~Minulle kaikki ajat ovat jumalattomia ja hyvä niin. Tulee puhdas, vapautunut ja terve olo kun ei ole moista örkkiä riesana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~Jokainen aika on jumalaton, ja hyvä niin.
Eipähän ole moista keksintöä riesana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384