jenkeissä...teki Sipilät amerikalle ja pistää veronmaksajat lisää maksamaan huumeita kantaville meksikaaneille rajan luvattomasta ylityksestä.
Bidenin saavutus 100 päivässä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
58% tyytyväisiä Bideniin kun 100 pv virassa, Trumpilla oli 41%, eikä koskaan yli 50%.
- Anonyymi
Bidenillä takanaan vasemmistoa kannattava valtamedia, joka kertoo päivittäin kansalle kuinka suuri johtaja heidän isä aurinkoisensa on. Sellaiset asiat kuin pakolaiskriisi rajalla tai Bidenin kompastelu portaissa sen sijaan siivotaan maton alle,toisin kuin olisi tehty Trumpin aikana. Olisikohan sillä jotain yhteyttä näihin kannatuslukuihin?
Bidenin valinta loi uskoa Amerikkaan.
Trump oli pahempi kuin vuoden sketsihahmo. Pieni "kätinen" narsisti. Huono häviäjä. Ilmasto sopimus jne.
Ei voi käsittää kuka suomalainen Trumppia kannattaa. Hyi viddu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823480
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763169Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683022On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702710Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442192- 621774
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261741- 351715
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601638