Sanna kuin Anneli - en ole mitään pyytänyt, ihan pyytämättä sain!

Anonyymi

Sanna Marin kommentoi: ”En ole pääministerinä pyytänyt ateriaetua enkä ole itse tehnyt hankintoja”

On hyvä, että menettely selvitetään, pääministeri kommentoi poliisin esiselvitystä valtioneuvoston kanslian toiminnasta. Pääministeri kertoo keskeyttäneensä ateriaetuun liittyvät hankinnat.

Pääministeri Sanna Marin (sd) kommentoi Twitter-tilillään valtioneuvoston kanslian (VNK) hänelle myöntämästä ateriaedusta noussutta kuohuntaa ja poliisin asiasta aloittamaa esiselvitystä. Poliisin esiselvitys kohdistuu VNK:n toimintaan, ei pääministeriin.

”En ole pääministerinä pyytänyt ateriaetua tai osallistunut asiasta päättämiseen. Kun olen aloittanut tehtävässä, minulle on kerrottu, että tämä sisältyy Kesärannassa asumiseen ja yöpymiseen, ja että näin on toimittu myös aiempien pääministerien osalta”, Marin kirjoittaa Twitterissä.

”On hyvä, että menettely selvitetään. Olen luottanut asiassa virkamiehiltä saamaani tietoon ja ohjeistukseen. En ole itse tehnyt hankintoja, vaan kaikki hankinnat on tehty valtioneuvoston kanslian virkakunnan ja työntekijöiden toimesta”, pääministeri jatkaa.

”Olen eilen pyytänyt, että kaikki tähän liittyvät hankinnat keskeytetään, kunnes asiaan saadaan selvyys.”

Sanna ei ole mitään pyytänyt ja ihan pyytämättä sai!
Eikö yhtään ihmetytä, että ruokaa tuodaan taloon hänen pyytämättään?

69

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anneli kylläkin kaatoi demareiden härski kosto! Lipponen raivostui, kun AJ paljasti Irakgaten, ja niinpä vaalivoitto luisui pois SDP:ltä - KESKUSTA suurin 2003.

• Anonyymi

Seli seli. Jäätteenmäen kaatoi hänen köpelöt puheensa. Jokainen voi hakea näytteen niistä netistä. Kukaan ei kiistä, etteikö hän olisi tehnyt loistavan uran sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seli seli. Jäätteenmäen kaatoi hänen köpelöt puheensa. Jokainen voi hakea näytteen niistä netistä. Kukaan ei kiistä, etteikö hän olisi tehnyt loistavan uran sen jälkeen.

Lipponen itse sanoi ennen vaaleja: nahkurin orsilla tavataan- ja niin kävi. Tarkoitus oli saada hallitus vain siksi aikaa pystyyn, jotta Anneli voidaan nöyryyttävästi suistaa alas virastaan.

Pitää olla melkoisen sokea, jos tuota kuviota ei nähnyt. Se alkoi Jouni Backmanin "sotahuudosta" eduskunnasta...loppu selvää pässinlihaa. Ennalta punottu juoni.

Jonnet ei muista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lipponen itse sanoi ennen vaaleja: nahkurin orsilla tavataan- ja niin kävi. Tarkoitus oli saada hallitus vain siksi aikaa pystyyn, jotta Anneli voidaan nöyryyttävästi suistaa alas virastaan.

Pitää olla melkoisen sokea, jos tuota kuviota ei nähnyt. Se alkoi Jouni Backmanin "sotahuudosta" eduskunnasta...loppu selvää pässinlihaa. Ennalta punottu juoni.

Jonnet ei muista..

Noinko kovasti tekee yhä kipeeää se, että Suomen kansa tuomiti Jäätteenmäen valehtelijaksi 20 vuotta sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonnet ei muista..

Demarien oli silloin helppo pelata, maassa oli paljon duunareita ja AY-liikkeellä voimaa. Sen lisäksi aseveliakseli veljeili Kokoomuksen kanssa, jossa myös enemmän kepun suuntaan kallellaan ollut vuorineuvososastokin kääntyi demariyhteistyön suuntaan.

Lipposen politiikka ja työttömyyden ylläpitäminen olivat kuolemansuudelma hänen puolueelleen. Duunarit ovat vähentyneet ja niistäkin, joita vielä on, monet ovat jättäneet puolueen. AY-liike uhkaa murentua, sen rakenteita vastaan hyökätään jatkuvasti.

Rinne ja Marin ovat onnistuneet nostamaan demarit jälleen ylöspäin, mutta etumatka on kovin pieni. Suomen ainoa toivo on kuitenkin demareissa. Jos he tippuvat, menee myös Suomi. Siinä suhteessa maailma ei ole muuttunut vuosista 1939-45.

Hyvinvointia ei ole olemassa ilman demareita eikä taloudellista kasvua ilman voimakasta AY-liikettä. Oman valuutan puuttuminen voi puskea ne kummatkin raunioiksi ja silloin itsenäisen Suomen lakkaa. Jäljelle jäävä väestö elää rannikoilla tehden töitä vieraille ja saa siitä mitä saa. Kansainvälisiin sijoittajiin uskominen on äärimmäisen vaarallista epäjumalan palvontaa.

• Anonyymi

Annelin kaatoi se, että hän rikkoi julkisuuslakia. Laki määrittelee mitkä asiat ovat valtion turvallisuuden tai ulkosuhteiden vuoksi salassapidettäviä ja kuinka kauan. Niitä ovat mm. tietyt valtioiden edustajien väliset keskustelut.

Irak-gate kuuluu sarjaan turhia väkisin väännettyjä skandaaleja. USA kyseli noihin aikoihin kaikilta valtioilta mahdollisuutta liittyä Afganistanin ja Irakin liittoumiin. Eikä se tarkoittanut vain sotatoimia, vaan myös myöhempiä jälleenrakennusoperaatioita.

Lipponen ei takuuvarmasti luvannut osallistumista sotatoimiin, koska sen kieltää jo perustuslaki. Hän lupasi korkeintaan tutkia mahdollisuuksia osallistua myöhemmin tapahtuvaan jälleenrakentamiseen, joka on kriisien hallinnassa Suomelle tyypillistä toimintaa. Näistä operaatioista päättää aina UTVA (hallitus presidentti) ja eduskunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko kovasti tekee yhä kipeeää se, että Suomen kansa tuomiti Jäätteenmäen valehtelijaksi 20 vuotta sitten?

Konna oli Lipponen, joka pääsi kuin koira veräjästä.. Annelia taas ei tuomittu mistään vaikka raahattiin valtakunnanoikeuteen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annelin kaatoi se, että hän rikkoi julkisuuslakia. Laki määrittelee mitkä asiat ovat valtion turvallisuuden tai ulkosuhteiden vuoksi salassapidettäviä ja kuinka kauan. Niitä ovat mm. tietyt valtioiden edustajien väliset keskustelut.

Irak-gate kuuluu sarjaan turhia väkisin väännettyjä skandaaleja. USA kyseli noihin aikoihin kaikilta valtioilta mahdollisuutta liittyä Afganistanin ja Irakin liittoumiin. Eikä se tarkoittanut vain sotatoimia, vaan myös myöhempiä jälleenrakennusoperaatioita.

Lipponen ei takuuvarmasti luvannut osallistumista sotatoimiin, koska sen kieltää jo perustuslaki. Hän lupasi korkeintaan tutkia mahdollisuuksia osallistua myöhemmin tapahtuvaan jälleenrakentamiseen, joka on kriisien hallinnassa Suomelle tyypillistä toimintaa. Näistä operaatioista päättää aina UTVA (hallitus presidentti) ja eduskunta.

Noinhan se virallisesti selitettiin. Tosiasiassa v. 2003 hallitusnäytelmä oli juonittu etukäteen, Jäätteenmäelle oli saatava kostaa. Miten se repivä riita vaalitaistelussa muka niin yhtäkkiä kääntyi leppoisaksi hallitusyhteistyöksi?
        Jokainen näki tuon demarien häikäilemättämän valtapelin.

Jäätteenmäki oli juristiksi kieltämättä varomaton. Mutta faksien vastaanotto ei tiettävästi ole koskaan ollut rikos..
        Lipponen rikkoi tse lakia mennessään lupaamaan jo etukäteen apua liittoumalle jälleenrakennusvaiheessa.

Miksi Lipponen uhkasi televisiossa Jäätteenmäkeä "nahkurin orsilla"??

• Anonyymi

Huomenna Marin ilmoittaa, ettei ole edes syönyt niitä ilmaisia aamiaista.

• Anonyymi

Amerikassa joku sanoi, että ei ole ilmaisia lounaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikassa joku sanoi, että ei ole ilmaisia lounaita!

Kyseessä onkin aamiainen,...

• Anonyymi

Vielä kun kerrottas todelliset kuukausikulut...eivät ilkeä ikinä niitä paljastaa. Ehkä tuo 300 on kulunut viikossa...

• Anonyymi

Hänelle tarjotaan ilmaisia lounaita yhtenään, joten en yllättyisi, vaikka ilmainen höttö ei olisi maistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle tarjotaan ilmaisia lounaita yhtenään, joten en yllättyisi, vaikka ilmainen höttö ei olisi maistunut.

Ilmaisilta työlounailta lähtee aina nälkäisenä. Kun pitää keskittyä työasioista puhumiseen ja muistiinpanojen tekemiseen.

• Anonyymi

Ei vaan ilmoittaa että lähetti kaikki ilmaiset aamiaiset Nigerian nälkäisille lapsille syötäväksi! :)

*Uiiiiii!* ❤️ Ihq

• Anonyymi

Marin on antanut ahneudelle kasvot.

• Anonyymi

Anneli Orvokki Auer. Pelottava tapaus todellakin!

• Aivan niin.

Marinin toimia ei kukaan ole edes tutkimassa. VNK:n hölmöilyähän tuo on.

• Anonyymi

Onpas.

Toimista on tehty kantelu Pöystille.

• Anonyymi

Hyvin oppinut käyttämään etuja

• Anonyymi

En tunne ketään, joka olisi työnantajan tarjoamasta työsuhde-edusta kieltäytynyt. :D

• Anonyymi kirjoitti:

En tunne ketään, joka olisi työnantajan tarjoamasta työsuhde-edusta kieltäytynyt. :D

Kaikki eivät ota vastaan esimerkiksi auto- tai lounasetua laskiessaan saavansa rahana etua enemmän. Aamiaisetu toki _on_ verollista tuloa, joten sekin työnantajan _pitäisi_ ilmoittaa verottajalle. Valtioneuvosto ei vaan ole Marinin työnantaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ton alotuksen tekstin mukaan ole edes tiennyt mistään edusta!? Jännä ettei edes sen avustaja-armeija ei ole myöskään tiennyt, ja informoinut? :)

Ilmeisesti sit ei pelkästään tytöt "osaa", vaan myös "tyttö's little helpers" osaa sitäkään vähää? :)

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Kaikki eivät ota vastaan esimerkiksi auto- tai lounasetua laskiessaan saavansa rahana etua enemmän. Aamiaisetu toki _on_ verollista tuloa, joten sekin työnantajan _pitäisi_ ilmoittaa verottajalle. Valtioneuvosto ei vaan ole Marinin työnantaja.

Juu minkäs dirikan uus pomo oli just uutisissa, kuja pisti ensi töikseen oman työsuhde öky-edustusmersunsa myyntiin? :P

Eli selkeesti EI demari? 👍🏾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on antanut ahneudelle kasvot.

• Anonyymi

Täytyy nyt ymmärtää Sannaa...hänkin puhuu niin totta kuin osaa! :D

• Anonyymi

Ken uskoo hänen valheita

• Anonyymi

Kukaan ei ole väittänyt, että tästä selvitään puheilla.

• Anonyymi

Barbi ei.

• Anonyymi

Sanna söi ja oksensi, tilaisuus teki buliimikon.

• Anonyymi

Vanha sanonta pitää laittaa uusiksi: " tuli luin Manulle illallinen" 2021 tyyliin: " pyytämättä tuli kuin Marinin suvulle aamupalat".

Ihan hyvä päivittää asioita tämän päivän hengen mukaan. Feministitkin tykkää kun otetaan naiset mukaan sanontoihin. Eikä rasismista tietoakaan.

• Anonyymi

Hmm... Ei ole pyytänyt ateriaetua eikä ole itse hankintoja tehnyt MUTTA kuitit osas ihan itse salata!

• Anonyymi

Itse? VNK ne tiettävästi on salannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse? VNK ne tiettävästi on salannut.

Kenen käskystä? Ei sunkaan VNKlla ole itse oikeutta mitään salailla toimeenpanevana elimenä?

Kuten ei yksittäinen poliisimieskään kykene mitään yksin salaamaan ilman oikeuden päätöstä, muualla kuin siellä teidän pikku-kakkosen suurkuluttajien keskuudessa! :) :/

• Anonyymi

"MUTTA kuitit osas ihan itse salata!"

Väännetäänkö taas henkarista? MIKÄÄN KIRJANPITO EI OLE JULKISTA. Eikä se perustu Marinin päätöksiin, vaan lakiin. Marin ei ole kirjanpitäjä, vaan pääministeri. Hänellä ei ole niitä kuitteja. VNK:n ja ministeriöiden kirjanpito on ulkoistettu eri organisaatiolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"MUTTA kuitit osas ihan itse salata!"

Väännetäänkö taas henkarista? MIKÄÄN KIRJANPITO EI OLE JULKISTA. Eikä se perustu Marinin päätöksiin, vaan lakiin. Marin ei ole kirjanpitäjä, vaan pääministeri. Hänellä ei ole niitä kuitteja. VNK:n ja ministeriöiden kirjanpito on ulkoistettu eri organisaatiolle.

Linkki?

Lääkitys?

Hiekkis?

Hirttoköysi?

Vaseliini?

Jakkara?

TOIMIKAA! :/

• Anonyymi

Mitä enemmän Sanna selittää - sitä enemmän hän on syyllinen.

Kyllä minä ainakin kovasti ihmettelisin jos minun jääkaappiin rupeaisi tulemaan ruokaa jota en ole itse tilannut ja maksanut.

Valehtelee kuten Sanna on päivän iskulause

• Anonyymi

Ihan tyhmää poliitikointia, Näyttää ennemmikin ajoituksen osalta, että tämä on tilattu työ. Miten olisi vaalien siirtäminen, kunnes poliisi ja oikeislaitos ovat tehneet työnsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyhmää poliitikointia, Näyttää ennemmikin ajoituksen osalta, että tämä on tilattu työ. Miten olisi vaalien siirtäminen, kunnes poliisi ja oikeislaitos ovat tehneet työnsä?

Kannatan. Mutinat pois ja tutkitaan pohjamutia myöten ennenkuin käydään vaaliuurnilla antamassa tuomio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan. Mutinat pois ja tutkitaan pohjamutia myöten ennenkuin käydään vaaliuurnilla antamassa tuomio.

Tähän saakkakin tämä on jo selvää. Liskin uutisoinnin seurauksena tulen ÄÄNESTÄMÄÄN DEMARIA.

Ihan vain näyttääkseni anusaukkoni vaikuttamaan pyrkiville roskajournalisteille.

• Anonyymi

Olet oikeutettu mielipiteeseesi, mutta et omiin faktoihisi. Ja fakta on, ettei sinulla ole asiantuntemusta tehdä päätelmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän saakkakin tämä on jo selvää. Liskin uutisoinnin seurauksena tulen ÄÄNESTÄMÄÄN DEMARIA.

Ihan vain näyttääkseni anusaukkoni vaikuttamaan pyrkiville roskajournalisteille.

Eli selkosuomeksi: "Näytän persettäni kaikille toimittajille jotka rohkenevat paljastaa korruptoituneita poliitikkoja!"

Uskaliasta kansalaisrohkeutta! 👍🏾

• Anonyymi

Pääministerin virkaan kuuluu luontaisetuja, jotka ilmoitetaan hänelle virkaan tullessa. Sama koskee eräitä muitakin tehtäviä. Kuka tahansa tehtävässä aloittava olettaa, että etujen laillisuus on tutkittu, kun niistä on käytäntö muodostunut. Valtiolla kukaan ei määrittele itse palkkojaan tai etuuksiaan. :D:D

Pääministerin muut luontaisedut ovat veroviranomaisenkin mukaan verottomia. Aterioista laissa ei puhuta mitään, joten se vaatii tulkintaa. Jos virkamiehet ovat tehneet aikanaan tulkintavirheen, niin ei siitä voi tietenkään pääministeriä syyttää. Tulkintavirhe ei ole rikos, joka on tarkoituksellista toimintaa.

PS. Salaisen dokumentin pyytämättä saaminen ei ole myöskään virhe. Se on osa ministerin työtä. Mutta sen julkistaminen oli salassapitorikos, joka johti Suomen ensimmäisen naispuolisen pääministerin eroon.

• Anonyymi

Totta. Jäätteenmäki sai seuraamuksensa formaalista virheestä, vaikka olikin eettisesti oikeassa. Toki se jäi kaivelemaan monenkin keskustalaisen mieltä ja eipä ole ihme, että Jäätteenmäen kokemaan nytkin sitten viitataan. Marin tosin on täysin syytön kohde, hän ei vielä silloin ollut mukana kuvioissa.

• Anonyymi

Eikö?

"Ministereiden palkkio on määritelty edustajanpalkkiota koskevassa laissa. Ministereiden palkkio vastaa eduskunnan varapuhemiehen palkkiota vähennettynä viidellä prosentilla. Pääministerin palkkio vastaa eduskunnan puhemiehelle maksettavaa palkkiota vähennettynä viidellä prosentilla."

Ja kukas se nyt laatikaan ne lait? :)

Ja kukas se nyt olikaan se VNK johtaja joka olikaan loppupeleissä vastuussa alaistensa toilailuista?

Ja missäs se hiekkalaatikko nyt olikaan? 🍼

• Anonyymi

Ei se tainnut pyytääkään, kun saman suunnan eri suuntaan lähtenyt ajoluvaton bussikuski pyysi?

• Anonyymi

”En ole pääministerinä pyytänyt ateriaetua
      tai osallistunut asiasta päättämiseen."

Olisi kannattanut Marinin olla vieläkin varovaisempi sanavalinnoissaan.

Käytännössähän pääministeri poliittisesti vastaa myös omien avustajiensa tekemisistä. Kuten Tekir Oy:n tapauksessa Katri Kulmuni vastasi oman avustajansa esiintymiskurssien tilailuista, vaikkei Kulmuni itse niitä suoranaisesti tilannutkaan.

Tikun nokkaan nousee muun muassa se, kenen toimesta viime vuoden toukokuussa päätettiin salata ja piilottaa Kesärantaan menevät aamupalaostokset.

Jos tämän suuntainen "poliittinen ohjaus" on tullut pääministeri Marinin avustajakunnalta, tarkoittaa se poliittisen vastuunkannon kannalta samaa, kuin se olisi tullut suoraan itse pääministeri Sanna Marinilta. Siksi, kun kyseessä kuitenkin on nimenomaan Marinille tulevan rahallisen edun peittelystä ja salailusta.

• Anonyymi

No jos minä olisin Sanna Marin ja typerät avustajat sun muut hännystelijät toisivat minulle ruokaa ja sanoisivat, että nämä kuuluvat etuihisi. Ottaisin ne mukisematta vastaan enkä mitään kyselisi. Olen aina tykännyt syömisestä.

Saahan sitä poliitikkokin syödä muutakin kuin sanojaan. :)

• Onko "LAKI"SAMA KAIKILLE ROTTA-POLITIIKOILLE??? Jäätteenmäki sai pyytämättä ja sai PYYTÄMÄTTÄ LÄHTEÄ ...Kulmuni SAI PYYNNÖSTÄ tai TYRKYTETTIIN . JA SAI LÄHTEÄ. Kuinka paljon VASURI DEMOKRAATILLA on tasottavaa . marinin TILANNE ON MIELENKIINTOINEN. Jäätteenmäelle pakko syötettiin presidentti HALOSEN KANSLIASTA postia, Kulmunia opetettiin puhumaan, ei oppinut. Mikä on se selitys, millä marin ja tuo toinen irvikuva YLI-viikari saa virassaan jatkaa.

• Anonyymi

Virka koneistoko tiennyt pääministerillä valo jääkaapissa? toimittaneet automaatisesti aamiaiset jääkappin tilamatta itse? Ministerit jotka asuvat vakituisesti työ-suhde asunto kuten hän.Eivät etua käytäneet. Ymärsin he käytänet ministeri aika jotka eivät asuneet siellä.Vaan ravinto tuli automattisesti valtion piikkiin.Kun kestitivät vieraita.Olen sitten tyhmä jos kaiken ymärtänyt väärin.

• Anonyymi

No sinähän sen jo itse sanoit ja vastasit omaan kysymykseesi

• Anonyymi

En minäkään mitään ole pyytänyt, joka kuukausi tililleni vain tuli 10 000 uutta rahaa ja maksajana luki että Stasi!?

Tv: Tawja

• Anonyymi

No kukahan ne hankinnat sitten tekee kun perheessä on pieni vauva ja isoäiti sekä viiksivallu joka on vegaani kuten eukkonsakin. Eikö Marin ole ihmetellyt homeisia pekoneja ruokakaapissa jos ei kerta itse tee hankintoja.

• Anonyymi

Tiedämme että Marinilla ja perheellä on talous tiukoilla, siksi ilmainen aamiainen on tervetullut. Mies-parka kärsii taas konkurssista. Kaikki on kallista.
      Syksyn naistenlehdet kertoivat tohkeissaan nuoresta pääministeristä, jonka äiti hoitaa pääministerin pikkutyttöä. Ehkä rahat ei enää riittäneen päiväkotimaksuihin?

• Anonyymi

Teilläkin joku pakkomielle Marinin henk. koht. asiohin?
        Tarvitsisitte oikeasti apua itsellenne.

• Anonyymi

17 tonnin kuukausitulolla ilmaseksi asuessaan taskut täynnä ilmasia taksilitteroita on perheen talous tiukalla vai!?

No JAAHAS!! :/

Ei jatkoon!

• Anonyymi

Varmaan kotitalousvähennyksellä hoiti? ... Koska demokraatti! :)

PS: Niin ja muutes, kumpi äiti?

• Anonyymi

Yksityisyys menee, jos antaa haastatteluja lehdistölle, ja kertoilee itse perheasioistaan ja valitsee itse, millaisissa asuissa haluaa esiintyä!
      Tuo julkisuushalu taisi kuulua siihen pääministeriksi pääsyn alkuintoiluun. Nyt ei enää ole intoilua, kun huomasi, ettei siitä mitään etua olekaan!

• Anonyymi

Jos itselläsi olisi mahdollisuus ihan laillisesti hankkia ilmaista ruokaa 300 euron arvosta kuukaudessa, jättäisitkö edun käyttämättä?

• Anonyymi

Niinpä. Sen edun tarkoitus lienee ollut tehdä hulppean huvilann käytöstä mahdollisimman miellyttävää. Enemmänkin ihmettelen Päivi Lipposen katkeria kommentteja.

• Anonyymi

Etu oli lähes tonni kuukaudessa.

• Anonyymi

Onko tuotu edes maistuvaa?
      Onko paljonkin mennyt ruokaa hukkaan, kun on jäänyt syömättä?

• Anonyymi

Eikö todellakaan ole kysytty: mitä saisi olla?

Kaurapuuroa ja näkkileipää on vaan kannettu päivästä toiseen!

• Anonyymi

No niinpä! Olisi vain sanonut, että kyseinen etu kuuluu asiaan, eikä pahentanut tilannetta selittelemällä puppua.

• Anonyymi

Olisikin outoa, että sillä avustajamäärällä ei saisi aamiaistarvikkeita tilattua.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tilaisuus tekee varkaan.
      Hallitus ja pääministeri on koko yhteiskunnan rehellisyyden selkäranka.
      Se valvoo kaikkia yhteiskunnan toimintoja poliisista lähtien.
      Hallituksen ja varsinkin pääministerin pitäisi edustaa äärimmäistä rehellisyyttä ja oikeuden mukaisuutta. Nyt kuitenkin pääministeri on varas valehtelija, määrännyt alaisensa piilottamaan rötöksiään, julistamalla muummuassa kauppalaskunsa valtiosalaisuuksiksi, päästäkseen piiloon julkisuudelta varasteluiltaan.
      Valmistelee uutta toimeaan, jakelee lehtiin retusoituja puoli pornokuviaan. Suomi ansaitsee parempaa.
      --------------------------------------------

• Anonyymi

Kaikille pääministereille kuuluu samanlainen ateriaetu. Samoin presidentille!

Menkää räyhäämään kaikille entisille pääministereille ja presidenteille jos AIDOSTI olette huolissanne!

Muussa tapauksessa Demarivihanne on mitä ilmeisin!

• Anonyymi

Soe on vaalit tulossa!

Opposition pitää keksiä jotakin mistä voi valittaa...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe