En tiedä ketään koronaan sairastunutta

Anonyymi

Eikä tiedä kukaan tuttavakaan.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Lehdet julkaisee sairaslukuja sekä kuolleita. On kuitenkin kiertänyt täysin lähipiirin??????

• Anonyymi

Eikä kukaan koronan sairastanut kirjoittele täällä.

• Anonyymi

Sairastin sen, testissä näky, kotona olin.

• Anonyymi

Minä tunnen yhden. Itseni. Vaikka olen todella hyvin eristynyt ja käyttänyt maskia, pitänyt turvavälejä, vältellyt ihmisjoukkoja jne., niin kyllä se virus minut lopulta löysi. Tauti alkoi pienillä vilunväristyksillä ja sen yhteydessä nousi lämpö 38 asteeseen. Sitä kesti n. 6 tuntia, jonka jälkeen se laski 37,4 asteeseen, ollen siinä vajaa kaksi vuorokautta. Sen jälkeen laski 37.1 ja muutamien tuntien päästä oli taas normaali. Maku- ja hajuaisteihin tuli lieviä muutoksia, jotka kesti reilun viikon. En ole ottanut rokotetta, enkä otakaan. Näin lievään tautiin, joka on yleisin taudin muoto perusterveillä, joku keskeneräiseksi jäänyt rokote tuntuu megaluokan vitsiltä. Tässä onkin hyvä pohdiskella, että ottaako rokotehaittariskit näin lievän taudin vuoksi.

• Anonyymi

Polio on useimmille oireeton, ja osan se tappaa tai invalidisoi loppuiäksi. Kehittyneet maat ovat poliosta päässeet eroon jo useita kymmeniä vuosia sitten, mutta joissakin maissa sitä yhä esiintyy, terroristiliikeet ovat saaneet kehitysmaissa salaliittoteorioita oppimattomalle kansanosalle levittäessään estettyä poliorokottamisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polio on useimmille oireeton, ja osan se tappaa tai invalidisoi loppuiäksi. Kehittyneet maat ovat poliosta päässeet eroon jo useita kymmeniä vuosia sitten, mutta joissakin maissa sitä yhä esiintyy, terroristiliikeet ovat saaneet kehitysmaissa salaliittoteorioita oppimattomalle kansanosalle levittäessään estettyä poliorokottamisia.

Korona-alarmismissa on tyypillistä etsiä mitä tahansa vertailukohteita, joita sopivasti muotoilemalla voidaan saada koronarokote mielikuvallisesti "perustellulta" kaikille, unohtamatta pakkovouhotuksia. Korona-alarmismiksi on sairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona-alarmismissa on tyypillistä etsiä mitä tahansa vertailukohteita, joita sopivasti muotoilemalla voidaan saada koronarokote mielikuvallisesti "perustellulta" kaikille, unohtamatta pakkovouhotuksia. Korona-alarmismiksi on sairaus.

Yhyy, "mitä tahansa vertailukohtia" - kuten viruspandemia :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhyy, "mitä tahansa vertailukohtia" - kuten viruspandemia :-D

Niinpä, korona-alarmistit ei kestä keskustelua. Aina alkaa itkeskely :)

• Anonyymi

Mulla ei ollu kuumetta ollenkaan, nivelkipua, flunssanoireita vaan. Tutulla oli makuaisti muutos pari viikkoa, se ainut oire.

• Anonyymi

Minäpä tunnen koronaan sairastuneita kaksi tapausta lähipiirissä. Toinen oli 19v varusmies. Selvisi vähällä. Toinen tapaus oli äitini entinen työkaveri, 63v nainen joka kuoli koronaan.

• Anonyymi

20 ollu kipeenä normaali flunssa oireet ja piikeistä monella aivoveritulppia ja muita pahoja vammoja.

• Anonyymi

Joo, muutamalla tutun tutulla kuulema ollu vähän nuhaa, mutta meidän koko katu kuoli veritulppiin teloituspiikeistä.

• Anonyymi

Olen persu ja kaikki tuntemani piikitetyt ovat kuolleet heti piikin ottamisen jälkeen.

• Anonyymi

Sinä olet Tero, yksi surullisimmasta kohtaloista äärivasemmistoporukoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet Tero, yksi surullisimmasta kohtaloista äärivasemmistoporukoissa.

Mäkin tunnen tuon sitä sanotaan siellä Terskaksi.

• Anonyymi

Minä en tunne ketään liikenneonnettomuudessa kuollutta.
      Siis liikenneonnettomuudessa kuolleita ei ole olemassa.

• Anonyymi

Ne merkitään aina koronaan kuolleiksi.

• Anonyymi

Minä en tunne ketään malariaan kuollutta, silti malariaan kuolee miljoonia joka vuosi.

• Anonyymi

Työpaikassani n.300 henkiöä ei koronaa ole ollut.

• Maailmassa taitaa olla paljon asioita, joita et tiedä?

• Anonyymi

Kerostalo jossa asun. Henkilö 2 x rokotettu. Sairasti koronan lievän muodon kotona. Olisiko korona tartunnan syy ollut ostoskeskus bubi?

• Anonyymi

Onko ostarillanne huuhkaja?

• Anonyymi

Minä tiedän, muutaman kuolleenkin. Ottakaa rokote.

• Anonyymi

Räkätautia on liikkeellä kuten joka vuosi, ei sen kummempaa, eikä sen vuoksi pidä ottaa kokeellista mNRA-geenimanipulaatiota.
      Ihmiset on hypnotisoitu, lähes kahden vuoden aikana ei nähdä todellista tilaa.

• Anonyymi

Minä, ja 30 tuttua, työkaveria, sukua on sairastettu. Kukaan ei tarvinnu lääkäriä, sairastettiin vuoden alussa, ilman piikkejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe