Meitä rokotekielteisiä ette rokota!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/12/07/meita-ette-rokota-kasikirjoitus
Meillä on perustuslaillinen oikeus koronanlevityskulkueisiin!
Omikron on saatava leviämään myös Suomessa!
Polpo pelkää pikku virusta!
Me rokotekielteiset salaliittoteorikot haluamme Omikron koronaviruksen myös Suomeen!
39
74
Vastaukset
- Anonyymi
Omikron on jo Suomessa. Tuplarokotetut toivat sen mukanaan Afrikasta.
-koronapassilla vapauteen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omikron on jo Suomessa. Tuplarokotetut toivat sen mukanaan Afrikasta.
-koronapassilla vapauteen-Ja sinulla on varmaan tällä kertaa jotain todisteita tälle valehtelulle?
- Anonyymi
näin raoituksien aikaan onkin nyt Tampereella nokia-areenalla n,13 000 katsojaa ....eipä rajoja tarvita ,että silleen ....aika pelleilyä !saadaan taas oikein "pandemia" aikaan ja rokottamattomat taas tartuttaa !!!
- Anonyymi
USA:Kristilliset äärioikeistolaisten kaksi ns.TV pappia saarnasivat:Älkää ottako rokoitteita.Nyt sai sen taudin Coronan.Kuolivat.MUTTA ennen kuolemaansa:Katuivat että eivät ottaneet ja sanoivat juuri ennen,kuin henkilähti:Älkää välittäkö politiikasta vaan ottakaa ne.Keuhot lopettivat toimasta.LÄHDE :EXPRESSEN.SE Eli jokainen oman halunsa mukaan tehkööt
- Anonyymi
Idiootti.Toivottavasti saat sen mitä kaipaat ja kidut loppuikäsi
- Anonyymi
Norjan johtava koronakieltäjä järjesti laittomat koronanlevitys juhlat ja kuoli KORONAAN
Norjan johtava koronakieltäjä sairastui koronaan ja kuoli
Taudin uskotaan levinneen miehen järjestämässä tilaisuudessa, jonka seurauksena jo kaksi ihmistä on kuollut.- Anonyymi
Koronankieltäjiä ja rokotekriitisiä kuolee varmasti enemmänkin.
Ja tietenkin koronaan. Mihinkäs muuhun?
He ovat haitaksi projektin läpiviemiseen.
- Anonyymi
Koronanlevityskulkueet saivat Omikronin myös Suomeen.
- Anonyymi
Rokotus vastaisissa koronanlevityskulkueissa tanssitaan rokotevastaista jnatsipolkkaa ja saadaan uusi koronavirus variantti Omikron leviämään.
https://youtu.be/oh2h1-MKScw
Ensimmäinen minuutti lämmitellään jas sit alkaa polkka. - Anonyymi
Kuka se tilin tekee?
"Pfizerin tutkijat varoittaa että omikron-varianttia vastaan saatetaan tarvita viikoittaiset rokotukset. On se lääketeollisuus kyllä hyvä bisnes."- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Missä tämä uutinen on? Kertoisitko?
Etsi itse jos oma terveytesi on kallisarvoinen! Kuka se kantaa valmista ateriaa jos syöjä on jo henkisestikin kuollut.
Anonyymi kirjoitti:
Etsi itse jos oma terveytesi on kallisarvoinen! Kuka se kantaa valmista ateriaa jos syöjä on jo henkisestikin kuollut.
Kyse on siitä, että tuollaiset "uutiset" ovat mv-julkaisun kaltaisissa roskamedioissa. Siksi et halua sitä kertoa.
Eipä tuo juttu kyllä anna näistä rokotevastaisista kovin ylevää kuvaa.
- Anonyymi
No et sinäkään ole itsestäsi antanut mitenkään järkevää kuvaa noilla sinun kommenteillasi. Kyllä huomaa että sinua ahdistaa tämä tilanne, mutta koita silti olla rakentava, koska et anna hyvää kuvaa rokotemyönteiteisyydestä.
Anonyymi kirjoitti:
No et sinäkään ole itsestäsi antanut mitenkään järkevää kuvaa noilla sinun kommenteillasi. Kyllä huomaa että sinua ahdistaa tämä tilanne, mutta koita silti olla rakentava, koska et anna hyvää kuvaa rokotemyönteiteisyydestä.
Mikä ihmeen rokotemyönteinen minä olen? Et sinä tiedä minusta yhtään mitään.
Minä olen hyvin yksinkertaisesti sanottuna tätä mieltä: jos minun on valittava salaliittoihin uskovien julistajien ja asiantuntijoiden juttujen välillä, valinta on selvä. Minusta on järkyttävää, että joku uskoo mv-väen, Turtiaisen ja muiden omituisten höpöttäjien juttuihin.
Minun vaimoni on terveydenhoitaja ja tunnen sitä kautta lukuisia hoitopuolen ihmisiä. Tiedän, mitä he ajattelevat. Olen nähnyt, miten rokotukset ovat vaikuttaneet itseeni ja moniin eri ihmisiin. En ole nähnyt mitään merkkejä niistä jutuista, joita väitetään esiintyvän. Pidän niitä joutavia horinoina.- Anonyymi
Mikä ihmeen rokotemyönteinen minä olen? Et sinä tiedä minusta yhtään mitään.
Minä olen hyvin yksinkertaisesti sanottuna tätä mieltä: jos minun on valittava salaliittoihin uskovien julistajien ja asiantuntijoiden juttujen välillä, valinta on selvä. Minusta on järkyttävää, että joku uskoo mv-väen, Turtiaisen ja muiden omituisten höpöttäjien juttuihin.
Minun vaimoni on terveydenhoitaja ja tunnen sitä kautta lukuisia hoitopuolen ihmisiä. Tiedän, mitä he ajattelevat. Olen nähnyt, miten rokotukset ovat vaikuttaneet itseeni ja moniin eri ihmisiin. En ole nähnyt mitään merkkejä niistä jutuista, joita väitetään esiintyvän. Pidän niitä joutavia horinoina.Minun muija onkin sossun päättäviä,joten äläpäs Hurtsi liikoja mölise,-ettei katkea avustusrahojen tulo kokonaan!
Anonyymi kirjoitti:
Minun muija onkin sossun päättäviä,joten äläpäs Hurtsi liikoja mölise,-ettei katkea avustusrahojen tulo kokonaan!
Huoh.
- Anonyymi
Huoh.
hehehh osu ja uppos tuliko arka olo....
- Anonyymi
Se variantti tuli rokotetun mukana Afrikasta 😂🤣
- Anonyymi
Kohtuulliselta tuo vaatimus kuulostaa. Eiköhän suomen hallitus tee parhaansa tuonkin asian eteen....
- Anonyymi
"Minun vaimoni on terveydenhoitaja ja tunnen sitä kautta lukuisia hoitopuolen ihmisiä. Tiedän, mitä he ajattelevat."
Minäkin olen jutellut muutaman terveydenhoitoalan ihmisen kanssa.
Kyllä asia on niin, että hekään eivät ymmärrä tätä vouhotusta, mutta he eivät voi sitä julkisesti sanoa. Lopputili tulee heti jos sanoo julkisesti "vääriä" mielipiteitä. - Anonyymi
Näin tanssitaan rokotevastaista jnatsipolkkaa ja saadaan tartunnat nousuun ja talous laskuun.
https://youtu.be/oh2h1-MKScw - Anonyymi
Rokotevastaiset salaliittoteorikkojen koronan levityskulkueet ovat saaneet tartunnat nopeasti nousuun.
- Anonyymi
Me salaliittoteoreetikot teimme sen. Omikron tappaa nyt myös nuoria.
- Anonyymi
Onko kukaan edes nähny sitä virusta, mistä tiedät ettei ole tavallinen flunssa, älä sano että asiantuntijat sanoo, kysyin mistä sinä tiedät? Näetkö paljon kuolemaa kaduilla, ruumiskasoja? Et.
Kukaan tavallinen ihminen ei ole havainnut läheisissä mitään poikkevaa , rokotetuilla tosin ollut jatkuvaa sairastelua, näyttäisi että rokotteista saatu joku virus.
Lampaat juoksee testeissä, tappelee rokotteista, hamstraa kotitestejä, pelkää ja tutisee. Häpeän teitä. - Anonyymi
Me teimme sen
- Anonyymi
Uudet Tartunnat ennätykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet Tartunnat ennätykseen.
Persuporukka sai tämänkin ennätyksen nimiinsä. Viimeksi he tekivät ennätyksen saattelemalla 35000 mamua Suomeen vuonna 2015. Upeeta persut, jatkakaa valitsemallanne tiellä.
- Anonyymi
Hulluudelle ei voi mitään, mutta saman rokotusvastaisuuden toistaminen on tyhmyyttä.
- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352669Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732269- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621924
- 861652