Mediat kyttäävät Marinin joka askelta kuin prinsessa Dianaa kytättiin aikanaan. Maa kuohuu siitä kuinka pääministeri juopottelee yöt ympäriinsä. Luulisi, että valtavan kohun todisteeksi löytyisi edes yksi kuva tai video todistamaan, että jutut pitävät paikkansa. Ei vaan ole alhaisimmasta alhaisin Seiskakaan tainnut tuollaista materiaalia esittää, kuten eräästä mäkikotkasta aikanaan esitti jatkuvalla syötöllä. Vai, sanotaanko juotolla.
Sinä joka olet aihetta seurannut ja olet sitä mieltä, että kamala juoppo on, niin laitahan kuvamateriaalia mistä nähdään, että upea pääministerimme on umpikännissä, horjahtelee, puhe sammaltaa ja käyttäytyy kuten juopot käyttäytyvät.
Voisitko linkittää kuvia joissa Sanna on umpikännissä, kiitos.
7
<50
Vastaukset
Itse epäilisin, että Marinin puuhailu ravintoloissa on erittäin kuivakkaa.
- Anonyymi
Punikki puolustelee omiaan. Yökerho on julkinen paikka. Kuten muualla maailmallakin on todettu, niin onhan se ennen kuulumatonta, että maan pääministeri ryyppää julkisella paikalla. Entä, jos olisi istunut ryyppäämässä puiston penkillä ? Kännin määrästä ei ole kyse.
- Anonyymi
YLE areenasta löytyy kaikki eduskunnan täysistunnot joissa Marinin käytös vastaa kuvailemiasi joten katso sieltä! 👍🏾
- Anonyymi
Jo heti löytyi, baarin vessassa eilen näpätty:
https://thumbs.dreamstime.com/b/attractive-drunk-woman-wine-21058839.jpg - Anonyymi
HAHA, Eipä taida kuvia löytyä Kokoomuksen palkkatrolleilta.
- Anonyymi
No trollit. Eikö todisteita Marinin päihtyneenä olemiselle löydy?
HOPIHOPI!!!! - Anonyymi
Löytyiskö kuvaa selvinpäin?
Aina sillä se juopon lasittunut katse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930