Jatkuvasti rokotekriittiset väittävät etteivät rokottamattomat sairastu ja kuole koronaan.
Kuitenkin itse ovat kierrättäneet nyt tilastoa, jossa esim. Helmikuussa näyttää kuolleen ikävälillä 30 - 69 henkilöitä 33. Heistä 6 ikäryhmässä 30 - 49.
Samoin näyttäisi heidän tilastonsa mukaan kuolleen 2 rokottamatonta lasta koronaan.
He ovat niin ylimielisen varmoja että kun syö vitamiineja, ei huolehdi käsihygieniasta jne. Ei saa tartuntaa.
Rokotusvastaisten julkisten henkilöiden tehohoitoa vaatineista tulee mieleen nettipappi petri paavola. Oli teholla vaikka oli elänyt terveesti, syönyt vitamiiniit jne.
Helmikuussa 33 kuollut
55
346
Vastaukset
- Anonyymi
Se on totta, että tämä P. Paavola kyseenalaisti voimakkaasti koronarokotteet, mutta sairastui itse vakavaan koronaan ja joutui sairaalaan ja teholle. Hän ei kuitenkaan muuttanut mieltään rokotteista, koska kertomansa mukaan tapasi sairaalassa ollessaan potilaita, jotka olivat rokotettuja mutta silti joutuneet teho-osastolle koronan takia.
- Anonyymi
Olisi luullut lääketiedettäkin jo arvostavan mutta jumalaa vaan kiitteli ja rokotukset saatanan juonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi luullut lääketiedettäkin jo arvostavan mutta jumalaa vaan kiitteli ja rokotukset saatanan juonia.
Nyt on saatanan aika. Ahneuden henki, oman edun tavoittelu vaikka kansakunta kavaltamalla, väestönvähennyspiikki, valepandemiat, sodat, jne.
Ota piikki jos se tekee sinusta onnellisen. Herran pelossa ja nuhteessa elävät tietävät että herra ottaa maallisen vaeltajan kun aika on. Siinä ei väestönvähennyspiikkejä ahneuden hengessä tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on saatanan aika. Ahneuden henki, oman edun tavoittelu vaikka kansakunta kavaltamalla, väestönvähennyspiikki, valepandemiat, sodat, jne.
Ota piikki jos se tekee sinusta onnellisen. Herran pelossa ja nuhteessa elävät tietävät että herra ottaa maallisen vaeltajan kun aika on. Siinä ei väestönvähennyspiikkejä ahneuden hengessä tarvita.Niinpä. Lääketiede turhaa, palataan vanhaan aikaan kun ei ollut edes keinoja.
Rokotevastaiset näyttävät omalta osaltaan pyrkivän myös lapsikuolleisuuden lisääntymiseen suosimalla kotisynnyksiä ja eivät käy äitiys- eikä lapsineuvoloissa.
Saatanan juonia verenpaineen mittailu, pissan tarkkailu tai vauvojen tarkkailu ja rokotukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei papille riitä leipä ellei saatana olisi keksitty vastapuolen peluriksi!
Rokotevastainen elämä on idiootin valinta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Lääketiede turhaa, palataan vanhaan aikaan kun ei ollut edes keinoja.
Rokotevastaiset näyttävät omalta osaltaan pyrkivän myös lapsikuolleisuuden lisääntymiseen suosimalla kotisynnyksiä ja eivät käy äitiys- eikä lapsineuvoloissa.
Saatanan juonia verenpaineen mittailu, pissan tarkkailu tai vauvojen tarkkailu ja rokotukset.Koronatauti tuhoaa siittiöitä.
https://www.news-medical.net/news/20220520/COVID-19s-impact-on-sex-and-fertility.aspx - Anonyymi
Meniköhän itse kuitenkin rokotteisiin.
- Anonyymi
Taisi mennä itse buusteriin.
En ole ottanut rokotteita. En ole sairastunut enkä kuollut.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Se on jyvä. En minäkään ole kuollut vaikka olen ottanut rokotuksen, pessyt käteni ja huolehtinut terveellisestä ruoasta. En ole lähtenyt vitamiinikauppiaita rahoittamaan ja huuhaatuotteita.
Mutta eipä kehuta itseämme, terveys ei ole omassa kädessä. Syöpäkin voi piillä meissä kummassakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jyvä. En minäkään ole kuollut vaikka olen ottanut rokotuksen, pessyt käteni ja huolehtinut terveellisestä ruoasta. En ole lähtenyt vitamiinikauppiaita rahoittamaan ja huuhaatuotteita.
Mutta eipä kehuta itseämme, terveys ei ole omassa kädessä. Syöpäkin voi piillä meissä kummassakin.Syöpäkin voi piillä meissä kummassakin...... ja aktivoitua koronapiikistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpäkin voi piillä meissä kummassakin...... ja aktivoitua koronapiikistä
Sepä se, ennen rokotuksia ei syöpiä löytynyt.
Nyt joku lääkäri mediassa oli huolissaan etteivät ihmiset hakeudu tutkimuksiin kun heille monen häikän on uskoteltu johtuvan rokotuksesta. Tai naspurin mummun säteilemästä rokotteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpäkin voi piillä meissä kummassakin...... ja aktivoitua koronapiikistä
Syöpä ei voi aktivoitua koronapiikistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpä ei voi aktivoitua koronapiikistä.
Kukaan ei tuota ole pystynyt todistaa tai takaamaan.
- Anonyymi
Paavolla kuulemma otti
- Anonyymi
Monet rokotusvastaisten kellokkaat ovat tuotteittensa markkinoijia. Tai saavat provisioita esim blogiensa ja videoidensa mainostaessa tiettyjä tuotteita.
Tekopyhää heiltä puhua lääketeollisuuden tuotoista kun itse eivät ehkä tajua miten isot rahat liikkuu luontaistuotteiden kaupassa. Tuotteet ovat kalliita, voivat olla ihan lumepillereitä tai jopa vaarallisia maksalle. Tai muiden lääkkeiden kanssa sydämelle, munuaisille rasite.
Tavallinen rivi -rokotteenvastustaja ei edes tiedä miten iso raha tässä yhden Kennedyn rokotevastaisessa disinformaatioliikkeessä liikkuu. Kyseessä laajempi lääketeollisuuden vastustaminen , rahamiesten vallan tavoittelua.- Anonyymi
Monien rokotevastaisuus perustuu yleistietoon mRNA-teknologiasta. Olen itse lukenut dokumentteja mRNA-teknologiasta 90-luvulta lähtien ja tiedän melko hyvin sen ongelmat ja missä vaiheessa ko. teknologia on. Siksi minulle oli heti alkuun shokki, että sitä aiotaan käyttää koronaa vastaan ja välitön ajatus oli, etten tule ottamaan sellaista injektiota. Sekin oli shokki, että lääketieteen yms. alan asiantuntijat, jotka nostivat esille mRNA-teknologian vaaroja, joutuivat välittömästi sensuurin ja lokaamisen kohteeksi.
Olen jakanut melko paljon ko. teknologian tutkimukseen liittyviä dokumentteja varoitukseksi muille ihmisille ja yhtä paljon olen saanut hyökkäyksiä anonyymeiltä, joiden tehtävänä on pyrkiä tuhoamaan kaikki sellainen tieto, joka näyttää mRNA-teknologian raa'an todellisuuden. Ja tässä tarkoitan nimen omaan tutkijoiden itsensä tallentamia faktoja, en jonkun ufo-saitin villejä mielikuvitustarinoita.
Ei ole vaikea tehdä päätelmiä, että Covid-mRNA-injektiot vietiin läpi korruptiolla, jota seurasi ihmisten käyttäminen maailmanlaajuisesti koe-eläiminä. Näin saadaan mRNA-teknologian kehittämiseksi valtavasti tutkimustietoa, sekä rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monien rokotevastaisuus perustuu yleistietoon mRNA-teknologiasta. Olen itse lukenut dokumentteja mRNA-teknologiasta 90-luvulta lähtien ja tiedän melko hyvin sen ongelmat ja missä vaiheessa ko. teknologia on. Siksi minulle oli heti alkuun shokki, että sitä aiotaan käyttää koronaa vastaan ja välitön ajatus oli, etten tule ottamaan sellaista injektiota. Sekin oli shokki, että lääketieteen yms. alan asiantuntijat, jotka nostivat esille mRNA-teknologian vaaroja, joutuivat välittömästi sensuurin ja lokaamisen kohteeksi.
Olen jakanut melko paljon ko. teknologian tutkimukseen liittyviä dokumentteja varoitukseksi muille ihmisille ja yhtä paljon olen saanut hyökkäyksiä anonyymeiltä, joiden tehtävänä on pyrkiä tuhoamaan kaikki sellainen tieto, joka näyttää mRNA-teknologian raa'an todellisuuden. Ja tässä tarkoitan nimen omaan tutkijoiden itsensä tallentamia faktoja, en jonkun ufo-saitin villejä mielikuvitustarinoita.
Ei ole vaikea tehdä päätelmiä, että Covid-mRNA-injektiot vietiin läpi korruptiolla, jota seurasi ihmisten käyttäminen maailmanlaajuisesti koe-eläiminä. Näin saadaan mRNA-teknologian kehittämiseksi valtavasti tutkimustietoa, sekä rahaa.Hienoa että tiedemies, rokotteiden ja lääketieteen tuntija, kirjoittelee suomi 24 sivuilla. ( Mvlehdestä ja rapsodiasta luettua tietoa.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että tiedemies, rokotteiden ja lääketieteen tuntija, kirjoittelee suomi 24 sivuilla. ( Mvlehdestä ja rapsodiasta luettua tietoa.)
AD Hominem, Hyökkäys henkilöpersoonaa vastaan.
Et puhunut esillä olleesta asiasta, siis ASIASTA mitään.
Onko sinulla mitään todellista jota haluat tuoda esille vai riittääkö pelkkä henkilöä kohtaan hyökkäyksesi ja mustamaalaamis -yrityksesi sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että tiedemies, rokotteiden ja lääketieteen tuntija, kirjoittelee suomi 24 sivuilla. ( Mvlehdestä ja rapsodiasta luettua tietoa.)
Ihan vain tajuntasi terästämiseksi...
"Ja tässä tarkoitan nimen omaan tutkijoiden itsensä tallentamia faktoja, en jonkun ufo-saitin villejä mielikuvitustarinoita."
Kuten sanoin myös siitä, että anonyymit hyökkäilee jatkuvasti kimppuun ;) Eikö olekin metkaa, että kun jossain näkyy jotain mitä et halua sietää, tulee karmea kiukunpuuska ja tarve hyökätä vlttuilemaan :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AD Hominem, Hyökkäys henkilöpersoonaa vastaan.
Et puhunut esillä olleesta asiasta, siis ASIASTA mitään.
Onko sinulla mitään todellista jota haluat tuoda esille vai riittääkö pelkkä henkilöä kohtaan hyökkäyksesi ja mustamaalaamis -yrityksesi sinulle?Kehumistahan se oli. En tunne sinua, ei voi olla mitään henkilökohtaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain tajuntasi terästämiseksi...
"Ja tässä tarkoitan nimen omaan tutkijoiden itsensä tallentamia faktoja, en jonkun ufo-saitin villejä mielikuvitustarinoita."
Kuten sanoin myös siitä, että anonyymit hyökkäilee jatkuvasti kimppuun ;) Eikö olekin metkaa, että kun jossain näkyy jotain mitä et halua sietää, tulee karmea kiukunpuuska ja tarve hyökätä vlttuilemaan :DUfosaitithan noita disinformaatio- liikkeen materiaalia julkaisevat. Ja lukijat somessa linkittävät niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehumistahan se oli. En tunne sinua, ei voi olla mitään henkilökohtaista.
Minä tulin vain tuomaroimaan, en ole sama joka kirjoitti "tiedemiehenä".
Kun huomaan AD Hominem, keskustelujen "vesittämis", ja asiasta harhaanjohtamis -yrityksiä, puutuin peliin pelkkää v*tutustani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaikea tehdä päätelmiä, että Covid-mRNA-injektiot vietiin läpi korruptiolla, jota seurasi ihmisten käyttäminen maailmanlaajuisesti koe-eläiminä. Näin saadaan mRNA-teknologian kehittämiseksi valtavasti tutkimustietoa, sekä rahaa.Älä viitsi valehdella. Mirko-RNA tekniikka on hyvin hanskassa.
- Anonyymi
Jatkuvasti? Koronakeskusteluhan on olkut melkolailla jäissä natomanian vuoksi.
Kyllä sen kaikki jo luulisi tietävän, että koronavirus voi olla uhka riskiryhmiin kuuluville, joille voi muodostua hengenvaarallisia oireita. Kuitenkin heistäkin valtaenemmistö selviää hengissä. Muille se on lähinnä flunssan kaltainen.
THL:n mukaan yli 5 miljoonaa suomalaista on saanut jo tartunnan ja kuolemia on 4406, eli kuolleisuusaste 0,09%. Samoissa tietämissä se oli myös 2020 ennen rokotuksia. Eli tilastollisesti yleiskuvaltaan melkoisen lievästä taudista on kyse, mutta valtamediassa "teholle vievä tappaja".
Olet siinä väärässä, että väitetään ettei saa tartuntaa kun syö vitamiineja. Vitamiinien syömisessä on kyse immuunipuolustuksen huolehtimisesta, että kun saa tartunnan, niin tauti olisi lieväoireinan ja talttuisi nopeasti. Ihan perusjuttu yleensä terveydestään huolehtimisessa. Teillä vastarannankiiskeillä on vain kumma vimma vääristellä kaikkea sellaista, mikä teitä ei miellytä.- Anonyymi
Eikö se juuri ole sitä itsepetosta kehua miten hyvä immuniteetti on kun voi olla ihan sattumaa ettei ole sairastunut. Ja - kukasn ei ole tässä maailmass ikuisesti elänyt, kuolemilla lällättelijöille se on varmaan myös joskus edessa.
Sitähän he tekevät, ryhmissä riemu ylimmillään kuolemista , rokotettujen kuolemista.. - Anonyymi
Rokotevastaiset, vaikka ovat myös kovasti venäjämielisiä, eivät ole koronaakaan unohtanut. Heillä ei taida juuri miuta ajateltavaa olla.
Joka tapauksessa ovat koko kevään hilluneet ylikuolemista, tehden taulukoita ja tilastoja viranomaisten tiedoista.
En ole yhtä viisas kuin he mutta yli 85- vuotiailla ei kuolema enää ole yllätys kuin rokotevastaisilla. On myös huomattava suurten ikäluokkien ikääntyminen. Vanhimmat 77 - vuotiaita. Huonokuntoisille on kuume/ keuhko-oireet kuolemaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se juuri ole sitä itsepetosta kehua miten hyvä immuniteetti on kun voi olla ihan sattumaa ettei ole sairastunut. Ja - kukasn ei ole tässä maailmass ikuisesti elänyt, kuolemilla lällättelijöille se on varmaan myös joskus edessa.
Sitähän he tekevät, ryhmissä riemu ylimmillään kuolemista , rokotettujen kuolemista..Se on mediassa luotu kuvitelma, että korona on "kaikille vaarallinen ilman rokotesuojaa". Jos mennään ihan lääketieteen ja tilastojen mukaan, niin C19-virus on osoittautunut vaarallisuudeltaan ihan samankaltaiseksi kuin flunssa- ja influenssaviruksetkin, eli vie sairaalaan ja hautaan lähes yksinomaan ennestään sairaita, sekä vanhuksia. Kaikkiin virustauteihin liittyy pieni riski taudin komplisoitumisesta, joka voi viedä kovakuntoisenkin urheilijan multiin, mutta se on niin harvinaista, ettei siitä kannata tehdä numeroa. Tosin koronan kohdalla siitä on tehty numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotevastaiset, vaikka ovat myös kovasti venäjämielisiä, eivät ole koronaakaan unohtanut. Heillä ei taida juuri miuta ajateltavaa olla.
Joka tapauksessa ovat koko kevään hilluneet ylikuolemista, tehden taulukoita ja tilastoja viranomaisten tiedoista.
En ole yhtä viisas kuin he mutta yli 85- vuotiailla ei kuolema enää ole yllätys kuin rokotevastaisilla. On myös huomattava suurten ikäluokkien ikääntyminen. Vanhimmat 77 - vuotiaita. Huonokuntoisille on kuume/ keuhko-oireet kuolemaksi.Olen mRNA-rokotevastainen nato-kannattaja, sekä isänmaallinen ja kansallismielinen. Meneekö sulla tästä aivot solmuun, kun et tiedä miten reagoisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mRNA-rokotevastainen nato-kannattaja, sekä isänmaallinen ja kansallismielinen. Meneekö sulla tästä aivot solmuun, kun et tiedä miten reagoisit?
Olet harvinaisuus. Yhdeltä rokotevastaisten sivulta käskettiin henkilö pois kun ihmetteli miten nato ja ukraina kuuluvat sille sivulle.
Enemmistö seuraa rokotevastaisia kellokkaitaan, ei natoon, venäjä hyvä ja päläpälä tunnelilapset, ja sijaissynnyttäjät ja natsit ja päläpäläpälä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mediassa luotu kuvitelma, että korona on "kaikille vaarallinen ilman rokotesuojaa". Jos mennään ihan lääketieteen ja tilastojen mukaan, niin C19-virus on osoittautunut vaarallisuudeltaan ihan samankaltaiseksi kuin flunssa- ja influenssaviruksetkin, eli vie sairaalaan ja hautaan lähes yksinomaan ennestään sairaita, sekä vanhuksia. Kaikkiin virustauteihin liittyy pieni riski taudin komplisoitumisesta, joka voi viedä kovakuntoisenkin urheilijan multiin, mutta se on niin harvinaista, ettei siitä kannata tehdä numeroa. Tosin koronan kohdalla siitä on tehty numero.
"....ettei siitä kannata tehdä numeroa. Tosin koronan kohdalla siitä on tehty numero."
Siitä on tehty numero jotta saa väestönvähennyspiikkiä muhimaan.
AIna kun jostakin tehdään numero, se todellinen päämäärä on jotakin jota ei mediassa pauhata.
"Terrorismi" oli veruke päästä vuosikausiksi lähi-itään raahaamaan öljyä ilmaiseksi.
- Anonyymi
Jos niitä piikkejä ei ota vähänväliä niin luetaan piikittämättömäksi.
- Anonyymi
Kiina on vasta nyt saanut kehitettyä oman mrna rokotteen ja sitä testataan. Ehkä hekin pääsevät kohta palaamaan normaaliin elämän rytmiin
- Anonyymi
Kiinassa ei ole ollut paniikkia. 1,4 miljardia ihmistä ja reilut 5218 kuolemaa, eli väkilukuun suhteutettuna 0,000359906 % kuolleisuusaste. Suomessa 5,5 miljoonaa ja 4406 kuolemaa, eli 0,08 % kuolleisuusaste. Erot on huimat.
- Anonyymi
Ihmisisä kuolee koko ajan ja osalla niistä sattuu olemaan myös pikku korona, ja tilastoidaan koronakuolemana.
- Anonyymi
Intiassa kuoli 9 miljoonaa ihmistä joka vuosi jo ennen koronaa.
Mikä vittu teitä rokotettuja hiertää? Luuletteko, että mennään nyt peloissaan piikille, ei me mennä.- Anonyymi
Rokottamattomat vainoo koko ajan rokotettuja. Kysehän on siitä. Hehän ovat ihan pakkomielteisiä , raivo maskeista, raivo kaikesta.
Jokainen kuollut on heille suuri ilon lähde.
Rokottamattomien ajatukset pyörii koronan ympärillä pakkomielteisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomat vainoo koko ajan rokotettuja. Kysehän on siitä. Hehän ovat ihan pakkomielteisiä , raivo maskeista, raivo kaikesta.
Rokottamattomien ajatukset pyörii koronan ympärillä pakkomielteisesti.voi luoja 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomien ajatukset pyörii koronan ympärillä pakkomielteisesti.Mikä korona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomien ajatukset pyörii koronan ympärillä pakkomielteisesti.Kukas sinulle maksaa palkkaa tästä lapsellisesta riidan haastamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sinulle maksaa palkkaa tästä lapsellisesta riidan haastamisesta?
Kysyppäs vaikka henkilöiltä ossi tiihonen, heli rämäkkö, panu huuhtanen, lauri paavola kuka heille maksaa rokotteiden vastustamisesta.
Vai huvikseenko 2 viimeksi mainittua pitänyt 2 viikkoa puheita Fimean edustalla. Jälimmäinen häiriköi rokotuspisteellä videollaan ja tällä viikolla käynyt vaatimassa rokotepulloa haltuunsa.
- Anonyymi
Rokotetut ei ole normaalia elämää nähneet ikinä.
- Anonyymi
Galluppi:
- oletko kuollut koronaan
- aiotko kuolla koronaan
- etkö usko koronaan (oikea vastaus ENUSKO) - Anonyymi
En edelleenkän ymmärrä tätä rokotehössötystä. Myötähäpeää olen kokenut siitä, kuinka vouhotetan rokotteista ja säntäillään rokotuspisteille kynsiä pureskellen. Sitten mennään faceen ja kirjoitetaan ylpeänä postauksia, kuinka ollaan otettu rokote eikä yhtään sattunu :D Itse en ole ottanut ainuttakaan rokotetta, enkä ota, sillä sairastin jo koronan, eikä oireet olleet lähelläkään tavallisen räkätaudin oireita. Sen puolesta voin elää normaalia elämää. Ellei sitten paljastu, että CDC onkin levittänyt valheita, että sairastamalla saa parhaan ja pitkäkestoisen suojan tautia vastaan :D
- Anonyymi
Kuitenkin helmikuussakin rokotevastaisten oman tilaston mukaan kuollut 6 parhaassa työiässä olevaa rokottamatonta ja toistasataa yli 70 v
.
Ja 2 lasta tänä vuonna. Pahoja koronoita ovat sairastaneet se yks jääkiekkovalkku, Litmanen, petri paavola, teholla kuitenkin koko ajan ollut porukkaa. Vanhuksia ei tehohoideta.
Jos mulla ei oo syöpää, en kehu sillä. Jos sinä et sairastu pahasti, kehut sillä? - Anonyymi
Onhan moni sairastanut kahdesti koronan. Itse olen sairastanut kahdesti sikotaudin, lapsena ja parikymppisenä.
- Anonyymi
No viikollahan paljastui että näiden rokotekriittisten ykköslähde Injektiopiikki onkin ihan nobody keski-ikäinen sairaanhoitaja, ja hatustaan vetänyt juttunsa. Nimi ja kaikki julkaistu Twitterissä.
- Anonyymi
Kaikilla näillä on jokin henkilökohtainen pettymys tai tunne että on päähän potkittu, siksi ne ajautuvat salaliittokaninkoloihin. Myös tämä injektiopiikki. Eivät ikävä kyllä tajua, miten heitä käytetään hyväksi, nythän moni on alkanut levittämään vieraanvallan propagandaa.
- Anonyymi
Onkohan sillä loppujen lopuksi mitään merkitys, onko rokotettu vai ei, koska eliitti on liian paljon perässä tavoitteestaan väestön vähentämisessä. Siksi se ajaa ydinsotaa jo tälle syksylle. https://t.me/TruthHub/21686
Lisäksi tuo mRNA-tekniikka on tungettu jo Jenkeissä lehmiin, jotka tuputtavat piikkiproteiineja maitoon sekä lihaan, eikä välttämättä mitään piikkejä tarvita. Eikä niitä tarvitse nekään, jotka eivät selviä ydiniskuista ja niistä seuraavista talvista. Toisin on asiat bunkkereihin kaivautuneilla politikoilla ja eliitin jäsenillä. Mikäs siinä on odotellessa, että maanpinnalla rauhoituu ihmisten keskinäinen selviytymiskamppailu ja hengissä olevat voivat tulla takaisin pinnalle jatkamaan elämistään.
Eikö lampaat muka huomaa, minne tilannetta maailmassa ajetaan?- Anonyymi
Eliittikö vähensi paavolan rokotteilla?
- Anonyymi
Englannin tilaston mukaan kuolemat jakaantuvat seuraavasti: 93% rokotettuja ja 7 % rokottomattomia.
Tässä dokumentissa Barbara Marx Hubbard kertoo jo vuonna 1984, mitä on tulossa.
https://t.me/c/1569021446/802
Kohdassa 9mim5 s. eteenpäin heidän tehtävästään tappaa neljännes ihmiskunnasta.
Kyllä näitä psykoja on aina ollut, mutta nykyisin heillä on myös rahat sen toteuttamiseen ja media peittämään teot.
Mene vaan rauhassa piikille, niin pääset lopulliseen rauhaan. Jos valitset oiken, kun se valinnan hetki koittaa kuoleman jälkeen. Ne yrittävät vielä saada tapetut takaisin, koska eivät ole saaneet kaikkien sielua omakseen. Ehkä seuraavalla kierroksella he onnistuvat.- Anonyymi
Ja he haluisivat, että maapallolle jäisi vain jäljelle rokotedenialistit😂 muuten hyvä, mutta miten yhteiskunta pyörisi, kun ne väittelisi somessa litteästä maasta ja kemikaalivanoista ja kukaan ei kävisi töisssä?
- Anonyymi
Sellaista kuukautta ei ole maailmassa, että kukaan ei kuolisi, ei edes Suomessa. Mutta se, että joku kuolee ei automaattisesti liity rokotteisiin. Kautta historian on kuoltu ennen rokotteiden keksimistäkin. Itse asiassa vielä todennäköisemmin satuit kuolemaan ennen rokotteita.
- Anonyymi
Käsittääkseni tämä nuori denialisti joka väitti rokotteiden tappavan on nyt itse kuollut.
- Anonyymi
Olen "riskiryhmäläinen" terveydenhuollon mukaan (autoimmuunisairauksia, joihin vastustuskykyä alentava hoito). En ole ottanut painostuksesta huolimatta yhtään koronapiikkiä. Sairastin koronan 2 vuotta sitten, olin yhden päivän kuumeessa ja aivastelin muutamia kertoja. Olen onnekas kun pääsin noin vähällä tuosta tappavasta taudista, en aio jatkossakaan ottaa kokeellisia piikkejä. Terveydenhuoltoon luotan muulta osin hyvin paljon mutta koekaniiniksi en aio ryhtyä. Tsemppiä ja hyvää terveyttä kaikille rokotetuille ja rokottamattomille. Nautitaan elämästä eikä kinata ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094