Hesari ja Yle tehtailevat väärennettyjä kannatusgalluppeja

Anonyymi

Pyrkivät peittämään näillä todelliset surkeat presidentin ja hallituksen kannatusluvut. Olen tavannut monia ihmisiä eikä KUKAAN pidä Marinista yhtään, ei siis kukaan! Ja Niinistö, valheilla vei Suomen EU:hun ja nyt Natoon. Kannatusluvut jotain yli 90 %. Se ei vaan ole demokratiassa mahdollista. Väärennetyillä gallupeilla meille vakuutellaan että "kaikki on näiden asioiden kannalla". Älkää uskoko, valheilla meitä ohjataan ja viedään ongelmiin. Tulette sen näkemään.

274

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MTV teinikaarti julkaisee samoja valheita.

• Anonyymi

Ei natokannatuskaan ollut niin korkea kuin kallupit väitti. Kusetusta kaikki tyynni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei natokannatuskaan ollut niin korkea kuin kallupit väitti. Kusetusta kaikki tyynni.

Mikä teitä vaivaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa ?

Saulin kannatusluvut on taidettu soitella Ukrainasta, USAsta ja natsi-Saksasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallup vastaa erittäin suurta virhettä ääntenlaskussa; gallup ei ole perustuslain demokratia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa ?

Kusetus on diktatuuria, eikä kuulu oikeusvaltioon. Kun on kusetettu, ei ole enää oikeusvaltio, demokratia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas yritetään valheilla heikentää suomalaisten vahvaa ja selvää tukea nykyisen poliittisen johdon linjalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallup vastaa erittäin suurta virhettä ääntenlaskussa; gallup ei ole perustuslain demokratia.

Suomen Gallup muutettiin Kantariksi. Keinottelijat ostivat firman. Loppu onkin historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa ?

Demokratian alasajo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kusetus on diktatuuria, eikä kuulu oikeusvaltioon. Kun on kusetettu, ei ole enää oikeusvaltio, demokratia.

Kusetus on diktatuuria, eikä kuulu oikeusvaltioon. Kun on kusetettu, ei ole enää oikeusvaltio, demokratia."

Noloa argumentointia, erittäin noloa. USA on vieläkin demokratia, vaikka siellä juuri hallitsi presidenttinä patologinen valehtelija, oikeusvaltion ja demokratian vihollinen.

Demokratia on valtiojärjestelmä, johon jokainen täysi-ikäinen kansalainen voi vaikuttaa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Demokratia

Oikeusvaltio taas tarkoittaa saman asian erityistä luonnetta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Oikeusvaltio

Dikatatuuri taas on molempien vastakohta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Diktatuuri

Kritiikkisi ei ole rakentavaa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Arvostelu

On sulla asiat vähän liian hyvin kun jaksat itkeä näistä asioista:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Onnellisuus

Har det bra!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Gallup muutettiin Kantariksi. Keinottelijat ostivat firman. Loppu onkin historiaa.

Foliohattu löysemmälle,aina ei voi voittaa

• Ketä suomalaiset sitten kannattavat? Keitä sinun tuntemasi ihmiset kannattavat?

• Anonyymi

Siitä ei ollut kyse, vai mitä ihan itse arvelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Pohjimmiltaan on. Jos ihmiset eivät ole tyytyväisiä nykyjohtoon, heillä on oltava idea siitä, kuka olisi parempi. Heillähän nimittäin kuitenkin on ajatus siitäkin, että asioiden pitäisi olla toisin. Joku sen toisen politiikan siis toteuttaisi.

• Anonyymi

Minä tunnen kymmeniä ihmisiä (yli sadan hengen työpaikkakin) ja KAIKKI kannattavat Niinistöä. Marinia vähän pienempi määrä eli ehkä 37 prosenttia-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunnen kymmeniä ihmisiä (yli sadan hengen työpaikkakin) ja KAIKKI kannattavat Niinistöä. Marinia vähän pienempi määrä eli ehkä 37 prosenttia-

Just joo. Tivaat kaikilta työpaikalla ketä kannattavat? Todella uskottavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on kyse. Pakkohan heidän jotain on kannattaa, mutta et kehtaa sanoa, että se on Jumalasta ähisevä Lääkekaappi, joka on kohta entinen kansanedustaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinäkin selvittänyt kaikilta tutuiltasi, että he eivät kannata Suomen valtionjohtoa. Oliko vaikeaa?

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Olethan sinäkin selvittänyt kaikilta tutuiltasi, että he eivät kannata Suomen valtionjohtoa. Oliko vaikeaa?

Missä sanoin niin? Etkö osaa puhua totta edes yhden lauseen verran? Sanoin vaan että olen tavannut useita ihmisiä, lukuisia. Joidenkin kanssa tulee puhe maan tilanteesta. En ole tivannut itse keneltäkään mitään. Kaikki tuntuvat kyllä kärkkäästi toteavan että hallitus on karsea, Suomen huonoin. Siis ne, joiden kanssa tulee asiasta puhetta. On helppo olla samaa mieltä. Asia on niin päivänselvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehditkö tehdä töitä mielipidetiedustelujesi ohessa?

Toisaalta, jos joku töissä kysyisi mielipidettäni, en edes vastaisi. Joten erikoinen työyhteisö teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Yle on tunnettu kokoreitten ylistäjänä.
        Mitä kalluppeihin tulee. Miksei Sauli Niinistö kannatus pitäisi paikkansa, kyllä kansa äänesti kalkkeutunutta Kekkostakin. Pitkin hampain vaihtoivat. Yksikään hallitus ei ole joutunut tekemään hallitustyötä bandemian ja sodan aikana.
        Olen hauhulla ajatellut jos nyt olisi edellinenhallitus vallankahvassa.

• Anonyymi

Tietenkin on kyse. Pakkohan heidän jotain on kannattaa, mutta et kehtaa sanoa, että se on Jumalasta ähisevä Lääkekaappi, joka on kohta entinen kansanedustaja.

Viiraako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kalluppeihin tulee. Miksei Sauli Niinistö kannatus pitäisi paikkansa, kyllä kansa äänesti kalkkeutunutta Kekkostakin. Pitkin hampain vaihtoivat. Yksikään hallitus ei ole joutunut tekemään hallitustyötä bandemian ja sodan aikana.

Asiaa kirjoitat.

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Pohjimmiltaan on. Jos ihmiset eivät ole tyytyväisiä nykyjohtoon, heillä on oltava idea siitä, kuka olisi parempi. Heillähän nimittäin kuitenkin on ajatus siitäkin, että asioiden pitäisi olla toisin. Joku sen toisen politiikan siis toteuttaisi.

Kerro ihmeessä lisää asiasta, josta ei ole ollut kyse.

• Anonyymi

Vastaus kysymykseen jota ei kysytty.
        Olet varsinainen ruutipipo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöjä.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehditkö tehdä töitä mielipidetiedustelujesi ohessa?

Toisaalta, jos joku töissä kysyisi mielipidettäni, en edes vastaisi. Joten erikoinen työyhteisö teillä.

Onko koko työyhteisöä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin

• Anonyymi

Repelle uskovaiset on selkeästi pakkomielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sanoin niin? Etkö osaa puhua totta edes yhden lauseen verran? Sanoin vaan että olen tavannut useita ihmisiä, lukuisia. Joidenkin kanssa tulee puhe maan tilanteesta. En ole tivannut itse keneltäkään mitään. Kaikki tuntuvat kyllä kärkkäästi toteavan että hallitus on karsea, Suomen huonoin. Siis ne, joiden kanssa tulee asiasta puhetta. On helppo olla samaa mieltä. Asia on niin päivänselvä.

Tappat kaltaisiasi tottakai, No ei ole ihme , sillä tällä konstilla teikäläinen luulee Saavansa aikaan jotain. Ota selvää hieman mitä on tehty, ja miltä taholta, vanha konsti että julistetaan että on muka tavannut ihmisiä ja kaikki tykkäävät samoin kun sinä, se ei tepsi ihmisiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kylällä 2 kymmenestä kannattaa Niinistön ahneita tavotteita , Sanna Marinia tuskin tuokaan määrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Repelle uskovaiset on selkeästi pakkomielle.

On hyvä muistuttaa, minkälaisesta porukasta kulloinkin on kysymys.

Uskovaiset ovat muuten aivan toinen asia kuin äärioikeistolaiset lahkoporukat.

• Anonyymi kirjoitti:

Viiraako?

Aika selvästi. Eiköhän se ähinä puhu puolestaan. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

"Olen tavannut monia ihmisiä eikä KUKAAN pidä Marinista yhtään, ei siis kukaan!"

Tämä lause antaa ymmärtää, että kaikilta tavatuilta on kysytty.

• Anonyymi

Suomalainen kannattaisi tietysti suomalaista puoluetta ja ihmistä johon voi luottaa.Siksihän Suomi on itsenäinen.Tai oli.

• Anonyymi

Katsokaa tuota EUta johon kansa on luottanut vuosikaudet. Biljoonaelvytyksillään ja laiskottelun tukemisella se on saanut aikaan ongelman jollaista edes 30-luvulla ei ollut. Kamsalta ryöstettiin rahat ja omaisuudet keinottelijoille ja nyt ne menevät sotimiseen jossa ei ole mitään järkeä.Tuotannosta EU tuhosi jopa maatalouden tyhmyydessään joka perustui suuruudenhulluuteen kuten N-liitossakin ja USAssa sekä kehitysmaissa. Kaiken piti toimia tehokkaasti loppuvan öljyn käytön voimalla vaikka kaikki tiesivät öljyn olevan lopussa. Sama typeryys vallitsee valtioita ja kukaan ei voi ajatella omilla aivoillaan saati tehdä niin että elämä voisi jatkua.Valtavat tukiaiset pönkittävät maailmanlopun teknologiaa eikä puhuta mitään talouden periaatteista ikäänkuin kaikki olisivat hulluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen liittyminen EUhun merkitsi itsenäisyytemme loppua. Emme enää päätä mistään Suomessa vaan puolueemme majailevat pitkin mailmaa kavereidensa kanssa.Ei tiedetä mistään asioista mitään totuutta koska siitä ei saa puhua.On tehty tätä varten laita joilla rangaistaan jos eio tottele ulkomaisia päsmäteitä. Suomessa oli sisäinen poliisi joka tehokkaasti esti itsenäisyyttä ajaneen puolueen toimintaa arkumentein jotka eivät kestäneet julkisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen köyhiä vihaava politiikka on pilannut koko tuotantoelämän koska ahneus on tullut liian kalliiksi. Jakuva velan lisääminen pörssikurssien nostamiseksi pilasi totaalisesti kansantalouden. Suurin osa köyhtyi ja nyt se toteutetaan jätti.inflaatiolla josta Suomi ei ikinä enää selviä.Maa oi liian pitkään vailla talousasiantuntijoia jotka olisivat varoittaneet ajoissa virheistä joista suurin oli ahneus ja laiskuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen liittyminen EUhun merkitsi itsenäisyytemme loppua. Emme enää päätä mistään Suomessa vaan puolueemme majailevat pitkin mailmaa kavereidensa kanssa.Ei tiedetä mistään asioista mitään totuutta koska siitä ei saa puhua.On tehty tätä varten laita joilla rangaistaan jos eio tottele ulkomaisia päsmäteitä. Suomessa oli sisäinen poliisi joka tehokkaasti esti itsenäisyyttä ajaneen puolueen toimintaa arkumentein jotka eivät kestäneet julkisuutta.

Ja siltikin suomalaisista suurin osa kannattaa eu jäsenyyttä. Tietysti kannattavat, koska siitä on vain hyötyä suomella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinistö on rehti ja hyvä presidentti. Ajattelee kaikessa Suomen parasta ja tämä Natoon liittyminen on Suomelle tärkeää tällä hetkellä.
        Kun naapuri on noin agressiivinen, on parasta suojautua hyvissä ajoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kylällä 2 kymmenestä kannattaa Niinistön ahneita tavotteita , Sanna Marinia tuskin tuokaan määrä.

Ketähän teidän kylällä oikein kannatetaan? Mahtaako olla ihan itse herra PUTIN?
        Siinähän teille olisikin johtajaa kerrakseen. Panisi täällä ranttaliksi.

• Anonyymi

"Olen tavannut monia ihmisiä eikä KUKAAN pidä Marinista yhtään, ei siis kukaan!"

Tämä lause antaa ymmärtää, että kaikilta tavatuilta on kysytty.

Mitä Marin tähän asiaan kuuluu? Sitä paitsi hallitus on hoitanut maan asioita melko hyvin näin vaikeina, tautisina aikoina. Olisi siinä ollut tekemistä minkälaisella hallituksella tahansa.

Aika on ollut todella haastava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota asiaa ei kannata jankuttaa täällä yhtenään. Se on tosi asia, että olemme EU-n jäsenvaltio. Naton jäsen olemme myös tuota pikaa. Kuulumme isoon yhteisöön ja se on aina turvallisempi kuin yksin olla tuollaisen rettelöivän valtion naapurina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota asiaa ei kannata jankuttaa täällä yhtenään. Se on tosi asia, että olemme EU-n jäsenvaltio. Naton jäsen olemme myös tuota pikaa. Kuulumme isoon yhteisöön ja se on aina turvallisempi kuin yksin olla tuollaisen rettelöivän valtion naapurina.

Nykyisestä taloussuosta ei Suomi nouse, ennenkuin vihreä eu hajoaa.

Fakta juttu!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa tuota EUta johon kansa on luottanut vuosikaudet. Biljoonaelvytyksillään ja laiskottelun tukemisella se on saanut aikaan ongelman jollaista edes 30-luvulla ei ollut. Kamsalta ryöstettiin rahat ja omaisuudet keinottelijoille ja nyt ne menevät sotimiseen jossa ei ole mitään järkeä.Tuotannosta EU tuhosi jopa maatalouden tyhmyydessään joka perustui suuruudenhulluuteen kuten N-liitossakin ja USAssa sekä kehitysmaissa. Kaiken piti toimia tehokkaasti loppuvan öljyn käytön voimalla vaikka kaikki tiesivät öljyn olevan lopussa. Sama typeryys vallitsee valtioita ja kukaan ei voi ajatella omilla aivoillaan saati tehdä niin että elämä voisi jatkua.Valtavat tukiaiset pönkittävät maailmanlopun teknologiaa eikä puhuta mitään talouden periaatteista ikäänkuin kaikki olisivat hulluja.

Missä sotimisesta ei ole mitään järkeä? Tietenkin valtio puolustautuu jos sen kimppuun hyökätään, ja sen ystävät auttavat sitä kuten YK oikeuttaa.

Hyökkäyssodan sallimisessa ei taas olisi mitään järkeä, koska ne eivät sitten loppuisi koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

>On tehty tätä varten laita joilla rangaistaan jos eio tottele ulkomaisia päsmäteitä.

Mitä vittua? Oletko suljetulla? Lissukin sieltä pääsi kirjoittelemaan ja jälki samantapaista. 🤪

• Anonyymi

Älä nyt hulluja puhu. HS tai YLE eivät tee mielipidemittauksia.

• Anonyymi

Aivan olet oikeassa. Niitähän ei todellisuudessa edes tehdä, muuta kuin luvut temmataan tuulesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan olet oikeassa. Niitähän ei todellisuudessa edes tehdä, muuta kuin luvut temmataan tuulesta.

Ette kuitenkaan tee omia, vaan haukutte jatkuvasti muiden tutkimuksia. Säälittävää ja lapsellista. 🥱

• Anonyymi

Ette kuitenkaan tee omia, vaan haukutte jatkuvasti muiden tutkimuksia. Säälittävää ja lapsellista. 🥱

Totta.

• Anonyymi

Säälittävää on vain sinun lapsenuskosi ja tyhmyytesi, että media on puolueeton ja rehellinen. Hesarikin itse kertoo olevansa mielipidevaikuttaja, ei puolueeton uutismedia. Tuo puoluettomuus ja totuudenmukainen uutisointi oli muuten hesarin mottoa vuosikymmeniä, kunnes se takavuosina poistettiin. Otapa selvää, hesari kertoo sen aivan itse. He ovat mielipidevaikuttaja.

• Anonyymi

Kommenteista päätellen Repe taitaa olla aina kännissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenteista päätellen Repe taitaa olla aina kännissä.

Näyttää menneen ihon alle tuo galluppiaihe. ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää on vain sinun lapsenuskosi ja tyhmyytesi, että media on puolueeton ja rehellinen. Hesarikin itse kertoo olevansa mielipidevaikuttaja, ei puolueeton uutismedia. Tuo puoluettomuus ja totuudenmukainen uutisointi oli muuten hesarin mottoa vuosikymmeniä, kunnes se takavuosina poistettiin. Otapa selvää, hesari kertoo sen aivan itse. He ovat mielipidevaikuttaja.

Kun sinä ilmeisesti olet ottanut selvää, niin todistapa väitteesi itse ja näytä missä Hesari tuon kertoo itsestään.

Päinvastoin meillä oli takavuosina lehdistössä pilvin pimein puolueitten äänenkannattajia, joilla ei ollut mitään aikomusta kertoa asioista objektiivisesti. Tuosta on menty hurjasti parempaan.

• Anonyymi

Punarepe tykkää päihteistä.

• Anonyymi

Kun sinä ilmeisesti olet ottanut selvää, niin todistapa väitteesi itse ja näytä missä Hesari tuon kertoo itsestään.

Päinvastoin meillä oli takavuosina lehdistössä pilvin pimein puolueitten äänenkannattajia, joilla ei ollut mitään aikomusta kertoa asioista objektiivisesti. Tuosta on menty hurjasti parempaan.

Kyllä sen hesarin omat propagandistit ovat myöntäneet, ja muutkin sen näkevät.
        https://www.suomenuutiset.fi/hs-myontaa-jo-itsekin-oman-asenteellisuutensa/

• Anonyymi

Trollit täällä puhuvat, mitä sylki suuhun tuo. Heitä kaivelee näköjään tosissaan Suomen Natoon liittyminen. He varmaan olisivat mielellään pitäneet Suomen portit selällään, jotta Putinin joukot olisivat päässeet tänne meitä orjuuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulehti yrittää myös olla mielipide vaikuttaja, ei kylläkään tehoa minuun.

Uutisellinen sisältö Tästä hieman kärsii, kun eu kritiikki puuttuu.

• Anonyymi

Pahempaan on menty.

Objektiivinen tieto puuttuu, mediassa usein propagandalla yritetään vaikuttaa

• Anonyymi

Nytkö vasta sen huomasit. Voi voi, propagandaa tulee tuutin täydeltä ja sekaan vielä heitellään viihdeuutisia, että kaikki näyttäisi normaalilta. Valtamedian uutiset ovat pelkkää bluffia, suurta sirkusta, jota johdetaan USA:sta. Sen sijaan tärkeistä maailman tapahtumista vaietaan visusti. Siispä' kannattaa avata kansainväliset mediat laajalti. Näet, mitä tapahtuu eripuolilla, Hollannissa, Saksassa, Italiassa, Kanadassa Ja miten Usa on hyvin lähellä sisällissotaa, kuten Hollantikin. Ja miten meillä on alettu myydä varmuusvarastoja tyhjiksi, halvalla ulkomaille. Tervetuloa nälkä !

• Anonyymi

Kyllä olen sen huomannut jo ainakin 15 vuotta. Mutta aina siitä on hyvä muistuttaa. Pitää myös muistaa, että suurin osa ihmisistä ei tätä tajua. Siksi kannattaa petoksia tuoda esille aina uudestaan. Jos edes yksi herää, on se sen arvoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen sen huomannut jo ainakin 15 vuotta. Mutta aina siitä on hyvä muistuttaa. Pitää myös muistaa, että suurin osa ihmisistä ei tätä tajua. Siksi kannattaa petoksia tuoda esille aina uudestaan. Jos edes yksi herää, on se sen arvoista.

>Jos edes yksi herää, on se sen arvoista.

Eli kyse on uskonlahkosta, kuten onkin.

• Anonyymi

Miten näet tikun muiden silmässä, vaikka omassasi on hirsi?
        Sinä olet fanaattinen globalisti ja saatanallisten agendojen kannattaja.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vainoharhaa lietsotaan

• Anonyymi kirjoitti:

Miten näet tikun muiden silmässä, vaikka omassasi on hirsi?
        Sinä olet fanaattinen globalisti ja saatanallisten agendojen kannattaja.

Kiitos että todistelet puolestani. Onpas tämä nyt helppoa. 🤗

• Anonyymi

Kiitos että todistelet puolestani. Onpas tämä nyt helppoa. 🤗

Et tainnut oikein ymmärtää... ei se mitään, sinunkaltaisille tyypillistä. Se että olet antikristillinen globalisti, ei ole mikään kehu.

• Anonyymi

Suomen media on sentään pysynyt rehellisenä vaikeinakin aikoina. Meillä ei valtion johto kiellä kertomasta totuutta kansalle. Venäjällä on hieman toisenlainen tapa. Siellä saa 15 vuotta vankeutta, jos kansalle kertoo totuuden asioista.

On hyvä asua maassa, jossa kansa pysyy tosiasioiden tasalla. rehellisyys maan perii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut oikein ymmärtää... ei se mitään, sinunkaltaisille tyypillistä. Se että olet antikristillinen globalisti, ei ole mikään kehu.

Vanhoilliset kristityt ovat hyvinvoinnin ja kehityksen jarruja. Jotenkin teidän jutut on sellaista taliban-henkistä oksennusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on. Suomen vastenmielisimpien ihmisten julistama inho on ihan parasta. 👍🏻🆗

• Anonyymi

"olen tavannut monia ihmisiä" :D :D

• Anonyymi

Jos mulla tulisi joku random ukko kysymään että ethän kannata Niinistöä, en todellakaan uskaltaisi vastata rehellisesti.

• Anonyymi

Sinä et vissiin ole. Joidenkin kanssa tulee puheeksi maan asiat ja moni sanoo suoraan että nykyhallitus on aivan karmea. Sellaisetkin, jotka normaalisti pidättäytyvät aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mulla tulisi joku random ukko kysymään että ethän kannata Niinistöä, en todellakaan uskaltaisi vastata rehellisesti.

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Sellainen huumeissa oleva vasuri voi todella olla vaarallinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et vissiin ole. Joidenkin kanssa tulee puheeksi maan asiat ja moni sanoo suoraan että nykyhallitus on aivan karmea. Sellaisetkin, jotka normaalisti pidättäytyvät aiheesta.

Minkäpä he sanovat perusteluksi karmeudelle?

• Anonyymi

Minkäpä he sanovat perusteluksi karmeudelle?

Lyhyesti, kurjuus koko ajan lisääntyy. Leipäjonot kasvaa, yrittäminen entistä vaikeampaa, köyhiä kyykytetään, terroristeja haalitaan Suomeen ja Marin vain poseeraa ja bilettää. Suomen YLIVOIMAISESTI surkein johtaja kautta aikaan. Maailman mittakaavassa vähintään top 5:ssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen huumeissa oleva vasuri voi todella olla vaarallinen.

Ei ainakaan vasaralla hakkaa puoluetoveriaan.

• Anonyymi

Ja siihen se raha meneekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyesti, kurjuus koko ajan lisääntyy. Leipäjonot kasvaa, yrittäminen entistä vaikeampaa, köyhiä kyykytetään, terroristeja haalitaan Suomeen ja Marin vain poseeraa ja bilettää. Suomen YLIVOIMAISESTI surkein johtaja kautta aikaan. Maailman mittakaavassa vähintään top 5:ssä.

Yrityksiä syntyy kuin sieniä sateella, kuis se nyt niin vaikeaa on yrittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyhallitus on 'karmea' jos vastustaa Natoon liittymistä ja Ukrainan apua ja länsimaita. Vastustaako tuttavasi siis noita ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siihen se raha meneekin.

Juopot yleensä tupakoi myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan vasaralla hakkaa puoluetoveriaan.

Kuka sellaista on tehnyt? Lähde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juopot yleensä tupakoi myös.

Suomen viher hallituksella on se valu vika, etteivät piittaa suomalaisista, vaan eu on heille tärkeämpi

• Anonyymi

Mielipidetiedustrlut ostetaan kokoomuslaisen omistamalta Taloustutkimukselta

• Anonyymi

Totta ja siksi kokoomus muka suurin puolue.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta ja siksi kokoomus muka suurin puolue.

Siinä kohtaa kun SDP ohittaa kokoomuksen kuten voi hyvin käydä, kuka omistaa Taloustutkimuksen, onko se myöty?

Entä kun persuilla (ml. Ano) oli yli 24 %:n kannatus vuoden 2020 alussa, kuka omisti Taloustutkimuksen silloin?

• Anonyymi

Läntisen maailman päämediat ovat juutalaisten omistamia, johtamia ja hallinnoimia.

Yhteinen tekijä: sama heimo vetää ja ohjaa julkista keskustelua ja tekee tarvittaessa mielipide- ja asennemuokkausta biomassalle (=kansalaiset) jotta resistanssi olisi mahdollisimman vähäinen.

• Anonyymi

Sionistien. Ei kaikki juutalaiset ole mitään pahantahtoisia maailmanvaltaa himoavia pahiksia. Mutta tosi on, että juutalaiseksi itseään väittäviä on valtavasti keskeisissä instituutioissa ja yrityksissä.
        Sionisti voi olla myös ei-juutalainen.
        Noistahan sanotaan, että suurin osa nykyjuutalaisista ei ole alkuperäisiä juutalaisia, vaan kasaareja.
        Muistaakseni Raamatussakin sanotaan, että "juutalaiseksi itseään väittävät, jotka eivät ole juutalaisia". Nämä tuhotaan, onkohan tämä se Jeesuksen viittaama saatanan synagoga?

• Anonyymi kirjoitti:

Sionistien. Ei kaikki juutalaiset ole mitään pahantahtoisia maailmanvaltaa himoavia pahiksia. Mutta tosi on, että juutalaiseksi itseään väittäviä on valtavasti keskeisissä instituutioissa ja yrityksissä.
        Sionisti voi olla myös ei-juutalainen.
        Noistahan sanotaan, että suurin osa nykyjuutalaisista ei ole alkuperäisiä juutalaisia, vaan kasaareja.
        Muistaakseni Raamatussakin sanotaan, että "juutalaiseksi itseään väittävät, jotka eivät ole juutalaisia". Nämä tuhotaan, onkohan tämä se Jeesuksen viittaama saatanan synagoga?

>Noistahan sanotaan, että suurin osa nykyjuutalaisista ei ole alkuperäisiä juutalaisia, vaan kasaareja.

Sanotaan missä? No lahkokristillisessä äärioikestossa tietenkin.

• Anonyymi

>Noistahan sanotaan, että suurin osa nykyjuutalaisista ei ole alkuperäisiä juutalaisia, vaan kasaareja.

Sanotaan missä? No lahkokristillisessä äärioikestossa tietenkin.

Jaa, itse luin sen tältä palstalta

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, itse luin sen tältä palstalta

Aivan.😏

• Anonyymi

Hyvinhän ne gallupit ovat aina vaaleissakin ennustaneet kansan mielipiteen. GAlluppilaiset on valittu monista ryhmistä ja sukupuolista, joten yllättävän hyvin ne pitävät paikkansa.

• Anonyymi

Joo mutta nyt kun persujen suosio vähenee ,niin huudetaan vääristä gallupeista. Silloin kun oli kannatus parempi ,gallupit olikin ihan oikeanlaisia. Niin lapsellista että naurattaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta nyt kun persujen suosio vähenee ,niin huudetaan vääristä gallupeista. Silloin kun oli kannatus parempi ,gallupit olikin ihan oikeanlaisia. Niin lapsellista että naurattaa.

Kun anopersujen kannatus oli 2020 yli 24 %, kukaan ei parkunut valheellisista gallupeista.

• Anonyymi

Kun anopersujen kannatus oli 2020 yli 24 %, kukaan ei parkunut valheellisista gallupeista.

Voi kun katkeraa. Uliuliuli.

• Anonyymi

Niinpä. Eihän ne silloin ole valheellisia. Kun persulta kysyy.

• Anonyymi

Kyllä ne gallupit sitten taas oikenee, kun käydään vaalit. Ei pidä uskoa, tai ainakaan muuttaa omaa ajattelua gallupeiden mukaan.

• Sehän olisi ihan hullua toimia noin. Se myös toimisi kahteen suuntaan eikä vain yhteen..

• Anonyymi

Voi kun katkeraa. Uliuliuli.

• Anonyymi

Marginaalisia pelleporukoita edustavat jaksavat mäkättää ja uikuttaa muka väärennetyistä kannatusluvuista. Mitään todisteita heillä ei ole typerille valheilleen ja vaaleissa heidän omat suosikkinsa saavat samat surkeat tulokset kuin ennenkin.

• Anonyymi

Mitä sinä murehdit? Hymyile vain tietäväisenä ja odota, kun totuus paljastuu vaaleissa. On huima yllätys, kun hallituspuolueet ja kokoomus saavat yhteensä vain 10% äänistä.

• Anonyymi

Ei ne saa väärennetyissä vaaleissa, jota tehdään länsimaissa systemaattisesti. Luuletko että globalistit jättävät sattuman eli vaalien varaan suuren suunnitelmansa toteuttamista? Eikös Suomenkin äänet lasketa Saksassa? Dominion-vaalikoneet (Yhdysvaltojen vaalihuijauksenkin takana) ovat laajalti käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne saa väärennetyissä vaaleissa, jota tehdään länsimaissa systemaattisesti. Luuletko että globalistit jättävät sattuman eli vaalien varaan suuren suunnitelmansa toteuttamista? Eikös Suomenkin äänet lasketa Saksassa? Dominion-vaalikoneet (Yhdysvaltojen vaalihuijauksenkin takana) ovat laajalti käytössä.

Ja sitten ne todisteet väärennetyistä vaaleista, ole hyvä. Kunnon todisteilla (sellaisethan sinulta ilman muuta löytyy?) saat aikaan Suomen historian isoimman oikeusjutun helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten ne todisteet väärennetyistä vaaleista, ole hyvä. Kunnon todisteilla (sellaisethan sinulta ilman muuta löytyy?) saat aikaan Suomen historian isoimman oikeusjutun helposti.

Nettiperseilijöiden todisteet ovat yleensä kasa salaliittoöyhöjen Youtubevideoita ja omassa kaveripiirissä suoritettuja "gallupeja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki todisteet sinä leimaisit salaliittohörhöilyksi. Jenkeissä vaalit varastettiin, kuten myös monissa Euroopan maissa. Kyllä te hyväksytte jos jossain Pohjois-Koreassa tai vastaavassa valtamedia uutisoi ilman todisteita, että vaalit varastettiin, mutta ette länsimaissa. Se on teille liian uskomatonta, ette vaan voi ajatella itse tai nähdä rajoittuneen maailmankuvanne ulkopuolelle.
        Et kai ole noin naivi, ettet tiedä että valta korruptoi ja harva luopuu vallasta vapaaehtoisesti? Demokratia on nykyään vain ulkokuori, jolla säilytetään rehellisyyden ja tasa-arvon kuva, vaikka sen takana on täysin sama korruptio, valheet ja vallanhimo kuin diktatuureissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti vielä kerran, voivatko vaalit olla väärennös, vai pitääkö sinun tunnustaa rehellisesti, että väärennös onkin sinä/sinun juttusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki todisteet sinä leimaisit salaliittohörhöilyksi. Jenkeissä vaalit varastettiin, kuten myös monissa Euroopan maissa. Kyllä te hyväksytte jos jossain Pohjois-Koreassa tai vastaavassa valtamedia uutisoi ilman todisteita, että vaalit varastettiin, mutta ette länsimaissa. Se on teille liian uskomatonta, ette vaan voi ajatella itse tai nähdä rajoittuneen maailmankuvanne ulkopuolelle.
        Et kai ole noin naivi, ettet tiedä että valta korruptoi ja harva luopuu vallasta vapaaehtoisesti? Demokratia on nykyään vain ulkokuori, jolla säilytetään rehellisyyden ja tasa-arvon kuva, vaikka sen takana on täysin sama korruptio, valheet ja vallanhimo kuin diktatuureissa.

Ne todisteet, ole hyvä. Lopeta tuo persuilu ja esitä todisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettiperseilijöiden todisteet ovat yleensä kasa salaliittoöyhöjen Youtubevideoita ja omassa kaveripiirissä suoritettuja "gallupeja".

Oikeassa olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti vielä kerran, voivatko vaalit olla väärennös, vai pitääkö sinun tunnustaa rehellisesti, että väärennös onkin sinä/sinun juttusi?

Hyvä kommentti.

• Anonyymi

Hahhahhaa. Jäikö taas lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaleja ei varastettu pöllö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole. Persut vaan huutaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ei mitään todisteita millekään väitteille, vain tyhjää inttämistä.
        Säälittävät pellet öyhöttää ja ihmettelee kun niille nauretaan yleisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

>Eikös Suomenkin äänet lasketa Saksassa?

Onko tämä nyt samaa varmaa tietoa kuin 30 prosentin äänestysvilkkaus EU-kansanäänestyksessä? 😅

Ainoaa vaalihuijausta Yhdysvalloissa yritti Don Trump, ja oli ihan raivona kun ei tahtonut saada siihen kavereita kuin kaikkein hulluimmista.

Jokainen äänestyspaikka laskee äänensä itse ja kaikissa vaiheissa puolueet vahtivat toisiaan. Halutessanne voitte vielä vaalien jälkeen mennä itse laskemaan lippuja, saatte laskea vaikka ihan kaikki jos porukkaa riittää.

Äänestyskoneita ei Suomessa käytetä lainkaan.

Olet varsinainen dille, mutta sinähän uskotkin 6000 vuotta vanhaan Maahan. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Edes persut eivät houri noin iänkaikkisen päättömiä. 🥱

Kyllä pitää katsoa vielä niistä oikealle ja panna merkille myös pöydällä lepäävä Raamattu Kansalle. 🤪

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ei mitään todisteita millekään väitteille, vain tyhjää inttämistä.
        Säälittävät pellet öyhöttää ja ihmettelee kun niille nauretaan yleisesti.

Ei noita lahkouskovaisia paljonkaan haittaa se että niille nauretaan. Lopultahan kaikki naurajat pannaan vartaaseen, paistoaika ääretön. 😉

• Anonyymi

Luulet olevasi hyväkin "ennustajaeukko", mutta taidat saada melko piiiiitkän nenän!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet olevasi hyväkin "ennustajaeukko", mutta taidat saada melko piiiiitkän nenän!!!

Eu nitisee jo mahdottomuutensa kuolinkoureissa.

Mahdottoman kauan on jo tuhoaan

tehnyt.

Liian monta kansaa, liikaa "päättäjiä", liikaa taloudellista kähmintää, liikaa vihreitä ohjauksia.

Nato turvaa sodalta, on aika kuopata mahdottomuuteensa kaatuva eu.

• Anonyymi

Aloittaja; Saiskos todisteita väitteellesi. Ja eihän ko. lehdet itse esim. puolueiden kannatusgalluppeja tee vaan esim. Yle tilasi viimeisimmän puoluegalluppinsa Taloustutkimukselta, jonka on perustanut ja jonka omistaa kokoomuksen Eero Lehti.
      Otos oli 2348 ja kantansa ilmoitti 1693 eli 72,1 %

• Anonyymi

Asiaa kirjoitat.

• Anonyymi

Sinäpä sen sanoit, tilaaja saa sellaisen gallupin kuin haluaa. Niinhän sitä sanotaan että suurin valhe on tilasto. Tilastotieteellä voidaan perustella millainen tahansa tulos, jos näin halutaan.
        Julkaisisiko hesari tai yle sellaisia tuloksia, jotka eivät sitä miellytä? Ei todellakaan, ovathan he itse myöntäneet että pyrkivät olemaan ensisijaisesti mielipidevaikuttaja, ei puolueeton media. Hesari etenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit, tilaaja saa sellaisen gallupin kuin haluaa. Niinhän sitä sanotaan että suurin valhe on tilasto. Tilastotieteellä voidaan perustella millainen tahansa tulos, jos näin halutaan.
        Julkaisisiko hesari tai yle sellaisia tuloksia, jotka eivät sitä miellytä? Ei todellakaan, ovathan he itse myöntäneet että pyrkivät olemaan ensisijaisesti mielipidevaikuttaja, ei puolueeton media. Hesari etenkin.

Persut haluavat toki sellaisen gallupin jossa persujen kannatus on nousussa eli silloin sanovat galluptulosta oikeaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä, että jos yksikin (1) tutkimuslaitoksen työntekijä oikeasti vuotaisi ulos että gallupien tulokset on manipuloitu, se olisi sen firman loppu.

Tarvitaan vain yksi vuotaja, ei yhtään enempää. Sitä ei kuitenkaan koskaan löydy.

Ettekä _te_ saa ikinä aikaiseksi sitä lopultakin paikkansa pitävää gallupia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut haluavat toki sellaisen gallupin jossa persujen kannatus on nousussa eli silloin sanovat galluptulosta oikeaksi.

En ole mikään persujen kannattaja sinänsä, olen joskus äänestänyt mutta koen ne nyt aika hampaattomiksi.
        Tämä on kansallismieliset vastaan saatanallinen globalismi. Ihan turha pilkkoa tätä puolueisiin. Suurin osa puolueista on globalismin kannalla, ehkä pakosta tai halusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi persuissa on paljon venäjää tukevia äärioikeistolaisia nazzeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään persujen kannattaja sinänsä, olen joskus äänestänyt mutta koen ne nyt aika hampaattomiksi.
        Tämä on kansallismieliset vastaan saatanallinen globalismi. Ihan turha pilkkoa tätä puolueisiin. Suurin osa puolueista on globalismin kannalla, ehkä pakosta tai halusta.

Saatanallisuudesta puhuvat ovat yleensä lahkovarajeesuksia ja näin ollen luotettavuusasteikolla noin nollan kohdilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä että "tilaaja saa sellaisen gallupin kuin haluaa"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinussa on yhtään viisautta, niin ymmärrät että palveluita ihmisille toimittavat yritykset pyrkivät asiakastyytyväisyyteen, jos haluavat menestyä liiketoiminnassaan. Tämä on hienovarainen vihje, katsotaan ymmärrätkö. Tämä on bisneksen ydin, ja se on rahan teko. Onko se aina oikein, onko se moraalista? Tiedät varmaan itsekin tähän vastauksen, turha minun on sitä kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi persuissa on paljon venäjää tukevia äärioikeistolaisia nazzeja?

Tyhmyyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanallisuudesta puhuvat ovat yleensä lahkovarajeesuksia ja näin ollen luotettavuusasteikolla noin nollan kohdilla.

Ja ilkeitä ja katkeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilkeitä ja katkeria.

Ja tekö luotettavimpia? Olette älyllisesti todella epärehellisiä. Tyhmänä en teitä pidä, vaan nimenomaan tekopyhinä ja tietoisesti epärehellisinä. Tyhmä epärehellinen on epärehellinen tyhmyyttään, tietoinen pahuuttaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONiin ja olen entinen Taistolainen, nykyisin kuulun Valta Kuuluu Kansalle eli ( VKK ) puolueeseen.
        Päiväni kuluvat pitkälti youtubea ( ennen Tokentubea ) selaillessa.
        Lempikanavat ovat; Ano Turtiainen, Samuli Perälä, Leveli, Kristian Parviainen ( Tesla junior ), Jazka Love, Valo, Juha Korhonen, Johan Backman official ja Jarmo Ekman suomeksi.
        Saan elämääni sisältöä näin kun olen sairaseläkkeellä Paranoidisen Skitsofrenian vuoksi ( oikeasti olen ihan terve ).
        Olen myös tullut uskoon kaksi vuotta sitten Samuli Perälän videoiden ja kurssien avustamana.
        Samuli on myös manannut viinapirut minusta useampaan otteeseen ( viimmeisin manaus oli viikko sitten kun Juhannuksena jäi putki päälle ).
        Myös Jazka Love Zapperoi minut säännöllisesti loiseliöistä ja ameeboista ( mitkä viinalla ei lähde ).
        En myöskään usko koronan tai ylipäätään virusten olemassaoloon ( Olen katsonut myös Satunnaisia Faktoja kanavaa ).
        Juha Korhosen miekkareista saan voimaa arkeeni ja olenkin osallistunut aktiivisesti lähes joka miekkariin.
        Niissä on hyvä henki ja yhteenkuuluvuuden tunne. Paljon samanhenkisiä ihmisiä.
        En käytä enää mitään lääkitystä koska lääkkeet on paholaisesta ja lännen globalistien mädätystä yrittäen saada ihminen paholaisen valtaan ja kontrolloida häntä 5G teknologian avulla.
        Muutenkin olen päässyt 5D asteelle henkisessä kehityksessäni joten mitkään taudit eivät minuun enää tartu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinussa on yhtään viisautta, niin ymmärrät että palveluita ihmisille toimittavat yritykset pyrkivät asiakastyytyväisyyteen, jos haluavat menestyä liiketoiminnassaan. Tämä on hienovarainen vihje, katsotaan ymmärrätkö. Tämä on bisneksen ydin, ja se on rahan teko. Onko se aina oikein, onko se moraalista? Tiedät varmaan itsekin tähän vastauksen, turha minun on sitä kertoa.

Sangen sekava ja "korkealentoinen" vastaus. Eihän tässä yritys (Taloustutkimus) ole tuottanut palvelua jollekin "ihmiselle" vaan Ylelle. Ja yritätkö sanoa että Taloustutkimus tietää minkälaiseen galluptulokseen Yle on tyytyväinen (asiakastyytyväisyys) ja mikähän tuon tuloksen on oltava jotta Yle on tyytyväinen ja mistä tiedät mihin tulokseen Yle on tyytyväinen. Ja jos mielestäsi Yle on tyytyväinen vain puoluejärjestykseen O, P, M (kolme suurinta, lyhenteet muutettu) niin onko puhelinhaastattelijoita mielestäsi ohjeistettu painostamaan tai johdattelemaan vastaajia kunnes "oikea" vastaus tulee? Vaiko oletko suoranaisesti sitä mieltä että tutkimuslaitokset suorastaan muuttavat tutkimustulokset sellaisiksi kuin tilaaja haluaa, eli siis väärentävät ne ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tekö luotettavimpia? Olette älyllisesti todella epärehellisiä. Tyhmänä en teitä pidä, vaan nimenomaan tekopyhinä ja tietoisesti epärehellisinä. Tyhmä epärehellinen on epärehellinen tyhmyyttään, tietoinen pahuuttaan.

Se että lahkolainen pitää normaalia ihmistä tekopyhänä ja epätrehellisenä käy normaalille ihmiselle kunnianosoituksesta. Noin sen tulee mennäkin. Pidätte ihan itse itsenne pienenä marginaaliänkyröiden pellepartiona.

• Anonyymi kirjoitti:

Keskeisiä tunnussanoja ovat myös "globalistit", "WEF" ja "uusi maailmanjärjestys", vaikka ainoa taho joka yrittää panna maailmanjärjestystä juuri nyt uusiksi on Kalsarinmyrkyttäjä.

Nolla on lähes yläkanttiin vedetty noiden luotettavuuden kohdalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Eli gallupin kannattaisi olla mahdollisimman sokeeraava, mikä takaisi sen että siitä ja sen tilaajasta puhuttaisiin suureen ääneen ihan kaikkialla.

Seuraavassa puoluegallupissa nähnemme siis VKK:n räjähdysmäisen nousun, sillä mikään ei toisi tilaajalle niin paljon huomiota, klikkauksia ja mainostuloja kuin se.

Vastaavasti Niinistön hyvänäpitely pudonnee alle 50 %:n, mikä myös toisi suunnattoman huomion jopa kansainvälisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta mehän olemmekin Saatanan vallassa ja Häntä palvomme... 😈

• Anonyymi kirjoitti:

ONiin ja olen entinen Taistolainen, nykyisin kuulun Valta Kuuluu Kansalle eli ( VKK ) puolueeseen.
        Päiväni kuluvat pitkälti youtubea ( ennen Tokentubea ) selaillessa.
        Lempikanavat ovat; Ano Turtiainen, Samuli Perälä, Leveli, Kristian Parviainen ( Tesla junior ), Jazka Love, Valo, Juha Korhonen, Johan Backman official ja Jarmo Ekman suomeksi.
        Saan elämääni sisältöä näin kun olen sairaseläkkeellä Paranoidisen Skitsofrenian vuoksi ( oikeasti olen ihan terve ).
        Olen myös tullut uskoon kaksi vuotta sitten Samuli Perälän videoiden ja kurssien avustamana.
        Samuli on myös manannut viinapirut minusta useampaan otteeseen ( viimmeisin manaus oli viikko sitten kun Juhannuksena jäi putki päälle ).
        Myös Jazka Love Zapperoi minut säännöllisesti loiseliöistä ja ameeboista ( mitkä viinalla ei lähde ).
        En myöskään usko koronan tai ylipäätään virusten olemassaoloon ( Olen katsonut myös Satunnaisia Faktoja kanavaa ).
        Juha Korhosen miekkareista saan voimaa arkeeni ja olenkin osallistunut aktiivisesti lähes joka miekkariin.
        Niissä on hyvä henki ja yhteenkuuluvuuden tunne. Paljon samanhenkisiä ihmisiä.
        En käytä enää mitään lääkitystä koska lääkkeet on paholaisesta ja lännen globalistien mädätystä yrittäen saada ihminen paholaisen valtaan ja kontrolloida häntä 5G teknologian avulla.
        Muutenkin olen päässyt 5D asteelle henkisessä kehityksessäni joten mitkään taudit eivät minuun enää tartu.

Parasta tillitystä aikoihin. Leikkaan talteen! 👍✂️

• Anonyymi

Et ehkä ymmärrä, että jos yksikin (1) tutkimuslaitoksen työntekijä oikeasti vuotaisi ulos että gallupien tulokset on manipuloitu, se olisi sen firman loppu.

Tarvitaan vain yksi vuotaja, ei yhtään enempää. Sitä ei kuitenkaan koskaan löydy.

Ettekä _te_ saa ikinä aikaiseksi sitä lopultakin paikkansa pitävää gallupia...

Et ehkä itse ymmärrä, että media itse ei ruokkivaa kättä pure. Luuletko tollo, että tuollaisesta uutisoitaisiin, vaiko mieluummin vaiettaisiin kuoliaaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sangen sekava ja "korkealentoinen" vastaus. Eihän tässä yritys (Taloustutkimus) ole tuottanut palvelua jollekin "ihmiselle" vaan Ylelle. Ja yritätkö sanoa että Taloustutkimus tietää minkälaiseen galluptulokseen Yle on tyytyväinen (asiakastyytyväisyys) ja mikähän tuon tuloksen on oltava jotta Yle on tyytyväinen ja mistä tiedät mihin tulokseen Yle on tyytyväinen. Ja jos mielestäsi Yle on tyytyväinen vain puoluejärjestykseen O, P, M (kolme suurinta, lyhenteet muutettu) niin onko puhelinhaastattelijoita mielestäsi ohjeistettu painostamaan tai johdattelemaan vastaajia kunnes "oikea" vastaus tulee? Vaiko oletko suoranaisesti sitä mieltä että tutkimuslaitokset suorastaan muuttavat tutkimustulokset sellaisiksi kuin tilaaja haluaa, eli siis väärentävät ne ?

Kyllä, olen sitä mieltä että Taloustutkimus tekee tulokset sellaiseksi kuin tilaaja haluaa. Tilaaja ei suoraan tietenkään sano, että väärentäkää nämä, tai itse keksi näitä tuulesta Taloustutkimuksen nimessä, vaan yhteisymmärryksessä perustelevat ne itselleen ja suorittavat tutkimuksen niin, että saadaan mieleinen tulos. Siten teeskennellään ja peitetään omatunto, että tutkimus on tehty, vaikka se olisi kuinka kieroiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gallupeita korkeintaan vilkaistaan, kun äänestys on loppu ja on tilanne, joka ei kaipaa jossittelua.

Gallupit on median keksimä turhake, jolla ei ole oikeasti mitään käyttöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylellä on halu maksaa seuraavastakin gallupista yritykselle, joka on huomannut %yksiköt suuntaansa, laveammiksi kuin 2.

Näin valehtelulla pyritään antamaan kuva että jollain puolueella, Ylen tapauksessa sdp, Kokoomus , menee kannatuksessa paremmin kuin on totta.

Vaikutusyritys mielipiteeseen.

Yle on ennustajille hyvä asiakas, koska sosialisoitua varallisuutta sillä on paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeinen arvelu on lähimpänä totuutta

• Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä itse ymmärrä, että media itse ei ruokkivaa kättä pure. Luuletko tollo, että tuollaisesta uutisoitaisiin, vaiko mieluummin vaiettaisiin kuoliaaksi?

Luuletko tollo, että tieto ei tässä teknisessä ympäristössä kulkisi ihan väkisin? Sinäkin linkittelisit siihen 15 kertaa päivässä.

Tietenkin paljastajan olisi esiinnyttävä omalla nimellään ja taustallaan, ei siinä mitkään antsuviestit kävisi.

• Jos olet tutkija, pääset varmasti tarkastelemaan dataa.

• Anonyymi

Jos olet tutkija, pääset varmasti tarkastelemaan dataa.

Ei ollut mikään vastaus.

Miksi tulit aukomaan?

• Anonyymi

Persuporvarien mielestä gallpit ovat oikeassa vain jos persujen kannatus on nousussa.

• Anonyymi

Monesti vaalien alla näitä galluppeja tehdään jatkuvasti. Olen havainnut viimeisen 10-15 vuoden aikana, että jossain vaiheessa ennen vaaleja melkein säännönmukaisesti uutisoidaan että persut nostavat voimakkaasti kannatustaan. Sitten kun vaalit lähenevät, julkaistaan uutisia että persujen kannatusromahti. Sille keksitään joku syy jota suurennellaan suurin otsikoin ja pyritään antamaan kuva, että juuri tästä se johtui. Negatiivisten leimojen lyömistä jatketaan, millä todella on suuri vaikutus ihmisten mielikuvaan. Tätä juuri on mediamanipulaatio, se yltää moniin muihinkin aiheisiin kuin persuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti vaalien alla näitä galluppeja tehdään jatkuvasti. Olen havainnut viimeisen 10-15 vuoden aikana, että jossain vaiheessa ennen vaaleja melkein säännönmukaisesti uutisoidaan että persut nostavat voimakkaasti kannatustaan. Sitten kun vaalit lähenevät, julkaistaan uutisia että persujen kannatusromahti. Sille keksitään joku syy jota suurennellaan suurin otsikoin ja pyritään antamaan kuva, että juuri tästä se johtui. Negatiivisten leimojen lyömistä jatketaan, millä todella on suuri vaikutus ihmisten mielikuvaan. Tätä juuri on mediamanipulaatio, se yltää moniin muihinkin aiheisiin kuin persuihin.

Persujen gallupkannatusta on siksi suurempi kuin vaaleissa saati kannatus kun jotkut pelleilee , sanovat äänestävänsä persuja vaikka ei ole aikomustakaan! Ei tarvise olla kovin montaa kun jo prosentit vääristyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen gallupkannatusta on siksi suurempi kuin vaaleissa saati kannatus kun jotkut pelleilee , sanovat äänestävänsä persuja vaikka ei ole aikomustakaan! Ei tarvise olla kovin montaa kun jo prosentit vääristyy.

Näin juuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri.

Paskat, eikö 2015 eduskuntavaaleissa persujen gallup-kannatus ollut jotain 11 % kun vaaleissa 16 %? Media pyrki kaikin tavoin mustamaalaaman persuja ja vähättelemään kannatusta. Selittelivät että käyttivät "korjauskertoimia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat, eikö 2015 eduskuntavaaleissa persujen gallup-kannatus ollut jotain 11 % kun vaaleissa 16 %? Media pyrki kaikin tavoin mustamaalaaman persuja ja vähättelemään kannatusta. Selittelivät että käyttivät "korjauskertoimia".

Ei ollut 11 %, vaan 16.8 % ennen vaaleja. Asioistahan voisi aina ottaa selvääkin ennen tuota vajaapäistä öyhötystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut 11 %, vaan 16.8 % ennen vaaleja. Asioistahan voisi aina ottaa selvääkin ennen tuota vajaapäistä öyhötystä.

On totta että joskus ennen persut pärjäsivät vaaleissa paremmin kuin gallupeissa, mutta jo hyvän aikaa asia on ollut toisinpäin.

Kuntavaalien alla gallupit näyttivät jopa neljää %-yksikköä enemmän kuin oli tulos, ja sama oli meno aluevaaleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten se oli 2011, media ennakoi äänet väärin lähes 5 % yksiköllä.

• Anonyymi

Median kusetusta kuin Koreassa ja Kiinan tasavallassa, suomi on usan pyllyn nuolija!😁😁😁

• Anonyymi

Niinkuin jo eräs tuossa aiemmin mainitsi, niin

ULI ULI ULI ULI ULI ULI!

• Anonyymi

Siellä sellainen maailmankuvaltaan rajoittunut ulisee. Kalikka se kalahtaa ja uppoaa!

• Anonyymi

Minä ainakin arvostan Niinistöä presidenttinä ja pidän tätä Marinin hallitusta erinomaisena. Hyvin hoidettu pandemia ja turvallisuusasiat kuten NATO.

• Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Putin varmisti Suomen natoliittymisen toimillaan.

Itsestään selvää!

Hallitus on vihertoimillaan epäonnistunut ruuan, polttoaineen ja sähkön hinnoittelussa täysin.

• Anonyymi

Olipa kerran maa, jonka pääministeri joutui eroamaan luottamuspulan vuoksi. hänestä päätettiinkin tehdä maan perustuslain ylin valvoja. Hänen seuraajaksi nimettiin kaupan kassa kuka ei osannut matematiikkaa ja velkautti maansa todella rajusti niin että kansalaisten elintaso laski pysyvästi.

• Anonyymi

Olipa kerran netissä anonyymi urpo joka ei päässyt edes sinne kaupan kassalle töihin.

• Anonyymi

Ja olitko vitsikäs? Onhan puoluejohtajana ollut tarjoilija Jussikin. Epäjumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kerran netissä anonyymi urpo joka ei päässyt edes sinne kaupan kassalle töihin.

Eikä muuallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinistö ja Marin olivat surkeita koulussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eipä siinä kauaa mennyt kun joku mielisairas pahoitti taas mielensä. suomen päättäjät on ahneuksissaan tuhonneet koko suomen ja sen nuorison tulevaisuuden. ja typerä suomilammas vaan taputtaa vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon parempia kuitenkin kuin sinä

• Anonyymi kirjoitti:

eipä siinä kauaa mennyt kun joku mielisairas pahoitti taas mielensä. suomen päättäjät on ahneuksissaan tuhonneet koko suomen ja sen nuorison tulevaisuuden. ja typerä suomilammas vaan taputtaa vieressä.

Ei taputa enää!

https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000008924824.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olitko vitsikäs? Onhan puoluejohtajana ollut tarjoilija Jussikin. Epäjumala.

Jussin matikka numero oli muistaakseni peräti viisi, yhdeksännen luokan todistuksessa. Korjatkaa jos olen väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinistön graduakaan ei ole vielä löytynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussin matikka numero oli muistaakseni peräti viisi, yhdeksännen luokan todistuksessa. Korjatkaa jos olen väärässä.

"Muistaakseni". Laitahan lähdettä peliin. Marinin ja Niinistön todistukset ovat olleet mediassa esillä. Marin oli seiskan oppilas ja Niinistö kuutosen.

• Anonyymi

Mikähän hanttapuli tämä kirjoittaja on, joka halveksii oikeaa ammattia eli kaupankassaa. Hyvin tärkeä ammatti ja siitä on ponnahtanut hyvin moni tärkeisiin paikkoihin. On kunnioitettavaa, että nuori hakee töitä opiskelurahaa hankkiessaan. Tämä kirjoittaja halveksii rehellistä tyotä.

Taitaa olla itse kaiken maailman korvauksilla eläjä. Siitä asemasta on varmaan aiheellista halveksia rehellisiä ammatteja.

• Anonyymi

Valhe - Emävalhe - Gallup...

• Näinkö Putin käskee sinun mölistä? Onneksi täälä on sananvapaus ja vapaa lehdistö, toista se onkin Venäjällä, jonka mielipuolisista agressioista on liikaakin esimerkkejä.

• Anonyymi

Jaha, taas yksi rekattu hybridikeskuksen trolli. Näinkö teillä pidetään kirjaa, kuinka paljon sontaa suollatte jotta teille palkka maksetaan? Jostain syystä kaikki hallitusta ja globalismia puolustavat ovat rekattuja..hmmm.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaha, taas yksi rekattu hybridikeskuksen trolli. Näinkö teillä pidetään kirjaa, kuinka paljon sontaa suollatte jotta teille palkka maksetaan? Jostain syystä kaikki hallitusta ja globalismia puolustavat ovat rekattuja..hmmm.

Ja jostain syystä hallitusta vastustavat eivät koskaan ole.

Teitä on niin vähän, että ette voi rekkautua, koska silloin koko kusetus paljastuisi. 😎

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, pietari trollitehtaalla nyt tämmönen lähestymistapa, harhautusta tämäkin, aihetta pois palkanmaksajalle haitallisista aiheita, kuten Ukrainan tuhoamisesta, ja oman kansan alistamisesta.

• Anonyymi

Gallupit ovat valheellista propagandaa. Ihmisiä johdetaan harhaan ja yhä useampi sen huomaa, joten kannatusluvut eivät pidä paikkaansa. Niinistö ja hallitus sotki pahasti Venäjän suhteet hetkessä, vaikka mitään pelättävää Venäjän taholta ei ollut. Marin munasi itsensä täydellisesti, eikö hän tiennyt että Suomi hävisi sodan ja maksoi valtavat sotakorvaukset kuin myös menetti Karjalan yms.

• Anonyymi

Unohda jo menneet sodat, ei niillä ole mitään yhtäläisyyttä tähän hetkeen. Ihmisen on hyvä elää tätä hetkeä ja katsoa tulevaisuuteen.
        Putte ne välit sotki ja pahasti sotkikin. Puttehan on ihan suoraan sanonut kuinka haluaa olla Pietari Suuri ja laajentaa Venäjän historiallisiin rajoihin ja et sitten sattunut muistamaan minkä rajan puolella Suomi silloin oli. Kouluun sivistymään, hus!

• Anonyymi

Venäjän taholta on aina pelättävää. Nuo kaikki venäläisten hankkimat piiloalueet Suomen kamaralta ei ennusta mitään hyvää. Suunnitteli tulevaisuudessa tehdä Suomellekin "Krimit".

Parasta Suomelle on olla Naton jäsen, silloin olemme turvassa.

• Anonyymi

Olemme siirtyneet gallub demokratiaan. Mihin vaaleja tarvitaan. Gallubit on totta onhan.

• Anonyymi

Voi sinua idioottia.

• Anonyymi

Ei vaaleja tarvita eduskuntakin voitaisiin valita gallubien perusteella.

• Anonyymi

Marin hyppii joka tilaisuudessa, on Homokulkueessa, Ruisrokkiinkin menee, ei hitto. Olisiko hänen parempi mennä vain missikisoihin tai ryhtyä valokuvamalliksi. Saisi paistatella kameroiden edessä ja vaatteitaan esitellä kuin että olisi maan pääministeri, joka on tylsä pesti. Haluaisin sellaisen pääministerin, jonka arvot olisi kohdillaan ja joka arvostaa ennen kaikkea suomalisten etuja, eikä amerikan muoti hörhöilyjä.

• Anonyymi

Meillä on hyvä Marin. Samanikäinen ,mutta olen Tuskassa.

• Anonyymi

Voi teitä poloiset.

• Anonyymi

Täysin varmat gallupit, nimittäin viimeiset pidetyt vaalit, ovat aloittajan kanssa eri mieltä.
      Tämä on faktaa.

• Anonyymi

Vai että ihan "faktaa"🤣😂😁😒

• Anonyymi

Marinia ei valittu pääministeriksi. Hän tuli siihen Rinteen keinotekoisen syrjäyttämisen jälkeen, juuri siksi kun globalisti-Marin piti saada valtaan. Marinin kohut ovat olleet monta kertaluokkaa suurempia kuin Rinteen.
        Plus demarit voittivat pienimmällä mahdollisella erolla persut. Jotain 15 % kannatus. Ei todellakaan mikään kansan valitsema tai suosittu hallitus saati edes pääministeri. Marin on pelkkä poseeraaja ja ulkomaisten herrojen sätkynukke.

• Anonyymi

Samoin. Minulla on laaja ystävä- ja tuttavapiiri ja kukaan ei voi sietää legginsi-Sannaa(sd).

• Anonyymi

Tuollainen pääministeri ei ole mikään johtaja. Muotilehden toimittaja tai joku some-pelle. Kaikki sen näkee, paitsi tietenkin kiihkoista marinistit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen pääministeri ei ole mikään johtaja. Muotilehden toimittaja tai joku some-pelle. Kaikki sen näkee, paitsi tietenkin kiihkoista marinistit.

Jos lukee vai lööpit, niin saa taatusti eri kuvan kuin jos seuraisi politiikkaa ja lukisi asialehtiä.

• Anonyymi

Persujen leirillä voi olla hyvinkin noin, tyhmä poika.

• Anonyymi

Ilmeisesti Maritlerilla on kannatusta vain jossain pridepiireissä.

• Anonyymi

Olet nolo ja kateellinen, voi Persu raukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nolo ja kateellinen, voi Persu raukkaa.

Mistä tiedät että hän on persu?

• Anonyymi

MV-lehtikö sinulle kertoi vai Puten käsikirja?

• Anonyymi

Valhe, emävalhe, aloitus

• Anonyymi

Kuulun siihen joukkoon jolle taloustutkimus laittaa gallup kyselyitä. Kerran kävi kotonakin joku haastattelia. Puoluekannatus kysely on sikäli mielenkiintoinen jos kerran vastaat "väärin" ei sinulta sen jäkeen enää kysytä puoluekannatusta. Näin ainakin minulle on käynyt ei ole vuosiin kysytty.
      Nykyjään nuot gallupit ovat niin umpikieroja jotta tilaaja voi tulkita niitä kuinka haluaa, joten en enää juuri viitsi niihin vastata

• Anonyymi

Mitä kieroa siinä on jos pitää vastata yksinkertaiseen kysymykseen "Minkä puolueen ehdokasta äänestäisit jos vaalit pidettäisiin nyt"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kieroa siinä on jos pitää vastata yksinkertaiseen kysymykseen "Minkä puolueen ehdokasta äänestäisit jos vaalit pidettäisiin nyt"?

Kieroako.... Järki hoi jos sinulta kysytään "Mitä puoluetta äänestäsit jos vaalit pidettäsiin nyt". Ja jos vastaat vaikka perussuomalaisia.niin sinulle ei enää KOSKAAN TULE tuota kysymystä.
        Väänsikö tarpeeksi rautalangasta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieroako.... Järki hoi jos sinulta kysytään "Mitä puoluetta äänestäsit jos vaalit pidettäsiin nyt". Ja jos vastaat vaikka perussuomalaisia.niin sinulle ei enää KOSKAAN TULE tuota kysymystä.
        Väänsikö tarpeeksi rautalangasta??

Oletko ottanut liikaa kaljaa helteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ottanut liikaa kaljaa helteellä.

Tollolle kannata vääntää edes rautalangasta !!

• Anonyymi

Ainaki 50 prossaa ihmisistä vihaa tuota lepakoiden kasvattia.

• Anonyymi

Höpö, höpö! Vain sinun mielikuvituksessasi!
        67% pitää hyvänä pääministerinä.

• Anonyymi

Höpötilöp

• Anonyymi

No tämä on just sitä kuplautumista: ollaan vaan samanmielisten kanssa ja sitten selitetään ettei tunneta "ketään", joka ajattelusi toisin. Laajenna sitä tuttavapiiriäsi ja salli toisille omat mielipiteet.

• Anonyymi

Vielä kun saisi todisteet korruptiosta, niin voisi sanoa "mitä me sanottiin!". Voimme vain tehdä päätelmiä nykyisten tunnettujen asioiden perusteella:

Koska Suomella ei ole suvereniteettia, se on itsehallinnottoman provinssin asemassa, eli täällä noudatetaan hallitsevan valtajärjestelmän lainsäädäntöä, ideologiaa, linjauksia, näkemyksiä jne. Myös liittolaisuus asettaa tietynlaisia ehdollisuuksia (esim. venäjäpakotteet). Tästä syntyy hyvin kapea muiden luoma tie, muiden ohjauksessa, jota Suomi kulkee ja koska sitä tietä suojellaan, ettei Suomi hairahdu siitä "omapäisellä" asioista päättämisellä, se johtaa väistämättä erilaisiin varo- ja vastatoimiin.

Käytännössä Suomen "hallituksen" on väistämättä pakko olla hallitsevan valtajärjestelmän hyväksymissä rajoissa, ja se tarkoittaa sitä, että "hallituksessa" nähdään vain valtajärjestelmään yhteensopivia puolueita ja poliitikkoja ja tämä taas edellyttää kansan sulkemista pois valitsijoina. Suomen asema ja tilanne huomioiden, on pääteltävissä, että vaalit on pelkkä muodollisuus, näennäisdemokratia. Nimittäin kuvitelkaa tilanne, että Perussuomalaiset saisi 50% äänistä. Julkaistaisiinko tämä tulos rehellisesti vai nähtäisiinkö PS korkeintaan toisena, koska nykyisen vaalijärjestelmän turvin voidaan estää ns. epäyhteensopivan puolueen pääsy hallitukseen sen kansansuosiosta yms. huolimatta?

Gallupit voi olla ihan rehellisiä ja samoin vaalitulos, mutta tilanne huomioiden, gallupit voivat olla pelkkiä harhaanjohdatuksia, jotka tukevat tulevaa vaalivilppiä. Kun gallupit ja vaalitulos ovat yhteneväisiä , se hälventää epäilyksiä.

• Pietarin trolli kirjoittaa ihan hyvin, mutta asiapuoli pykii pahasti.

• Anonyymi

Pietarin trolli kirjoittaa ihan hyvin, mutta asiapuoli pykii pahasti.

Onko repe ottanut jo piikkinsä?

Monta koronapiikkiä, itseensä?

• Anonyymi

Pietarin trolli kirjoittaa ihan hyvin, mutta asiapuoli pykii pahasti.

Kas kummaa, että kommenttini, jolla vein sua kuin litran mittaa, on poistettu XD Miten se taas kuuluikaan... "Onneksi sulla on ad hominem aina valmiina silloin, kun et muuhun kykene" tjsp.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko repe ottanut jo piikkinsä?

Monta koronapiikkiä, itseensä?

Vaihtoi peruukkeja ja meni toistuvasti jonoon. Varmaan otti ainakin seitsemän, kun se pelkää koronaa kuin ruttoa, kun uutisissa sanottiin, että se on "isorokko".

• Anonyymi

Kertoiko Juvan matruusi? En usko.

• Ihme muuten ettei niin kyvykäs mies ole kertaamalla saanut natsan natsaa. 🤔

• Anonyymi

Murtuuko todellisuus ympärilläsi?

• Anonyymi

Pekka Haavisto putoaa eduskunnasta, koska Suomi ei ota aseita pois muidenkin puolesta Ukrainasta -Siinä saisi Suomi ilmaiset ja ilmaiset kuorma-autot,kun olisivatkin vieneet kuorma-autoja,niin ei olisi Ukrainan viljaongelmaa:" Tykinpiippuun kun ei mahdu monta viljanjyvää

• Anonyymi

kirjoittakaa vain vasem -

• Anonyymi

malle puolelle

• Anonyymi

Puttepatte pitte Ma-

• Anonyymi

thias Rust laskeutui

• Anonyymi

iloisesti Punaiselle to-

• Anonyymi

rille,kun Venäjän ar-

• Anonyymi

meija oli iloisesti humalassa

• Anonyymi

Eisaa olla kateutta ,eikä mus-

• Anonyymi

tasukkaisuutta,ellei ole koko ajan

• Anonyymi

mustien autojen väistämistä

• Anonyymi

puistoon tai metsään päin

• Anonyymi

eli vasemmalle pitää väistää

• Anonyymi

jalankulkijan muuta liikennettä

• Anonyymi

SDP:n kannatus

• Anonyymi

putoaa 0%:iin

• Anonyymi

"...⅘tilalle tulee SKDL:än

• Anonyymi

"oikeistosiipi,mikä on

• Anonyymi

kokoomuksesta

• Anonyymi

Marin ei saisi missään tapauksessa

• Anonyymi

hyppiä paikasta toiseen, vaan vält-

• Anonyymi

tää liikaa urheilua, muistuttaa

• Anonyymi

jo Djokovichiä,Silloin krampit

• Anonyymi

ovat lähellä,ja ylityö!

• Anonyymi

Kiitos kiitos kädäs

• Anonyymi

Aloittaja on aika lailla oikeassa. Mielenkiintoinen seikka on, että kukaan tuttavpiiristä ei ole koskaan ollut joutunut gallup kyselyn kohteeksi. Minulla on kuitenkin laaja tuttavapiiri. Suomen kokoisessa pienessä maassa tämä ei voi olla mahdollista. Oletan, että soittelevat aina samoille henkilöille tai sitten eivät edes soittele. Tunteeko kukaan ketään, joka olisi vastaillut esimerkikisi näihin Nato tai hallitus gallupeihin?

• Anonyymi

Eihän niiden tartte soitella kenellekään, koska ei tarvitse todistella kenellekään. Kunhan vaan vetävät luvut hihasta.

• Anonyymi

Samaa epäilin kun luin gallupista jonka mukaan vielä on kiristettävä Venäjä-pakotteita. Onko oikeasti kenellä varaa sellaiseen? Keltä lie kyselyt tehty?

• Anonyymi

Kansalta ei ainakaan ole kysytty. Ihmiset haluavat vain elää elämäänsä, ei lähteä elitistien keinotekoisiin ja tavallisten kansalaisten elämää haittaaviin pakotteisiin. Suomessa on vallassa samppanjasosialistit, globalistit joiden herrat löytyvät ulkomailta. He toteuttavat politiikkaa noiden mukaan, ei kansan. Median tehtävä on uskotella kansalle, että kansa on juuri tätä mieltä mitä poliitikot keksivätkään tehdä omaksi edukseen. Pelkkää petosta kaikki.

• Anonyymi

Kaiken takana on huijarit ,liikemiehet jotka pyrkivät keinoja kaihtamatta hyötymään politiikasta. He pitävät valtaa rahoillaan ja veloillaan piittaamatta mitään kansan mielipiteistä. Tämä oikeasta demokratiasta piittaamaton rosvokoukko on pilannut kansantalouden täysin aiheuttamalla velat joita joudutaan maksamaan pitkään.Ikävin piirre on puolueiden osuus tässä pelissä.

• Anonyymi

Epärehelliset ja pahat ihmiset hallitsevat Suomea virheellisten galluppien avulla. Voiko demokratiaa halventaa enempää.

• Anonyymi

Viimeinen niitti on olla EUn jäsen, se vie demokratian hyvin kauas Suomesta ja vie mielellään tukiaiset joita Suomi mielel..... Antaa.

Viimeksi miel..... Annettiin 7 miljardin tukiaiset

😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂😂😄😄

• Anonyymi

Tätä olen itsekin epäillyt. En luota kannatuskyselyjen tuloksiin enkä median puolueettomuuteen.

• Anonyymi

Yle rahoituspohja muuttui lupa perusteisesta valtiolliseksi ja silloin menetettiin media riippumattomuus ja Yle politisoitui. Uutisointeja ei voi pitää enää luotettavana ,eksaktina totuutena ,jolloin niiden sisällön tarkoitushakuisuutta on arvioitava kriittisesti ja vastuu jää kuulijalle.

• Anonyymi

Kuka nykyään seuraa ylehesaria tai muutakaan demukoiden mediaa? Meillähän on asiallisia ja luotettaviakin tietolähteitä.

• Anonyymi

Sinun pitää alkaa seurata noita Venäjän tietolähteitä, niin pysyt mukana ajassa.

• Anonyymi

Herää kysymys, onko Suomi-rampa Cian käsikassara, työkalu, ei itsenäinen valtio.

• Anonyymi

Suomen Trumpistit taas asialla ja aivan sama logiikka kuin Amerikassa. Trump ei voi hävitä vaaleja se on sula mahdottomuus ja siksi he pitävät kiinni uskomuksestaan jonka mukaan Trump voitti vaalit ja hän vain on massiivisen huijauksen uhri. Mutta kaikki äärioikeistolaiset ovat juuri tuollaisia, sama näkyy Putinissakin. Hän syyttää Zelenskia natsiksi ja väittää että Ukrainassa on vallassa natsihallinto joka tulee kukistaa.

Äärioikeistolaiset haluavat valtaa, ja valtaa saadakseen he keksivät valheita ja uskovat niihin myös itse..

• Anonyymi

"Trumpistit" ja "äärioikeistolaiset" on teidän vasemmistolaisten luomia mielikuvitusolentoja. Kumpiakaan Suomesta ei löydy, mutta kovasti vain uskotte niiden olemassaoloon. Oisko kyseessä jonkinlainen mt-ongelma?

• Anonyymi

Melko huvittavaa seurata tätä keskustelua, jossa parjataan galluptulosta. Turha tuota on täällä puida, vaikka kuinka ottaisi pollaan. Me olemme menossa Natoon ja suurin osa on jo ratifioinut Suomen ja Ruotsin jäsenyyden.

Tyhmyyden huippu on näyttää pettymyksensä turhalla porinalla, josta ei ole mitään hyötyä kenellekään.

• Anonyymi

Samalla tavalla natoonkin. Muka enemmistö kansasta sitä mieltä. Ja paskat.

• Anonyymi

Se on jo usean eduskuntavaalien gallupeissa nähty, että Ylen maksamissa gallupeissa persut saavat n. 4% vähemmän kannatusta, kuin sitten vaaleissa oikeasti tulee.

Yle ei mitään heikkoutta eusta löydä, mutta suomalaiset osaavat kyllä tehdä itse johtopäätöksiä

• Anonyymi

No kun olet persu ja persujen keskuudessa, niin eikö se ole niin, , että persut ei muuta ymmärrä kuin persujen omia tupailtojen höpinöitä ja aivopesua.

Sun ei tarvii pitää Marinista, mutta häntä pitää hyvänä pääministerinä 60 % kansasta ja Niinistöstäkään sun ei tarvitse tykätä kavereinesi, mutta 89 % kansasta pitää häntä hyvänä pressana Mites siihen persuluuseri suhtautuu?

Juo sinä vaan keppanaa ja ihmettele, niksi persujen kannatus on jämähtänyt paikalleen.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu! Sauli Niinistö ei vienyt Suomea EU:n jäseneksi. Pääministeri oli Esko Aho, presidentti Martti Ahtisaari ja EU-sopimuksen taisi allekirjoittaa ulkoministeri Heikki Haavisto Ahtisaaren valtuuttamana.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloittajalla ihan Trumpin tyyli.
      Sekin yritti kovasti väittää voittaneensa vaalt, että vaalit oli manipuloitu ja että valelehdistö huijasi.

Persujen kannattajalla nyt samanlainen populistinen typeryys esiteltävänä.

• Anonyymi

No entäs Pohjois-Koreassa ja muissa joissa diktaattorien kannatus on ollut 90-100 %?
        Kaipa uskot tähänkin, vaiko onko sinulla valikoiva usko aina kätevästi tilanteen mukaan?
        Demokratiassa noin korkeat luvut eivät vaan ole mahdollisia, se on muistaakseni todettu ihan tutkimuksellakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No entäs Pohjois-Koreassa ja muissa joissa diktaattorien kannatus on ollut 90-100 %?
        Kaipa uskot tähänkin, vaiko onko sinulla valikoiva usko aina kätevästi tilanteen mukaan?
        Demokratiassa noin korkeat luvut eivät vaan ole mahdollisia, se on muistaakseni todettu ihan tutkimuksellakin.

Eikös Likasanko väärentänyt 110% valituloksen ?

• Anonyymi

Näin ne tekevät.

• Anonyymi

Ja sitten jotkut idiootit naureskelevat Pohjois-Korealle!

• Anonyymi

Tai Puolalle ja Unkarille.

• Anonyymi

Suomen hörhöt ottaneet mallia trumpin ja putinin touhuista,aina kun jäädään kannatuksessa häviölle tulokset on väärennettyjä,😂

• Anonyymi

Kyllä näin se o.
      Talvella näemme sitten hulluuden multihuipennuksen Ukrainan lopullisen tappion, sitä ennen Euroopassa alkanut ennennäkemätön inflaatio sekä kylmyys, että suuri työttönmyys aalto, jonkinasteinen nälkä mutta muualla pahempi kuin Euroopassa, tietää paljon pakolaisia jopa miljoona Suomeenkin.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      40
      4959
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3340
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3336
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      496
      2923
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      228
      2138
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2030
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      51
      1849
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1617
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1331
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1283
    Aihe