Ravintolassa tuntematon nainen puristi pakaraani.
Itkin koko matkan kotiini ja yhä vieläkin tunnen syyllisyyttä ja häpeää tapahtuneen johdosta.
Seksuaalinen ahdistelu on kasvanut hälyttäviin mittoihin...!
20
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä oli oikea paikka kertoa?
- Anonyymi
Ei kyseessä ollut nainen vaan ladyboy, jonka tuntisit kyllä hyvin jos hän ei olisi vaihtanut tyyliään.
- Anonyymi
Jos näin on käynyt olet kumminkin vain ollut mielissäsi että joku on kiinnostunut.
- Anonyymi
Lienee ollut Vihtori-papalle kova paikka kun ei tiedä enää miksi se täti nipisti ; )
- Anonyymi
Et sitten pannut sitä? Mikset?
Kyllä munahaukatkin osaa. Esim työyhteisössä.
- Anonyymi
Provoatko tavoitellen jotakin positiivista sisältöä tyhjälle elämällesi?
Oletko osannut ottaa huomioon että provoilusi aktivoi muita samanlaisia tyhjän hölöttäjiä? - Anonyymi
Olen pahoillani meidän heteroiden puolesta sitä että teitä seksuaalivähemmistöjä tuolla tapaa kohdellaan.
Olen kuullut että transitio on herkkä vaihe jonka hormonimuutokset vaikuttaa tunteisiin, moni ei sitä tule ajatelleeksi. - Anonyymi
Jos julkisuuden mies tekisi tuon naiselle niin jo vain olisi lehtien palstoilla ja menettäisi työnsä ja toimeentulonsa.
- Anonyymi
Venäjällä uudesti syntynyt Jeesus tämä Putin pelastaa sinut seksuaalisesta ehdistuksestasi. Isä Kirill on samalla kannalla ja siitä on todisteena Isä Kirillin julistaminen Putinin olevan Tsaari.
- Anonyymi
Jos mies tekisi tuollaisen hävyttömän teon niin voisi saada syytteen raiskauksesta. Sellaisia tuomioita on tullut, jopa tissien puristelusta.
- Anonyymi
Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu ovat eri asioita, ketään ei syytetä raiskauksesta jos puristaa tissiä.
- Anonyymi
"Itkin koko matkan kotiini ja yhä vieläkin tunnen syyllisyyttä ja häpeää tapahtuneen johdosta."
Kovastipa Vikiä harmitti kun ei värkkinsä toiminut...- Anonyymi
Vihtori ei vaan ymmärtänyt sitä, miksi tuhma opettajatäti nipisti häntä "koulussa" ; )
Se on tuo muistin tepponen semmosta.
- Anonyymi
Missä viipyy videolinkki tapaukseen sillä muuten en usko !
- Anonyymi
"Miksi,et kai ole hinari?"!!!
- Anonyymi
Onk Sannaa näkyny? Sitä vois vaikka nusast.
- Anonyymi
Palstaa pidempään seuranneet muistaa ettei tämä ole ensimmäinen, tai toinenkaan, kerta kun Viki on tällä tapaa aloittanut.
Epäilenkin että puristajana oli Viittaava Mikko!- Anonyymi
Yllättävän monta viestiä näin typerään aloitukseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän monta viestiä näin typerään aloitukseen..
Tuleehan niitä kun aloittaja itse keskustelee itsensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734