Ravintolassa tuntematon nainen puristi pakaraani.
Itkin koko matkan kotiini ja yhä vieläkin tunnen syyllisyyttä ja häpeää tapahtuneen johdosta.
Seksuaalinen ahdistelu on kasvanut hälyttäviin mittoihin...!
20
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä oli oikea paikka kertoa?
- Anonyymi
Ei kyseessä ollut nainen vaan ladyboy, jonka tuntisit kyllä hyvin jos hän ei olisi vaihtanut tyyliään.
- Anonyymi
Jos näin on käynyt olet kumminkin vain ollut mielissäsi että joku on kiinnostunut.
- Anonyymi
Lienee ollut Vihtori-papalle kova paikka kun ei tiedä enää miksi se täti nipisti ; )
- Anonyymi
Et sitten pannut sitä? Mikset?
Kyllä munahaukatkin osaa. Esim työyhteisössä.
- Anonyymi
Provoatko tavoitellen jotakin positiivista sisältöä tyhjälle elämällesi?
Oletko osannut ottaa huomioon että provoilusi aktivoi muita samanlaisia tyhjän hölöttäjiä? - Anonyymi
Olen pahoillani meidän heteroiden puolesta sitä että teitä seksuaalivähemmistöjä tuolla tapaa kohdellaan.
Olen kuullut että transitio on herkkä vaihe jonka hormonimuutokset vaikuttaa tunteisiin, moni ei sitä tule ajatelleeksi. - Anonyymi
Jos julkisuuden mies tekisi tuon naiselle niin jo vain olisi lehtien palstoilla ja menettäisi työnsä ja toimeentulonsa.
- Anonyymi
Venäjällä uudesti syntynyt Jeesus tämä Putin pelastaa sinut seksuaalisesta ehdistuksestasi. Isä Kirill on samalla kannalla ja siitä on todisteena Isä Kirillin julistaminen Putinin olevan Tsaari.
- Anonyymi
Jos mies tekisi tuollaisen hävyttömän teon niin voisi saada syytteen raiskauksesta. Sellaisia tuomioita on tullut, jopa tissien puristelusta.
- Anonyymi
Raiskaus ja seksuaalinen ahdistelu ovat eri asioita, ketään ei syytetä raiskauksesta jos puristaa tissiä.
- Anonyymi
"Itkin koko matkan kotiini ja yhä vieläkin tunnen syyllisyyttä ja häpeää tapahtuneen johdosta."
Kovastipa Vikiä harmitti kun ei värkkinsä toiminut...- Anonyymi
Vihtori ei vaan ymmärtänyt sitä, miksi tuhma opettajatäti nipisti häntä "koulussa" ; )
Se on tuo muistin tepponen semmosta.
- Anonyymi
Missä viipyy videolinkki tapaukseen sillä muuten en usko !
- Anonyymi
"Miksi,et kai ole hinari?"!!!
- Anonyymi
Onk Sannaa näkyny? Sitä vois vaikka nusast.
- Anonyymi
Palstaa pidempään seuranneet muistaa ettei tämä ole ensimmäinen, tai toinenkaan, kerta kun Viki on tällä tapaa aloittanut.
Epäilenkin että puristajana oli Viittaava Mikko!- Anonyymi
Yllättävän monta viestiä näin typerään aloitukseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän monta viestiä näin typerään aloitukseen..
Tuleehan niitä kun aloittaja itse keskustelee itsensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.624120Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072779Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2602220- 101805
- 1051442
- 111365
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &151207Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?841152Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle98966Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213831