Nato ja pohjoismaat?

Anonyymi-ap

Kylmä totuus on,että Nato tarvi pohjoismaita. Pohjoismaat ei tarvi Natoa. Nyt vain USA saa hyökkäysalustan Venäjän pohjoisiin tukikohtiin.
Joku venäläinen tämän selvitti nasevasti!

27

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu näin se menee.emme todellakaan tarvitse sotaliittoa.meille ei ole uhkaa ilmaantunut .

    • Sinun kylmä totuutesi on valhetta: Pohjoismaat tarvitsevt NATO:a, koska Venäjä on omperialistinen ja fasistinen rikollisvaltio. Se venäläinen siis valehteli Venäjän valheita.

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on jos tuhoaa Suomen Naton takia??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on jos tuhoaa Suomen Naton takia??

        Katsos kun nyt Suomella on jo tärkeimpien NATO-maiden turvatakuut, niin Venäjä ei voi tuhota Suomea ilman, että se tuhoutuu itse.


      • Anonyymi

        Venäläiset ja Venäjä saavat valehdella kuin Ukrainalaiset. Ei haittaa meitä SUOMALAISIA.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Katsos kun nyt Suomella on jo tärkeimpien NATO-maiden turvatakuut, niin Venäjä ei voi tuhota Suomea ilman, että se tuhoutuu itse.

        Kyse kukahan haluaa kaupunkeihinsa ydinpommin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse kukahan haluaa kaupunkeihinsa ydinpommin?

        Haluaako Venäjä?


    • Anonyymi

      Ukraina raunioineen hyvä edimerki miten käy Usan sylikoiralle! Apu ei auta..

      • Ukraina on hyvä esimerkki siitä, miten käy sotilaallisesti liittoutumattomalle Venäjän naapurimaalle. Eikä se edes ole ainoa esimerkki.


      • Anonyymi

        Ukraina on vielä parempi esimerkki siitä, miten käy valtiolle ILMAN Naton turvaa!

        Ei Suomi tuhoudu yhdestä pommista eikä se ”yksi pommni” jää kiistan ainoaksi!

        Tarkkispojan ainoa hatara toive perustuu siihen, että ”Venäjä riskeeraa” ja ”länsi ei vastaa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina on vielä parempi esimerkki siitä, miten käy valtiolle ILMAN Naton turvaa!

        Ei Suomi tuhoudu yhdestä pommista eikä se ”yksi pommni” jää kiistan ainoaksi!

        Tarkkispojan ainoa hatara toive perustuu siihen, että ”Venäjä riskeeraa” ja ”länsi ei vastaa”?

        Vastaa apukoylupudoks,mikä maa haluaa ydinpommin, Suomen takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa apukoylupudoks,mikä maa haluaa ydinpommin, Suomen takia?

        Venäjä?


    • Anonyymi

      Turkki ja Unkari sen tietävät, Suomi ei Natoa tarvitse mihinkään. :D

      • Anonyymi

        Turkin ja Unkarin mielipiteillä ei ole merkitystä! Ne taipuvat kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkin ja Unkarin mielipiteillä ei ole merkitystä! Ne taipuvat kyllä!

        Naton pääsihteeri lentää Turkista,kuin leppäkeihäs jo meni nyrkkiä pöytään lyömään!


    • Kuitenkin viidesta pohjoismaasta kolme on NATO:n perustajajäsenmaita jo vuodesta 1949 saakka ja kaksi siihen vielä kuulumatontakin liittyvät NATO:n todennäköisesti ensivuoden aikana.

    • hehehe usa hyökkä venäjä ,Jos usa juoksu afganstan.Nyt usa valmis hyökkä venjä sitten kiina sitten p,korea,,Hyvää ihminen älä katsoa paljon rambo ja arnold elokuva

    • Anonyymi

      Turkki ja Unkari tukevat Natoton pohjola hanketta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe