Tulevan kevään Nato vaaleissa Nato kokoomuslaisille ennustetaan murskatappiota.

Anonyymi-ap

Tulevan kevään Nato vaaleissa Nato kokoomuslaisille ennustetaan murskatappiota.

Maltillisille Putinisteille puolestaan ennustetaan murskavoittoa ja paikkoja enemmistö hallitukseen.

24

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turvallisuuspolitiikan erikoisasiantuntijaJari Jari Salmi ehdottaakin Nato-kokoomuksen ehdokkaille ja Nato-kokoomuksen kannattajille surupukuun pukeutumista vaalivalvojaisiin.

      • Anonyymi

        JAAHA? Kerrotko samantien, että ketkä näin ennustaa? Ilmeisesti Keravan Putinistisolun molemmat ja ainoat jäsenet?

        Ja MIKÄ MAHTAA OLLA SE "Maltillisten Putinistien" PUOLUEEN OIKEA NIMI?

        Sen voi toki TAATA että ei puolue AINAKAAN TUOLLA NIMELLÄ MITÄÄN VOITA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JAAHA? Kerrotko samantien, että ketkä näin ennustaa? Ilmeisesti Keravan Putinistisolun molemmat ja ainoat jäsenet?

        Ja MIKÄ MAHTAA OLLA SE "Maltillisten Putinistien" PUOLUEEN OIKEA NIMI?

        Sen voi toki TAATA että ei puolue AINAKAAN TUOLLA NIMELLÄ MITÄÄN VOITA!

        Kaikki Natoa vastustavat ovat maltillisia putinisteja, ainakin Nato Tiltujen mukaan. Pelottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Natoa vastustavat ovat maltillisia putinisteja, ainakin Nato Tiltujen mukaan. Pelottavaa?

        Näiden harvojen putleristien kannattaa muistaa,että istuvassa eduskunnassa Nato-jäsenyyden kannatus on 97 %.
        Vaalikoneeseen vastanneet ehdokkaat kannattavat kaikki Nato-jäsenyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Natoa vastustavat ovat maltillisia putinisteja, ainakin Nato Tiltujen mukaan. Pelottavaa?

        Minä kysyinkin Tiltujen omaa kantaa! Joska kerrot sen ”Natoa vastustavan ” puolueen nimen, jota toivot äänestettävän?

        Ymmärräthän sen, että ilman puoluetta on vaaleissa vaikeata saada vaalivoittoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyinkin Tiltujen omaa kantaa! Joska kerrot sen ”Natoa vastustavan ” puolueen nimen, jota toivot äänestettävän?

        Ymmärräthän sen, että ilman puoluetta on vaaleissa vaikeata saada vaalivoittoa?

        Onhan sulla kokoomus mutta se ei nyt voita vaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla kokoomus mutta se ei nyt voita vaaleja.

        ” Onhan sulla kokoomus mutta se ei nyt voita vaaleja.”

        Kysymys kuuluikin: mikä puolue kannattaa sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyinkin Tiltujen omaa kantaa! Joska kerrot sen ”Natoa vastustavan ” puolueen nimen, jota toivot äänestettävän?

        Ymmärräthän sen, että ilman puoluetta on vaaleissa vaikeata saada vaalivoittoa?

        Sielä äänestetään nyt Natovastaisia edustajia ensisijaisesti, sitten vasta puoluetta.

        Nato Tiltut äänestävät puoluettaan ensisijaisesti, ja jättävät Nato-LUOPIOT äänittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Onhan sulla kokoomus mutta se ei nyt voita vaaleja.”

        Kysymys kuuluikin: mikä puolue kannattaa sinua?

        Voi Nato Tiltu rukka. Ei puolueet kannata äänestäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyinkin Tiltujen omaa kantaa! Joska kerrot sen ”Natoa vastustavan ” puolueen nimen, jota toivot äänestettävän?

        Ymmärräthän sen, että ilman puoluetta on vaaleissa vaikeata saada vaalivoittoa?

        Joo samalla mitkä Nato vaalit?? Ei Suomessa ole erikseen Nato vaaleja


      • Anonyymi

        Hehe idiootti... Eihän Suomessa edes järjestetä Nato jäsenyyden puolesta vaaleja


      • Anonyymi

        Ehdottiko Jari Jari Salmi minkäänlaista pukeutumista kannatustaan kasvattaneen nato-Persujen ehdokkaille ja kannattajille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Natoa vastustavat ovat maltillisia putinisteja, ainakin Nato Tiltujen mukaan. Pelottavaa?

        Usa ja nato myös tiedä että ukrania ei voita soita,Mutta Usa ei halua Venäjä voita ensi helposti ja myös iso voitto.Jos venäjä voita iso voitto ,Kiina myös aloita,Ajattle jos Venäjä ja kiina ja P.Korea ja India ja Iran,Ja pakistan.Se on sitten Usa ammuskele oma jalka


    • Anonyymi

      Natokiima kompuroi!

      • Anonyymi

        Heh heh heh heh heh. Natokiima valuu säärtä pitkin rysäpöksyn lahkeesta kun Turkki ei ratifioi. 😁


    • Anonyymi

      Menkää ennemmin vaikka rintamalle sieltä pietarista, on tuo trollaus niin ala-arvoisen surkeaa. No, ettehän te osaa kyllä sotiakkaan. SUOMESSA KAIKKI SUURIMMAT PUOLUEET ON PUOLUSTUS LIITTO NATOON LIITTYMISEN KANNALLA.

      • Anonyymi

        Höpsis molo!


    • Anonyymi

      Keitä ovat maltilliset putinistit, kepulaisiako.

      • Anonyymi

        Kaikki jotka Natoa vastustavat, on Nato Tiltu nimennyt maltillisiksi putinisteiksi. Myös Turkkilaiset ja Unkarilaiset Orbanin ja Erdoganin johdolla maltillisia putinisteja.


    • Anonyymi

      Natokiima valuu vuolaana säärtä pitkin rysäpöksyn lahkeesta Natovaaleja odotellessa, kun Turkki ei ratifioi. 😁

      • Anonyymi

        Pöljä, ne on eduskuntavaalit. Nato vaaleja ei ole olemassakaan. Ai niin, eihän siellä putlerin paratiisissa tiedetä vapaista vaaleista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljä, ne on eduskuntavaalit. Nato vaaleja ei ole olemassakaan. Ai niin, eihän siellä putlerin paratiisissa tiedetä vapaista vaaleista mitään.

        Kun mitään toivoa paremmasta ei ole niin puolivenäläinen Putinisti siirtyi ”puuta-heinää”-osastolle ja kehittelee hatusta olemattomia!👎🤣🇷🇺🇷🇺🤣😂


    • Anonyymi

      Maltillinen putinisti = fasisti,

    • Anonyymi

      Kaik o mänt, hyö jyrräät meitin, sanoo Nato Tiltu kun Turkki ei ratifioi...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe