Suomi Liittyy Natoon ,Tiltusta tulee työtön!

Anonyymi-ap

Kukas nyt enää Propagandaa viitsisi Suomesta heittää kun homma ratkennut!Suomi muuttuu mielenkiinnottomaksi maaksi tiltupropagandalle.
Tiltun uusi ura miinanpolkijana Ukrainassa voi alkaa..

46

129

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä persuputinit vihaa ja sekasortoo levittää iän kaiken !!
      Aatukin nousi vihalla ja valheiilla valtaan !!

      • Anonyymi

        Entä Putin? Moskovan kerrostalopommit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Putin? Moskovan kerrostalopommit!

        Mitä olisit valmis tekemään, saadaksesi haluamasi tyypin tai itsesi valtaan?


    • Unohdat että kotimaiset tiltut ovat suureksi osaksi lahkouskovaisia eli he Venäjän suuruutta paasatessaan myös evankelioivat. Näin ollen tuloksilla ei ole oikeastaan merkitystä, ja liike on paljon tärkeämpi kuin päämäärä.

      Samalla he kuitenkin uskovat ihmeisiin ja Jeesuksen paluuseen, jonka seurauksena Vova-setä ilmeisesti alkaisi hallita maailmaa yhdessä Kaikkeuden Herran kanssa. Onhan Venäjä itsensä Jumalan perustama valtio.

      • Anonyymi

        Kun tuon kääntää toisinpäin, annoit taas itsesi ilmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuon kääntää toisinpäin, annoit taas itsesi ilmi.

        Niinkö? Joka tapauksessa saamienne kansanedustajien määrä tulee olemaan nolla.


    • Anonyymi

      Tiltuille tulee kiire.

      Koko elämänsä he ovat etsineet itseään ja NATOn myötä eivät löydäkään etsimäänsä.

      Ovat siis kateissa koko elämänsä.

      Karmea kohtalo.

      • Anonyymi

        Viestissäsi ei taida olla edes yhtä lausetta joka olisi täysin totta. Mutta toisaalta mitä muutakaan voisi odottaa kaltaiseltasi :)


    • Anonyymi

      "Suomi Liittyy Natoon ,Tiltusta tulee työtön!"

      No sitten Tiltuilla ei ole ansiosidonnaiset ajankohtaisia vuosikausiin.

    • Suomi liittyy nato ,Jos Ukrania voitta,Mutta jos Venäjä voitta sanopa suomi nato bye bye

      • Anonyymi

        Izvinite .... Suomi ON NATO:n tarkkalijajäsen. On ollut sitä 05.07.2022 lähtien. Suomi on piakkoin NATO:n TÄYSJÄSEN.

        -44.Div.-


      • Pelkuri.Minä ,,Tulen oma nimi minä olen pelkuri tai sinä kirjoitat tietokone takana .Me Ollan suomessa ei p.Korea ..Uskon et uskalla mene yksin Wc


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Pelkuri.Minä ,,Tulen oma nimi minä olen pelkuri tai sinä kirjoitat tietokone takana .Me Ollan suomessa ei p.Korea ..Uskon et uskalla mene yksin Wc

        Izvinite ... ei ollut sulle tarkoitettu. Siitä lähti palstan håmåpåjun postaus välistä ...... .

        -44.Div.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Izvinite ... ei ollut sulle tarkoitettu. Siitä lähti palstan håmåpåjun postaus välistä ...... .

        -44.Div.-

        Kiitos


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kiitos

        Pozhaluista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Izvinite .... Suomi ON NATO:n tarkkalijajäsen. On ollut sitä 05.07.2022 lähtien. Suomi on piakkoin NATO:n TÄYSJÄSEN.

        -44.Div.-

        Unkarin ja Turkin mielestä EI OLE ja se on asia joka merkkaa. :)


    • Se on jos mama hyväksyy ja hyväksyä Mama Amerika

    • Anonyymi

      Evankelistan ammatti on Tiltuille luontainen jatko valehdella saa niin paljon kuin sielu sietää eikä rajana ole muuta kuin mielikuvitus sotapropagandassa kun tahto todellisuus ja luonnon lait olla esteenä evankelistan hommissa sellaisia esteitä ja hidasteita ei ole .

    • Anonyymi

      Itse olen aina päätellyt että suuri osa trollauksista tulee rajan takaa ja nauttivat ruplapalkkaa työstään,se on sitä Putinin hybridivaikuttamista,mihin todistettavasti rahaa panostetaan.Eikä se hassumpi konsti olekaan,saada ääntä kuuluviin ja ehkä ainakin heittää aina se epäilyksen siemen!
      Oletan kuitenkin että Suomalaisiin on heikko vaikutus,olemme valintamme tehneet ulkoisten tapahtumien perusteella eikä se siitä muutu ellei maailma ratkaisevasti muutu.
      Tiltunkin uranvaihto käy jouhevasti,ruplapalkka säilyy työympäristö vain vaihtuu Ukrainan vetiseen savipeltoon,sinne juoksemaan miinojeen sekaan ja kranaattituleen ihmettä toivoen .

    • Anonyymi

      Ei tiltuset lopeta. 2026 he vaativat F-35 hävittäjien poistoa Suomesta ja kansalaisaloitteessa ehdottavat että Parikkalaan pitää rakentaa Suomen ja Venäjän yhteinen Suomi-Venäjä hävittäjä.

      Kansalaisaloite saa 56 kannatusääntä mikä tiltujen mielestä on riittävä.

      • Anonyymi

        Kukapa sitä kotoaan Nato-Suomesta mihinkään lähtisi?

        Sen sijaan kourallisen Suomeen pesiytyneitä Putinisteja voi odottaa paluu kotimaahan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa sitä kotoaan Nato-Suomesta mihinkään lähtisi?

        Sen sijaan kourallisen Suomeen pesiytyneitä Putinisteja voi odottaa paluu kotimaahan!

        Missä päin amerika mannerta tuo Nato-suomenne sijaitsee?


    • Anonyymi

      Putin ei voi laittaa pankkitililleni vapautta.
      путин не может положить свободу на мой банковский счет.

      -Pietari Suuri Hattunsa Polki-

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on toivottu sotaa. Nyt se on saatu.. Onko otettu huomioon sen leviäminen mm. Suomeen? On, koska sitäkin täällä on haluttu.

      • Anonyymi

        No ei se ainakaa kaukana oo.


      • Anonyymi

        Älä nyt missäs sitä sotaa käydään kuka on ollut niin rikollinen valtion johtaja että on hyökännyt kansainvälisesti tunnustettujen rajojen yli toiseen valtioon sotimaan ja valloittamaan alueita joukoillaan .

        Jos tällaista on tapahtunut niin sehän rikos kaikkia kansainvälisiä lakeja kohtaan ja hyökkääjä on saatava vastuuseen teoistaan.


      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan sotaa Suomeen ole halunnut mutta Suomen on pakko liittyä puolustusliitto Natoon koska putinin venäjä aloittaa sodan yhden jos toisen naapurimaan kanssa.

        Putinin päässä on vikaa kuten siihen jumalan lailla uskovilla tiltuilla.

        En ymmärrä miksi tiltut räksyttävät Suomen mediassa, eikö venäjällä voi räksyttää? 🤣🤣🤣

        Jos ei ole tyytyväinen Suomen politiikkaan ja kannattaa putinia niin rationaalisen järkevä ihminen muuttaa venäjälle ja keskustelee siellä asioista mitä putin kannattaa ja sallii. Omat ajatukset pitää tuolloin pitää sisällään tai mukilointi jopa kuolema kolahtaa kohdalle.

        Toivotan kuitenkin hyvää matkaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Päinvastoin. Nato-asiantuntijalta ei työt lopu.

    • Anonyymi

      Jopa leveät puheet natopöljällä! Ja koska tulee?

      • Anonyymi

        "natopöljä"

        Pöljäilyllä on selvästi eri asteita.
        Mietipä:
        1. Maailman suurimmat luonnonvarat
        2. Pinta-alaltaan maailman suurin valtio
        3. ainesosa X
        =
        tulos: Kansalle jaetaan kuolemaa, ja maalaisille etenkin myös kurjuutta.

        MIkä on tuo ainesosa X? Olisiko harvinaisen pöljä, vainoharhainen, pelkuri Kalsarinmyrkyttäjä. Miten muuten voi mittakaavaltaan uskomattomilla lähtöarvoilla saada surkean lopputuoksen?

        Jokainen suomalainen - noin esimerkiksi - johtaisi ihan amispohjalta tuota valtiota paremmin kuin ko. lastenmurhaajap**ka.

        Siinä sinulle pöljä, isolla P:llä. Katso itään. Bunkkerin sisään. Se pikku tärisijä siellä.


    • Anonyymi

      Tiltun perillisetkin ovat jo eläköityneet, ennenkuin suomesta tulee naton jäsen. :)

      • Anonyymi

        Ja kuten varmaan muistat: uskottavuutesi on yhä = NOLLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuten varmaan muistat: uskottavuutesi on yhä = NOLLA!

        Keneltä kysyit NOLLA?


    • Anonyymi

      Suomi Liittyy Natoon ,Tiltusta tulee työttönen! Lohtu tyttönen Natoon!

    • Anonyymi

      Youtubessa on eräs venäjämielinen kanava, puhuu Suomea ja Englantia (Venäjän lisäksi), nimi alkaa I kirjaimella eli i. Tuoreella videolla mies sanoo että jos Suomi liittyy Natoon, venäläiset tutkimuksen mukaan suhtautuvat silloin 54% kielteisesti suomalaisiin (vai Suomeen?). Tarkkaa prosenttia en muista, mutta sieltä se näkyy kun videon katsoo. Suomi nyt kuitenkin liittyy liittoon. En tiedä mitä asiaa hän yrittää alustaa. On selvästi Ven. hallintoa myötäilevän oloinen, se vaan paistaa läpi. Lisäksi osa yrityksistä jotka ovat jättäneet Venäjän, olisivat muka myyneet oikeudet Venäjälle tuotteiden valmistukseen.

      • Anonyymi

        Kun sanon myyneet Venäjälle, tarkoitan että firma olisi myynyt oikeudet muka sisaryritykselle. Ehkä niin onkin jossakin tapauksessa koska Ven. on suuri maa, mutta suureksi osaksi varmaan ei? Kun firmat joutuivat pakenemaan ja takavarikkoon.


    • Anonyymi

      Nyt on ajankohtaista,,tiltulle työttömyys tai ukrainaan miinanpolkijaksi

    • Anonyymi

      Ukrainassa olisi rynnäkkö hommia lapion kera tarjolla.

    • Anonyymi

      monelle tulikin lopputili kun putosi eduskunnasta

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe