Kiina haluaa tuhota Venäjän osittain

Anonyymi-ap

Kiinalle on suuri etu että sen rajanaapuri heikkenee merkittävästi.

Miljardin ihmisen ruokkimiseen tarvitaan paljon maata ja sitä Kiina ottaa jo nyt Venäjältä.
Itse asiassa on jo pari vuosikymmentä viljellyt Venäjän puolella eikä Venäjä voi asialle mitään.

Lisäksi heillä on tietoverkkoja koskeva keskinäinen hyökkäämättömyyssopimus.

Niin on mutta se ei estä Kiinaa hakkeroimasta venäläisiä organisaatioita FSB:stä lähtien.

Heikentynyt Venäjä on Kiinan mielestä parempi juttu kuin parin Pandan politiikka.

42

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjä on täysin kiinan käsissä jos Kiina päättää lopettaa ostot venäjältä venäjää ei enään ole.

    • Anonyymi

      Kiina tapattaa nyt tarkoituksella vasallinsa venäjän kansaa täysin järjettömässä Putinin aloittamassa valloitussodassa Ukrainassa ja lypsää kaiken hyödyn mitä venäjästä voi lypsää Putin konttaa Kiinan edessä ja tietää että hänen messiaansa asuu Pekingissä kuka pitää hänet ja venäjän vielä joten kuten hengissä.

      • Anonyymi

        Erehdyt. Anglosaksit tapattavat slaaveja apurinaan marionetti Zelenski. Omat geopoliittiset pyrkimykset taustalla. Slaavikansojen ihmisten henki ei merkitse heille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt. Anglosaksit tapattavat slaaveja apurinaan marionetti Zelenski. Omat geopoliittiset pyrkimykset taustalla. Slaavikansojen ihmisten henki ei merkitse heille mitään.

        Sun (ryzzä) porukka tässä yrittää maalilmanherruuteen. Päässä ei vaan taho riittää kapasiteetti.


    • Anonyymi

      Juuri kerrottiin Ylen aamussa kuinka uutta putkea pitkin menee kaasua yksin Shanghaihin enempi kuin North-Stream putkea pitkin meni. Lisää putkia vedetään Amur joen ali koko ajan. Samoin uusia siltoja rakennetaan kun esim autoja tuodaan Kiinasta niin paljon että entiset käy pieniksi. Mahtavaa on Venäjän ja Kiinan kauppa. Toivottavasti yhtyvät koko valtiot yhdeksi maaksi. Se on kuitenkin yhdistymisen jälkeen tärkeeä että pitävät vihamieliset suhteet Suomeen, muulla ei väliä.

    • Anonyymi

      Jospa pysyisimme nykyisessä tilanteessa eikä kuviteltaisi miten asia on 50 vuoden päästä.
      Ensiksi pitäisi tehdä sopimukset ja sitten alkaa rakentamaan niitä putkia.
      Katsotaan sitten uudestaan.

      VENÄJÄ on pyrkinyt saamaan Kiinasta korvaavaa markkinaa Euroopalle, mutta se ei ole infrastruktuurin kannalta aivan yksinkertaista. Läntisen Siperian ja arktisen alueen kaasukentät ovat palvelleet Euroopan markkinoita, eikä niistä kulje kaasuputkia Kiinaan.

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen sopimukset. Putket ovat jo valmistuneet ja olleet käytössä monta kuukautta.

        Molo:
        "Ensiksi pitäisi tehdä sopimukset ja sitten alkaa rakentamaan niitä putkia.
        Katsotaan sitten uudestaan"


    • Anonyymi

      Juu rakennetaan putket ensin se on kymmenien vuosien projekti ja silloin venäjää tuskin on olemassakaan muuta kuin pieninä itsenäisinä palasina josta Kiina on lohkaissut omansa pois.

      Nykyinen tilanne on Kiinalle paras kyse on vain paljonko se kerkiää käyttää tilannetta hyödykseen venäjä on täysin riippuvainen Kiinasta .

      • Anonyymi

        Mistä näitä valehtelijoita tänne saitille oikein ilmestyy.
        Kysyn vaan.


        "Juu rakennetaan putket ensin se on kymmenien vuosien projekti"
        Natohörhöile pelkä puutarhaletkun siirto saattaa olla ylitsepääsemätön este elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä valehtelijoita tänne saitille oikein ilmestyy.
        Kysyn vaan.


        "Juu rakennetaan putket ensin se on kymmenien vuosien projekti"
        Natohörhöile pelkä puutarhaletkun siirto saattaa olla ylitsepääsemätön este elämässä.

        HS.
        "Venäjän öljyn putkikuljetuskapasiteetti Kiinaan kaksinkertaistui"

        Xinhua News. 16.1-23
        Suurin osa öljyn kuljetuksista Venäjältä Kiinaan tapahtuu putkien kautta.
        Keväällä vielä valmistuu uusin putkilinja Kiinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HS.
        "Venäjän öljyn putkikuljetuskapasiteetti Kiinaan kaksinkertaistui"

        Xinhua News. 16.1-23
        Suurin osa öljyn kuljetuksista Venäjältä Kiinaan tapahtuu putkien kautta.
        Keväällä vielä valmistuu uusin putkilinja Kiinaan.

        Nyt kun katsotte ja vertaatte Kiinan väestön määrää Euroopalaisiin. Niin näette minne sitä kaasua ja öljyä kannattaa viedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun katsotte ja vertaatte Kiinan väestön määrää Euroopalaisiin. Niin näette minne sitä kaasua ja öljyä kannattaa viedä.

        Ja kun katsot mitä Kiina suostuu öljystään maksamaan, näet että eipä kannattaisi viedä mitään, kun viivan alle ei jää vittuakaan.


    • Kiina ei haluaa tuhota venäjä ,Kiina tiedä hyvin venäjä jälkeen Usa ja Eu aloita kiinan kanssa ,Kiina on fiksu maa fiksu johtaja ,Sama kuin Amerikkaan johtaja Joe Biden ei osa vielä aja polkupyörä hehehe hahaha

      • Anonyymi

        Hoono soomi ja huono käännöskone?👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺🤡🤣😂😅🤪👏


      • Anonyymi

        Että osaa olla surkeaa. Terveisiä sinne Leningradiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että osaa olla surkeaa. Terveisiä sinne Leningradiin.

        Kardaani on kertonut olevansa "Amerikalainen". 😄


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kardaani on kertonut olevansa "Amerikalainen". 😄

        Ei vain osannut kirjoittaa "no comments".


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kardaani on kertonut olevansa "Amerikalainen". 😄

        Sinä olet papukaija et käytä oma pää ,Ei Amerikkalainen rakasta USA ,Maailmasta paljon tyhmiä ihmisiä rakasta Usa ,Esim , Sinä joka et uskalla kirjoita oma nimi ja sanot suomi sananvapaus mutta elät ,P,Korea ,Olen varma Amerikkalainen ehkä kuin he ovat menossa wc sitten he odottavat kakka sitten siellä wc he muistavat Euroopa ja maailma


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kardaani on kertonut olevansa "Amerikalainen". 😄

        No miksi tarvi rakasta usa vaikka olen myös Amerikkalainen ,Tällä suomessa paljon tyhmiä ihmisiä rakasta usa vaikka jos kela tai sos ei elätä heistä he kuole nälkä


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kardaani on kertonut olevansa "Amerikalainen". 😄

        Kyllä muta en olen papukaija kuin moni ,Uskon kaikkia mitä toisia sanoa


    • Kyllä kyllä minä uskon Se on vanha peli jos et osa vastata viesti ,Sano kieli

      • Anonyymi

        Opettele nyt Suomea minä en ainakaan ymmärrä tekstistäsi mitään kuten ei näköjään edellinenkää lukija.

        Eikö teille Leningradissa opeteta propagandan teosta edes sitä että se tehdään kohdemaan kielellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele nyt Suomea minä en ainakaan ymmärrä tekstistäsi mitään kuten ei näköjään edellinenkää lukija.

        Eikö teille Leningradissa opeteta propagandan teosta edes sitä että se tehdään kohdemaan kielellä.

        No jos Et ymmärrä miksi tuhlata sun aika ja minun aika ,Minä usko kieli ei problem ,Sinä olet erimieltä ,Se on sama kumpi on ensi kana tai muna


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No jos Et ymmärrä miksi tuhlata sun aika ja minun aika ,Minä usko kieli ei problem ,Sinä olet erimieltä ,Se on sama kumpi on ensi kana tai muna

        Bolshoi proplema kuten Leningradissa sanotaan .
        Turhauttavaa varmaan kirjoittaa tekstiä jota kukaan ei ymmärrä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bolshoi proplema kuten Leningradissa sanotaan .
        Turhauttavaa varmaan kirjoittaa tekstiä jota kukaan ei ymmärrä

        No älä lue viesti mitä et ymmärrä ,Suomi 24 täynnä fiksua ihmisiä ,He ovat ihan samanlaisia kuin sinä ei uskalla kirjoita oma nimi ,Moni heistä ei uskalla mene wc yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele nyt Suomea minä en ainakaan ymmärrä tekstistäsi mitään kuten ei näköjään edellinenkää lukija.

        Eikö teille Leningradissa opeteta propagandan teosta edes sitä että se tehdään kohdemaan kielellä.

        Kohta on menossa suomalainen blonde nainen kanssa häneen kotiin ,Kyllä hän ymmärrä minua tosi hyvin sängyllä


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kohta on menossa suomalainen blonde nainen kanssa häneen kotiin ,Kyllä hän ymmärrä minua tosi hyvin sängyllä

        Sitä sanotaan Suomessa raiskaukseksi.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Sitä sanotaan Suomessa raiskaukseksi.

        En halua kirjoita ruma viesti mutta jos haluat ole hyvä No miksi raiska jos toinen on valmis avaa jalka ja jalat leg and legs


    • No minä kirjoitan oma nimi ,En istun kirjoita tietokone takana kuin sinä, Kieli voi voi minä uskon

      • Anonyymi

        OK.KBXUYBCE KJDCUIBFN SKWEFIEJIO BCHF ?


    • Anonyymi

      Kiinalaiset ovat ennenkin ratkaisseet väestön ruokkimisongelmansa kiinalaisesti. Keskusjohtoinen kommunismi, kulttuurivallankumous ja muita aggressioita väestöä kohtaan. Kehittävät seuraavaksi jonkun viruksen joka tappaa tavikset pois haisemasta palatsien nurkista! Oblivion stout...

    • Anonyymi

      Parempi, että Kiina on Suomen🇫🇮 rajanaapuri, kuin putinistien neuvosto-venäjä

    • Anonyymi

      Se on muuten tiltuset Turkmenistan joka toimittaa eniten kaasua Kiinaan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö molokki.


        JULKAISTU 02.12.2019 13:24
        Venäjää ja Kiinaa yhdistävä kaasuputki on aloittanut toimintansa. Presidentit Vladimir Putin ja Xi Jinping vihkivät putken käyttöön videolinkin kautta maanantaina.

        3 000 kilometrin mittainen Siperian putki vankistaa Venäjän asemaa globaalina kaasumahtina sekä lähentää maata strategisesti Kiinaan.


    • Anonyymi

      Talous

      Venäjän ja Kiinan välinen kauppa nousi ennätyslukemiin vuonna 2022
      Julkaistu 13.01-2023

      Venäjän ja Kiinan välinen kauppa kasvoi viime vuonna lähes kolmanneksella ja kipusi yli 190 miljardiin dollariin, kertovat Kiinan tullihallinnon perjantaina 13. tammikuuta julkistamat tiedot.
      Kiinan kerrotaan vieneen Venäjälle tavaroita 76,1 miljardin dollarin arvosta vuonna 2022, mikä tarkoittaa 12,8 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna, kun taas lähetykset Venäjältä Kiinaan kasvoivat peräti 43,4 prosenttia 114,1 miljardiin dollariin. Pelkästään joulukuussa maiden välisen kaupan liikevaihto oli tietojen mukaan 17,8 miljardia dollaria.

      Luvut osoittivat, että vuonna 2022 Venäjä oli johtava kasvava kumppani Kiinan 20 suurimman kumppanin joukossa. Moskova ja Peking olivat aiemmin asettaneet tavoitteeksi keskinäisen kaupan kasvattamisen 200 miljardiin dollariin vuoteen 2024 mennessä.

      Kiinan johtajan Xi Jinpingin kanssa videoyhteyden välityksellä viime kuussa puhunut Venäjän presidentti Vladimir Putin kehui maiden välisten suhteiden vahvistumista erityisesti energia-alalla.

      • Anonyymi

        Jotkut tahot arvostelivat Kiinan energian ostoja Venäjältä. Ne muka kuuluivat pakotteiden alaiseen tuote ryhmään. Kiina niistä vähätvälittää ja vastustaa niitä.
        Siintäpä syystä: ((( Kiina on lopettanut putkikaasun volyymitietojen julkaisemisen, )))

        Kiina toi Venäjältä määrällä mitattuna vajaa 20 % enemmän raakaöljyä kuin vuotta aiemmin. Venäläinen öljy oli Kiinalle keskimäärin 16–17 % halvempaa kuin muualta tuotu. Samalla Venäjän osuus Kiinan öljyntuonnista ylitti 20 % elokuussa. Kiina on lopettanut putkikaasun volyymitietojen julkaisemisen, mutta se kertoo tuoneensa nesteytettyä kaasua (LNG) heinä-elokuussa Venäjältä vajaa 30 % enemmän kuin vuotta aiemmin.


    • Anonyymi

      Yhdysvaltain ulkoministeri Antony Blinken väitti 18. helmikuuta, että Kiina harkitsee aseapua Venäjälle. Kiinan ulkoministeriön tiedottaja Mao Ning sanoi vastauksena, että Peking ei suvaitse Yhdysvaltain uhkauksia ja painostusta Moskovan sotilaallisesta tuesta.

    • Anonyymi

      Kiinalla jo aluevaatimukset Siperian suhteen valmiina. Vanhoja kiinalaisia maitahan ne ovatkin ennenkuin Venäjä siirtomaa-aikana ne itselleen valtasi.

    • Anonyymi

      PEKING, 5. maaliskuuta.
      Kiina taistelee tarmokkaasti "Taiwanin itsenäisyyttä" vastaan ​​ja edistää saaren yhdistämistä kotimaahansa hallituksen sunnuntaina 14. kansallisen kansankongressin (korkeimman lainsäädäntöelimen) ensimmäisen istunnon avajaisissa julkistetun raportin mukaan.

      "Toteutamme päättäväisesti puolueen kokonaisstrategiaa Taiwanin kysymyksen ratkaisemiseksi uudella aikakaudella, vaalimme lujasti yhden Kiinan periaatetta ja noudatamme vuoden 1992 konsensusta, taistelemme päättäväisesti niin sanottua Taiwanin itsenäisyyttä vastaan, edistämme maiden välisten suhteiden rauhanomaista kehitystä. Taiwanin salmen kahdella puolella ja edistää isänmaan rauhanomaista yhdistämistä", raportissa sanotaan.

      Taiwan, Kiinan suurin saari, on ollut oman hallintonsa hallinnassa vuodesta 1949. Virallinen Peking pitää saarta yhtenä Kiinan maakunnista.

      Jännitteet Taiwanissa kärjistyivät sen jälkeen, kun Nancy Pelosi, joka oli tuolloin Yhdysvaltain edustajainhuoneen puhemies, vieraili Taipeissa elokuussa 2022. Vierailun jälkeisenä päivänä Kiinan kansan vapautusarmeija aloitti laajamittaiset harjoitukset ohjuslaukuilla kuudella alueella.

    • Anonyymi

      Kiinalla ja Venäjällä on omat sopimuksensa ja huoran on ihan turha hämmentää asioita.
      Nämä kaksi myös noudattavat sopimuksia, toisin kuin globalistit, jotka rikkovat niitä.

      • Anonyymi

        Venäjä nyt sattuu olemaan Kiinan huora pakosta josta Kiina polkee kaiken energian ilmatteeksi .


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe