Jos tänne jotakin järkevää postaa, välittömästi tiltuttelija ja putinisti ovat syöttämässä omaa propagandaansa. Luuleeko nuo tosiaan tuollaisella huutelulla käännyttävänsä kansaa agendansa taakse?
Palstasta on tullut FSB ja Mediapoolin politrukkien taistelukenttä.
91
133
Vastaukset
Ainakin minä onnistuin. Vielä reilu vuosi sitten Suomen NATO-jäsenyyttä kannatti vain reilut 20%, mutta kirjoitusteni ansiosta nyt jo yli 80%.
"Ja sinähän se nyt tunnettuna maanpetturina et ainakaan koskaan täällä Suomessa edes pääse minkäänlaiseen siunattuun maahan kun sen aika sinulla on."
Haha. Noin siis kirjoittaa Z-natsitiltu, joka kertoi täällä, että jos Suomi joutuisi hyökkäyksen kohteeksi, niin hän ei koskaan yhtään mitenkään auttaisi Suomea.- Anonyymi
Tais olla mummos joka haudattiin v 1974
Kun muistetaan, että sinä itse kerroit olevasi Suomen ja Venäjän kaksoiskansalainen ja ettet koskaan missään tapuaksessa auttaisi Suomea yhtään mitenkään, jos Suomi joutuisi hyökkäyksen uhriksi ja että josVenäjän ja länsimaiden väillä syttyisi sota, niin pakenisit, muttet suonkaan Venäjälle, vaan johonkin länsimaahan ja silti tuet Venäjän fasistista ja imperialistista sotaa Ukrainassa ja uhkailit Suomea nälällä ja vilulla, jos emme rahoita Venäjän sotaa, niin on selvää, ettet sinä ole oikea ihminen puhumaan kenenkään isänmaallisuudesta.
Z-natsitiltu kirjoittelee taas pelkkiä typeryyksiä, koska muuhun hänestä ei ole. Ihmisroskaa mikä ihmisroskaa.
Nyt tiltulla meni suomalaiset ja venäläiset pahasti sekaisin, mutta ei se mitään. Kun ei ole kauhalla annettu, niin eipä ole.😅
- Anonyymi
Laitanko OIKEINKIRJOITUSTAIDOTTOMALLE KOULUPUDOKKAALLE paikkatietoo näkyville, niin kokeillaan kumpi kaivaa?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanko OIKEINKIRJOITUSTAIDOTTOMALLE KOULUPUDOKKAALLE paikkatietoo näkyville, niin kokeillaan kumpi kaivaa?.
Sinä itse se kumminkin nyt asustelet siellä Venäjällä omassa ruplaparatiisissasi.
- Anonyymi
Ei vaan sinun kirjoitustesi takia Putin hyökkäsi Ukrainaan.
- Anonyymi
Kaltaiselles tulee RUUMISAUTO .......
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinun kirjoitustesi takia Putin hyökkäsi Ukrainaan.
Niinkö? Luulin, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan Putin Kalsarimyrkyttäjän fasismin ja imperialismin vuoksi.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Niinkö? Luulin, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan Putin Kalsarimyrkyttäjän fasismin ja imperialismin vuoksi.
Eipä yllättänyt yhtään.
Sillä sinä luulit kyseisen asian taas kerran vain ihan täysin väärin ihan tapojesi mukaan. Anonyymi kirjoitti:
Eipä yllättänyt yhtään.
Sillä sinä luulit kyseisen asian taas kerran vain ihan täysin väärin ihan tapojesi mukaan.Luulin niin, koska kun Putin Kalsarimyrkyttäjä itse kertoi, että Ukraina ei ole oikea maa ja että ukrainalset oikea kansa, vaan että ukrainalaiset ja venäläiset muka ovat samaa kansaa, jotka pitää yhdistää. Tietenkin hänen oman fasistisen diktatuurinsa sorrettaviksi ja alamaisiksi.
Haha. Ukrainalset taistelevat oman vapautensa, demokratiansa ja tietysti henkensä puolesta ja venäläiset lampaat oman diktaattorinsa harhaluulojen ja imperialististen haaveiden puolesta.
- Anonyymi
Haha. Ukrainalset taistelevat oman vapautensa, demokratiansa ja tietysti henkensä puolesta ja venäläiset lampaat oman diktaattorinsa harhaluulojen ja imperialististen haaveiden puolesta.
Ja ukrainalaiset sitten vain häväiävät todella molosti nyt vain tuon taistelunsa Ukrainassa.
Sillä länsimaat ovat jo täysin kyllästyneet avustamaan Ukrainaa tuossa kyseisessä kahinassa. - Anonyymi
Mutsis arvatenkin teki "oman ratkaisunsa", koska yksikään vanhempi ei kestä kaltaistas k*sipäistä penikkaa .... kovin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse se kumminkin nyt asustelet siellä Venäjällä omassa ruplaparatiisissasi.
Otatko ensimmäisen päähäs, vai suolilles?.
Anonyymi kirjoitti:
Ja ukrainalaiset sitten vain häväiävät todella molosti nyt vain tuon taistelunsa Ukrainassa.
Sillä länsimaat ovat jo täysin kyllästyneet avustamaan Ukrainaa tuossa kyseisessä kahinassa."Ja ukrainalaiset sitten vain häväiävät todella molosti nyt vain tuon taistelunsa Ukrainassa."
Tiltu elää omassa mielikuvitustodellisuudessaan. Venäjän suurhyökkäys tussahti jo valtaviin tappioihin ja Ukrainan keväthyökkäys on pian alkamassa.
"Sillä länsimaat ovat jo täysin kyllästyneet avustamaan Ukrainaa tuossa kyseisessä kahinassa."
Niinkö? Ja kuitenkin perjantaina USA julkisti taas uuden 400 miljoonan dollarin avustuspaketin.
Z-natsitiltulla ei mene hyvin.- Anonyymi
Putin hyökkäsi, koska suivaantui siitä kun kutsuit häntä kalsarimyrkyttäjäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Putin hyökkäsi, koska suivaantui siitä kun kutsuit häntä kalsarimyrkyttäjäksi.
Juttusi ovat harvinaisen typeriä. Oletko vielä teini?
- Anonyymi
Tarkkis-poika tekee taas säälittäviä yrityksiään työntää typerät tekstinsä muka jonkun toisen kirjoittamiksi.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17765183S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niin ja sitten ne jotka toitottaa kuinka Nato uskovaisia he ovatkaan
- Anonyymi
Tieto lisää uskoa. Maailmanmenosta tietämättömät taas luulevat tietävänsä, kun eivät tiedä luulevansa.
- Anonyymi
Russojen amatöörimäistä ja lapsellista propagandaa ja tavallisten ihmisten huvittunutta reagointia siihen välillä asioita oikaistaan välillä Tiltuilla mopo keulii jutuissa niin ettei tarvitse edes oikaista asiat menee huumoriksi suoraan.
Niin, täällä on kahdenlaista putinistia:
-LENINGRADIN pojat
-Suomalaiset KAKSIAIVOSOLUISET
Jälkimmäisten retoriikka paljastaa aina kummasta on kyse. Voit mielessäsi kuvitella kirjoittajankin, suu auki niin että päivä paistaa sisään ja ilme kertoo puhtaasti paljaan ajatusmaailman: "HÄH?"
(kysymysmerkki on osa hänen retoriikkaansa ja se näkyy ulosannissakin)Katsokaas, tässä on hauska esimerkki suomalaisesta KAKSIAIVOSOLUISESTA!
Hän on vähä-älyinen, voimme kuvitella miten hänen apposen avoin suunsa lausuu äänettömästi (kysymysmerkin kera): "HÄH?"
Sen vuoksi hän tähän puuttuikin, koska postaukseni oli niin rautalangasta väännetty että hänkin sen tajusi. Siksi hän unohtikin normaalimantransa. Liitän tähän nyt useita vaihtoehtoja, valitkaa mikä tahansa:
-nato yrittää hajottaa Venäjän
-... tuhota ...
-... murskata ...
-(tämä on paras) NATO ei voi TALLENTAA meitä
-... tuhota...
-... murskata ...
-... ydinaseita...
-NATO ei voi TALLENTAA meitä
jne. samaa rataa loputtomiinHuomannet retoriikastani että olen erittäin ÄLYKÄS. KAKSIAIVOSOLUISELLE sen sijaan seuraavaa dialogi tarjoaa viihdettä useaksi päiväksi:
1: isäs oli homo
2: eipäs ollut
3: palaa kohtaan 1
Mutta tässä näemme erään tärkeän KAKSIAIVOSOLUISEN tunnusmerkin: hän kykenee ainoastaan one-linereihin. On fysikaalisesti mahdotonta että KAKSIAIVOSOLUINEN tuottaisi kaksi erillistä virkettä, joissa ajatus kuitenkin kantaisi ensimmäisestä toiseen.
Ja kääntäen, jos esität kaksi tällaista virkettä KAKSIAIVOSOLUISELLE, hänen suunsa aukeaa ammolleen ja näemme jälleen "HÄH?" efektin. Ei siinä mitään, onhan siinäkin huumoria.
MUAHAHAHAHAAAAAMUAHAHHAAAAAAA
Taas one-linereita, MUAHHAH MUAHHAH
Minun lääkitykseni tarkistetaan joka aamu. Näpsäkkä hoitajatäti antaa joka aamu neljä sinistä, kaksi punaista ja kolme keltaista pilleria ja valvoo tarkasti että jokainen niellään. Eikä täällä suljetulla osastolla mitään ambulanssia tarvita. Kaikki huoneet ovat hyvin pehmustettuja! MUAHAHAHAHAAAA
Mutta oliko sinulla kommenttia mihinkään seuraavista:
-Venäjän ja Ukrainan sota
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-<joku itse valitsemasi aihe>- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
MUAHAHHAAAAAAA
Taas one-linereita, MUAHHAH MUAHHAH
Minun lääkitykseni tarkistetaan joka aamu. Näpsäkkä hoitajatäti antaa joka aamu neljä sinistä, kaksi punaista ja kolme keltaista pilleria ja valvoo tarkasti että jokainen niellään. Eikä täällä suljetulla osastolla mitään ambulanssia tarvita. Kaikki huoneet ovat hyvin pehmustettuja! MUAHAHAHAHAAAA
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-<joku itse valitsemasi aihe>Voimia!
Koitahan parantua nopeasti. Tai aivan sama mulle. :- TSEMPPIÄ !! Anonyymi kirjoitti:
Voimia!
Koitahan parantua nopeasti. Tai aivan sama mulle. :- TSEMPPIÄ !!Toistan edellä kirjoittamani pienin lisäyksin:
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-koronahuijaus
-NATO gallupit
-kuussakäynti
-maan litteys
-<joku itse valitsemasi aihe>
Aivan!- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Toistan edellä kirjoittamani pienin lisäyksin:
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-koronahuijaus
-NATO gallupit
-kuussakäynti
-maan litteys
-<joku itse valitsemasi aihe>
Aivan!"Suomen NATO jäsenyys"
Mikä ihmeen Suomen natojäsenyys, sillä eihän Suomi ole nyt mikään naton täysiverinen jäsenvaltio. Anonyymi kirjoitti:
"Suomen NATO jäsenyys"
Mikä ihmeen Suomen natojäsenyys, sillä eihän Suomi ole nyt mikään naton täysiverinen jäsenvaltio.No jos et voi tuota asiaa kommentoida ja/tai näet aiheen väittämänä, niin voisitko valita jonkin toisen kohdan listalta? Voit lisätä listalle myös oman, vapaavalintaisen asian jotan haluaisit kommentoida.
Ja lisätään haastetta, yritäpä kommentoida kyseistä asiaa hieman pidemmän ajatuksenjuoksun kera kuin vain yhdellä virkkeellä. Kannattaa yrittää! Sana on nyt vapaa.- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
No jos et voi tuota asiaa kommentoida ja/tai näet aiheen väittämänä, niin voisitko valita jonkin toisen kohdan listalta? Voit lisätä listalle myös oman, vapaavalintaisen asian jotan haluaisit kommentoida.
Ja lisätään haastetta, yritäpä kommentoida kyseistä asiaa hieman pidemmän ajatuksenjuoksun kera kuin vain yhdellä virkkeellä. Kannattaa yrittää! Sana on nyt vapaa."yritäpä kommentoida kyseistä asiaa hieman pidemmän ajatuksenjuoksun kera kuin vain yhdellä virkkeellä. Kannattaa yrittää! Sana on nyt vapaa."
Soita tai lähetä sähköpostia nyt vaikkapa Erdoganille tai Orbanille ja kysele niiltä kaikki oikeat vastaukset noihin sinun kaikkiin ongelmiisi? - Anonyymi
Suomi 24 on palannut normaaliin. On niin kotoisaa tekstiä taas.
- Anonyymi
"ja sinä sitten suutelit oman isäsi kikkeliä."
Uskoitko tosiaan isääsi ja kolhoosin miehiä että muissakin perheissä on samanlaiset vanhemmat kuin sinulla ???
Vai nautitko?? - Anonyymi
Valko-Venäjän vastarintaliike julkaisi videon dronen laskeutumisesta venäläisen tutkavalvontakoneen päälle
- Anonyymi
Eilen katselin tätä palstaa ja enin osa kirjoituksista tiltujen propagandaa!
- Anonyymi
Todella sokea näytät valitettavasti sitten vain olevan.
LENINGRADILAISTEN kirjoitukset ovat joskus hauskojakin, ihan hyvää huumoria.
Mutta nämä suomalaiset KAKSIAIVOSOLUISET ovat pettymys. He eivät kykene kuin one-linereihin eikä heiltä saa kommenttia MIHINKÄÄN asiaan, ei edes KISKOMALLA.
HEI KAK-SI-AI-VO-SO-LUI-SET!
AI-OT-TE-KO ÄÄ-NES-TÄÄ EDUS-KUN-TA-VAA-LEIS-SA?
ON-KO EH-DO-KAS-ASE-TEL-MA HY-VÄ?Eräs KAKSIAIVOSOLUINEN vastasi minulle näin:
"Soita tai lähetä sähköpostia nyt vaikkapa Erdoganille tai Orbanille ja kysele niiltä kaikki oikeat vastaukset noihin sinun kaikkiin ongelmiisi?"
Niinpä niin. Tässä näemme miten MAHDOTONTA on dialogin käyminen KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa. Puhumme TÄYSIN eri KIELTÄ. Mutta ei silti, enhän minä KASTEMADONKAAN kanssa yritä keskustella. Tai kääntäen, keskustelu KASTEMADON kanssa on yhtä hedelmällistä kuin dialogi KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa, MUAHAHAA
Niin, ja ei maksa vaivaa käydä läpi sitä "ketjua" jonka tuloksena KAKSIAIVOSOLUINEN tässä kehotti minua lähettämään sähköposteja. Eikä se mikään ketju olekaan, se on irrallinen sekvenssi one-linereita, ei muuta.No kerropa meille mikä se oikein onkaan älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero. Onko sinulla oikein vastauskin tähän? Oletko joku Havukka-Ahon ajattelija vai mikä, MUAHAHAHAAA
Mutta kerropa sinä mikä se oikein onkaan älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero. Aivan!>Tiedätkö sinä muuten että mikä se oikein onkaan älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero?
Älykkäitä on sekä Venäjän että Ukrainan kannattajissa, mutta viisaita vain jälkimmäisissä.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>Tiedätkö sinä muuten että mikä se oikein onkaan älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero?
Älykkäitä on sekä Venäjän että Ukrainan kannattajissa, mutta viisaita vain jälkimmäisissä.Et näytä nyt lainkaan edes tietävän sitä tosiasiaa, että mikä se oikein nyt onkaan se älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero?
Mutta ei muuta kuin yritähän sinä nyt vain uudestaan edes hiukan paremmalla menestyksellä kuin nyt. - Anonyymi
FOAD !!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näytä nyt lainkaan edes tietävän sitä tosiasiaa, että mikä se oikein nyt onkaan se älykkyyden ja viisauden se kaikista suurin ero?
Mutta ei muuta kuin yritähän sinä nyt vain uudestaan edes hiukan paremmalla menestyksellä kuin nyt.FOAD !!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onks mä sellainen mediapooli vai mikä se oli kun kannatan Natoa
- Anonyymi
Määkin oon sellainen pooli ? joka kannattaa Natoa vaikka oon kaupan kassa
- Anonyymi
Täytyy FSB:n reppanoiden jossakin mellastaa.
- Anonyymi
Ja mikäs on siis kansan agenda? Minkä kansan ja miten tuo on määritelty? Kaverin puolesta ihan vaan kyselen.
- Anonyymi
Eliitin greatresetiä se vain on.
- Anonyymi
"Ainakin minä onnistuin. Vielä reilu vuosi sitten Suomen NATO-jäsenyyttä kannatti vain reilut 20%, mutta kirjoitusteni ansiosta nyt jo yli 80%."
Uskoo tohon ihan tosissaan? - Anonyymi
Eikö alottaja tiedä mitään pahempaa kuin fsb?
- Anonyymi
Venäjä häviää mutta ei tyylillä vaan ryssimällä ja siviilejä tappamalla.
Kaikki meni pieleen, ampuivat ukrainalaisten talot pilun päreiksi eivätkä saa sitä wc pönttöä mukaansa. - Anonyymi
"Palstasta on tullut FSB ja Mediapoolin politrukkien taistelukenttä."
Mutta älä toki unoha teittiä Naton VAINOHARHAILEVIA Joukoja!!! - Anonyymi
Palstasta on tullut FSB ja Mediapoolin politrukkien taistelukenttä SAMOIN PIKKUKAKKOSESTA!!!
- Anonyymi
Oeshan tuo kaahees sksikästä, mut eeepä taijja totteutuu?
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757