Nyt kun suomi menee natoon

Anonyymi-ap

Samalla voitaisiin käynnistää ero EU:ta, aikoinaan mainostetttin Suomen valtiojohtoa myöten että se turvaa meitä Venäjää vastaan, silloin monet tuttavat kertoivat että ainut syy kannattaa eu jäsennyyttä on venäjän pelko.

Eu on osoittanut paperitiikeriksi, erityisesti Ranska ja Saksa kun on kyse puolustuksesta ja ukrainen tuessa

EU:ssa on jotain 500 milj. asukasta, maailmassa lähes 8 miljardia, suomessa luodaan mielikuvia, että eu olisi suurikin pelaaja maailmassa, vaikka ilmastoasioissa

Suomi maksaa eu rahaa koko ajan enemmän kuin saa ja eu-bryrokraatit kaikesta ottaa välistä

13

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi haluaa olla juoksupoika. Eu tarvii tyhmiä maksajia!

• EU:lla ja NATOlla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Nyt KORKKI kiinni. Liika on liikaa. Ja kun vielä huomioi lääkityksenkin!

• Anonyymi

eu esittää että polttomoottorikielto koskisi koko maailmaa, suuret luullot koko ajan pienemillä hartioilla

• Anonyymi

Eu: n polttomoottorikiellolla ei ole mitään merkitystä maailmanlaajuisesti, todennäköisesti se tyrmätään myös EU:ssa

• Anonyymi

Persupropagandaa. NATO on puolustusliitto ja EU keskustelukerho.

• Anonyymi

Kun nyt Suomi liittyy Natoon,vapaan maailman ja USAn tyyliin kuuluu että pakkoarmeija lopetetaan ja ne ketkä sinne menee ,niille aletaan maksaa täyttä palkkaa ja sotatilanteessa vaarallisen työn lisää. Ei vapaassa maailmassa käy enää reserviläisarmeija niin kuin on ollut ennen,mitään sotilaiden hyväksikäyttöä ei enää voi katsoa sormienvälistä.

Ei diktatuuriarmeijalla on ei diktatuuriarmeijan kulut,se pitää puolustusvoimat tehokkaasti kohtuu kokoisena. Suomen rahoilla ja veloilla ei pidettäisi yllä montaakaan divisoonaa..

Itse en ainakaan lähde itseäni tapattamaan kenenkään käskystä ilmaiseksi jos siitä ei edes makseta kunnolla,on vain se yksi henkeni pelissä.
      Tosin jos maksetaan,yhtiöiden pitää maksaa palkkarahat joissa muuten työskentelen valtiolle joka maksaa ne sitten minulle. Yhtiöiden hommattava robotteja tai halpatyövoimaa kun en pääse yhtiölle tekeen töitä jos sotimassa.

Että näin ne asiat muuttuu kun valtiosopimuksetkin muuttuu.

• Anonyymi

” Itse en ainakaan lähde itseäni tapattamaan kenenkään käskystä ilmaiseksi jos siitä ei edes makseta kunnolla,on vain se yksi henkeni pelissä”

Et tietenkään, koska olet venäläinen Putinisti ja SIITÄ SYYSTÄ PAKOILET SUOMESSA JOUTUMISTA PUTININ ARMEIJAAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Itse en ainakaan lähde itseäni tapattamaan kenenkään käskystä ilmaiseksi jos siitä ei edes makseta kunnolla,on vain se yksi henkeni pelissä”

Et tietenkään, koska olet venäläinen Putinisti ja SIITÄ SYYSTÄ PAKOILET SUOMESSA JOUTUMISTA PUTININ ARMEIJAAN!

Venäläinen Putinisti? Jo pomppas, amerikkalaisten puolella olen kylläkin ja heidän vapaamielisyyttä kannattavien ajatusten kuten vapaan armeijan kannattaja. Siellä ei ketään valtio pakota sotimaan kenenkään puolella kuten täällä,vapaasti he ilmoittautuvat sotimaan kenen puolelle haluavat ja lähtevät sotimasta pois kun haluavat ja kun sopimusajat on tulleet täyteen .
        Ja kaikki sotilaat saa jenkeissä hyvän palkan soti ne missäpäin hyvänsä maailmaa,täällä ei tuollaisesta palkka-armeijasta ole edes puhuttu,tai otettu puheeksi nyt kun Natoon ollaan jo menossa,joka on jo vähän jälkijunassa tapahtuvaa.

Sama systeemi kuuluisi nyt kuitenkin saada tännekin,kylmän sodan aikaiset jutut kuuluu olla jo ohi,niin miehille kuin naisille.

Itse voin lähteä sotimaan venäläisiä vastaan jos siitä vaan riittävästi maksetaan,sotimisessa on aina ajateltava oma etu ensin,sen verran vaarallisesta hommasta on kuitenkin kysymys,ilmaiseksi ei kannta henkeään riskeerata nykyäön ollenkaan.
        En tietenkään siinä tapauksessa enää sotisi jos sota alkaisi mennä Lännen kannalta itsemurhahäviöksi,sellaista diiliä en tee kenenkään kanssa,eikä muidenkaan varmaan kannata tehdä mutta jokainen tietenkin vastaa omista diileistään itse valtioiden kanssa joidenka kanssa sopimuksiaan tekee.

• Anonyymi

EU jäsenyys on positiivinen asia tälläiselle ryhmälle kansalaisia.

Suomen kansalaiset ei kykenisi ajamaan asioita parempaan yhdessä, en usko itse siihen.

Todisteet on historiassa, suomettumisen ajassa, itsesensuurissa, 90-2020 ajassa jossa Natostakaan ei maassa kukaan äänen saanut tai media uskaltanut ottaa pöydälle.

Eu ja euro on positiivinen asia ja niiden eteen tehtävä asioita että pysyvät niin.

Ja ne Nato-kahvit myöhemmin.

Suomi ja Ruotsi parantaa Euroopan maiden turvallisuutta kuulumalla samaan.

• Anonyymi

Altistavat itsensä ydinpommituholle!

• Ehdotat siis, että hylkäämme vapaakauppasopimuksemme tärkeimpien kauppakumppaneidemme kanssa, jotta?

• Anonyymi

Aloitus on turhanaikaista lässytystä. Ylivoimainen enemmistö suomalaisista kannattaa sekä Nato- että EU-jäsenyyttä.

Ja kyllä vaan se EU on merkittävä tekijä maailmassa. EU.n bruttokansantuote on kymmenen kertaa isompi kuin Venäjän ja kertoo siitä, että sieltä löytyy ostovoimaa Suomen tuotannolle.

• Anonyymi

” Nyt kun suomi menee natoon Samalla voitaisiin käynnistää ero EU:ta”

Miksi? Suomalaisten enemmistö kannattaa EU-jäsenyyttä ja Putinistit taas ei kannata, mutta he eivät ole suomalaisia tai ohjaa meitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4210
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2327
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe