Sanna Marin kuuli väärin sanan Jauhojengi

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/3-12581590

Sannakin oli nähnyt ja kuullut bilevideon jossa lauletaan jauhojengistä ja jossa hän itse tanssi ja lauloi

Pääministeri Sanna Marin sanoo olevansa valmis huumetestiin, videoilla puhutaan hänen mukaansa muusta kuin "jauhojengistä"

Pääministeri Sanna Marin (sd.) sanoo, että hän voi tarvittaessa mennä huumetestiin, mutta kieltää käyttäneensä huumeita.

– Minulla ei ole mitään salattavaa. En ole käyttänyt huumeita, Marin sanoo.

Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra nosti huumetestin mahdollisuuden esiin Helsingin Sanomien haastattelussa.

Marin kommentoi juhlavideoitaan vielä toimittajille Kuopion lentokentällä. Hänen mielestään on erikoista, että huumetestiä vaaditaan.

– En ole nähnyt todistusaineistoa, että missään olisi mitään käytetty.

Julkisuudessa on käyty keskustelua siitä, puhuvatko videolla esiintyvät ihmiset “jauhojengistä”, mikä voisi viitata huumeiden käyttöön. Marin sanoo, että hän kuulee videossa muuta.

– Kun itse kuuntelin muutamaan otteeseen videon, niin minun mielestäni siinä ei edes sanota jauhojengi vaan jotain muuta.

16

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sanna Marin kommentoi juhlavideoitaan vielä toimittajille Kuopion lentokentällä. Hänen mielestään on erikoista, että huumetestiä vaaditaan.

      – En ole nähnyt todistusaineistoa, että missään olisi mitään käytetty.

      Julkisuudessa on käyty keskustelua siitä, puhuvatko videolla esiintyvät ihmiset “jauhojengistä”, mikä voisi viitata huumeiden käyttöön. Marin sanoo, että hän kuulee videossa muuta.

      – Kun itse kuuntelin muutamaan otteeseen videon, niin minun mielestäni siinä ei edes sanota jauhojengi vaan jotain muuta."

      No kerrotko Sanna mitä jotain ihan muuta siinä sanottiin?

    • Anonyymi

      Sanna Marin sanoi: "Kun itse kuuntelin muutamaan otteeseen videon, niin minun mielestäni siinä ei edes sanota jauhojengi vaan jotain muuta."


      Niin mitäs muuta siinä sitten sanottiin/laulettiin, se jäi vähä epäselväksi!

    • Anonyymi

      Marin varmasti tietää mitä videolla sanotaan mutta esittää tietämätöntä. Jos siinä olisi sanottu "jallujengi" niin kuin ainoa kilpaileva selitys oli, Marin olisi kyllä pystynyt arvaamaan tämän vietettyään iltaa samassa pienessä yksityisasunnossa ja muistaessaan illan keskusteluja. Ellei vetoa siihen että filmi meni poikki eikä muista mitään?

      • Anonyymi

        Vai eikö muka jostakin syystä kehdannut sanoa, että ystävänsä olivat vitsailleet "jallujengistä" vaikka oma pääministeriura ja hallituksen kohtalo olivat katkolla?


      • Anonyymi

        eikä aamuisin ole edes krapulaa vaikka lärvit vedetty "jaloviinalla"


    • Anonyymi

      Jostain kumman syystä myös IS ja IL sekä HS lehtien ja maikkarin sekä Ylen mediatalotkin kuulivat jotain ihan muuta kuin "Jauhojengi", vaikka puhuttiin ja kirjoitettiin vain Jauhojengistä, ei tarjottu mitään muuta sanaa tilalle, mutta kuultiin jotain muuta.

      Mutta Pesukarhut ja Lumiukot sekä nettiosoitteet nähdään selvästi ei pienintäkään ongelmaa tunnistaa natsisymboleja, mutta huumeslangia eivät tunnista :)

    • Tämänkin asian voisi jo antaa olla.

      • Anonyymi

        Nyt tää vasta alkaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tää vasta alkaa :)

        Miks ihmeessä, taas?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miks ihmeessä, taas?

        Ootko noin tyhmä oikeesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko noin tyhmä oikeesti?

        Minä ja tyhmä eivät sovi samaan lauseeseen 😏🤫


    • Anonyymi

      Pääministeri kertoo nauttineensa mietoja alkoholijuomia, mutta ei huumeita.

      – Itse en ole käyttänyt huumeita, enkä mitään muuta kuin alkoholia. Olen tanssinut, laulanut, juhlinut, tehnyt täysin laillisia asioita. Enkä ole myöskään ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin nähnyt tai tiennyt muiden näin [käyttänyt huumeita] toimivan, Marin sanoo.

      Somessa leviävän tulkinnan mukaan videolla mainitaan "jauhojengi". Jauholla saatetaan arkikielessä viitata huumeisiin. Kohdasta on vaikea saada tallentuneen äänen perusteella selvää.

      Marin sanoo, ettei tiedä "jauhojengistä" mitään.

      – Minä en tiedä, mikä tämä on. Minä en tiedä, mihin sillä viitataan. Sen voin sanoa, että itse en ole käyttänyt huumeita, enkä ole käyttänyt mitään muuta kuin alkoholia.

      • Anonyymi

        Vain somen mielestä jauhojengi viittaa huumeisiin.

        Mediatalot olivat täysin tietämättömiä :)

        Mutta ne Pesukarhut ja Lumiukot, ei epäilystäkään. Toki oikeassa on symbolien kanssa, mutta ei siis epäilystäkään. Toisin kun Sannan huumeiden käyttöä ei haluttu millään uskoa vaikka kaikki narkkiritkin tunnisti sen ulkonäön perusteella narkomaaniksi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Poliisikaan ei osannut epäillä mitään :)

      Mutta annas olla kun läpällä teet Lumiukon, siinä on helvetti irti!!!

      Tasapuolisuutta tuomitsemiseen, tuomitkaa saatana se demarikin jos tekee typeryyksiä.

      Nyt Arhinmäen graffiti rikos onkin kulttuuriteko :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1618
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe