Onko se rasistiukoista kiva itkettää ruskeita tyttöjä?

Anonyymi-ap

Ettekö te köriläkset tunne yhtään mitään, kun saatte nuoren maahanmuuttajanaisen itkemään teidän rasisminne takia?

On siinä sankareita! Menkää Ukrainaan taistelamaan ja lakatkaa kiusaamasta ihmisiä!

36

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin mielelläni kusta niiden silmille.

      • Anonyymi

        Oikein. Menisivät perkeleet töihin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletko joskus nähnyt ruskean tytön rehellisessä ansiotyössä, missä, milloin?

      • Anonyymi

        Se oli yhdessä elokuvassa: Tuulen viemää.


      • Anonyymi

        Jos se hävytön rasistiukko ehdotteli rehellistä työtä. Itkuhan siinä pääsee.


    • Anonyymi

      Montako tummaa tyttöä ovat rasistit raiskanneet?

      Montako valkoista tyttöä on tummat pojat taas raiskanneet?

      Tai pahoinpitelyt, jotka on kuvattu samalla nettiin?

      Tehdään vertailua, kummat ovat syyllistyneet vakavimpiin tekoihin?

      Varmasti on kiusaamista, jota kokevat hyvin monet, oli sitten ihonväri mikä tahansa, emme ole täydellisiä enkeleitä toisillemme, vaikka ilmeisesti osa kokee sellainenkin olevansa. On se kiva, jos keskuudessamme on todellakin paljon enkeleitä, tai vain pyhimyksiä, itse en taida tuntea kyllä yhtäkään sellaista, vaikka paljon fiksuja ja mukavia ihmisiä tunnenkin.

      Aletaan mennä jo äärimmäisyyksiin tässä älyttömyydessä, ei jaksa edes pohtia koko ilmiötä, pitää kasvaa pois vaan kaikesta, nousta ihmisten pikku sieluisuuden yläpuolelle, minua on kiusattu lapsesta saakka, olen kasvattanut vain paksumman nahan ja koen sen tehneen vaan vahvemman itsestäni, enkä välitä shittiäkään siitä mitä minusta ajatellaan.

      Jos tässä nyt pitää alkaa tiettyä porukkaa kohtelemaan, kuin jotain prinsessoja, niin hohhoiaa, miten se satu menikään prinsessasta ja herneistä?

      • Anonyymi

        Oulun käräjäoikeudessa on ollut viime vuonna useita alaikäisiin tyttöihin kohdistuneita ryhmäraiskauksia käsiteltävänä...


      • No en tiedä mitä sinä laske montako Valkoinen raiska tumma ja montako tumma raiska valkoinen
        Mutta voin sanon Raiska se on sinun pää tarkoita mies ottaa nainen pikku housut se on sitten raiska
        Mitä Amerikka tehnyt maailmasta mitä Englanti a Ranska ovat tehnyt 150 vuotta maailmasta
        Sinun mieli eivät raiskannut
        6 mI Juutalaiset saksata mitä sanot
        Jos raiskaaminen tarkoita sinulle naiset jalka ja jaalat sinä kyllä tarvit menen takaisin päiväkoti


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        No en tiedä mitä sinä laske montako Valkoinen raiska tumma ja montako tumma raiska valkoinen
        Mutta voin sanon Raiska se on sinun pää tarkoita mies ottaa nainen pikku housut se on sitten raiska
        Mitä Amerikka tehnyt maailmasta mitä Englanti a Ranska ovat tehnyt 150 vuotta maailmasta
        Sinun mieli eivät raiskannut
        6 mI Juutalaiset saksata mitä sanot
        Jos raiskaaminen tarkoita sinulle naiset jalka ja jaalat sinä kyllä tarvit menen takaisin päiväkoti

        Onko täällä nyt " uusi karvahattu hoono soomi trolli " naurammeko tunnin vai kaksi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä nyt " uusi karvahattu hoono soomi trolli " naurammeko tunnin vai kaksi ?

        Sinä naura se on hyvä nauraminen parempi kun itkeä
        Vaikka uskon minun viesti tehnyt monille maha kipu oletko yksi heistä lammas


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Sinä naura se on hyvä nauraminen parempi kun itkeä
        Vaikka uskon minun viesti tehnyt monille maha kipu oletko yksi heistä lammas

        paska kardoxklooni


      • Anonyymi kirjoitti:

        paska kardoxklooni

        Kardoux hyvä kaveri kerron hänellä terku ,Mutta kuka sinä olet anou,opumy hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        paska kardoxklooni

        Kardoxu asu Forssa hänellä hyvä ravintola


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Kardoux hyvä kaveri kerron hänellä terku ,Mutta kuka sinä olet anou,opumy hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Menehän piippalakki paskomaan muita palstoja.


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Kardoxu asu Forssa hänellä hyvä ravintola

        Sinulla on pieni kuIIi. Älä ulise. :)


      • Mikkihiiri en tiedä Suomalaiset naiset aina he sanovat olet iso tiikeri hhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on pieni kuIIi. Älä ulise. :)

        No voimme nähdä sitten näit jos haluat tai jos olet valmis


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        No voimme nähdä sitten näit jos haluat tai jos olet valmis

        En ole gay, kuten sinä. Älä sure silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän piippalakki paskomaan muita palstoja.

        Jos et rakasta minun viesti et vastata mutta tiedä rakastat minun viesti olisi kiva rakasta minut jos olisit nainen
        177 cm
        80 kg
        vihreä silmä


      • En olen ja jos olisin kyllä sanoin suomi on sananvapa maa en tiedä' missä sinä asut valko venäjä varma hhhhhhhh


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole gay, kuten sinä. Älä sure silti.

        En olen myös kyllä rakastan naisia juuri Suomalaiset


    • Anonyymi

      Mustat miehet saivat suomalaiset vanhukset itkemään valtaamalla Kaupin sairaalan Tampereella 2016.
      Eivät ajatelleet mitään. Tupakkia polttivat ja meuhkasivat ja poliisia tarvittiin usein!
      Törkeää!

    • Anonyymi

      Rasisti, setämies, woke-sanastoa jonka silakat opettavat ekana. Ja valittamisen jalon taidon.

    • Anonyymi

      muslimien sanoin mustasta ei näy mustelmat vai oliko se älä lyö niin että luut rikkuu 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Koraanissa sanotaan , että ei saa lyödä niin että luut rikkuu 😠
        jos ei puheella pärjää niin on vajakki , ei rakasta lyödä 😠😠😠


    • Anonyymi

      ALLAAAAH AKBAR!

    • Anonyymi

      Aika surkuhupaisaa, kun todellinen vanha herrasmies Esko Valtaoja sai tumman tytön tuntemaan olonsa turvattomaksi, voiko mukavampaa ja fiksumpaa ihmistä enää ollakaan kuin Esko?

      https://www.youtube.com/watch?v=qm9aLQ-9nxo

      • Anonyymi

        Loukkaantuneen teeskenteleminen on wokettajille ammatti. Syyttömiä kai me valkoihoiset ollaan silihen että toisilla on tummempi ihonväri, josta eivät itsekään tykkää ja sen vuoksi presupponoivat riitatilanteita ikään kuin epäsuorasti syyttäen kohtalostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaantuneen teeskenteleminen on wokettajille ammatti. Syyttömiä kai me valkoihoiset ollaan silihen että toisilla on tummempi ihonväri, josta eivät itsekään tykkää ja sen vuoksi presupponoivat riitatilanteita ikään kuin epäsuorasti syyttäen kohtalostaan.

        VaIkuttais siltä, että näillä nuorilla naisilla on henkilökohtaisia ongelmia, jotka he jotenkin projisoivat toisaalle yhteiskuntaan, syyllistävät kaikkia ihmisiä niistä, jopa Eskon kaltaisia ihmisiä, ei mitään kunnioitusta vanhempaa, sivistynyttä henkilöä kohtaan, vaan hysteeristä vauhkoamista.


    • Anonyymi

      Mistä aloittaja tietää että isis ”tytöt” itkee?

    • Anonyymi

      ukraina on ja aina ollu suuri pers...kä...kukaan itke minkään pakolaistytön takia...kaikki on harhaa siun mielessä.kasva henkisesti saa..nan enskertalainen:)

    • Anonyymi

      ruskeat tytöt itkevät ? missä tällaisen olet nähnyt ja missä yhteydessä ?
      Eikös noilla ruskeilla ole suurempi kynnys pillittää ellei siitä saa jotain hyötyä ?

    • Anonyymi

      Jotkut somalitkin valittelevat, että heitä ei pidetä suomalaisina. Samaan aikaan keräävät valtiolta rahoja moniin yhdistyksiinsä, jotta voisivat vaalia omaa kulttuuriaan.

      Jos minä muuttaisin Afrikkaan, vaikkapa Somaliaan, en missään vaiheessa odottaisi heidän pitävän minua afrikkalaisena. Olen asunut monissa maissa, sellaisissakin, missä kehon ulkonäkö poikkeaa selvästi paikallisista. Yhdessäkään maassa en ole koskaan ajatellut, että sikäläisten tulisi pitää minua yhtenä heistä. Ei ole tullut edes mieleen sellainen asia. Enkä itse ole yrittänyt olla sikäläinen, vaan ihan ollut mitä olen eli suomalainen.

    • Anonyymi

      Tuo ruskean tytön itkettäminen on hyvin pientä verrattuna siihen millä tavalla ja kuinka usein ruskeat miehet itkettävät valkoisia tyttöjä... Joten tässä mielessä kommenttisi on turha. Olet myös varmaan keksinyt sen omasta päästäsi, sillä en ole tällaiseen tapaukseen törmännyt.

      Olin oikeastaan vain etsimässä ketjua, johon voisin postata aiheellisen varoitukseni tulevaisuutta ajatellen. Se, mitä näette alla olevalla videolla, tulee tapahtumaan vähintään JOKA TOISELLE kantasuomalaiselle tulevaisuudessa, viimeistään vuonna 2050, kun kantasuomalaiset ja muut Suomen valkoihoiset muodostavat n. 30% väestöstä, ja heitä vihaavia arabi- ja afrikkalaistaustaisia on lähes puolet (siksi koska kaikki tästä ryhmästä eivät vihaa). Näin ei tietenkään tapahdu hyvin koulutetuille, ylempien sosiaaliluokkien edustajille kovin usein, joten he voinevat ajatella näistä tapaukista että "tämä on meidän valkoisten vika", ja että ne jotka jotain muuta väittävät, ovat "natsihörhöjä". Kunnes joku tunkeutuu omaan kotiin kesken päivällisen ja puukottaa ja ryöstää ja ehkä jopa tappaa.

      https://nitter.net/ricwe123/status/1698718814907806018#m

      Kaikki tämä voi kuulostaa hassulta laput silmillä elävän keskivertoyksilön korviin, mutta niin kuulosti vielä kaksi vuotta sekin, että Suomessa on katujengejä.

      Maahanmuutto olisi hyvä asia. jos mikään ryhmä ei joutuisi vainotuksi takia. Niin tulee kuitenkin käymään hyvin suurella todennäköisyydellä, sillä valkoihoisten pahoja tekoja menneisyydessä, joiden johdosta heitä vihataan, ei voi enää pyyhkiä pois. Tämä olisi syytä kaikkien ymmärtää, vaikka se kuinka saisi tuntemaan, että on ruma ja läski persu takahikiältä.

      En palaa enää tähän ketjuun, joten voitte nyt esittää niin hölmöjä sutkautuksia kuin haluatte, tämän kommentin mitätöimiseksi.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe