Putin tuhosi Venäjän talouden

Anonyymi-ap

Miljardeja meni eikä tullut muuta kuin tuhoa.

Sanna tuhosi Suomen talouden samalla lailla.

Molemmilla oli omanlaisensa erikoisoperaatio.

Mutta vain Putinin operaatiossa tiedetään, mihin miljardit menivät.

27

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna järkkäili kavereilleen ja aateveljilleen valtion varoja ja uusia suojatyöpaikkoja. Niitä ei kovin nopeasti pystytä nyt edes lakkauttamaan. Tyypillistä kommunismia.

      • Anonyymi

        UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE


    • Anonyymi

      Suomella on hyvät ajat edessä, hyvä karma. Suomi on niin paljon kärsinyt Venäjältä tullutta vainoa. Olen ylpeä Suomesta ja suomalaisiudestani.
      Suomi tekee hyviä tekoja ja karman lain mukaan hyvät teot heijastuvat takaisin. On lottovoitto syntyä Suomeen.

      • Anonyymi

        Puten lätti on menossa kivikaudelle...


    • Anonyymi

      Putin tuhosi koko Venäjän.
      Venäjän kansalaisen on nyt pakko kumartaa "Tsaariaan" Kremlin edustalla ja taputtavaa käsiään, kuten eräässäkin maassa on tapana.
      Muuten "ikkunaremontti" odottaa.

      • Anonyymi

        UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE


    • Anonyymi

      40 % venäjän viennistä suuntautuu kiinaan. Kiina on varoittanut että nukea ei saa käyttää.

      Yksikin nuke venäjältä ja viennistä pyyhkiytyy 40% pois.

      Kaalinpäät ja muu surkea elämä odottavat venäläisiä vain napin painalluksen päässä.

      Tai no surkea elämä saapuu moskovaan kaikesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Lisäksi Kiina on massivisesti lisännyt lainatarjontaa venäläisille pankeille ja venäläisillehän kelpaa kun länsi ei enää anna. Kiina senkun kiristää otetta venäjästä. Ensin venäjästä otettiin pala kiinalle pelkällä karttaharjoituksella, seuraavana erääntyy kiinalaiset lainat. Siiten siperia siirtyy kartalla kiinalle ja ...


    • Anonyymi

      Tosi kuin vesi.

    • Anonyymi

      Lainarahalla Kiina sitouttaa Venäjän yhä tiiviimmin itseensä. Näin on käynyt Afrikassakin, jossa monet maat tulleet riipuvaisiksi Kiinasta, ja Kiina on pureutunut yhä määräävämpään asemaan etenkin energiasektoreilla.

      • Anonyymi

        Kiina saa nyt venäjältä halpaa ölppää, ja tulevaisuudessa ilmaista. Siperia kun tulee olemaan kiinan provinssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina saa nyt venäjältä halpaa ölppää, ja tulevaisuudessa ilmaista. Siperia kun tulee olemaan kiinan provinssi.

        Kiinan alusmaa


    • Anonyymi

      Sisaruksia? Ainakin hengenheimolaisia.

    • Putin tuhosi Venäjä rahaa
      Mutta uskotko sanoa kuka tuhosi EU rahaa
      Uskotko kysyä USA 20 Vuotta sota Afganistan mitä kävi missä rahaa meni ja miksi Amerikka juoksi sama kuin rotta

      • Anonyymi

        Euro on vakaa valuutta, rupla on kovassa pudotuksessa.
        USA:n talous kesti hyvin Vietnamin sodan, ja kesti myös ottaa sieltä valtavasti pakolaisia, jotka pohjoisesta vyöryneet kommunistisissit olisivat tappaneet. USA myös auttoi jälleenrakennuksessa Vietnamia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Euro on vakaa valuutta, rupla on kovassa pudotuksessa.
        USA:n talous kesti hyvin Vietnamin sodan, ja kesti myös ottaa sieltä valtavasti pakolaisia, jotka pohjoisesta vyöryneet kommunistisissit olisivat tappaneet. USA myös auttoi jälleenrakennuksessa Vietnamia.

        Vietnami pakkolaiset he olivat Amerikka orja Ameriika ei pakkotii heistä mutta he itse haluavat elä USA Orja

        Esim-.EU 80 vuotta halua olla ja elä Amerikka orja ja avaa jalka suora ja nopeasti Amerikkalla
        Vietnami pakkolaiset he halua Amerikka Dollar siksi Amerikka ottaa omaa halpa ihminen kuka auta Amerikka he ovat halpa 0 dollar


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Vietnami pakkolaiset he olivat Amerikka orja Ameriika ei pakkotii heistä mutta he itse haluavat elä USA Orja

        Esim-.EU 80 vuotta halua olla ja elä Amerikka orja ja avaa jalka suora ja nopeasti Amerikkalla
        Vietnami pakkolaiset he halua Amerikka Dollar siksi Amerikka ottaa omaa halpa ihminen kuka auta Amerikka he ovat halpa 0 dollar

        Ne pitää dollarista .. ei rublistanne


      • Anonyymi

        Miten vaan,muuta ettehän te ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne pitää dollarista .. ei rublistanne

        Kyllä dollar on hyvä sama mieltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaan,muuta ettehän te ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin

        Joskus kun minä sanoin että Putin on Diktatuuri sinun suomi plus Amerikka plus EU laittoi Putin lle punainen matto nyt olen sitten putin trolli hhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Joskus kun minä sanoin että Putin on Diktatuuri sinun suomi plus Amerikka plus EU laittoi Putin lle punainen matto nyt olen sitten putin trolli hhhhhhhhhhh

        Hooono soomi on vaihtanut nim. merkkiä. Menikö maine, ja arvostus?
        Muuten, Vienamilaisia pakeni pohjoisen hyökkäystä satojatuhansia, ellei miljoonia. Suomikin sai Vietnamista ensimmäiset sotapakoliset. Vietnamilaisia hukkui valtavia määriä valtamereen kun Viet Kongin kommunistisissit lähestyivät etelää, ja kaikki kynnelle kykenevät koittivat paeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hooono soomi on vaihtanut nim. merkkiä. Menikö maine, ja arvostus?
        Muuten, Vienamilaisia pakeni pohjoisen hyökkäystä satojatuhansia, ellei miljoonia. Suomikin sai Vietnamista ensimmäiset sotapakoliset. Vietnamilaisia hukkui valtavia määriä valtamereen kun Viet Kongin kommunistisissit lähestyivät etelää, ja kaikki kynnelle kykenevät koittivat paeta.

        Oliko kieli ongelma tai viesti oli lian raskas sun lammas pää ei osaa vastata
        Se riita vielä Amerikkalaiset näkee pahaa unta Vietnamista


    • Anonyymi

      Marin soittaa Putinille joka päivä ja antaa ohjeita.
      "Mikä amatööri", tuumii Marin.

    • Anonyymi

      Ainakin 30 miljardia hävisi, lopuilla tuhottiin talouselämä.

      • Anonyymi

        Niin häviätte siellä Puten lätissä


    • Anonyymi

      Sanna tuhosi 400 km korkean satasten setelipinon.
      Putin on ehkä tuhonnut vielä enemmän, mutta saanut vastikkeeksi Krimin ja Donbassin ym.alueita, mutta Sanna ei ole saanut palaakaan menetetystä Karjalasta.

      Sannan hallituksen merkittävin saavutus onkin sukupuolineutraalit liikennemerkit sekä iäkkäiden työttömien työttömyyseläkkeelle pääsyn estäminen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe