Loppuukohan koskaan puhe Mannerheimin homoudesta?

Anonyymi-ap

Tuntuu olevan ihan satavuotinen kestoaihe keskustella normaalista ilmiöstä, eli homoseksuaalisuudesta.
Jaksavatko trollit seuraavankin sata vuotta pitää asiaa otsikoissa?
Olisiko tarjolla jotain tärkeämpiä aiheita kuin Marskin homous?

97

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki kunnia Mannerheimille.

      Sillä C.G.E Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.

      • Anonyymi

        Innoitti ainakin Touko Laakson maailman kulttimaineeseen.


    • Anonyymi

      Kyllä siitä täytyy puhua jatkossakin.

      • Anonyymi

        Onhan aihe historiallinen helmi ja osoitus Suomen edistyksellisyydestä jo ammoin.


    • Anonyymi

      Tuskinpa lienee ihan sattumaa sekään, että homoparaatit lähtee liikkeelle Marskin patsaalta.

    • Anonyymi

      Keskustelu jatkuu sillä Mannerheimi on hahmona niin mainio.Oikeistolle hän on eräänlainen hylly-Jumala!
      Mannerheimi sai potkut koulusta,kun heilui kikkeli kourassa koulutovereiden kimpussa.
      Sehän oli ajan ylhäisön parissa normaalia hupailua,joka vain todisti vahvaa viriliteettiä!
      Samaten tuo hevosenleikki osoitti heikoille ja hentomielisille heidän luonnollisen paikkansa.
      Mutta kadettikoulussa tuli katastrof!Sinne oli päässyt niin paljo finskatalande skitfolk,että ylimysmäistä käytöstä jatkanut Mannerheimi sai potkut!
      Onneksi pelastus löytyi Nikolajeskin ratsuväestä,josta upseerin valtakirjan saatuaan Mannerheimi pääsi heiluttelemaan kikkelin sijasta ratsupiiskaa ja myöhemmin oikein komentosauvaa!Vanhemmalla iällä muu ei olisi onnistunutkaan...

      • Anonyymi

        Ja todellisuudessa tapahtui näin:

        Mannerheim oli nuorena miehenä oppilaana sen ajan kadettikoulussa Haminassa. Häntä ei koulu kiinnostanut ja hn oli oppilaana häirikkö!

        Vuonna 1886 hän punttasi ja meni alaikäisenä kapakkaan juopottelemaan. Hän löysi bryyppyseuraa ja päätyi nukkumaan humalansa pois tämän asunnossa ja jäi teostaamn kiinni. Sen seurauksena hänet alkuun erotettiin koulusta, mutta lopulta sallittiin erota itse. Tämä on ainoa varma asia tapahtumasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todellisuudessa tapahtui näin:

        Mannerheim oli nuorena miehenä oppilaana sen ajan kadettikoulussa Haminassa. Häntä ei koulu kiinnostanut ja hn oli oppilaana häirikkö!

        Vuonna 1886 hän punttasi ja meni alaikäisenä kapakkaan juopottelemaan. Hän löysi bryyppyseuraa ja päätyi nukkumaan humalansa pois tämän asunnossa ja jäi teostaamn kiinni. Sen seurauksena hänet alkuun erotettiin koulusta, mutta lopulta sallittiin erota itse. Tämä on ainoa varma asia tapahtumasta!

        Kukapa meistä ei olisi joskus kylillä dokattuaan etsinyt pitäjän tunnetuimman homofiilin ja mennyt hänen makuukammariinsa uinumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa meistä ei olisi joskus kylillä dokattuaan etsinyt pitäjän tunnetuimman homofiilin ja mennyt hänen makuukammariinsa uinumaan.

        Mutta ollakseen pitävä näyttö pitää olla silminnäkijä teolle! Suomessa ei silkka otaksuma riitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ollakseen pitävä näyttö pitää olla silminnäkijä teolle! Suomessa ei silkka otaksuma riitä!

        Olihan tapahtumalla todistaja, koulun vääpeli kävi Gustafin noutamassa. Miten osasikin mennä juuri homofiililtä etsimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ollakseen pitävä näyttö pitää olla silminnäkijä teolle! Suomessa ei silkka otaksuma riitä!

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todellisuudessa tapahtui näin:

        Mannerheim oli nuorena miehenä oppilaana sen ajan kadettikoulussa Haminassa. Häntä ei koulu kiinnostanut ja hn oli oppilaana häirikkö!

        Vuonna 1886 hän punttasi ja meni alaikäisenä kapakkaan juopottelemaan. Hän löysi bryyppyseuraa ja päätyi nukkumaan humalansa pois tämän asunnossa ja jäi teostaamn kiinni. Sen seurauksena hänet alkuun erotettiin koulusta, mutta lopulta sallittiin erota itse. Tämä on ainoa varma asia tapahtumasta!

        En usko sinua.

        Sillä ihan kaikki uskottava todellinen näyttö kumminkin oikein loistaa poissaolollaan tuossa todella huvittavassa vuodatuksessasi minkä taas suolsit kovassa paniikissa palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tapahtumalla todistaja, koulun vääpeli kävi Gustafin noutamassa. Miten osasikin mennä juuri homofiililtä etsimään?

        Mutta ei hänkään mitään tekoa nähnyt eikä liioin kukaan tunnustanut!

        Pelkkä otaksuma ei riitäö!


    • Anonyymi

      ” Loppuukohan koskaan puhe Mannerheimin homoudesta?”

      Loppuu se silloin kun Venäjän trolli keksii itselleen muuta työtä!

    • Anonyymi

      Mannerheimin homoutta vastaan puhuu vahvasti se, että hän oli normaalissa suhteessa naiseen.
      Oli avioliitossa ja lapsiakin oli.

      Se yöpyminen jonkun homon luona ei todista yhtään mitään. Minäkin olen yöpynyt homon luona yhden yön. Hän jätti minut rauhaan yrittämättä mitään. Homo kyllä tiesi että minä en ole homo.
      Minulle paljastui vasta jälkeenpäin yöpymispaikkani isännän homous.
      Osaa ne homotkin käyttäytyä ihmisiksi.

      Näillä Mannerheimin homoudesta jankuttavilla ei ole mitään todellista näyttöä hänen homoudestaan.
      Jankuttajat lähtee olettamuksesta, että jokainen homo aina pyrkii aina homostelemaan.
      Ei se niin ole. Kyllä homot osaa heteroita kunnioittaa, minunkin kohdalle sattunut tapaus sen osoittaa.

      • Anonyymi

        Entäpä "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset". Kyseisillä termeillä ei tarkoiteta nukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset". Kyseisillä termeillä ei tarkoiteta nukkumista.

        "Alentava irstailu" ja "moraaliset hairahdukset" ovat niin epämääräinen ilmaisu, että sillä ei voi määrittää tarkasti mitä ne tarkoittaa?

        Jollekin "alentava irstailu" on irstailua ja jollekin sama asia minkä joku käsittää irstailuksi ei ole irstailua, vaan aivan normaalia toimintaa.

        Sama koskee "moraalisia hairahduksia." Johan liiallinen juopottelukin voidaan tulkita "moraaliseksi hairahdukseksi." Vaikka se ei mitenkään homosteluun liittyisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset". Kyseisillä termeillä ei tarkoiteta nukkumista.

        Mutta ei liioin mitään yksilöityä muutakaan!

        Jos haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän todistus!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!


    • Anonyymi

      Sehän vaan todistaa ettei näillä ole muuta puheen aihetta, ja en ymmärrä mitä sellaisella tiedolla halustaan edes äantaa ihmisen olla haudassaan rauhassa , kukaan ei tiedä mitäön hänen elämästään eikä tule tietämään että paras kun lopettaa nuo utelut asioista joilla ei ole mitään arvoa

      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

MIKSI? Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli ja kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!


    • Anonyymi

      Ei lopu eikä edes vähene.

      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

        

MIKSI?

        Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli ja kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

        

MIKSI?

        Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli ja kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!

        Ei se ärsytä muita kuin venäläisiä henkilöpalvojia. meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ärsytä muita kuin venäläisiä henkilöpalvojia. meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää historiallisesta henkilöstä niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!


    • Anonyymi

      Ei sen väittäminen ärsytä muita kuin niitä, jotka arvostavat totuutta!

      Js jotain väittää historiallisesta henkilöstä niin väite pitää osata näyttää todeksi!

      On perin lapsellinen sellainen väite, että pelkkä valokuva muka todistaa henkilön homoiksi!

      • Anonyymi

        Opettele ensin suomenkieltä ja tule sitten vasta kommentoimaan meidän kantasuomalaisten asiallisia keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ensin suomenkieltä ja tule sitten vasta kommentoimaan meidän kantasuomalaisten asiallisia keskusteluja.

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      No jollain on pakkomielle tuosta homoudesta.

      • Anonyymi

        JA TILTU EI ILMEISESTI ITSE HALLITSE KIELTÄ. KUN EI TÄYSIN SELKEÄTÄ KOMMENTTIA ENÄÄ YMMÄRRÄ?


      • Anonyymi

        Ja tämä ”tieto” tulee Venäjän Tiltun, etnisen venäläisen homppelin, omasta päästä! Piintyneenä homppelina hän mielii nähdä koko maailman itsensä kaltaisena!


    • Anonyymi

      Nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homoilun takia.

      • Anonyymi

        Eikä sodomiitti upseerit kuvauta itseään alastomana hevosen selässä.


      • Anonyymi

        Eikä tehty liioin vuonna 1886!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sodomiitti upseerit kuvauta itseään alastomana hevosen selässä.

        ” Eikä sodomiitti upseerit kuvauta itseään alastomana hevosen selässä.”

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous tulisi kirjata perustuslakiin.

      • Anonyymi

        Voit kirjata sen oman maasi, Venäjän, perustuslakiin!


    • Anonyymi

      Onneksi Venäjän Tiltulla itsellä ei ole valtaa tai voimaa muuttaa SUOMEN PERUSTUSLAKIA!

      Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

      MIKSI?

      Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli va kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!

    • Anonyymi

      Sodomiitit ovat keskuudessamme tänäkin päivänä, kyllä siitä on syytä puhua.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä olet vaikka olet etninen venäläinen homppeli ja vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa niin pesiydyt silti vihaamaasi maahan!

        Miksi? Ilmeisesti et homppelina enää uskalla palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä olet vaikka olet etninen venäläinen homppeli ja vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa niin pesiydyt silti vihaamaasi maahan!

        Miksi? Ilmeisesti et homppelina enää uskalla palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi?

        Taidat olla venäläinen henkilöpalvoja, länsimaista tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä olet vaikka olet etninen venäläinen homppeli ja vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa niin pesiydyt silti vihaamaasi maahan!

        Miksi? Ilmeisesti et homppelina enää uskalla palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi?

        "Niinhän sinä olet vaikka olet etninen venäläinen homppeli ja vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa niin pesiydyt silti vihaamaasi maahan!

        Miksi? Ilmeisesti et homppelina enää uskalla palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi?"

        Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niinhän sinä olet vaikka olet etninen venäläinen homppeli ja vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa niin pesiydyt silti vihaamaasi maahan!

        Miksi? Ilmeisesti et homppelina enää uskalla palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi?"

        Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.

        ” Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.”

        HeHe! Kuinka kävisi itsellesi käräjäsalissa kun yrität todistaa ratsastuskuvalla marskin olleen homo? Silloin vasta remakka alkaakin ja pääset HS:n kanteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.”

        HeHe! Kuinka kävisi itsellesi käräjäsalissa kun yrität todistaa ratsastuskuvalla marskin olleen homo? Silloin vasta remakka alkaakin ja pääset HS:n kanteen!

        Länsimaista tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta, eikä aiheuta mitään naurunremakoita.

        Venäläiselle henkilöpalvojalle asia on tietenkin arka, koska Putin pistää homot Gulagille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.”

        HeHe! Kuinka kävisi itsellesi käräjäsalissa kun yrität todistaa ratsastuskuvalla marskin olleen homo? Silloin vasta remakka alkaakin ja pääset HS:n kanteen!

        Mannerheimin homoudesta annetaisiin käräjäoikeudessa kansliapäätös, täysin riidattomana tapauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vainoharhaista pötyä!!Väitteeltäsi puuttuu NÄYTTÖ! Käräjäsalista sinut naurettaisiin ulos tuollaisesta lausunnosta.”

        HeHe! Kuinka kävisi itsellesi käräjäsalissa kun yrität todistaa ratsastuskuvalla marskin olleen homo? Silloin vasta remakka alkaakin ja pääset HS:n kanteen!

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla venäläinen henkilöpalvoja, länsimaista tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        HeHe! SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin homoudesta annetaisiin käräjäoikeudessa kansliapäätös, täysin riidattomana tapauksena.

        Vain kotimaassasi Venäjällä! Siellä kun ei syyttömyysolettama toimi!


    • Anonyymi

      Se mainehan kantaa helvettiin saakka kuitenkin?

      • Anonyymi

        Tuskinpa! Ainakaan silloin kun väittäjä tiedetään Venäjän trolliksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa! Ainakaan silloin kun väittäjä tiedetään Venäjän trolliksi!

        Mnnerheimhan itse tunnusti alentavat irstailut ja moraalisen hairahduksen, eli syyllistyneensä sodomiaan, tämän takia hän pakeni Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mnnerheimhan itse tunnusti alentavat irstailut ja moraalisen hairahduksen, eli syyllistyneensä sodomiaan, tämän takia hän pakeni Venäjälle.

        Niinkö? Ja mistä löydät sen ”tunnustuksen”? Tai oliko se kenties vain suullinen ja vain Venäjän Tiltu olli sattumoisin kuulemassa?

        Todellisuudessa minkäänlaista kirjallista tunnustusta ei ole olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Ja mistä löydät sen ”tunnustuksen”? Tai oliko se kenties vain suullinen ja vain Venäjän Tiltu olli sattumoisin kuulemassa?

        Todellisuudessa minkäänlaista kirjallista tunnustusta ei ole olemassa!

        Ei ketään ole erotettu kadettikoulusta heterostelun takia, homostelusta ne potkut tuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mnnerheimhan itse tunnusti alentavat irstailut ja moraalisen hairahduksen, eli syyllistyneensä sodomiaan, tämän takia hän pakeni Venäjälle.

        Ei tunnustanut eikä ”paennut” minnekään! Vaihtoi vain koulua!


    • Anonyymi

      Homoseksuaaliset fantasiat tulevat tutkitusti uniin, vaikka väittäisi olevansa umpihetero. Mistä se mahtaa kertoa?

      • Anonyymi

        SE KERTOO VAIN VENÄJÄN TILTUN UNELMISTA HETEROJEN MAAILMASSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE KERTOO VAIN VENÄJÄN TILTUN UNELMISTA HETEROJEN MAAILMASSA!

        Mannerheim tunnettiin Pietarin yleisissä vessoissa nimellä Tiltu, siitä toiset homo miehet tiesivät kuka oli kyseessä, se oli niinku koodinimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim tunnettiin Pietarin yleisissä vessoissa nimellä Tiltu, siitä toiset homo miehet tiesivät kuka oli kyseessä, se oli niinku koodinimi.

        Ja taas esitit väitteen, jota et kykene oikeaksi todistamaan!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oho, se tiedettiin että armeijassa heitä paljon on mutta peräti valtaosa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, se tiedettiin että armeijassa heitä paljon on mutta peräti valtaosa!

        Ei tiedetä edelleenkään eikä venäläisen homppelin väite asiasta totta tee!


      • Anonyymi

        Ei ihme että varusmiesten suihkussa käynnin valvojiksi on tungosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, se tiedettiin että armeijassa heitä paljon on mutta peräti valtaosa!

        Tuo on vain silkkaa etnisen venäläishomppelin omia fantasioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että varusmiesten suihkussa käynnin valvojiksi on tungosta.

        Eihän niitä edes valvota!🤡🤡


    • Anonyymi

      "Loppuukohan koskaan puhe Mannerheimin homoudesta?"

      Loppuu se aikanaan, kun Venäjän homppeli kaksoiskansalainen palautetaan kotimaahansa! Ei hän siellä enää pääse Suomen nettiin!

      • Anonyymi

        Loppuu sitten kun venäläisestä henkilöpalvojasta aika jättää, meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu sitten kun venäläisestä henkilöpalvojasta aika jättää, meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AUKI VIITTÄ YHTÄAIKAISTA KESKUSTELUA!

        VALEHTELU ON IKÄVÄ VENÄLÄINEN TAPA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AUKI VIITTÄ YHTÄAIKAISTA KESKUSTELUA!

        VALEHTELU ON IKÄVÄ VENÄLÄINEN TAPA!

        No melkein yksin tosiaan pidät näitä homokeskusteluja auki, reilusti yli puolet viesteistä olet kirjoittanut;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No melkein yksin tosiaan pidät näitä homokeskusteluja auki, reilusti yli puolet viesteistä olet kirjoittanut;)

        Yhtään ainoaa EN OLE AVANNUT!

        KUN TAAS ETNINEN VENÄLÄISHOMPPELI ON AVANNUT JOKAISEN! Kehtaato valehdella?


    • Anonyymi

      Mannerheimin homoudesta puhuminen on vain ihmisten arvailuja.
      Mannerheimilla oli kaksi tytärtä.
      Luin juuri eilen vahaa Apu lehteä lehti oli päivätty 1.12.1972.

      Lehdessä oli kirjoitus Mannerheimin elämän kerran kirjoittajan professori
      Stig Jägersklöldin kirjan viidennestä osasta kirjoitettua tekstiä.
      Siinä kirjoituksessa luki mm, Mannerheimilla naisia riitti.

      Kirja on yllä mainitun ihmisen kirjoittama: kirjan nimi on:

      MANNERHEIM MELLA VÄRLDS KRIGEN

    • Anonyymi

      Mannerheim eli lähes viimeiset vuotensa syrjään vetäytyneenä.
      Mannerheimista elämän naisista mm. Virginie Heriot purjehtija kuningatar
      oli tullut Mannerheimin luo Hankoon, missä Mannerheimilla oli kesä asunto,
      Madamen älykäs, ja vaatimaton olemus viehätti Mannerheimia. Mannerheim esitteli hänelle suomea laajemminkin.

      Ranskalainen seuraava ihastuksensa kreivitär Jeanne de Salvert joka oli Mannerheimin mukana Pohjois-Afrikan matkalla Algeriasssa heidän autonsa ajoi kivi muuriin, Mannerheim sinkoutui autosta ulos ja vieri jyrkännettä alas.

      Puolalainen madame Marie Lubomirska. kaunis ja älykäs, maailmantapahtumia vireästi seuraava, oli Mannerheimin kirjeenvaihto kaveri Mannerheimin elämän loppuun asti

      • Anonyymi

        Miksiköhän kaikki stadin homoparaatit lähtevät liikkeelle aina Marskin patsaan juurelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän kaikki stadin homoparaatit lähtevät liikkeelle aina Marskin patsaan juurelta?

        Käytännössä ne lähtee Kiasman edestä. Tietysti asialla on merkitystä olevinaan venäläissyntyiselle homppelille, joka ainoana Suomessa väittää marskin olleen muuta kuin hetero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä ne lähtee Kiasman edestä. Tietysti asialla on merkitystä olevinaan venäläissyntyiselle homppelille, joka ainoana Suomessa väittää marskin olleen muuta kuin hetero!

        HeHe sinähän se varsinainen sodomiitti olet, kun kirjoitat noin 80 prosenttia kaikista tämän palstan homojutuista😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe sinähän se varsinainen sodomiitti olet, kun kirjoitat noin 80 prosenttia kaikista tämän palstan homojutuista😂

        En kirjoita oma-aloitteisesti ainoatakaan vaan vain torjun SINUN, etnisen venäläishomppelin, avauksia ja trollauksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita oma-aloitteisesti ainoatakaan vaan vain torjun SINUN, etnisen venäläishomppelin, avauksia ja trollauksia!

        Ja lisään vielä, että mitä homosteluun tulee, niin Stallarihomo Tarkkispoika on täysi amatööri minuun verrattuna!


    • Anonyymi

      Eipä ole mitään syytä, että loppuisi, kyllä presidentin ja ylipäällikön homoudesta juttua aina riittää, näkeehän sen Haavistosta ja Stubbistakin.

      • Anonyymi

        Haavisto ei ole ollut kumpikaan ja Stubbista olet löytänyt epämääräisen ilmaisun vuosikymmeniä sitten!


    • Anonyymi

      Mannerheim muistetaan lähinnä Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista.

      • Anonyymi

        Joita et ole kyennyt todistamaan EDES tapahtuneiksi!


    • Anonyymi

      Ei ole tarjolla mitään tärkeämpiä aiheita kuin Marskin homous.

    • Anonyymi

      Mannerheim oli/ok meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

      • Anonyymi

        ”Loppuukohan koskaan puhe Mannerheimin homoudesta?”

        Loppu toki heti kun etninen venäläinen homppeli-trolli palautetaan Suomesta kotimaahansa, jossa Putler hänet palkitsee!


    • Anonyymi

      ” Mannerheim oli/ok meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.”

      Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä kirjoittamaani tekstiin, että mitä irstalevaan homosteluun tulee, niin esimerkiksi Stallarihomo Tarkkispoika on täysin pelkkä amatööri ja harjoittelija minuun itseeni verrattuna!

        Minä se kun irstailen ja homostelen ihan täysin ammattimaisesti selkeän ammattimiehen ottein ihan joka päivä ja yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä kirjoittamaani tekstiin, että mitä irstalevaan homosteluun tulee, niin esimerkiksi Stallarihomo Tarkkispoika on täysin pelkkä amatööri ja harjoittelija minuun itseeni verrattuna!

        Minä se kun irstailen ja homostelen ihan täysin ammattimaisesti selkeän ammattimiehen ottein ihan joka päivä ja yö.

        Se on kyllä huomattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä kirjoittamaani tekstiin, että mitä irstalevaan homosteluun tulee, niin esimerkiksi Stallarihomo Tarkkispoika on täysin pelkkä amatööri ja harjoittelija minuun itseeni verrattuna!

        Minä se kun irstailen ja homostelen ihan täysin ammattimaisesti selkeän ammattimiehen ottein ihan joka päivä ja yö.

        Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä kirjoittamaani tekstiin, että mitä irstalevaan homosteluun tulee, niin esimerkiksi Stallarihomo Tarkkispoika on täysin pelkkä amatööri ja harjoittelija minuun itseeni verrattuna!

        Minä se kun irstailen ja homostelen ihan täysin ammattimaisesti selkeän ammattimiehen ottein ihan joka päivä ja yö.

        Huomattu on kyllä kertomasi kyseinen asia...


    • Anonyymi

      Todellisuudessa näitä keskusteluja avaa palstalla (pahimmillaan jopa kahdeksan rinnakkaista kerralla) puolivenäläinen Venäjän Tiltu, joka vihaa Suomea ja fanittaa Venäjää, Putinia ja tämän sotaa. Koska hän tietää marsalkka Mannerheimin olleen Suomen sodan ajan johtaja ja myöhemmin presidentti niin hän haluaa ärsytysmielessä leimata marskin homoksi täysin ilman vastaavaa näyttöä asiasta! Samaa jankutusta hän on harjoittanut jo useita vuosia!

      • Anonyymi

        Taasko sinä valehtelet!? Jokainen kirjoittamasi kommentti sisältää valheen. Häpeä, jos hävetä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sinä valehtelet!? Jokainen kirjoittamasi kommentti sisältää valheen. Häpeä, jos hävetä osaat.

        Itse olet täysi VALHE KOKO MIES! Häpeä, jos hävetä osaat!


    • Anonyymi

      Ei nämä jutut taida loppua. Myöskin Kreikassa keskustellaan vielä Aleksanteri Suuren mahdollisesta homoudesta.
      Keskustellaan mielummin, kumpi oli parempi sotapäällikkö Marski vai Aleksanteri. Mitä mieltä tiltut on tästä asiasta???

      • Anonyymi

        TAVALLISISTA ’IHMISISTÄ’ EROTTAA HELPOSTI KIEROUTUNEEN VENÄLÄISEN HOMPPELIN, JOKA KOKEE MISSIOKSEEN VÄITTÄÄ ILMAN TODISTEITA MARSKIN OLLEEN ITSENSÄ KALTAINEN JA JOKA ON PESIYTYNYT VIHAAMAANSA SUOMEEN, MAAHAN JOTA VIHAA, TAVOITTEENAAN ÄRSYTTÄÄ PAIKALLISIA IHMISIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAVALLISISTA ’IHMISISTÄ’ EROTTAA HELPOSTI KIEROUTUNEEN VENÄLÄISEN HOMPPELIN, JOKA KOKEE MISSIOKSEEN VÄITTÄÄ ILMAN TODISTEITA MARSKIN OLLEEN ITSENSÄ KALTAINEN JA JOKA ON PESIYTYNYT VIHAAMAANSA SUOMEEN, MAAHAN JOTA VIHAA, TAVOITTEENAAN ÄRSYTTÄÄ PAIKALLISIA IHMISIÄ!

        JA LISÄÄN VIELÄ, ETTÄ HOMOJUTUT EI TÄLTÄ PALSTALTA LOPU NIIN KAUAN, KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE!
        MINÄ HOMOILIN HELSINGIN KALLIOSSA JO 60 -LUVULLA, SIIHEN EI STALLARIHOMO TARKKISPOIKA PYSTY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA LISÄÄN VIELÄ, ETTÄ HOMOJUTUT EI TÄLTÄ PALSTALTA LOPU NIIN KAUAN, KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE!
        MINÄ HOMOILIN HELSINGIN KALLIOSSA JO 60 -LUVULLA, SIIHEN EI STALLARIHOMO TARKKISPOIKA PYSTY!

        Olet sinä kyllä irstas isoisä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA LISÄÄN VIELÄ, ETTÄ HOMOJUTUT EI TÄLTÄ PALSTALTA LOPU NIIN KAUAN, KUIN MINUSSA HENKI PIHISEE!
        MINÄ HOMOILIN HELSINGIN KALLIOSSA JO 60 -LUVULLA, SIIHEN EI STALLARIHOMO TARKKISPOIKA PYSTY!

        Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Tosin tekee senkin todella tökerösti eikä sillä huijaa ketään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Tosin tekee senkin todella tökerösti eikä sillä huijaa ketään!

        Tottahan tuo on, ei lopu homojutut ja nimittelyt tältä palstalta ennenkuin "isoisä" heittää lusikan nurkkaan...


    • Anonyymi

      Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan kantasuomalainen koskaan kiistänytkään.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      104
      2384
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2142
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe