Marin ei tehnyt, vaan kuittasi jo heti nähtyään, että näitä tulee, ja joskus ovat hauskoja.
Vaan eipä armeijaa pelkäävä Halla-aho pelkää rikosilmoituksen tekemistä, jos joku hänen herkkää hipiäänsä hieman satiirisesti sivaltaa.
Suomen eduskunnan puhenainen, siviilipalvelusneito Jussitar. Olet sinä kyllä hyvä käyntikortti Suomelle maailmalla.
Halla-aho olisi tehnyt meemistä rikosilmoituksen
13
167
Vastaukset 13
- Anonyymi
Tuskinpa edes osaa tehdä rikosilmoitusta. Pitäisi osata kirjoittaa. Eihän Halla-aho osannut kirjoittaa sanakirjaakaan.
- Anonyymi
Nykyään pitää osata puolustaa itseään.
- Anonyymi
Jussi on niin herkkä. Kai sivareilla ja vegaaneilla on tapana olla herkkiä.
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse nykyään hävetä.
- Anonyymi
Joo, Sanna olis vaan "jauhottanut", jos ymmärrät mitä tarkoitan😅🤣😂
- Anonyymi
Mitä v*ttua aloittaja selittää?
Marin on pelkkä huumeita käyttävä jauhonokka, joka ei hoitanut edes hommiaan kunnolla!
Sitten itkettiin mediassa kuin akka! - Anonyymi
Mistä helevetin meemistä nyt olisi pitänyt suuttua?
- Anonyymi
Siitä missä Jussi kantoi kylttiä "Olen fasisti".
- Anonyymi
Miten tämä vihervasemmisto onkin näin totaalisen p*skaa?'
Eikä niistä kukaan tajua edes hävetä! 😂- Anonyymi
Ei riitä kognitiivisset kyvyt häpeämiseen. Hyvä kuin narkkaamaan riittää.
- Anonyymi
on varmaa että aloittaja on Moktar.Gubta, totaalikieltaytyjä vasentunut.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18288869/motskareista-125cm2--sen-verran#comment-126550925
Moktar.Islamisti
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571643
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37547- 48521
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33475- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427